Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 28. 9h:17' EZ A 670. JÁTÉKHETED, 592. FORDULÓD 671. játékheted kezdete: okt. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1131 |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy őstűz. 188 életpontot vesztettél. Egy istenítélet varázslattal köszönt csatapartnered. 420 életpontot vesztettél. (ő is sebződik 50 ép-t.) Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. {Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 608, gyógyulás: 0, összesen: -608 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 213. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 90. varázslatot a 86. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot a 112. varázslatot |
* 7. KP: | kreálsz a 239. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal |
* 10. KP: | használod az 522. tárgyat |
v 75 258 | elmormolod a 75. varázslatot |
v 1 9999 1 | elmormolod az 1. varázslatot |
t 582 1 | támadod az 582. szörnyet |
lm 18 18 | mozogsz 18 18 |
kpcs 3 18 | kapcsoló 3 |
lm 19 22 26 | mozogsz 19 22 26 |
vv 109 73 73 | elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
lm 26 22 1 | mozogsz 26 22 1 |
kf 533 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [273,28] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy ősi rúnatornyot. Északra nézve látsz egy épületet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bosszúálló. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [272,27] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi rúnatornyot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. A tapadókorongoknak és az óriási szerencsédnek hála, nem zuhansz vissza félúton. Az építmény felső szegélyén átlendülve sikeresen megveted lábad a tetőn. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy púpos zsokarg!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+6% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 482 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Több lövedéked átfúrja a púpos zsokarg bamba pofáját. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztítás Botjával többször eltalálod a púpos zsokarg szőrös púpját. (2 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 69 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvágod a púpos zsokarg testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A púpos zsokarg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +10 ÉP.) Sikeres döféseket ejt testeden a púpos zsokarg. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +15 ÉP.) A púpos zsokarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 áldott kő. 8207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1241, sebződés: 117, gyógyulás: 89, összesen: -28 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 376 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Pár lövedéked átjárja a sötét ülnök bal karját. Kritikus ütés! (6 támadással 498 életpontot sebezve.) A teremtmény mereven rádbámul, majd ítéletet hirdet. BŰNÖS! Korbácsként sújt rajtad végig a fájdalom (-322 életerő). Az ítéletet lehajtott fejjel fogadod, távozol.
{Csatastatisztika; sebzés: 874, sebződés: 322, gyógyulás: 4, összesen: -318 ÉP}
h 1607 | használod az 1607. tárgyat |
h 392 | használod a 392. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). [+6% tau] Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 496 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs testét. Kritikus ütés! (6 támadással 498 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szellemdarázs testét. (5 támadással 515 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 118 életpontot sebeztél. {KCC:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a szellemdarázs bal oldalát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 276 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +56 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1699, sebződés: 276, gyógyulás: 181, összesen: -95 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 384 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Pár lövedéked átjárja a sötét ülnök testét. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) A lény szigorúan végimér téged, majd döntést hoz. BŰNÖS! A következő pillanatban lesújt rád a büntetés (-435 életerő). Bűnbánatod mélységes, nem akarsz már harcolni.
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 435, gyógyulás: 4, összesen: -431 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+6% tau] Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 494 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba hullámzó testét. Kritikus ütés! (6 támadással 474 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amőba testét. Kritikus ütés! (5 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Transzformálsz! (+56 varázspont.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +24 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10260 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1704, sebződés: 116, gyógyulás: 161, összesen: +45 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 32 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 502 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Az ősi szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
6085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
be 765 | bemész a 765. épületbe |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával megvagdalod a manaelementál egyik csápját. Kritikus ütés! (8 támadással 1064 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+213 életerő). Transzformálsz! (+53 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Shengoroth karmával végigvagdosod a manaelementál lebernyegét. (8 támadással 893 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+179 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (6 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). {KCC:} Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a manaelementál testét. (8 támadással 890 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+179 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 113 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (6 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 4457, sebződés: 12, gyógyulás: 832, összesen: +820 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
v 198 269 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
[269,64] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tükörtornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Pug egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy bíborcserjét. Észreveszel egy nothar cserjét. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy gránátkaktuszt. Utad során felfedezel egy csillagbozótost. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy pézsmatököt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész tutajt. Elképzelni sem tudod, mi célt szolgálhat, hogyan is készült. Ehhez még nem vagy elég okos.
