Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 19. 12h:03' EZ A 677. JÁTÉKHETED, 594. FORDULÓD 678. játékheted kezdete: nov. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1131 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 213. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 90. varázslatot a 86. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot a 112. varázslatot |
* 7. KP: | kreálsz a 239. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal |
* 10. KP: | használod az 522. tárgyat |
a 1 1864 4 | átadod az 1. tárgyat az 1864. kalandozónak (4 darabot) |
t 582 1 | támadod az 582. szörnyet |
t 567 1 | támadod az 567. szörnyet |
be 194 | bemész a 194. titkos labirintusba |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
vv 209 73 73 | elmormolod a 209. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 112 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot |
lm 18 26 26 | mozogsz 18 26 26 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 621 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a kyorg őrgólem acélkemény testét. Kritikus ütés! (2 támadással 110 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a kyorg őrgólem jobb lábát. Kritikus ütés! (8 támadással 744 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Transzformálsz! (+74 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a kyorg őrgólem bal oldalát. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) A kyorg őrgólem cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 444 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +89 ÉP.) Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a kyorg őrgólem fejét. (8 támadással 604 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Transzformálsz! (+60 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a kyorg őrgólem acélkemény testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 464 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +93 ÉP.) A kyorg őrgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21270 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2614, sebződés: 925, gyógyulás: 750, összesen: -175 ÉP}
vv 109 73 73 | elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
kf 533 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 625 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Nem találtad el. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a kísértetvándor jobb vállát. (8 támadással 857 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Transzformálsz! (+85 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvagdosod a kísértetvándor ködös testét. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a kísértetvándor nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 292 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +59 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 53 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Shengoroth karmával megvagdalod a kísértetvándor testét. (3 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod a kísértetvándor testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sajnos nem sikerült a kísértetvándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 300 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +60 ÉP.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20377 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2544, sebződés: 700, gyógyulás: 658, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [273,28] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bársony gyilkos. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Gyógyulsz (+2 életpont). [+6% tau] Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 619 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a bársony gyilkos testét. (5 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 190 életpontot sebeztél. A bársony gyilkos védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (2 támadástól 568 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +114 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a bársony gyilkos bársony páncélját. (5 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 194 életpontot sebeztél. Kavargó pengefalként zúdul rád a bársony gyilkos. (2 támadástól 562 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +113 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2017, sebződés: 1130, gyógyulás: 432, összesen: -698 ÉP}
(Továbbmész...) [273,27] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy bosszúálló. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
be 765 | bemész a 765. épületbe |
kf 1753 | kézbeveszed/felveszed az 1753. tárgyat |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
h 697 | használod a 697. tárgyat |
v 198 269 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
[269,64] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei. Látsz egy tükörtornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Találsz egy smirglibokrot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Pug egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy bíborcserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy nothar cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gránátkaktuszt. Találsz egy csillagbozótost. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pézsmatököt.
(Feltételes mászás:) Miután a pókkarmokat a végtagjaidra csatoltad, rátapadsz a torony gyorsan forgó oldalára. Tökéletes mászótechnikádnak és a végtagjaidra csatolt szerszámnak köszönhetően hamar eléred a bejáratot. Csak pár lépés, és a sötét átjárót magad mögött hagyva egy fényesen kivilágított terembe érkezel. Valami aggaszt a hellyel kapcsolatban, de eltelik pár perc míg rájössz: nem egyedüli látogatója vagy a tükörtoronynak! Ez egy algaleioda!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 593 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (54 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed az algaleioda gyorsmozgású csőrét. Kritikus ütés! (8 támadással 1063 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+213 életerő). Transzformálsz! (+106 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Az algaleioda néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 376 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +76 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 mihlanil érme. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 3 madártollat. 13010 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1827, sebződés: 430, gyógyulás: 405, összesen: -25 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 619 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (69 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a tleikan ölőművész fejét. (8 támadással 810 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 106 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal végigvagdosod a tleikan ölőművész testét. (6 támadással 412 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a tleikan ölőművész megcsapja a fejedet. (2 támadástól 337 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +68 ÉP.) Shengoroth karmával végigvagdosod a tleikan ölőművész testét. Kritikus ütés! (2 támadással 252 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 106 életpontot sebeztél. {KCC:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a tleikan ölőművész testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) A tleikan ölőművész csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 309 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +62 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tleikan ölőművész száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
15694 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2370, sebződés: 715, gyógyulás: 134, összesen: -581 ÉP}
m 1 7 1 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 79 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 620 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (67 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kóbor mortag jobb oldalát. (8 támadással 865 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Transzformálsz! (+86 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 101 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvagdalod a kóbor mortag acéltestét. (6 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) A kóbor mortag védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (3 támadástól 484 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +97 ÉP.) Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a kóbor mortag bal lábát. (4 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kóbor mortag acéltestét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Gyilkos csapásokat oszt a kóbor mortag fegyverével. (3 támadástól 427 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +86 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kóbor mortag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
