Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. szept. 7. 15h:14' EZ A 771. JÁTÉKHETED, 601. FORDULÓD 772. játékheted kezdete: szept. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1131 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 213. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 90. varázslatot a 86. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot a 112. varázslatot |
* 7. KP: | kreálsz a 239. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal |
* 10. KP: | használod az 522. tárgyat |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
ftv 251 553 | felt. tám/véd. varázslat a 251. varázslatot az 553. szörnyet |
ftv 251 7074 | felt. tám/véd. varázslat a 251. varázslatot a 7074. szörnyet |
kb 244 11 | kiveszel a bankból a 244. tárgyat (11 darabot) |
bb 909 56 512 | beraksz a bankba a 909. tárgyat (56 darabot) |
m 1 3 4 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 212 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 2079 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 231 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
20453 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2291, sebződés: 231, gyógyulás: 6, összesen: -225 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 6 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Lövedéked átfúrja az elemi pulzátor farkát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed az elemi pulzátor bal szárnyát. Kritikus ütés! (8 támadással 1104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+221 életerő). Transzformálsz! (+110 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével megvagdalod az elemi pulzátor egyik csápját. Kritikus ütés! (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +38 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-8 TVP). Az elemi pulzátor ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +17 ÉP.) Aurád tisztul. (+6 gonoszság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 2 madártollat. 10483 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1448, sebződés: 278, gyógyulás: 419, összesen: +141 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 481 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sötét ülnök testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) A lény ítéletet hirdet fölötted. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét ülnök töprengő fejét. (8 támadással 915 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. Kyorgölő pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét ülnök testét. Kritikus ütés! (4 támadással 340 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a sötét ülnök sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 228 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +46 ÉP.) A sötét ülnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +13 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 angyalok gyűrűje. 15056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1886, sebződés: 293, gyógyulás: 63, összesen: -230 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 614 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 64 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kreiton idéző testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kreiton idéző szellemalakját. Kritikus ütés! (8 támadással 928 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). Transzformálsz! (+92 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével végigvagdosod a kreiton idéző testét. (5 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Csápjaival a kreiton idéző lecsap a bal karodra. (2 támadástól 245 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +49 ÉP.) A kreiton idéző még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15675 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2019, sebződés: 309, gyógyulás: 407, összesen: +98 ÉP}
(Továbbmész...) [294,27] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Továbbmész...) [294,28] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi rúnatornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! Eltelik egy-két óra, amíg sikerül feljutnod a piramis tetejére (vagy aljára???). Remegő térdekkel, de izgatottan nézel körül. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy szellemdarázs!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). [+6% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 595 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Becsapódva, megdöfi a szellemdarázs testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a szellemdarázs testét. (8 támadással 915 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Transzformálsz! (+91 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. {KCC:} Kyorgölő pengével kissé megkarcolod a szellemdarázs testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Több csapást kapsz a szellemdarázs farkától. (2 támadástól 313 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +63 ÉP.) A szellemdarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1684, sebződés: 313, gyógyulás: 366, összesen: +53 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 300 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Lövedéked átfúrja a tleikan házőrző testét. Kritikus ütés! (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (8 támadással 903 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). Transzformálsz! (+90 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. 44 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével megvagdalod a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (6 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) A tleikan házőrző csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +40 ÉP.) A tleikan házőrző fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 209 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +42 ÉP.) Shengoroth karmával megvagdalod a tleikan házőrző testét. (5 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. 46 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével épp hogy eltalálod a tleikan házőrző testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Végighúz rajtad a tleikan házőrző a csápjával. (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +38 ÉP.) A tleikan házőrző a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +37 ÉP.) A tleikan házőrző most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14296 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2464, sebződés: 782, gyógyulás: 654, összesen: -128 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 588 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tleikan behemót testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (53 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a tleikan behemót jókora fejét. (8 támadással 717 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan behemót testét. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) A tleikan behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 314 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +63 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a tleikan behemót bal első lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 654 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. {KCC:} Kyorgölő pengével épp hogy megvágod a tleikan behemót bal vállát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A tleikan behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 309 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +62 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2637, sebződés: 676, gyógyulás: 686, összesen: +10 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 41 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 609 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Lövedéked átfúrja a vortexmágus bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus testét. (5 támadással 557 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. Kyorgölő pengével épp hogy eltalálod a vortexmágus ködlő lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vortex talizmán. 13227 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1459, sebződés: 0, gyógyulás: 137, összesen: +137 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [295,30] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák.