(Feltételes mászás:) A pókkarmokkal a kezeden és a lábaidon mászni kezdesz a tükörtorony falán. Felveszed az építmény forgásának ritmusát. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Félúton jársz, amikor az egyik lábad megcsúszik, majd közvetlen utána a másik is. Kis híján elrepülsz a centrifugális erők miatt, csupán tökéletes technikádnak köszönhetően tudod mégis elérni a fenti bejáratot. Csak pár lépés, és a sötét átjárót magad mögött hagyva egy fényesen kivilágított terembe érkezel. A terem belsejében szinte nem is érezni a tükörtorony forgását, merengsz el a fizika tudományában, amíg meg nem hallod az előtted álló lény fújtatását. Ez egy algaleioda!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 509 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az algaleioda jobb lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 474 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (61 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az algaleioda testét. (5 támadással 534 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az algaleioda fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 315 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +63 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az algaleioda szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 3 madártollat. 13010 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1721, sebződés: 376, gyógyulás: 192, összesen: -184 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 443 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a tleikan hajadon bal oldalát. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a tleikan hajadon sima bőrét. (8 támadással 868 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan hajadon testét. (6 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) A tleikan hajadon néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 354 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +71 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) Shengoroth karmával súrolod a tleikan hajadon sima bőrét. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a tleikan hajadon sima bőrét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A tleikan hajadon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 320 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +64 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) A tleikan hajadon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 fiatalság itala. 15694 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2469, sebződés: 674, gyógyulás: 526, összesen: -148 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 476 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a kreiton lich jobb lábát. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a kreiton lich groteszk fejét. Kritikus ütés! (8 támadással 1064 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+213 életerő). Transzformálsz! (+53 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvagdosod a kreiton lich testét. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) A kreiton lich meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +17 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 52 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. 297 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával épp hogy megvágod a kreiton lich fejét. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod a kreiton lich testét. Kritikus ütés! (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjával megérint a kreiton lich. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +16 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. 238 életpontot vesztettél.
A kreiton lich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19534 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2409, sebződés: 802, gyógyulás: 567, összesen: -235 ÉP}
m 1 7 1 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). [+6% tau] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védelmezte.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 6 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor szárnyas testét. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az elemi pulzátor szárnyas testét. (8 támadással 869 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az elemi pulzátor furcsa alakját. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az elemi pulzátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +42 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-10 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +15 ÉP.) Véres nyál csordul ki az elemi pulzátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 2 madártollat. 10483 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1504, sebződés: 286, gyógyulás: 363, összesen: +77 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 52 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 475 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a rothadó borzalom testét. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával megvagdalod a rothadó borzalom kuszaságát. (8 támadással 856 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvagdalod a rothadó borzalom elővillanó darabját. (6 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Mancsával a rothadó borzalom megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +17 ÉP.) A rothadó borzalom fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +17 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával a kezedre csap. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +18 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Karmait felemelve, a rothadó borzalom meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +20 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 115 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a rothadó borzalom kuszaságát. (6 támadással 657 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a rothadó borzalom kuszaságát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mancsával a rothadó borzalom megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +16 ÉP.) A rothadó borzalom fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +15 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +16 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A rothadó borzalom karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +18 ÉP.) A szörny megtipor. 124 életpontot vesztettél.
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23542 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3131, sebződés: 905, gyógyulás: 749, összesen: -156 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Semmi hatás! A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a ködmágus testét. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a ködmágus bal lábát. (8 támadással 414 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 157 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a ködmágus testét. Kritikus ütés! (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 196 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +40 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Shengoroth karmával megvagdalod a ködmágus testét. (8 támadással 419 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 156 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a ködmágus fekete csuháját. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +42 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a ködmágus fekete csuháját. (8 támadással 424 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 150 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a ködmágus fejét. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +39 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád.
{Csatastatisztika; sebzés: 2415, sebződés: 598, gyógyulás: 127, összesen: -471 ÉP}
(Továbbmész...) [269,62] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tükörpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor farkát. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod az elemi pulzátor jobb oldalát. (8 támadással 848 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az elemi pulzátor furcsa alakját. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +39 ÉP.) A lény idődet lopja (-11 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +17 ÉP.) Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 2 madártollat. 10483 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1459, sebződés: 282, gyógyulás: 363, összesen: +81 ÉP}
Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 379 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a sötét ülnök jobb lábát. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) A lény szigorúan végimér téged, majd döntést hoz. BŰNÖS! Korbácsként sújt rajtad végig a fájdalom (-406 életerő). Az ítéletet lehajtott fejjel fogadod, távozol.
