Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. máj. 19. 15h:02' EZ A 703. JÁTÉKHETED, 595. FORDULÓD 704. játékheted kezdete: máj. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1131 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 605 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Lövedéked átfúrja a ro'galhal kísértet szellemtestét. Kritikus ütés! (1 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ro'galhal kísértet fejét. (8 támadással 858 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvagdosod a ro'galhal kísértet jobb oldalát. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) A ro'galhal kísértet kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 284 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +57 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13344 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1760, sebződés: 284, gyógyulás: 144, összesen: -140 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 213. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 90. varázslatot a 86. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot a 112. varázslatot |
* 7. KP: | kreálsz a 239. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal |
* 10. KP: | használod az 522. tárgyat |
cir | vándorcirkusz látogatása |
hu 71 117 158 | hulladék: 71 117 158 |
kut 70 | kutatsz 70 pontért |
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+6% tau] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 3 életpontot vesztettél. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Lövedéked átfúrja az elemi pulzátor testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod az elemi pulzátor bal lábát. (8 támadással 863 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+86 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az elemi pulzátor furcsa alakját. (6 támadással 430 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+43 varázspont.) Az elemi pulzátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +26 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-7 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +15 ÉP.) Shengoroth karmával kicsit megvágod az elemi pulzátor farkát. (1 támadással 105 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal kicsit megvágod az elemi pulzátor testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Az elemi pulzátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +37 ÉP.) A lény idődet lopja (-6 TVP). Az elemi pulzátor ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +17 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 2 madártollat. 10483 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1725, sebződés: 468, gyógyulás: 290, összesen: -178 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). [+6% tau] Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 459 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Becsapódva, megdöfi a kristálynyálka masszatestét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-26 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. Te csak nevetve legyintesz, és megrohamozod. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával megvagdalod a kristálynyálka testét. (8 támadással 869 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a kristálynyálka testét. (6 támadással 429 életpontot sebezve.) Végighúz rajtad a kristálynyálka a csápjával. (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +33 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Végighúz rajtad a kristálynyálka a csápjával. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +29 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 58 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-67 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. {KCC:} Shengoroth karmával megvagdalod a kristálynyálka ragadós kötőizmait. (8 támadással 833 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 66 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a kristálynyálka ragadós kötőizmait. (6 támadással 430 életpontot sebezve.) A kristálynyálka csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +33 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +33 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 47 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-58 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad.
{Csatastatisztika; sebzés: 3247, sebződés: 891, gyógyulás: 134, összesen: -757 ÉP}
vv 209 277 139 | elmormolod a 209. varázslatot a 277. varázslatot a 139. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Látsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Látsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát.
ve 305 40 | megveszed a 305. tárgyat 40 |
ve 29 20 | megveszed a 29. tárgyat 20 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 614 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] A szörny villámokat lehel! A villámok csak csiklandoznak. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a vérszomjas karvaly bal szárnyát. Kritikus ütés! (8 támadással 1040 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly jobb lábát. (6 támadással 429 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +39 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 52 életpontot vesztettél. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 215 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +43 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 55 életpontot vesztettél. {KCC:} Shengoroth karmával megvagdalod a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (6 támadással 645 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvágod a vérszomjas karvaly testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +42 ÉP.) A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 216 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +44 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 56 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 3 madártollat. 19943 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3032, sebződés: 999, gyógyulás: 174, összesen: -825 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 450 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a shokara bogár bal középső lábát. (5 támadással 438 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+43 varázspont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 130 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +42 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Pusztítás Botjával többször eltalálod a shokara bogár testét. (5 támadással 463 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+46 varázspont.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 133 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a shokara bogár többször is megmar! (2 támadástól 289 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +58 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Pusztítás Botjával meghorzsolod a shokara bogár jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 131 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 234 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +47 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A shokara bogár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
12941 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1844, sebződés: 729, gyógyulás: 151, összesen: -578 ÉP}
(Továbbmész...) [270,61] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérszomjas karvaly lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 610 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a vérszomjas karvaly testét. (8 támadással 848 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal végigvagdosod a vérszomjas karvaly testét. (6 támadással 424 életpontot sebezve.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 215 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +43 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 53 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 213 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +43 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 54 életpontot vesztettél. {KCC:} Shengoroth karmával végigvagdosod a vérszomjas karvaly bal szárnyát. (6 támadással 634 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 98 életpontot sebeztél. {KCC:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a vérszomjas karvaly jobb lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 206 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +42 ÉP.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 199 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +40 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 55 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 3 madártollat. 19943 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2828, sebződés: 995, gyógyulás: 174, összesen: -821 ÉP}
(Továbbmész...) [269,62] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy ősi rúnatornyot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Bohmer Kair lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész ladikot. Csak tudnád, mi a fene ez. Talán majd rájössz a jövőben valamikor.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Miközben egy félelmetes üvöltés tölti be a levegőt, beszakad alattad a rúnatorony teteje. Egy sötét terembe zuhansz, és alig tápászkodsz fel, amikor egy óriásira nőtt alak ront neked. Egy szellemdarázs!