20772 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2711, sebződés: 978, gyógyulás: 765, összesen: -213 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 616 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a ro'galhal kísértet szellemtestét. (8 támadással 869 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a ro'galhal kísértet testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A ro'galhal kísértet nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 279 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +56 ÉP.) A ro'galhal kísértet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
13344 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1735, sebződés: 279, gyógyulás: 372, összesen: +93 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 36 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 őstaumaturgia). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 620 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a rothadó borzalom bal oldalát. Kritikus ütés! (8 támadással 1064 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+213 életerő). Transzformálsz! (+53 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a rothadó borzalom jobb oldalát. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A rothadó borzalom meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +18 ÉP.) A rothadó borzalom fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +20 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával a kezedre csap. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +19 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A rothadó borzalom karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +20 ÉP.) A lény összetapos! 112 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a rothadó borzalom kuszaságát. (5 támadással 547 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a rothadó borzalom testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Mancsával a rothadó borzalom megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +19 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rothadó borzalom, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +16 ÉP.) Rosszullét fog el. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával a kezedre csap. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +21 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Félrehajolsz, de a rothadó borzalom karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +21 ÉP.) A szörny megtipor. 103 életpontot vesztettél.
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
23542 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2972, sebződés: 967, gyógyulás: 784, összesen: -183 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). [+6% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 463 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-62 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. Te csak nevetve legyintesz, és megrohamozod. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával megvagdalod a kristálynyálka masszatestét. (8 támadással 837 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a kristálynyálka masszatestét. (6 támadással 431 életpontot sebezve.) A kristálynyálka csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +33 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +33 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 62 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-29 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Shengoroth karmával megvagdalod a kristálynyálka masszatestét. (8 támadással 853 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 81 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a kristálynyálka masszatestét. (6 támadással 421 életpontot sebezve.) A kristálynyálka csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +29 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +31 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 48 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-31 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is.
{Csatastatisztika; sebzés: 3210, sebződés: 853, gyógyulás: 132, összesen: -721 ÉP}
(Továbbmész...) [269,62] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Észreveszel egy ősi rúnatornyot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Bohmer Kair. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felfedeztél egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy szellemdarázs!
A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a szellemdarázs testét. (8 támadással 809 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvagdalod a szellemdarázs nyakát. (6 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 266 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +54 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a szellemdarázs testét. (2 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a szellemdarázs jobb oldalát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A szellemdarázs farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +55 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szellemdarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
10554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1684, sebződés: 538, gyógyulás: 601, összesen: +63 ÉP}
A teremtmény mereven rádbámul, majd ítéletet hirdet. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét ülnök bal vállát. Kritikus ütés! (8 támadással 1008 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 76 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvagdalod a sötét ülnök testét. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a sötét ülnök gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 257 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +52 ÉP.) A sötét ülnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +20 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Shengoroth karmával megvagdalod a sötét ülnök fejét. (4 támadással 398 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal súrolod a sötét ülnök sötét bőrét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) A sötét ülnök megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +45 ÉP.) A sötét ülnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +20 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 angyalok gyűrűje. 15056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2043, sebződés: 680, gyógyulás: 137, összesen: -543 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
(Továbbmész...) [270,61] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő vérszomjas karvaly mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (95 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a vérszomjas karvaly bal lábát. Kritikus ütés! (8 támadással 960 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvagdalod a vérszomjas karvaly testét. Kritikus ütés! (6 támadással 438 életpontot sebezve.) Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 212 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +43 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 46 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +41 ÉP.) A lény huhog! 54 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 1482, sebződés: 609, gyógyulás: 84, összesen: -525 ÉP}
A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálhozó bal lábát. Kritikus ütés! (8 támadással 957 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvagdosod a halálhozó bal vállát. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +15 ÉP.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +14 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 53 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +22 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 59 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
12438 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1265, sebződés: 396, gyógyulás: 384, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 236 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 84 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 259 életpontot sebeztél. 259 életpontot gyógyultál. Nem találtad el! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 226 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 453 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 999, gyógyulás: 259, összesen: -740 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (69 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a kémsárkány színváltós szárnyát. (8 támadással 797 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal végigvagdosod a kémsárkány színváltós szárnyát. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) A kémsárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 318 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +64 ÉP.) A kémsárkány farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +39 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 1335, sebződés: 578, gyógyulás: 109, összesen: -469 ÉP}
(Továbbmész...) [270,59] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal rájössz, hogy egy kyorg álomherceg ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 20 VP-t.]
