591. forduló, 593. forduló, Kárász összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jún. 2. 9h:13'
EZ A 818. JÁTÉKHETED, 592. FORDULÓD
819. játékheted kezdete: jún. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5300
SZÁMLA : XXXX

KÁRÁSZ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [152,46] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 80. pontnál.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+188 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+38 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 870. hetének nyerőszámai: 4, 18, 10. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 892.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 890.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 888.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 886.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 884.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 884.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 884.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+32 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 854.]

* 5. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 854.]

* 6. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 852.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 851.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 851.]

* 7. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 849.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 849.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 849.]

* 8. KP: használod a 449. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 849.]
[0 pontot használtál fel, van még 849.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +57 max. életerő, +57 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 843.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 838.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 833.]

kb 360 10 kiveszel a bankból a 360. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 quwarg tojást. [0 pontot használtál fel, van még 833.]

hu 379 383 hulladék: 379 383
Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa rubint. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa üveggömböt. [0 pontot használtál fel, van még 833.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 828.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [0 pontot használtál fel, van még 828.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 828.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 828.]

ek 133 t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 828.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 828.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[153,47] Füves síkságra érkeztél. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [154,47] Továbbra is síkságon vagy.

Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [155,47] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Raia szent lovagja. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

[36 pontot használtál fel, van még 792.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 792.]

m 2 mozogsz keletre
[156,47] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ababo irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ősdentor. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 31 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja az ősdentor fejét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor fejét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ősdentor jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> 35 arany, -2 ÉP] 3400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 55, gyógyulás: 11, összesen: -44 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 780.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 780.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 780.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[157,46] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csápos otagi. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás II pszi hatás. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Ez mellément. A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a csápos otagi nyálkás csápját. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a csápos otagi fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 46 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 24 életpontot vesztettél. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a csápos otagi nyakát. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal néhányszor súrolod a csápos otagi bal vállát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 96, gyógyulás: 6, összesen: -90 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [158,46] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Raia szent lovagja lehet. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Észreveszel egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Látsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Északnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [159,45] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tüskés harci gromak. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak bal oldalát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] 960 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 744.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 744.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[160,45] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy tyrannoszaurusz rex. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Őstroll agyalóval többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 539, sebződés: 125, gyógyulás: 25, összesen: -100 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy púdersziklát. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [161,45] A síkságot ritka erdő váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a purifikátor testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor öklelő szarvai elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Továbbmész...) [162,45] Tovább barangolsz a fák között. Utad során felfedezel egy korongfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy pordémon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bávatag golombár. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 708.]

at 5188 20 TU-t adsz át az 5188. kalandozónak 20
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 6 TU árán átcsúsztatsz 6 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 708.]

at 5367 20 TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 20
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 708.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 708.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 267. tárgyat az 535. tárgyat
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 708.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 708.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 706.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 706.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 704.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 704.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 701.]

* 7. BP: keresed a 240. szörnyet a 120. szörnyet a 257. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy sivatagi doareget. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 701.]

* 8. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot az 5. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 700.]
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 700.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 698.]

* 9. BP: t. energia kisütése: 324
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 698.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 698.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 658.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 618.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 578.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 538.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 283 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 498.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 243 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 458.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 203 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 418.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 163 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 378.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 123 TVP-t kell elköltened.] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 338.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 83 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 298.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 43 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 258.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 3 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 218.]

tf 3 18 fejleszted a 3. tulajdonságodat 18 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.) [18 pontot használtál fel, van még 200.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-57 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 20, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a spagulár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 733 pontot. A következő körben tehát 933 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG)
Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál felfelé kerekítünk.)

CSÁPOS OTAGI (395. SZÖRNY)
Egy pulzáló, csápoktól és egyéb ruganyos, nyálkás testrészektől nyüzsgő ocsmányság, a bozótok mélyén lapuló rém. Sokszor még észre sem veszed, és máris lesújt rád halálos erejű pszionikus támadásaival, és a következő pillanatban már irdatlan erejű csápjai fojtogatnak. És ha mindez még nem lenne elég, alakja és anyaga miatt szúrófegyverrel gyakorlatilag lehetetlen megsebezni!

KARAKTERLAP

Kárász, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos ember férfi vagy. Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 592. fordulód.

Erő: 64 (62) Szint: 28 Merészség: 5/5 Magasság: 176 cm
IQ: 62 (63) Támadás: 28 (30) Agresszió: 5 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 62 (64) Védekezés: 92 (97) Menekülés: 40 % Életkor: 35/40 év
Egészség: 60 (62) Életpont: 570/495 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 73 (75) Varázspont: 963/259 Pénz: 3044 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 192/207 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 30
Eddig összesen 2986 szörnyet (4 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 7859 TP-t kaptál. Jelenleg 2311315 TP-d van. A következő szinthez még 288685 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan zsoldos, őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten. A 584. fordulódban 5200 arany került a bankszámládra. 5408 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/48 ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 27/44 (+2%)
vágófegyverek: *27/100 ütőfegyverek: 27/84 (+1%) lőfegyverek: *28/100
dobófegyverek: 21/22 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 54/96 2. nyomkövetés: 118/40 3. mászás: 25/99
4. csapdakészítés: 38/28 (+6%) 5. csapdaészlelés: 11/32 6. gyógyítás: 79/18
7. titkosírás: 18/32 8. felderítés: 92/35 9. szörnyidomítás: 18/83
10. teológia: 60/18 (+9%) 11. taumaturgia: 30/2 (+12%) 12. versengés: 7/48
13. zene: 125/48 (+30%) 14. szörnyismeret: 48/10 15. pszi: *20/100
16. zárnyitás: 7/50 17. vadászat: 32/33 18. bányászat: 46/63
19. úszás: 15/4 20. csapatmunka: 1/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 46% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 300 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 20 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
purifikátor (#157), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), troll (#5), ember (#1), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
éhínség (#39), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> férfiak (#998) szárazság (#48) >> gonoszok (#988)
méregfelhő (#37) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> borzalmas varkaudar (#166)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) hhaar burka (#32) >> borzalmas varkaudar (#166)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 6 királynő, 20 élőholt, 1 vadász.
A Hóvihar alatt Sheran létsíkján jártál, ezzel is elősegítve Ghalla megmentését.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2152.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 3 drótszőr (#37) 2 ezüstshuriken (#327)
1 gyöngymangó (#135) 1 tudás gyöngye (#522)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
43 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 4 ezüstdarab (#326)
3 kaja (#2) 1 purifikátor háj (#269) 10 quwarg tojás (#360)
6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(153,47) 41. jellempróba, Dornodon oltár
(154,47) Tharr oltár, szopógödör (#177)
(155,47) Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, 21. jellempróba, Raia szent lovagja (#239)
(156,47) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), művészi porolit (#720), oltár, ősdentor (#282)
(157,46) csápos otagi (#395), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 42. jellempróba
(158,46) Raia szent lovagja (#239), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Leah oltár
(159,45) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Chara-din monolitja (#534), oltár, tüskés harci gromakok (#156)
(160,45) tyrannoszaurusz rex (#160), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Raia oltár, 38. jellempróba
(161,45) purifikátorok (#157)
(162,45) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, bávatag golombár (#165)

Üzenet küldése a karakternek