{Csatastatisztika; sebzés: 788, sebződés: 406, gyógyulás: 2, összesen: -404 ÉP}
(Továbbmész...) [270,61] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy vérszomjas karvaly. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 475 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a vérszomjas karvaly bal lábát. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (106 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (8 támadással 836 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 98 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvagdalod a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +39 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 45 életpontot vesztettél. Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +44 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 52 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 2217, sebződés: 617, gyógyulás: 85, összesen: -532 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a shokara bogár kitinpáncélját. (4 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 73 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a shokara bogár többször is megmar! (2 támadástól 281 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +57 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a shokara bogár jobb első lábát. (5 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a shokara bogár többször is megmar! (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +52 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. {KCC:} Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a shokara bogár kitinpáncélját. (5 támadással 438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a shokara bogár. (2 támadástól 283 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +57 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1503, sebződés: 820, gyógyulás: 423, összesen: -397 ÉP}
(Továbbmész...) [270,59] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.
(Továbbmész...) [269,58] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dred Hornwill vigyorog kajánul. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
szk 463 466 488 | keresed a 463. szörnyet a 466. szörnyet a 488. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal |
* 6. BP: | használod a 305. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 9 214 |
* 10. BP: | használod a 892. tárgyat |
BOSSZÚÁLLÓ (562. SZÖRNY) A kyorg mágusok még évszázadokkal az Esthar császárság ellen vívott első háborúk előtt bebiztosították földjeik védelmét: méghozzá úgy, hogy démonokkal üzleteltek. A bosszúállók akkor érkeztek az anyagi létsíkra, miután a triklem drakolderek távoztak a lerombolt területekről. Nevükhöz híven a bosszúállás lett volna a feladatuk, de mint kiderült: a bűnösök elpusztítása még nekik is nagy falatnak bizonyult. A megbolydult káoszlények egy része továbbra is a kyorg területeken bolyong, és végzetét keresi, így mindenkit ellenfelének tekint, aki él és mozog. Mivel a démoni létsík e szülöttje képes a teológia szakértelmed permanens csökkentésére, csak FT 562 paranccsal fogod megtámadni. Csak varázsfegyverrel tudod megsebezni, a vámpirizáció pedig nem hat rájuk. |
MIHLANIL MEDÁL (823. TÁRGY) Ez a különleges anyagból készült, háromszög formájú medalion, a közepén kidomborodó sárkány képével rendkívül értékesnek tűnik. A nyakadba akasztva, a mágikus varázstárgy érintése nyomán, különleges érzésed lesz, a medál a következő pluszokat adja: +5 egészség, +5 ügyesség, +5 szerencse, +5 MXTU, +50 max. ép. A tárgy rendkívül ragaszkodik gazdájához, másik kalandozónak nem átadhatod át. |
KÖDMÁGUS (597. LÉNY) Azért az árnytündérek hatalma sem vég nélküli. Ha a faj valamelyik tagját tízszer egymás után "halálra sebzik", már nem térhet úgy vissza az árnyak birodalmából, mintha mi se történt volna. Talán az áttetszőbbnél is áttetszőbbé váló teste azt a felgyorsuló folyamatot jelzi, amivel az élet távozik a még élő sejtekből. A ködmágus árnytündéreket két ambíció motiválja: 1. megtalálni a módját az őket sújtó gyors elanyagiatlanodás visszafordításának, 2. minél több élőt megszabadítani attól, aminek ők nem lehetnek birtokában. A ködmágusok szúrófegyverrel sebezhetetlenek, csak mágikus fegyverrel lehet rajtuk sebet ejteni, és a vámpirizációra immúnisak. És ez csak a kezdet... Szintszívó képessége miatt nem fogod megtámadni, amíg ki nem adod az FT 597 parancsot. |
VÉRSZOMJAS KARVALY (555. SZÖRNY) A vérszomjas karvaly Kelet-Ghalla pusztáinak őshonos faja. Ezek a rövid csőrrel, de széles szárnyakkal megáldott madarak előszeretettel vadásznak a földön mozgó célpontokra, hiszen a meglepetés ereje szinte minden esetben a javukra dönti el az összecsapás kimenetelét. BA paranccsal reménytelen elbújni előlük. A kyorgok - mint oly más fajt - a vérszomjas karvalyokat is befolyásuk alá vonták, és hírvivőkként alkalmazták, de azóta évszázadok teltek el, így volt idejük a kegyetlen természetben visszavadulni. A vámpirizációra immúnisak. |
