Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. szept. 20. 9h:05' EZ A 116. JÁTÉKHETED, 60. FORDULÓD 117. játékheted kezdete: szept. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3395 SZÁMLA : XXXX |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a púpos burástya jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
ba 66 150 | nem támadod a 66. szörnyet a 150. szörnyet |
vi 3 3 30 | viselkedésed: 3 3 30 |
flh 8 22 2 | felt. lőfegyver haszn. 8 a 22. tárggyal (2 darabot) |
flh 10 22 3 | felt. lőfegyver haszn. 10 a 22. tárggyal (3 darabot) |
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor meglegyinted a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvagdalod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [70,-25] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a garokk jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a garokk fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a garokk testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [71,-25] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy piromenyét. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a piromenyét jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a piromenyét testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod a piromenyét testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 7 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a kaszabolósáska testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel épp hogy eltalálod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csontszablyával párszor kilyukasztod a kaszabolósáska jobb középső lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [71,-27] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy trappoló dinymák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
be 551 | bemész az 551. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 11: 1. térkép 14. pont 14: 1. térkép 11. pont |
Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 141.]
vi 1 3 30 | viselkedésed: 1 3 30 |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az emberevő jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az emberevő bal oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az emberevő bal oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 6 életpontot vesztettél. Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [73,-28] Továbbra is alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vadtroll. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a vadtroll fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadtroll jobb oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-5 életpont). A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
vi 3 3 30 | viselkedésed: 3 3 30 |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
(Továbbmész...) [74,-30] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
(Továbbmész...) [74,-31] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy alpesi tehén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az alpesi tehén testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az alpesi tehén testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
ef 11 505 | energia fejlesztése 11 |
av 13 | alakváltás 13 |
f 110 | kísérletezel a 110. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
FÉMBONTÓ SZÓJER (150. SZÖRNY) A fémbontó szójer a hegyek félelmetes lakója. Leginkább egy nagy szürke pajzstetűre emlékeztet, hosszú, vékony antennákkal. Ezekkel képes már messziről is a fémet megérezni. Nagy veszélyt jelent a hegyekben bányászó kalandozókra, mert pillanatok alatt képes a nyers formában levő vasat, ónt és rezet köpetével elbontani. Még az is előfordulhat, hogy a fémből kovácsolt páncélodat, fegyveredet támadja meg és rágja szét. [A játék szempontjából egyforma valószínűséggel választja a szójer a fémrudadat, a kis vaskulcsodat vagy akár a vasvértedet. A bontás ellen a KF-elés sem véd, kivéve a jobb ill. balkezes fegyveredet, ellentétben a fabontó szójerral. Az, hogy a kiválasztott fémtárgy megmenekül-e, nagymértékben függ az adott tárgy sav elleni mentődobásától. Így pl. egy vasvért sokkal nehezebben semmisül meg, mint egy rézdarab.] A fémbontó szójer ellen az ütőfegyver a leghatékonyabb. |
KÖDMANGÓ CSERJE (58. NÖVÉNY) Az árnyvilág sötét zugaiban, a holtak folyamatosan párolgó életesszenciáiból táplálkozik a ködmangó cserje, ez az anyagtalan, testetlen pszeudo-növény. Egy holt lélek mentális energiáinak koncentrálásával képes ennek immateriális termését, a ködmangót leválasztani. Ehhez a KT 59 parancsot kell kiadni, 12 pontért. |
TUDATFORRÁS (505. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati entitás legyőzése felbátorított, és magabiztossá tett titeket. Már olyan helyekre is elmerészkedtek a mindennapi tudati meditációtok során, ahová eddig - merő óvatosságból - inkább nem mentetek. Hamar rájössz majd, hogy amit eddig ismertél a kasztroplanáris síkból, az csak egy picinyke zuga volt ennek a fura, szinte felfoghatatlan dimenziónak. Vannak itt például furcsa szellemlények, gondolatfoszlányokból, érzelmekből képződött entitások, amelyek rád ugyan nem veszélyesek, de csodálatosan szépek, vagy épp fordítva, kimondhatatlanul rondák. Akadnak itt olyan jelenségek, amiket leginkább a ghallai időjáráshoz lehetne hasonlítani. Ezek néha viharként tombolnak, máskor pedig kellemesen bizsergetik az idetévedt látogatót. No, és persze vannak elképesztő képződmények, amiket gyorsan feltérképezhetsz, és kiismerhetsz, ha szánsz rá egy kis időt. Az egyik legismertebb ilyen kasztro-képződmény a tudatforrás. Nagyon sok van belőle, szinte bárhol megtalálható. Leginkább talán a Sötét Világ gejzíreihez hasonlatos, de ugyanúgy hajaz egy gusztustalan, épp felfakadó keléshez is. Időről-időre sűrű masszaként buggyan fel belőle a nyers tudati energia, ami aztán szétoszlik a környezetben. Ha ügyes vagy, némi koncentrálás árán könnyedén szipolyozhatsz ebből az energiából, ezáltal erősítve fel a tudatpont regenerációdat. (Ha kifejlesztitek ezt a képességet, a kör elején kapott tudatpont regeneráció alapját már nem a maxTU/7, hanem a maxTU/6 képletből számítjuk. Ha már rendelkezel ezzel a képességgel, akkor az arány tovább javul, és maxTU/5 lesz. A regenerációdat módosító, egyéb tudati képességek, az ott leírt szabályok szerint működnek továbbra is.) |
