Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. ápr. 1. 17h:53' EZ A 66. JÁTÉKHETED, 60. FORDULÓD 67. játékheted kezdete: ápr. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3729 |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
fgy | felt. gyógyítás parancsok törlése |
kno 11 10 | képesség-növelés 11 |
f 104 152 153 | kísérletezel a 104. tárggyal a 152. tárggyal a 153. tárggyal |
fkt 182 1 1 | felt. készítesz a 182. tárgyat (1 darabot) |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (2 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (1 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bibircsók-óriás bal vállát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 7 2 | mozogsz északnyugatra, keletre |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [74,-24] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
kf 182 1 | kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe |
vtn 32 33 | varázslat tanulás: a 32. varázslatot |
ftv 33 998 32 | felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a férfiakat a 32. varázslatot |
ftv 33 999 32 | felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a nőket a 32. varázslatot |
kf 351 | kézbeveszed/felveszed a 351. tárgyat |
h 1 50 10 | használod az 1. tárgyat |
kf 20 22 | kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 22. tárggyal |
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
VASHEGYŰ LÁNDZSA (182. TÁRGY) A vashegyű lándzsa valamivel jobb fegyver, mint a bronzhegyű: 4d6+1 a sebzése. Az igazi előnyei azonban a bronzhegyű lándzsával szemben: 1.) könnyebb, 2.) pontosabban tudsz vele célozni (+2 támadásod van, amíg ezzel harcolsz), 3.) nem kell hozzá fa, tehát nem tudja elpusztítani a fabontó szójer. Forgatásához azonban legalább 10-es szúrófegyver szakértelem szükséges. Elkészítéséhez szükséges 3 vasérc, amelyből a hegyet kovácsolod egy vaskohónál, egy fémrúd, amelyből a nyél lesz, 6 pirkit, amellyel a kemencét felfűtöd, és egy kőkalapács, amellyel a munkát elvégzed. A KT 182 parancs 30 TVP-be kerül, és 2-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. |
BIBIRCSÓK-ÓRIÁS (120. SZÖRNY) A bibircsók-óriás a vadtrollnál nagyobb, szőrös-ragyás primitív humanoid teremtmény. Távolról nagyobb köveket dobál ellenfelére, majd közel rohanva, bunkójával péppé veri azt. Hatalmas csapásaival előfordulhat, ha elég nagyot sebez, hogy bezúzza pajzsodat, sisakodat, páncélodat vagy bal kézben tartott másodlagos fegyveredet. Minden fegyver egyformán hatékony ellene, csak győzzed leverni tengersok életpontját. Ha megölöd, érdemes kőkéssel nekiesni az irhájának, mert a bőrbe bevarrva sokszor aranyat találhatsz. |
SZIKLAFÉSZEK (167. TEREPTÁRGY) A magashegység elhagyatott sziklái között, a szédítően magas sziklafalon megpillantasz egy fészket. Milyen óriási madár képes ilyen magasra repülni, ilyen hidegben megélni? És vajon mi lehet a fészekben? Tojás? Vagy valamilyen kincs? Érdemes lenne megpróbálni... Csakhogy mindez hegymászóhoz illő feladat - egy mászókampó nélkül vagy 6-osnál kisebb mászás szakértelemmel akár meg se próbáld. Ha nagyon kíváncsi vagy, és van mászókampód, használd, és lásd, mi történik! Ez a tevékenység 24 pontba kerül. |
A FÉNY SZENTÉLYE (376. ÉPÍTMÉNY) A fény szentélye mintegy 10 méter átmérőjű, díszes építmény. Oldalai nicsenek, a tetejét a sarkain álló hét karcsú oszlop tartja. Közepén egy hatalmas, díszes kő áll, melyet még VI. Borax ajándékozott az Álomőrző Közös Tudatnak, a ZAN-indukátorokkal szembeni tetteik jutalmául. A szentélyt különös, kékes fény derengi be (mely főleg éjszaka mutat csodaszép látványt), jelezve, hogy a kis épületben a mágia is jelen van - mégpedig Elenioson és Raián keresztül. Hogy ezt mások is tudják, arra példa az a rengeteg zarándok, akik nap-nap után érkeznek, hogy ha csak rövid ideig is, de beléphessenek e helyre. Mert azon kívül, hogy a szentélyt Elenios és Raia papjai oltárként használhatják, a legendák szerint, aki ide belép (a BE 376 paranccsal), azt elárasztja a szeretet, a béke, s gyógyírt talál mindenféle bajára. A szentélybe való belépés után már mozogni nem tudsz, de a következő kör elején automatikusan elhagyod. |
HHAAR BURKA (32. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Ezt a láthatatlan energiapajzsot 6 VP-ért rakhatod fel. Ez az energiamező tompítja, és kissé eltéríti a téged érő csapásokat, ezáltal a harc időtartamára a védekezésed jobb lesz hárommal. |
IZOMERNYESZTÉS (33. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot elmondva, részben megbéníthatod ellenfeled izmait. Ha a varázslat sikerrel jár (és ez részben taumaturgiádtól is függ) ellenfeled minden támadás-sorozatnál csak eggyel kevesebb ütés bevitelével próbálkozhat, mert izmai elernyednek. Szörnyek esetén a varázslat hatására a lény egyik támadási módját (pl. karom/csőr-ből a csőr támadásokat) elveszti, ha csak egyetlen támadási módja van, akkor azt eggyel kevesebbszer használja. Legalább egy támadást mindenképpen le fog tudni adni az ellenfeled. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, anyagi komponense három csepp víz. |
HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik. Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli. Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!). |
Erő: | 12 (14) | Szint: | 14 | Merészség: | 3/4 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 24 (25) | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 161/161 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 175/175 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 179/108 | Pénz: | 1035 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 20 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 2 |
lőfegyverek: | 12 | dobófegyverek: | 17 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (2 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) max. 2 db (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
74,59 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 76 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1330 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 (+1) | 2. nyomkövetés: | 20 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 6 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 12 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 9 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. teológia: | 4 | 11. taumaturgia: | 11 (+10) | 12. szörnyismeret: | 4 |
13. zárnyitás: | 3 | 14. vadászat: | 3 | 15. bányászat: | 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 17 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 7 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 2 darabot ), vashegyű lándzsát (#182) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), varkaudar bajnok (#190) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
vízionár (#66), manifesztátor (#124), nektoraf (#355) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) (9990,10) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | izomernyesztés (#33) | >> | nők (#999) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | nők (#999) | hhaar burka (#32) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