A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. {KCC:} Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a szellemdarázs testét. Kritikus ütés! (8 támadással 1040 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+52 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal megvagdalod a szellemdarázs farkát. Kritikus ütés! (6 támadással 456 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 285 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +57 ÉP.) A szellemdarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
10554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1605, sebződés: 285, gyógyulás: 166, összesen: -119 ÉP}
Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 489 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] A lény ítéletet hirdet fölötted. BŰNÖS! Korbácsként sújt rajtad végig a fájdalom (-312 életerő). Az ítéletet lehajtott fejjel fogadod, távozol.
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 312, gyógyulás: 2, összesen: -310 ÉP}
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 611 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ro'galhal kísértet nyakát. (8 támadással 827 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+41 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvagdosod a ro'galhal kísértet szellemtestét. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) A ro'galhal kísértet pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +57 ÉP.) A ro'galhal kísértet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
13344 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1812, sebződés: 282, gyógyulás: 154, összesen: -128 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tükörpajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 584 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával néhányszor megcsapod az ezeréves lélek testét. (8 támadással 644 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal végigvagdosod az ezeréves lélek testét. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 72 életpontot vesztettél. Az ezeréves lélek megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 302 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +61 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod az ezeréves lélek testét. (8 támadással 614 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 102 életpontot sebeztél. {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az ezeréves lélek éjfekete köpenyét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. Nem vagy felkészülve az ezeréves lélek gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 299 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +60 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-63 életerő). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
23797 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2593, sebződés: 805, gyógyulás: 127, összesen: -678 ÉP}
Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Shengoroth karmával megvagdalod az ezeréves lélek testét. (8 támadással 641 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 94 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az ezeréves lélek testét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 64 életpontot vesztettél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 281 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +57 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1051, sebződés: 345, gyógyulás: 57, összesen: -288 ÉP}
(Továbbmész...) [269,64] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tükörtornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Pug formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy bíborcserjét. Észreveszel egy nothar cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gránátkaktuszt. Találsz egy csillagbozótost. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy pézsmatököt.
(Feltételes mászás:) Miután a pókkarmokat a végtagjaidra csatoltad, rátapadsz a torony gyorsan forgó oldalára. A visszaverődő nap zavaró fénye hihetetlen teljesítményekre késztet, így fél órán belül eléred a tükörtorony lentről kiszúrt bejáratát. A lentről sötét foltnak tűnő jelenés tényleg egy bejárat, mely mögött egy fényesen kivilágított, tágas terem húzódik. Információgyűjtő bámészkodásodat kaparászó zajok zavarják meg. Rémülten fordulsz meg a tengelyed körül. Ez egy algaleioda!
Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 599 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (77 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (8 támadással 865 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az algaleioda jobb lábát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az algaleioda néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 346 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +70 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 3 madártollat. 13010 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1699, sebződés: 423, gyógyulás: 161, összesen: -262 ÉP}
Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 549 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Elszántan a másikra rohansz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a tleikan hajadon testét. (8 támadással 871 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a tleikan hajadon bal lábát. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 336 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +68 ÉP.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a tleikan hajadon bal oldalát. (4 támadással 441 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a tleikan hajadon egyik csápját. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmával néhányszor a tleikan hajadon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 260 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +52 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) A tleikan hajadon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 fiatalság itala. 15694 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2509, sebződés: 596, gyógyulás: 285, összesen: -311 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tükörpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védelmezte.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 83 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 83, gyógyulás: 4, összesen: -79 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Shengoroth karmával megvagdalod a manaelementál testét. (8 támadással 817 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. 8 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (6 támadással 427 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). {KCC:} Shengoroth karmával megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 851 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. 3 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 427 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 866 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 102 életpontot sebeztél. 3 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (6 támadással 429 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 4108, sebződés: 12, gyógyulás: 17, összesen: +5 ÉP}
h 697 | használod a 697. tárgyat |
v 198 245 119 | elmormolod a 198. varázslatot |
[245,119] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi rúnatornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy tűzfőnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! Többször az élet-halál küszöbén csüngsz alá a homorú falakról. Hálát adsz az isteneknek, amikor sikeresen felérsz a tetőre. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Teljesen váratlanul megmozdul alattad a föld, és alázuhansz egy lentebb fekvő terembe. Megrettensz, amikor egy szörny ront neked, úgy látszik már várt rád. Egy elemi pulzátor!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tükörpajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 7 életpontot vesztettél. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {KCC:} Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az elemi pulzátor furcsa alakját. (8 támadással 851 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 96 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az elemi pulzátor furcsa alakját. (6 támadással 427 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +27 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +11 ÉP.) {KCC:} Shengoroth karmával kicsit megvágod az elemi pulzátor nyakát. (1 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod az elemi pulzátor testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az elemi pulzátor csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 199 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +40 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). Az elemi pulzátor ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +11 ÉP.) Az elemi pulzátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 2 madártollat. 10483 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1649, sebződés: 448, gyógyulás: 195, összesen: -253 ÉP}
Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 491 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] A teremtmény rád emeli fekete szemét, és meghozza a döntést. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a sötét ülnök testét. (8 támadással 861 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvagdalod a sötét ülnök testét. (6 támadással 429 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a sötét ülnök sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 231 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +47 ÉP.) A sötét ülnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +13 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). {KCC:} Shengoroth karmával megkarcolod a sötét ülnök sötét bőrét. (1 támadással 111 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 75 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvágod a sötét ülnök sötét bőrét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +58 ÉP.) A sötét ülnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +21 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a sötét ülnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 angyalok gyűrűje. 15056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2119, sebződés: 686, gyógyulás: 141, összesen: -545 ÉP}
Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 603 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (45 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával végigvagdosod a tleikan behemót testét. (8 támadással 656 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan behemót jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 354 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) A tleikan behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 312 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +63 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Shengoroth karmával megvagdalod a tleikan behemót termetes combját. (7 támadással 573 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 101 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal megkarcolod a tleikan behemót testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tleikan behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 370 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +74 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A tleikan behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
15056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2449, sebződés: 727, gyógyulás: 349, összesen: -378 ÉP}
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [245,117] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [244,116] A síkságot ritka erdő váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tükörtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Redyque, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt.