HOSSZÚ ÍJ (111. TÁRGY) A vapár ágat két smirglilevéllel ledörzsölve, és egy magszim belet ráerősítve, korszakalkotó találmányhoz jutsz: a hosszú íjhoz. Ehhez a KT 111 parancsot kell kiadnod, 50 pontért. A hosszú íjjal nagyon jól lehet célozni: 2-t ad a támadásodhoz. Sajnos a fanyilak nem jók a hosszú íjhoz lövedékként, mert túl rövidek, túl könnyűek. Fémhegyű nyilakat kell használnod. A KF 111 <nyíl sorszám> paranccsal adhatod meg, hogy éppen melyik nyilat akarod a hosszú íjhoz használni. A hosszú íjat automatikusan használod élelemszerzésnél, anélkül, hogy a nyilaid fogynának. |
HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik. Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli. Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!). |
Erő: | 13 | Szint: | 14 | Merészség: | 3/1 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 11 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 13 (15) | Életpont: | 187/187 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (20) | Varázspont: | 156/28 | Pénz: | 6 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 25/4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/48 (+10%) | vágófegyverek: | 19/49 (+22%) | ütőfegyverek: | 3/32 |
lőfegyverek: | 14/82 (+30%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) max. 1 db (3 -7.); tüske (#22) max. 2 db (8 -9.); tüske (#22) max. 3 db (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
74,66 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/82 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 13/51 (+38%) | 3. mászás: | 3/34 |
4. csapdakészítés: | 6/52 (+14%) | 5. csapdaészlelés: | 2/56 | 6. gyógyítás: | 16/48 |
7. titkosírás: | 2/6 | 8. felderítés: | 2/58 | 9. teológia: | 3/89 |
10. taumaturgia: | 8/62 (+5%) | 11. szörnyismeret: | 4/76 (+24%) | 12. zárnyitás: | 6/3 |
13. vadászat: | 1/23 | 14. bányászat: | 8/9 (+7%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
Métely (#7000) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | Quirov (#975) | izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | Métely (#7000) | tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pókvadász (#59) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 2) |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
elnyomók gyűlölete (190) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 765 TU szükséges.) |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | szöges páncél (#65) | ||
1 | * | szürke bőrkesztyű (#271) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | * | csontszablya (#64) | ||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | * | fúvócső (#20) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | + | méregfog (#1553) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 5 | mérgezett tüske (#23) | ||
2 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 7 | tüske (#22) | |||
25 | ubuk tüske (#131) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | * | vaskard (#2084) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | aranylánc (#191) | 1 | * | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) |
1 | * | obszidián függő (#195) | 1 | * | réz papi karkötő (#307) | 1 | * | virág szimbólum (#143) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 2 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | |
22 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
1 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
4 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 32 csepp tinta (#101), fér még: 8] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 20] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [bennük 18 csepp spiritusz (#170), fér még: 22] | ||||||
5 | uzbány csőr (#169) | [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 57] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 89 korty víz (#27), fér még: 11] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 38] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 7 | álompor (#396) | 1 | amniosz (#203) | |||
1 | aurach bőr (#658) | 1 | darázsszárny (#652) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
23 | drótszőr (#37) | 4 | ezüstdarab (#326) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | fémrúd (#104) | 1 | grákóbőr (#41) | 10 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | ¤ | kazmár gyökér (#205) | 37 | madártoll (#112) | ||
1 | magszim bél (#103) | 2 | mandibulapenge (#125) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | Morgan kristálya (#659) | 2 | nektoraf faggyú (#667) | 3 | óndarab (#85) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 16 | + | pirkit (#153) | 1 | rinóbőr (#651) | ||
71 | sallank karom (#128) | 1 | sámán erszény (#650) | 17 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | vapár ág (#110) | |||
16 | varányszem (#30) | 2 | + | vasérc (#152) | 2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 67.12 kg | Megterheltség: 145% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | tüske (#22) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