gyilkos sallank (#85) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Hozz egy grifftojást. |
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 21, 53. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | láncing (#222) | 1 | mászókarom (#78) | ||
1 | * | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | * | vassisak (#160) | 1 | * | vasvért (#164) |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bumeráng (#249) | ||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | * | fúvócső (#20) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
3 | kőkés (#6) | 3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 4 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
3 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 7 | mérgezett tüske (#23) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
10 | * | orgyilkos tőr (#225) | 1 | parittya (#18) | 3 | tolmokov-koktél (#351) | ||
17 | * | tüske (#22) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | 30 | ubuk tüske (#131) | ||
2 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | umbatari karkötő (#278) | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
5 | + | deus ex machina (#1) | 3 | fáklya (#36) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | |
16 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 1 | tüskecsapda (#242) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
4 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 37 csepp tinta (#101), fér még: 3] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
4 | uzbány csőr (#169) | [bennük 8 csepp ugh méreg (#166), fér még: 40] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 14 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | fémrúd (#104) | 3 | grákóbőr (#41) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
4 | kaktusztüske (#114) | 53 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 4 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
10 | pirkit (#153) | 4 | rézdarab (#70) | 3 | sallank karom (#128) | |||
1 | sámán erszény (#650) | 5 | smirglilevél (#29) | 20 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | varányszem (#30) | 2 | vasérc (#152) |
Összsúly: 45.19 kg | Megterheltség: 118% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
91 | arany (#50) | 1 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | óndarab (#85) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | vasérc (#152) | 17 | víz (#27) |
72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | |
-25 | |
|
|
|
|
|
-24 | |
|
|
|
|
|
-23 | |
|
|
|
|
|
-22 | |
|
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) |
sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) |
tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) |
zombi (#49) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) |
rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) |
drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) |
vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) |
garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) |
spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) |
kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | mérges nyukmár (#95) |
téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) |
nyuhaj karbin (#110) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) |
mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | manifesztátor (#124) |
útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | élőholt mirg (#135) | proteinfecske (#139) | pattanóböde (#145) |
karmazsin huhogó (#185) | varkaudar behemót (#189) | varkaudar bajnok (#190) | szutykos remák (#191) | drónkeselyű (#208) |
massza (#217) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | északi aurach (#350) | nektoraf (#355) |
ryuku gárdista (#360) | varkaudar kölyök (#685) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) |
Pszinapszis (#974) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | csontkés (#11) |
kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) |
parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) |
mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) |
ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) |
ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) |
zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) |
kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) |
arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) |
tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) |
kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) |
csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) |
lapkorong (#80) | zöld üveg (#82) | díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) |
bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) |
kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) |
rákpáncél (#97) | rákpajzs (#98) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) |
magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) |
hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) |
móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) |
mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | hebrencs állkapocs (#130) |
ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) |
rúnakő (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) |
hebrencs csapda (#147) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) |
világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | vassisak (#160) | vasvért (#164) | ugh méreg (#166) |
sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | nekrofun (#173) | vashegyű nyíl (#176) |
mínosz-kúp (#178) | ezüst gyűrű (#180) | vashegyű lándzsa (#182) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) |
mérg. vas dobónyíl (#190) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) |
manifeszt.nyúlvány (#214) | fedett verem (#219) | dobóháló (#221) | láncing (#222) | orgyilkos tőr (#225) |
pular kristály (#239) | tüskecsapda (#242) | fekete bőrcsizma (#247) | bumeráng (#249) | tatu ködmön (#255) |
szürke bőrkesztyű (#271) | umbatari karkötő (#278) | ezüsthegyű nyíl (#323) | ezüstshuriken (#327) | csontpálca (#329) |
mutáns csont (#331) | királyi korona (#338) | tolmokov-koktél (#351) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) |
szent tölgyfa (#393) | főutca (#399) | ház (#400) | aranypikkely (#415) | törpe bánya (#435) |
szent liget (#439) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | sárkánytanya (#492) | főnixtoll (#563) |
sámán erszény (#650) | rinóbőr (#651) | lápi hajlék (#670) | nyomkereső talizmán (#671) | manóodú (#698) |
sötét kámzsa (#699) | tubarkő (#700) | Rahn ékkő (#701) | rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) |
varázsfiola (#828) | varkaudar falu (#1109) | varkaudar csont (#1113) | varkaudar pálinka (#1137) | sámán gyógykenőcs (#1139) |
Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) |
csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | elhagyott bánya (#1685) | varkaudar fellegvár (#1821) | varkaudar barlang (#2200) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés ESK kalandozó [kalandozó] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat [varázsl] [varázsl] 35 var. tanulása mestertől |