58. forduló, 60. forduló, Ygan So Ka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 25. 12h:14'
EZ A 188. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD
189. játékheted kezdete: szept. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3807
SZÁMLA : XXXX

YGAN SO KA KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,11] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 13. pontnál.
A táborozás 1. napján találkozol Döngölő Bong#val. Leah hűséges követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy borostyán függőt, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy ezüst nyakláncot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya szimbólumot, egy nodonrod kitűzőt és egy obszidián karkötőt visel. Fegyverzetét egy ork bérgyilász trófea, egy óriás csontváz trófea és egy varkaudar kósza trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy hegyi szamár. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

lm 14 14 14 mozogsz 14 14 14
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy szintszívó lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szintszívó testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szintszívó ködös testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 aranyláncot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[7 pontot használtál fel, van még 194.]

lm 1 mozogsz 1
Belépsz a vár előterébe. A távoli falon kopott, alig felismerhető festményeket látsz. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-4 életerő.)
Ahová most belépsz, valaha a középen magasodó vár udvara lehetett. Keletre hatalmas de rozsdás kapu hívogat a vár belsejébe. [15. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A nagy, központi épület északkeleti csücskéhez értél. [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy nagyobb, nyílt területre érkeztél. A mocsár köde kísértetiesen gomolyog a föld fölött. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Továbbmész, ügyelve, hogy el ne süllyedj az ingoványosabb részeken. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elérted baj nélkül a romváros bejáratát. Kimész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-6 életerő.)
[42 pontot használtál fel, van még 152.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[77,10] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ezt a mocsarat sokan Maad szívének tartják, a mágia és boszorkányság eleven termőtalajának. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Csak egy varkaudar. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bal oldalát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Szörnyen éhezel. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [76,9] Füves síkságra érkeztél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy proteinfecske. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-4 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [75,8] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy uzbány. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szörnyen éhezel. (-6 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 107.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[74,7] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rőtmanó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó tüskés bőrét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A rőtmanó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A rőtmanó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Teleeszed magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [73,6] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy evaporőr. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az evaporőr testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Látsz egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [72,5] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy pszi elementál. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-6 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol Nim'rod, a Morfo. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bronzsisakot, egy ezüst papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy varkaudar csizmát és egy varkaudarölő éremet visel. Fegyverzetét egy ragyás burástya trófea, egy rőtmanó berzerker trófea és egy törpemammut trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Málhásállata egy hegyi szamár.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[45 pontot használtál fel, van még 62.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[71,4] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy piromenyét. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Nincs időd félrehajolni. (22 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a piromenyét testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A piromenyét beleharap a kezedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a piromenyét farkát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy uzbány. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [71,3] Dombos terepre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " I't LyáRRtam - Buldózer " Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Xantorg irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-6 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 32.]

ef 4 501 energia fejlesztése 4
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 1.]
Szörnyű szomjúság kínoz. (-1 életerő.) Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól bátor vándor helyett ügyes túlélő. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 199 pontot. A következő körben tehát 200 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ygan So Ka, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 59. fordulód.

Erő: 15 Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 15 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 13 Életpont: 131/103 Jellem: semleges Tul. pont: -6
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 171 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 22/0
Eddig összesen 202 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 818 TP-t kaptál. Jelenleg 2 133 TP-d van. A következő szinthez még 1 867 TP szükséges. Trófeáid: északi aurach, ork sámán, tetemember.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17/24 (+15%) szúrófegyverek: 1/48 dobófegyverek: 1/10

Óvatosság (labirintusokban): 0
71,71 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/29 (+60%) 2. nyomkövetés: 13/29 (+31%) 3. mászás: 3/30
4. csapdakészítés: 5/26 (+16%) 5. csapdaészlelés: 1/88 6. gyógyítás: 29/82
7. harcművészetek: 1/0 8. szörnyismeret: 1/24 9. zárnyitás: 5/4
10. vadászat: 3/37 11. bányászat: 4/12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 26 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 688 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 64.76 kg Megterheltség: 161%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 81 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 aranylánc (#191) 1 evaporőr háj (#105)
1 gyöngymangó (#135) 2 pirkit (#153) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75 76 77 78 79
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
(71,3) vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár
(71,4) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Fairlight oltár, Chara-din rúnaköve, piromenyétek (#99), uzbány (#102)
(72,5) pszi elementál (#221), Elenios rúnaköve, Elenios oltár, 42. jellempróba, Nim'rod, a Morfo (4467. kalandozó)
(73,6) evaporőr (#69), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, 37. jellempróba
(74,7) Chara-din rúnaköve, vaskohó (#155), Fairlight oltár, 38. jellempróba, rőtmanó (#55)
(75,8) uzbány (#102), Fairlight rúnaköve, 35. jellempróba, Fairlight oltár
(76,9) proteinfecske (#139), 35. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(77,10) varkaudar (#64), nekrofun (#173), Chara-din rúnaköve
(78,11) a 36. labirintus bejárata, szintszívó (#96)

Üzenet küldése a karakternek