5 | kaja (#2) | 2 | mandibulapenge (#125) | 2 | pirkit (#153) | |||
6 | tinta (#101) |
67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | |
-32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) |
sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) |
acélkolosszus (#35) | manó (#36) | gorombilla (#38) | görgőte (#41) | óriás patkány (#42) |
tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) |
zombi (#49) | technokolin (#50) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) |
rőtmanó (#55) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) |
hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) |
húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) |
garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) |
bombagoly (#79) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) |
púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | piromenyét (#99) |
szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) |
nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) |
törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) |
tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | karmos tankány (#137) |
agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | kardfogú fülemüle (#146) |
fémbontó szójer (#150) | quwarg királynő (#153) | nukleáris cickány (#155) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) |
massza (#217) | pszi elementál (#221) | manaelementál (#290) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) |
khór darázs (#348) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | nektoraf (#355) | ryuku gárdista (#360) |
rőtmanó berzerker (#369) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | Quirov (#975) |
Métely (#7000) | Nehéz Norbi (#7119) | hegyi szamár (#7168) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | dárda (#10) | csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) |
sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) |
kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) |
kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) |
smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) |
tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) |
kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | krómkaktusz (#46) |
surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) |
mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) | ködmangó (#59) |
tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézsisak (#72) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) |
bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) |
bronzsisak (#88) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) |
bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) |
tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) |
fabontó (#106) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) |
xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) |
púderszikla (#118) | púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) |
bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) |
hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) |
virág szimbólum (#143) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | grok-képződmény (#149) | szvó-ektoplazma (#151) |
vasérc (#152) | pirkit (#153) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) |
kis vaspajzs (#159) | borostyán függő (#162) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) |
sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | nekrofun (#173) | mínosz-kúp (#178) |
vaskulcs (#183) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | aranylánc (#191) | aranygyűrű (#193) |
obszidián függő (#195) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) |
ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | fűszertartó (#210) | dorony tüdő (#212) | manifeszt.nyúlvány (#214) |
ketrec (#216) | hurokcsapda (#217) | dobóháló (#221) | orgyilkos tőr (#225) | acélpengőke (#231) |
furulya (#233) | lajhár csont (#236) | tüskecsapda (#242) | templom (#256) | szürke bőrkesztyű (#271) |
aranytű (#272) | ametiszt medál (#275) | réz papi karkötő (#307) | ezüsthegyű nyíl (#323) | ezüstdarab (#326) |
ezüstshuriken (#327) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | királyi korona (#338) | súlyzó (#347) |
tolmokov-koktél (#351) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) |
álompor (#396) | főutca (#399) | ház (#400) | vas fejpánt (#408) | aranypikkely (#415) |
szent liget (#439) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | sárkánytanya (#492) | Chara-din monolitja (#534) |
Martian tekercse (#569) | sámán erszény (#650) | rinóbőr (#651) | darázsszárny (#652) | aurach fog (#657) |
aurach bőr (#658) | Morgan kristálya (#659) | nektoraf faggyú (#667) | tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) |
manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | varkaudar csont (#1113) |
Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) |
méregfog (#1553) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | koponya gyűrű (#1733) | obszidián penge (#2082) | bronzkard (#2083) |
vaskard (#2084) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EF TU [képesség] (10/7)*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kalandozó [kalandozó] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban PBE pénz [kalandozó] [hányszor] - pénz berakása bankba PKI pénz [hányszor] - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |
Strucclábak | Izmos hát | A ló kitartása | Ragadozó | Izmosabb hát |
A vadász kitartása | Párduclábak | Tigroszlán karmok | Sasszárnyak | Gyökerek |
Teljes transzformáció | Testújjáépítés | Álcázás |