(Továbbmész...) [295,31] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tengeri parduan került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). [+6% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Becsapódva, megdöfi a tengeri parduan redős testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a tengeri parduan testét. (8 támadással 888 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+178 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 58 életpontot sebeztél. 58 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor megcsapod a tengeri parduan testét. (6 támadással 481 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) A tengeri parduan kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 336 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +68 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Shengoroth karmával megvagdalod a tengeri parduan testét. (7 támadással 775 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 65 életpontot sebeztél. 65 életpontot gyógyultál. {KCC:} Kyorgölő pengével súrolod a tengeri parduan testét. Kritikus ütés! (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 333 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +67 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19496 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2601, sebződés: 669, gyógyulás: 715, összesen: +46 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 611 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Lövedéked átfúrja a káoszdémon testét. Kritikus ütés! (1 támadással 84 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (274 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: zöld üveg, 2 fiatalság itala, 6 kaja. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával megvagdalod a káoszdémon masszaszerű alakját. (8 támadással 874 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+175 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. 113 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével végigvagdosod a káoszdémon porszerű végtagjait. (6 támadással 491 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 151 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 169 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával megvagdalod a káoszdémon porszerű végtagjait. (7 támadással 788 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. {KCC:} Kyorgölő pengével megkarcolod a káoszdémon testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 159 életpontot vesztettél. Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 161 életpontot vesztettél.
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 raskhiir talizmán (ld. enc.). Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 26737 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 3138, sebződés: 914, gyógyulás: 663, összesen: -251 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával megvagdalod a manaelementál testét. (8 támadással 919 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. {KCC:} Kyorgölő pengével párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Shengoroth karmával megvagdalod a manaelementál testét. (8 támadással 900 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 106 életpontot sebeztél. 45 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor meglegyinted a manaelementál lebernyegét. Kritikus ütés! (6 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2977, sebződés: 8, gyógyulás: 700, összesen: +692 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
m 4 6 6 | mozogsz délre, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [294,32] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő bársony gyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a bársony gyilkos jobb karját. (5 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 196 életpontot sebeztél. A bársony gyilkos védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (2 támadástól 588 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +118 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Pusztítás Botjával többször eltalálod a bársony gyilkos bal lábát. (4 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 199 életpontot sebeztél. A bársony gyilkos védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (2 támadástól 549 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +110 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1362, sebződés: 1137, gyógyulás: 420, összesen: -717 ÉP}
(Továbbmész...) [293,32] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
m 6 | mozogsz nyugatra |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Lövedéked átfúrja az algaleioda fejét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (66 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az algaleioda bal lábát. (8 támadással 905 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+182 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével megvagdalod az algaleioda testét. (6 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Az algaleioda néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 314 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +63 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Shengoroth karmával megvagdalod az algaleioda bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével súrolod az algaleioda fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Az algaleioda néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 328 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +66 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Véres nyál csordul ki az algaleioda száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 3 madártollat. 13010 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1991, sebződés: 708, gyógyulás: 676, összesen: -32 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tleikan ölőművész jobb oldalát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (71 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a tleikan ölőművész egyik csápját. (8 támadással 838 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. {KCC:} Kyorgölő pengével megvagdalod a tleikan ölőművész fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 474 életpontot sebezve.) A tleikan ölőművész néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 345 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +69 ÉP.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1452, sebződés: 416, gyógyulás: 71, összesen: -345 ÉP}
h 1607 | használod az 1607. tárgyat |
h 886 | használod a 886. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a shokara bogár testét. Kritikus ütés! (5 támadással 501 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 139 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a shokara bogár csáprágójával. (2 támadástól 251 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +51 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a shokara bogár kitinpáncélját. (5 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 126 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +55 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1231, sebződés: 524, gyógyulás: 305, összesen: -219 ÉP}
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Épp az aranyaidat számolod az Ördögi Kör baljóslatú épületénél, mikor a tömegből kiválva egy ismeretlen kalandozó lép melléd. Végigméred és próbálod mihamarabb elrejteni vagyonod. De sunyi kapzsiság helyett mérhetetlen magabiztosságot és tiszteletet olvasol le az amúgy teljesen átlagos ember minden mozdulatából. Mindössze egy apró jelvény ragadja meg figyelmedet a ruháján. Egybeolvadó szent szimbólumok. Miután köszöntitek egymást rögtön a tárgyra tér:
- Üdvözöllek barátom! Sajnos a társaim messze járnak innen, és nekem nincs több időm. Ezért bátorkodtalak megszólítani. Mint tudod, Biztosrév nem véletlenül épült pont ide! Mindig is tudtuk, hogy egy ősi, minden istent egy panteonba tömörítő vallásnak itt lehetett egy központi katedrálisa. Valószínűleg ennek a templomnak a bejáratára bukkantunk a város bővítése közben, innen kb 3 mérföldnyire délnyugatra. Az építkezés zaja olyasvalamit ébresztett fel, aminek semmi keresnivalója a város utcáin. Ha nem cselekszünk azonnal, a következő néhány hét rémálommá válik a városlakók számára. Tudom, hogy sokakat ez hidegen hagy, ezért azt is elárulom, hogy az ősiek fényűzően rendezték be vallási központjaikat és az odalent talált javakból nekem csak egy bizonyos fóliánsra van szükségem. Hajnalban várlak az építkezésnél, ne késsetek!