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
szk 463 466 488 | keresed a 463. szörnyet a 466. szörnyet a 488. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal |
* 6. BP: | használod a 305. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 9 214 |
* 10. BP: | használod a 892. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
KÍSÉRTETVÁNDOR (568. SZÖRNY) Hosszú idő telt el, míg a kyorgok lakatlanná vált birodalmát az ősi varázskincsekért epekedő kalandozók benépesítették. Alanori elfek érkeztek először, csak arra nem számítottak, hogy a holtak hétpecsétes átka őrzi a vidéket. A gonosz halálvarázs az egyik nyirkos hajnalban kisült, a gyanútlan kalandozók pedig ott lelték halálukat táborhelyükön. Illetve... a túlvilág továbbra is sóvárgó kísérteteivé váltak. Anyagtalan testükön kívül még egy dolog változott meg bennük: számukra észrevehetetlenül ugyan, de a kyorg területek védelmezőjévé váltak. Ha kísértetvándorral találkozol, mindenképpen legyen nálad egy mágikus fegyver, és ha lehet, ne szúró legyen. |
BÁRSONY GYILKOS (546. SZÖRNY) A bársony gyilkos az éj leple alatt tevékenykedő furcsa lény. A merev arcélekkel megáldott pofájából hosszú, fényesre csiszolt agyarak merednek előre, mindez a kyorgokkal való hasonlatosságra utal. Előkelő ruhája, mely a trollokéra emlékeztető testének minden pontját eltakarja a kíváncsi tekintetek elől egyesek szerint egy bíbor védőaura, melyen az ártó varázslatok többnyire ártalmatlanul enyésznek el. És hogy mitől véd még: ha vágófegyverrel próbálkozol sebet ejteni ellenfeleden, megtudod. |
LAJSTROM MEDÁL (1753. TÁRGY) Egy királyi pecséttel készített ezüstmedált tartasz a kezedben. Azoknak a kalandozóknak jár, akik vész esetén hajlandóak és tudnak is az ország védelmére kelni. Büszkén viselheted, ráadásul hasznos képességei vannak, 2-vel növeli az MXTU-t, 10-zel pedig az élet illetve varázspontjaid számát. Másnak biztos hogy nem adod át, szerezzen mindenki magának egyet! |
KÓBOR MORTAG (558. SZÖRNY) A humanoid testalkatú mortagok még a kyorgok idejében éltek. Miután felfigyeltek kiemelkedő harci tudásukra, a kevésbé tehetős mágusok testőrként alkalmazták őket. Természetesen ezek az acél csillogású végtagokkal rendelkező katonák is együtt buktak a kyorg birodalommal, ha mégis találkozol eggyel, az a régi mortagoknak csupán egy evilági szellemképe lehet. Mindenesetre jobb, ha nem várod meg, hogy bemutassa, mi mindenre képes a kyorg föld védelmében. |
KÉMSÁRKÁNY (545. SZÖRNY) A hüllőpofájú kyorgok uralkodásuk hosszú évtizedei alatt a természet számtalan valamire való lényét, és más síkokról idézett életformákat kényszerítettek arra, hogy felsőbbrendűnek tartott fajukat szolgálják. A kémsárkány is egy volt ezek közül. Az "apró" méretű (a többi sárkány gigantikus termetéhez képest legalábbis), de roppant veszélyes lény feladatai között az ellenfél soraiba beférkőzés megtörténtével információszerzés, valamint orgyilkosi feladatok ellátása is szerepelt. A kyorgok nagyhatalmú mágusai szinte teljes immunitással ruházták fel e lényt: többek között a vámpirizáció sem hat rájuk. |
Erő: | 74 (96) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 74 (78) | Támadás: | 82 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 78 (86) | Védekezés: | 119 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 120/486 év |
Egészség: | 74 (86) | Életpont: | 1511/326 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 85 (88) | Varázspont: | 5053/11 | Pénz: | 7514 arany | Kép. pont: | 44 |
Tudatpont: | 23/4 | Pszi pont: | 673/583 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/3 | ökölvívás: | 23/32 | szúrófegyverek: | 27/4 |
vágófegyverek: | 55/89 (+10%) | ütőfegyverek: | 31/99 (+1%) | lőfegyverek: | 42/78 |
