Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 4. 9h:19' EZ A 831. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD 832. játékheted kezdete: máj. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3798 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 2. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 3. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
ba 175 | nem támadod a 175. szörnyet |
kt 133 1 | elkészíted a 133. tárgyat (1 darabot) |
m 5 3 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a gyilkos tetű testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [17,6] Továbbra is dombság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy gyilkos tetű. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű szőrös potrohát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [18,7] Még mindig dombos terepen vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ezen tábla mondá tova, itten Nessy alapíta, mások vagyona gazdáját, a Mesterek Bandáját! " Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Borzas Ámlin előtt. Felfedeztél egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Vándor! Tudd meg: te most a törpék szent hegyét járod! - Vashegyek Nemzete " Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trappoló dinymák. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a csontváz testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az északi aurach tömzsi testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az északi aurach testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az északi aurach szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A zombi karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [19,9] Továbbra is dombság. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mélységi grittang. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az élőholt mirg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel kegyetlenül megütöd a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [20,10] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy északi aurach került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az északi aurach testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az északi aurach bal hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a sírlidérc testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc fejét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a sírlidérc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [21,12] Még mindig dombos terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
id 82 45 | idomítod a 82. szörnyet 45 pontért |
m 4 | mozogsz délre |
szk 82 | keresed a 82. szörnyet |
ef 10 502 | energia fejlesztése 10 |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 4. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 5. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
MAGAS FEGYVER SZAKÉRTELEM Amikor egy fegyver szakértelmed elér egy bizonyos szintet (egészen pontosan a 19.-et), a további fejlesztéshez már nem elegendő az állandó gyakorlás: szükség van tudatos tanulásra, új trükkök elsajátítására is. Ehhez keresned kell egy professzionális fegyvermestert, aki tanít. Minden nagyobb városban található ilyen. Ez persze azt jelenti, hogy amikor eleget gyakoroltál/harcoltál az adott fegyverrel, és eggyel magasabb szintre nőhetne a szakértelmed, akkor az nem nő meg, és nem fejlődik tovább, amíg meg nem látogatod a mestert. Miután a mester oktatott, a szakértelmed megnő eggyel, a fejlesztést folytathatod, egészen addig, amíg újból nőhetne a szakértelmed, akkor újból meg kell a mestert látogatnod. |
ELDARAN KARKÖTŐJE (373. TÁRGY) Ezeket a mágikus erejű elf karkötőket eredetileg Eldaran, II. Worx fővadászmestere részére készítették. Ez egy nagyon könnyű, bőr csuklóvédő, amelyet a KF 373 paranccsal vehetsz fel. A varázsképessége abban nyilvánul meg, hogyha gyakorlással próbálod az ügyességedet fejleszteni (TF 3), minden 10 elköltött TVP 13-nak fog számítani (elfeknél 15-nek). Tehát ha Eldaran karkötőjét viseled, az ügyességed 12-ről 13-ra növelése 130 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel (elfeknek még kevesebbet). |
Erő: | 14 (18) | Szint: | 14 | Merészség: | 7/1 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 174/132 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 15 (18) | Varázspont: | 35/8 | Pénz: | 213 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 24/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | *19/100 (+4%) | szúrófegyverek: | 8/63 (+14%) | dobófegyverek: | 18/36 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
74,75 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 139 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/81 (+75%) | 2. nyomkövetés: | 12/50 (+22%) | 3. mászás: | 4/9 |
4. csapdakészítés: | 6/59 (+14%) | 5. csapdaészlelés: | 1/27 | 6. gyógyítás: | 20/98 |
7. felderítés: | 4/59 | 8. szörnyidomítás: | 1/54 | 9. teológia: | 1/26 |
10. harcművészetek: | 16/1 | 11. szörnyismeret: | 4/56 | 12. vadászat: | 4/25 (+3%) |
13. bányászat: | 8/14 (+102%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154), élőholt mágus (#175) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 33, 41, 42, 53. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 23 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 878 TU szükséges.) |
Összsúly: 42.79 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 81 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | aurach fog (#657) | 1 | éjkő (#2369) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | |||
2 | madártoll (#112) | 2 | ugh méreg (#166) | 1 | vapár ág (#110) |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | |
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|