Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. szept. 13. 9h:23' EZ A 833. JÁTÉKHETED, 599. FORDULÓD 834. játékheted kezdete: szept. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5300 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 133. varázslatot a 142. varázslatot |
* 2. KP: | imádkozol |
* 3. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 6. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 7. KP: | VP spórolása: 15 |
* 8. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot |
* 10. KP: | használod a 449. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
vv 165 227 157 | elmormolod a 165. varázslatot a 227. varázslatot a 157. varázslatot |
kpb 9 | kezd. parancs berakása: 9 |
vv 66 64 116 | elmormolod a 66. varázslatot a 64. varázslatot a 116. varázslatot |
f 1281 | kísérletezel az 1281. tárggyal |
fog 104 1280 | elfogod a 104. szörnyet az 1280. tárggyal |
Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor szürke hengertestét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra rontasz. Őstroll agyalóval iszonyatosan megcsapod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor öklelő szarvai elől. A purifikátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tetemember bűzlő testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval iszonyatosan megcsapod a tetemember testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a tetemember testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a tetemember rotható húsát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a tetemember bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a nómenklatúra fejét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nómenklatúra fejét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a nómenklatúra fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. A nómenklatúra csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [206,101] A sík vidéket bozótos váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szánalmas pondró. {egyik sebzési módja: 1x 24d5+54.} Itt csata lesz.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (5 támadással 371 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szánalmas pondró testét. (5 támadással 366 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a szánalmas pondró testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a szánalmas pondró hasadba mélyeszti. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +25 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3913 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 981, sebződés: 234, gyógyulás: 48, összesen: -186 ÉP}
(Továbbmész...) [207,101] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem fémes combját. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a ryuku gólem testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a ryuku gólem fémes combját. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 116, gyógyulás: 24, összesen: -92 ÉP}
(Továbbmész...) [209,99] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy kétfejű troll nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 111-130.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kétfejű troll testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A kétfejű troll karmai majdnem eltalálnak! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kétfejű troll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-14 életpont)! A kétfejű troll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [210,99] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. {támadása: 54.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod az ongóliant jobb oldalát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 77, gyógyulás: 11, összesen: -66 ÉP}
be 79 | bemész a 79. titkos labirintusba |
lm 4 20 5 | mozogsz 4 20 5 |
lm 24 40 42 | mozogsz 24 40 42 |
lm 43 9 6 | mozogsz 43 9 6 |
ek 503 182 26 | t. energia kisütése: 503 182 26 |
[182,26] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.)
Összeakadsz UgyanKedvesPotrien. Sheran főpap-jelöltje. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy trikornis herceg trófea, egy Blounther apó trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Zinthurg pallost, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {támadása: 23.} Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz ELFelejett Álmokkal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku vállvédőt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy pszi elementál lord trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. {max. életpontja: 526.} {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy Fairlight köpenye (ld. enc.)} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Ravashackkal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy taalru trófea, egy küklopsz trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Szőrös Karommal. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy ryuku derékszíjat, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy Thargodan zsoldos trófea, egy jégelementál trófea és egy tűzelementál trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {legmagasabb fegyver szakértelme: 31.} Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 580.]
ef 27 506 | energia fejlesztése 27 |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 267. tárgyat az 535. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | imádkozol |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 240. szörnyet a 120. szörnyet a 257. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot az 5. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
UMBATARI BROMAG (770. SZÖRNY) Az umbatari bromag nagyra nőtt, nyúlánk szörny, mely leginkább egy gyík és egy krokodil kereszteződésének tűnik. Már toxikus lehelete elég ahhoz, hogy elkábítsa ellenfeleit vagy áldozatait, attól függően, hogy épp élelmet szerezni indult, vagy csak a betolakodóktól próbálja megvédeni élőterületét. E szörnyek eredetileg Umbatarból származnak, ahol ugyan jódarabig házikedvencek voltak (a paloták őrzésére használták őket), de a megszaporodott belső balesetek, és a bromagok túlságos agresszivitása miatt a helyi mágusok végül elűzték őket. Egész idáig menekültek, és azóta a környező hegységek számítanak új élőhelyükül. |
TERIÁD HÁLÓ-CSAPDA (1280. TÁRGY) Gyakorolsz egy kicsit a teriád dobóhálóval. Eleinte esetlenül, nehézkesen megy a kiszemelt célpont (egy farönk) eltalálása az eszközzel. Furcsállod is, hogy a teriádoknak ennyire könnyedén megy. De aztán egyszercsak ráérzel a dobóháló használatának ízére, és egyre pontosabbak lesznek a dobásaid. Ha élesben is ki akarod próbálni, akkor a FOG <szörny száma> 1280 parancsot add ki, és amint megpillantod a keresett szörnyet, megpróbálod rádobni. Ez 20 TVP-be kerül. A borzasztóan nagy lények ellen persze esélyed sincs ezzel a hálóval. |
FAIRLIGHT KÖPENYE (303. TÁRGY) Ezt a sárga, aranymintákkal teleszőtt köpenyt azért hívják Fairlight köpenyének, mert nemcsak hogy Fairlight papjai készítették, hanem csakis Fairlight papjai viselhetik. Ha a köpenyt viseled (KF 303) könnyebbé válik a más által elrejtett, eldugott értékek megtalálása: felderítése szakértelmed ezidőre megnő hárommal. |
Erő: | 65 (63) | Szint: | 28 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 62 (63) | Támadás: | 28 (30) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 92 kg |
Ügyesség: | 65 (67) | Védekezés: | 93 (98) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 35/43 év |
Egészség: | 60 (62) | Életpont: | 569/464 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 74 (78) | Varázspont: | 963/748 | Pénz: | 2189 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 192/260 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/48 | ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 27/47 (+1%) |
vágófegyverek: | 28/4 (+1%) | ütőfegyverek: | 28/11 (+2%) | lőfegyverek: | 29/11 (+2%) |
dobófegyverek: | 21/36 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 55/73 | 2. nyomkövetés: | 119/52 (+5%) | 3. mászás: | 25/99 |
4. csapdakészítés: | 38/70 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 11/32 | 6. gyógyítás: | 79/18 |
7. titkosírás: | 18/55 | 8. felderítés: | 91/68 (+3%) | 9. szörnyidomítás: | 18/83 |
10. teológia: | 61/42 (+18%) | 11. taumaturgia: | 30/37 (+2%) | 12. versengés: | 7/48 |
13. zene: | 127/58 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 48/10 | 15. pszi: | *20/100 |
16. zárnyitás: | 7/50 | 17. vadászat: | 32/33 | 18. vitalitás: | 9/9 |
19. bányászat: | 46/88 (+7%) | 20. úszás: | 15/4 | 21. csapatmunka: | 1/59 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 46% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 300 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 20 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod trikornist (#104) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
purifikátor (#157), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), troll (#5), ember (#1), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | Symulf rúnája (#182) |
pszi-ernyő (#64) | szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
éhínség (#39), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | férfiak (#998) | szárazság (#48) | >> | gonoszok (#988) | |
méregfelhő (#37) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | hhaar burka (#32) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 6 királynő, 20 élőholt, 1 vadász. |
A Hóvihar alatt Sheran létsíkján jártál, ezzel is elősegítve Ghalla megmentését. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 17 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 374 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1202. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 3 | kaja (#2) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | szopókő (#259) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
93 | arany (#50) | 4 | óndarab (#85) | 1 | purifikátor háj (#269) |