dobófegyverek: | 27/91 |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (140%) << Shengoroth karma (#1520) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); szent nyílp.lövedék (#549) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/75 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 166/95 (+24%) | 3. lopás: | 7/98 |
4. mászás: | 46/37 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 39/43 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 24/17 (+30%) |
7. gyógyítás: | 92/95 (+60%) | 8. titkosírás: | 16/92 | 9. felderítés: | 35/30 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 13/42 | 11. teológia: | 324/52 (+29%) | 12. taumaturgia: | 292/37 (+93%) |
13. szerencsejáték: | 6/7 (+11%) | 14. versengés: | 20/14 (+30%) | 15. harcművészetek: | 19/72 |
16. zene: | 8/34 | 17. szörnyismeret: | 68/24 (+20%) | 18. pszi: | 60/7 (+29%) |
19. zárnyitás: | 32/6 | 20. vadászat: | 12/27 (+11%) | 21. vitalitás: | 8/55 |
22. bányászat: | 49/91 | 23. úszás: | 17/48 | 24. főzés: | 13/32 |
25. ősteológia: | 23/8 (+15%) | 26. őstaumaturgia: | 18/11 (+35%) | 27. csapatmunka: | 2/91 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 82 | |||
5. varázslat sebzés: 3 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 6 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bolyongó lidérc (#388), talriai behemót (#312), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), gh'raiton ölész (#412), vg'axtol torzító (#416), manaelementál (#290), animált korall (#445), aranyfecske (#283), zafír sárkány (#329), kyorg őrgólem (#567) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), Vashegyek Nemzete (#9122), Acél Öklök (#9123), Erdők Vándorai (#9139), semlegesek (#989), jók (#990), vércápa sámán (#281), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +150 vp 19 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 190 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (106,3,3) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
esszenciavédelem (#165) | fürkésző szemek (#213) | tűzmágia (#157) | tulajdonságpajzs (#26) |
óriáserő (#53) | agyburok (#90) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) |
csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), varázsvédelem II (#108), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | smaragdgólem (#417) | háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
jégoszlop (#231) | >> | tűzelementál (#276) | jégoszlop (#231) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
jégoszlop (#231) | >> | Thargodan mágus (#318) | jégoszlop (#231) | >> | tollaskígyó (#635) | |
méregfelhő (#37) | >> | rothadó lián (#427) | jégoszlop (#231) | >> | Folrang (#331) | |
jégvihar (#353) | >> | talriai behemót (#312) | őstűz (#310) | >> | 40. szintű lényekre | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | jégoszlop (#231) | >> | őshonos sziklozug (#447) | |
tűzgolyó (#155) | >> | homogén artikula (#434) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
pajzszúzás (#251) | >> | lidérctűz (#457) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | 38. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem II (#108) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
2.) Nem tetszik, hogy egyesek teljes védelmet élveznek villámaimmal szemben... Hozz 3 kék immunitáskövet, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) A legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 6) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
131 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 4 | deus ex machina (#1) | |||
1 | halcsont (#390) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílpuska lövedék (#547) | 1 | nyílvessző (#108) | 10 | pirkit (#153) | |||
1 | pszi kő (#248) | 4 | sallank karom (#128) | 12 | víz (#27) | |||
1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | lajstrom medál (#1753) | |||
3 | madártoll (#112) | 1 | mihlanil érme (#764) |