Erő: | 74 (96) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 74 (78) | Támadás: | 82 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 78 (86) | Védekezés: | 119 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 120/479 év |
Egészség: | 74 (86) | Életpont: | 1499/1346 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 85 (88) | Varázspont: | 5038/177 | Pénz: | 7212 arany | Kép. pont: | 44 |
Tudatpont: | 21/2 | Pszi pont: | 663/873 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/3 | ökölvívás: | 23/32 | szúrófegyverek: | 27/4 |
vágófegyverek: | 55/69 (+5%) | ütőfegyverek: | 31/97 (+8%) | lőfegyverek: | 42/73 (+1%) |
dobófegyverek: | 27/91 |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (140%) << Shengoroth karma (#1520) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); szent nyílp.lövedék (#549) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/20 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 166/39 (+52%) | 3. lopás: | 7/98 |
4. mászás: | 46/14 (+35%) | 5. csapdakészítés: | 39/31 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 23/57 |
7. gyógyítás: | 91/95 | 8. titkosírás: | 16/92 | 9. felderítés: | 35/10 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 13/42 | 11. teológia: | 323/78 (+42%) | 12. taumaturgia: | 290/27 (+923%) |
13. szerencsejáték: | 5/96 (+11%) | 14. versengés: | 19/84 (+48%) | 15. harcművészetek: | 19/72 |
16. zene: | 8/34 | 17. szörnyismeret: | 67/84 (+34%) | 18. pszi: | 59/75 (+9%) |
19. zárnyitás: | 32/6 | 20. vadászat: | 12/16 (+11%) | 21. vitalitás: | 8/43 (+12%) |
22. bányászat: | 49/91 | 23. úszás: | 17/48 | 24. főzés: | 13/32 |
25. ősteológia: | 22/63 (+24%) | 26. őstaumaturgia: | 17/26 (+25%) | 27. csapatmunka: | 2/91 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 43 | |||
5. varázslat sebzés: 3 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 6 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bolyongó lidérc (#388), talriai behemót (#312), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), gh'raiton ölész (#412), vg'axtol torzító (#416), manaelementál (#290), animált korall (#445), aranyfecske (#283), zafír sárkány (#329), mutáns kopó (#582) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), Vashegyek Nemzete (#9122), Acél Öklök (#9123), Erdők Vándorai (#9139), semlegesek (#989), jók (#990), vércápa sámán (#281), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +150 vp 19 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 190 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (106,3,3) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) | fürkésző szemek (#213) | tulajdonságpajzs (#26) |
óriáserő (#53) | agyburok (#90) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) |
csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), varázsvédelem II (#108), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | smaragdgólem (#417) | háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
jégoszlop (#231) | >> | tűzelementál (#276) | jégoszlop (#231) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
jégoszlop (#231) | >> | Thargodan mágus (#318) | jégoszlop (#231) | >> | tollaskígyó (#635) | |
méregfelhő (#37) | >> | rothadó lián (#427) | jégoszlop (#231) | >> | Folrang (#331) | |
jégvihar (#353) | >> | talriai behemót (#312) | őstűz (#310) | >> | 40. szintű lényekre | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | jégoszlop (#231) | >> | őshonos sziklozug (#447) | |
tűzgolyó (#155) | >> | homogén artikula (#434) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
pajzszúzás (#251) | >> | lidérctűz (#457) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | 38. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem II (#108) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
2.) Nem tetszik, hogy egyesek teljes védelmet élveznek villámaimmal szemben... Hozz 3 kék immunitáskövet, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) A legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 5) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
93 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
9 | kaja (#2) | 1 | mocsári penke (#148) | 20 | nyílpuska lövedék (#547) | |||
15 | pirkit (#153) | 1 | rókafarok (#124) | 12 | szent nyílp.lövedék (#549) | |||
3 | varázskő (#305) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | fiatalság itala (#473) | 6 | kaktuszbogyó (#429) | |||
7 | madártoll (#112) | 1 | mihlanil medál (#823) | 1 | sallank karom (#128) | |||
78 | víz (#27) |