Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jan. 4. 20h:40' EZ A 108. JÁTÉKHETED, 6. FORDULÓD 109. játékheted kezdete: jan. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4891 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: h 1546 0 0 | használod az 1546. tárgyat |
* 3. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
kpb | kezd. parancs berakása: |
kf 441 1527 | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1527. tárggyal |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sötét gnóm testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a sötét gnóm testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kimetszel magadnak egy megfelelő sötét gnóm trófeát. 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
ea 642 5 | eladod a 642. tárgyat 5 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod az orgyilkos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 572 2 | bemész az 572. épületbe |
be 597 | bemész az 597. épületbe |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. Magad mögé lököd a pitiáner tintacsiga trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő orgyilkos trófeát. 200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
be 50 | bemész az 50. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
fgy 60 30 | felt. gyógyítás 60 30 |
lm 3 3 5 | mozogsz 3 3 5 |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az udvari mágus bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az udvari mágus testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Könnyedén félreszökkensz az udvari mágus csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 387 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 31, gyógyulás: 5, összesen: -26 ÉP}
lm 15 15 15 | mozogsz 15 15 15 |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a palotaőr testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a palotaőr bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A palotaőr vágása nem talált el. Véres nyál csordul ki a palotaőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 365 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a palotaőr testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a palotaőr testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a palotaőr testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A palotaőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 365 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a palotaőr testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a palotaőr testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 365 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a palotaőr testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a palotaőr bal lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a palotaőr vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 365 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 3, gyógyulás: 5, összesen: +2 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a palotaőr fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a palotaőr jobb vállát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A palotaőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 365 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a palotaőr testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a palotaőr nyakát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A palotaőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 365 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a palotaőr testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a palotaőr jobb lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A palotaőr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a palotaőr testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a palotaőr vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A palotaőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 365 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 4, gyógyulás: 7, összesen: +3 ÉP}
lm 15 15 1 | mozogsz 15 15 1 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sötét gnóm testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 11, gyógyulás: 8, összesen: -3 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az útonálló bal karját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 569 | bemész az 569. épületbe |
m 1 1 4 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délre |
szk 58 | keresed az 58. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
VARÁZSLÁS Végre, a karaktered megtanult varázsolni! Mielőtt azonban két kézzel nyúlnál a könnyen megszerezhető hatalom után, nem árt, ha tudod - a mágia tudása sok-sok veszélyt is rejt magában. Komoly különbség van az istenektől kapott papi mágia és a varázslóktól tanult rúnamágia között. Az előbbihez az istened hűséges szolgálata, a tőle kapott feladatok teljesítése, a jellemedhez való hűség szükséges. Ha a vallásodnak nem megfelelően cselekszel, rövid időre vagy akár véglegesen elveszíthetsz bizonyos varázslatokat. Ha pedig megváltozik a jellemed, az összes, istenedtől kapott varázslatot elveszíted. A rúnavarázslatok használata ugyan nem követel ehhez hasonló megkötöttséget, bárki használhatja őket - legtöbbjükhöz viszont szükség van bizonyos anyagi komponensekre (különböző szörnyek alkatrészei, egzotikus növények). Varázsolni a V paranccsal tudsz. Első paraméternek meg kell adni a varázslat sorszámát. Ha egy új varázslatot megtanulsz, kapsz róla E.F-et, amelyben ez a sorszám szerepel, a varázslat részletes leírásával együtt. Előfordulhat, hogy egy varázslathoz meg kell adni 2. vagy 3. paramétert is, akkor ez el lesz magyarázva a leírásban. Egy varázslat elmondása 5 TVP-be kerül (néha többe, ilyenkor ez meg lesz említve a leírásban). Ezenkívül minden varázslatnak van bizonyos varázspont (VP) értéke - ennyi VP-be kerül a varázslat elmondása. Azzal, hogy megtanultál varázsolni, kaptál bizonyos számú VP-t, és minden újabb varázslattal, valamint szintlépéskor ez nő. Minél erősebb egy varázslat, annál több VP-be kerül. Minden forduló elején visszakapsz valamennyit az elhasznált VP-kből, ha az aktuális VP érték kevesebb a maximálisnál (az életpontokhoz hasonlóan). A kapott és visszanyert VP-k száma nagy mértékben függ az IQ-tól. Egy varázslat tarthat 1.) egy teljes fordulón keresztül, a forduló végén megszűnik; 2.) két forduló között, táborozás ideje alatt; 3.) egy adott feltétel teljesüléséig, addig a varázslat inaktívan lapul 4.) a legközelebbi csata végéig (ilyenkor általában a 2. paraméternél beállíthatjuk, hogy csata után újból elmondjuk a varázslatot, és hányszor). Vannak persze azonnal lezajló varázslatok, mint például a gyógyító és a harci varázslatok. Egy játékoson egyszerre 10 inaktív/táborozó/csata végéig érvényes és 10 forduló végéig érvényes varázslat lehet. 11. varázslat felrakása esetén a legrégebben felrakott megszűnik. Ha valakin van egy varázslat, és azt még egyszer rámondják, akkor az új változat felülbírálja az előzőt. A harci varázslatokat kicsit másként kell használni, ezekről részletesebb leírást majd akkor kapsz, ha szerzel egy ilyet. |
A VADÁSZ KITARTÁSA (6. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Az állandó gyakorlás meghozta eredményét: sikerült megtalálnod azt a biológiai struktúrát, amely a legnagyobb kitartással rendelkezik, de emellett megőrzi az eddigi képességeid adta előnyöket. Mostantól maximum 10 mezőt léphetsz körönként. |
PÁRDUCLÁBAK (7. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Drasztikus, jól látható átalakításokat is képes vagy már alakodon létrehozni: már nem sok kell ahhoz, hogy teljes alakodat meg tudd változtatni. A puha, abszolút gyorsaságra tervezett párduclábak felöltésének képessége lehetővé teszi, hogy mostantól a szabadban való mozgásod még 1 ponttal kevesebbe kerüljön. Használata automatikus. |
Erő: | 17 (31) | Szint: | 8 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 126 cm |
IQ: | 15 (21) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 18 (26) | Védekezés: | 50 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 14 (22) | Életpont: | 300/301 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 18 (32) | Varázspont: | 211/40 | Pénz: | 172 arany | Kép. pont: | 6 |
Pszi pont: | 8/8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 4 (+1) |
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 4 (+1) |
dobófegyverek: | 1 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (1 -3.); bronzhegyű nyíl (#94) (4 -5.); vashegyű nyíl (#176) (6 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
92,52 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 192 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 3 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 1 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. szerencsejáték: | 1 | 12. versengés: | 1 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. zene: | 1 | 15. szörnyismeret: | 1 |
16. pszi: | 1 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 4 |
19. vitalitás: | 1 | 20. bányászat: | 1 | 21. testépítés: | 1 |
22. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | láthatatlanság (#76) | vámpirizáció (#1) (9989,0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
46, 50, 67. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
Összsúly: 97.49 kg | Megterheltség: 76% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 98 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | áldott kő (#642) | 1 | fáklya (#36) | 2 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
95 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranypikkely (#415) | |||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bőrsisak (#57) | 6 | bronzpenge (#126) | |||
1 | bunkósbot (#9) | 1 | csontszablya (#64) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | helytartói jogar (#228) | 2 | kaja (#2) | 3 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | pirkit (#153) | 1 | rézpajzs (#73) | |||
1 | rézpáncél (#71) | 1 | rézsisak (#72) | 1 | vaskulcs (#183) |
91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | |
51 | |
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|