Azzal búcsút int és továbbáll. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.)
be 705 5 1 | bemész a 705. épületbe |
tk 44 1864 | többszemélyes kaland 44 1864 |
szk 463 466 274 | keresed a 463. szörnyet a 466. szörnyet a 274. szörnyet |
ef 25 503 | energia fejlesztése 25 |
* 1. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal |
* 6. BP: | használod a 305. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 9 214 |
* 10. BP: | használod a 892. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 3 pontért |
KEDVENC TÁBORHELY (503. TUDATI KÉPESSÉG) Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét. Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 503 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 503 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a régi típusú EF-eléssel csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről. |
RASKHIIR TALIZMÁN (774. TÁRGY) A raskhiirok a kyorg máguskirály testőrkatonái. Ez a talizmán tökéletes immunitást nyújtott nekik mindenféle mágiával szemben, kivéve az olyan félisteni varázslatokat, mint a drakolderekét. Sajnos, egy-egy talizmán csakis azt a raskhiirt védelmezte, akire azt személyre szólóan készítették - így akadályozták meg a kyorgok, hogy a talizmánt, ha esetlegesen az ellenség kezébe került, ellenük fordíthassák. A raskhiir talizmán nem átadható. |
Erő: | 74 (96) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 74 (78) | Támadás: | 82 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 79 (87) | Védekezés: | 111 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 121/542 év |
Egészség: | 74 (86) | Életpont: | 1521/916 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 88 (91) | Varázspont: | 5066/1720 | Pénz: | 2347 arany | Kép. pont: | 47 |
Tudatpont: | 23/0 | Pszi pont: | 673/762 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/3 | ökölvívás: | 23/32 | szúrófegyverek: | 27/4 |
vágófegyverek: | 56/43 (+4%) | ütőfegyverek: | 32/17 (+3%) | lőfegyverek: | 42/94 (+2%) |
dobófegyverek: | 27/92 |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (140%) << Shengoroth karma (#1520) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); szent nyílp.lövedék (#549) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/19 | 2. nyomkövetés: | 169/43 (+40%) | 3. lopás: | 7/98 |
4. mászás: | 47/55 (+17%) | 5. csapdakészítés: | 39/85 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 24/17 |
7. gyógyítás: | 93/46 | 8. titkosírás: | 16/92 | 9. felderítés: | 35/41 |
10. szörnyidomítás: | 13/42 | 11. teológia: | 328/15 (+44%) | 12. taumaturgia: | 299/85 (+100%) |
13. szerencsejáték: | 6/51 (+11%) | 14. versengés: | 20/90 (+19%) | 15. harcművészetek: | 19/72 |
16. zene: | 8/56 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 69/38 (+20%) | 18. pszi: | 60/76 (+6%) |
19. zárnyitás: | 32/6 | 20. vadászat: | 12/71 (+11%) | 21. vitalitás: | 8/75 |
22. bányászat: | 49/97 | 23. úszás: | 17/48 | 24. főzés: | 13/72 (+10%) |
25. ősteológia: | 24/49 (+9%) | 26. őstaumaturgia: | 20/91 (+25%) | 27. csapatmunka: | 3/25 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 213 | |||
5. varázslat sebzés: 3 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 6 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bolyongó lidérc (#388), talriai behemót (#312), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), manaelementál (#290), animált korall (#445), aranyfecske (#283), zafír sárkány (#329), kyorg őrgólem (#567) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), Vashegyek Nemzete (#9122), Acél Öklök (#9123), Erdők Vándorai (#9139), semlegesek (#989), jók (#990), vércápa sámán (#281), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +150 vp 19 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 190 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (106,3,3) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) | fürkésző szemek (#213) | tűzmágia (#157) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | agyburok (#90) | tárgyvédelem (#178) |
csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), varázsvédelem II (#108), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | smaragdgólem (#417) | háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
jégoszlop (#231) | >> | tűzelementál (#276) | jégoszlop (#231) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
jégoszlop (#231) | >> | Thargodan mágus (#318) | jégoszlop (#231) | >> | tollaskígyó (#635) | |
méregfelhő (#37) | >> | rothadó lián (#427) | jégoszlop (#231) | >> | Folrang (#331) | |
jégvihar (#353) | >> | talriai behemót (#312) | őstűz (#310) | >> | 40. szintű lényekre | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | jégoszlop (#231) | >> | őshonos sziklozug (#447) | |
tűzgolyó (#155) | >> | homogén artikula (#434) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
pajzszúzás (#251) | >> | lidérctűz (#457) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | 38. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | jégoszlop (#231) | >> | tengeri parduan (#565) | |
pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem II (#108) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
2.) Nem tetszik, hogy egyesek teljes védelmet élveznek villámaimmal szemben... Hozz 3 kék immunitáskövet, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 7) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) villámrúna (124) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) a halál csókja (303) magiometer (314) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 334 TU szükséges.) kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 12 TU. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2635. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
61 | arany (#50) | 2 | fiatalság itala (#473) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jégkristály (#593) | 5 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
42 | mákrózsa virág (#56) | 2 | parduanhályog (#909) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | spiritusz (#170) | 3 | varázskő (#305) | |||
18 | víz (#27) | 1 | vízionár szem (#102) | 1 | zöld üveg (#82) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csavart smaragd (#754) | |||
3 | deus ex machina (#1) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 10 | kvazár (#244) | |||
5 | madártoll (#112) | 1 | raskhiir talizmán (#774) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) | 1 | vortex talizmán (#812) | 1 | xirnox szív (#213) |