szk 463 466 488 | keresed a 463. szörnyet a 466. szörnyet a 488. szörnyet |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal |
* 6. BP: | használod a 305. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 9 214 |
* 10. BP: | használod a 892. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
Erő: | 74 (96) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 74 (78) | Támadás: | 82 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 78 (86) | Védekezés: | 119 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 120/486 év |
Egészség: | 74 (86) | Életpont: | 1512/1397 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 85 (88) | Varázspont: | 5052/58 | Pénz: | 3002 arany | Kép. pont: | 44 |
Tudatpont: | 23/8 | Pszi pont: | 673/736 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/3 | ökölvívás: | 23/32 | szúrófegyverek: | 27/4 |
vágófegyverek: | 55/93 (+4%) | ütőfegyverek: | *31/101 (+2%) | lőfegyverek: | 42/78 |
dobófegyverek: | 27/91 |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (140%) << Shengoroth karma (#1520) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); szent nyílp.lövedék (#549) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/75 | 2. nyomkövetés: | 167/29 (+34%) | 3. lopás: | 7/98 |
4. mászás: | 46/56 (+19%) | 5. csapdakészítés: | 39/49 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 24/17 |
7. gyógyítás: | 93/35 (+40%) | 8. titkosírás: | 16/92 | 9. felderítés: | 35/38 (+8%) |
10. szörnyidomítás: | 13/42 | 11. teológia: | 324/81 (+29%) | 12. taumaturgia: | 293/25 (+88%) |
13. szerencsejáték: | 6/7 | 14. versengés: | 20/14 | 15. harcművészetek: | 19/72 |
16. zene: | 8/34 | 17. szörnyismeret: | 68/58 (+34%) | 18. pszi: | 60/7 |
19. zárnyitás: | 32/6 | 20. vadászat: | 12/27 | 21. vitalitás: | 8/55 |
22. bányászat: | 49/91 | 23. úszás: | 17/48 | 24. főzés: | 13/32 |
25. ősteológia: | 23/35 (+27%) | 26. őstaumaturgia: | 18/31 (+20%) | 27. csapatmunka: | 2/91 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 95 | |||
5. varázslat sebzés: 3 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 6 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bolyongó lidérc (#388), talriai behemót (#312), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), gh'raiton ölész (#412), vg'axtol torzító (#416), manaelementál (#290), animált korall (#445), aranyfecske (#283), zafír sárkány (#329), kyorg őrgólem (#567) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), Vashegyek Nemzete (#9122), Acél Öklök (#9123), Erdők Vándorai (#9139), semlegesek (#989), jók (#990), vércápa sámán (#281), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +150 vp 19 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 190 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (106,3,3) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
esszenciavédelem (#165) | fürkésző szemek (#213) | tűzmágia (#157) | tulajdonságpajzs (#26) |
óriáserő (#53) | agyburok (#90) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) |
csupasz izom (#28) | szemmelverés (#137) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), varázsvédelem II (#108), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | smaragdgólem (#417) | háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
jégoszlop (#231) | >> | tűzelementál (#276) | jégoszlop (#231) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
jégoszlop (#231) | >> | Thargodan mágus (#318) | jégoszlop (#231) | >> | tollaskígyó (#635) | |
méregfelhő (#37) | >> | rothadó lián (#427) | jégoszlop (#231) | >> | Folrang (#331) | |
jégvihar (#353) | >> | talriai behemót (#312) | őstűz (#310) | >> | 40. szintű lényekre | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | jégoszlop (#231) | >> | őshonos sziklozug (#447) | |
tűzgolyó (#155) | >> | homogén artikula (#434) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
pajzszúzás (#251) | >> | lidérctűz (#457) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | 38. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem II (#108) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
2.) Nem tetszik, hogy egyesek teljes védelmet élveznek villámaimmal szemben... Hozz 3 kék immunitáskövet, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) A legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 6) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4512 | arany (#50) | 1 | főnixtoll (#563) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | óndarab (#85) | 15 | pirkit (#153) | |||
1 | sallank karom (#128) | 11 | víz (#27) | 1 | vízionár szem (#102) | |||
1 | kisebb zan (#544) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 12 | borkonyó bibe (#312) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | 3 | küklopsz szem (#643) | |||
13 | madártoll (#112) | 25 | mákrózsa virág (#56) | 37 | varázskő (#305) |