600. forduló, 602. forduló, Kárász összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. nov. 17. 12h:12'
EZ A 842. JÁTÉKHETED, 601. FORDULÓD
843. játékheted kezdete: nov. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5300
SZÁMLA : XXXX

KÁRÁSZ KALANDJAI


22 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [211,99] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 82. pontnál.
Laurana átadott neked a 20. napon 5 TU-t. [25 TVP-t használtál fel.] Drowsy Druid Abasc átadott neked a 21. napon 5 TU-t. [25 TVP-t használtál fel.] Ravashack átadott neked a 21. napon 9 TU-t. [45 TVP-t használtál fel.]
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49).
Komor ábrázatodat látva, a hírnök csendesen megkérdezi:
- Ugye, nincs machinád. - bólintasz, majd elmeséled, hogyan vesztetted el. A futár bólogat, gondolkodik, majd azt tanácsolja, hogy valahogyan mindenképp próbálj meg egyet szerezni, hiszen az olimpia egy olyan egyedülálló élmény, amelyet nem szabad kihagyni. [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2010. nov. 23., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a nov. 27-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Vadak Ura, amikor összefutottatok, adott neked egy tűzúr csizmáját (ld. enc.).
NépekMindenSzigete, amikor találkoztál vele, adott neked 5 purifikátor hájat. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+190 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+77 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A plusz TU-kat 30 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 892. hetének nyerőszámai: 18, 9, 1. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 634.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 227. varázslatot a 157. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 632.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 632.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 632.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 630.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 628.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 626.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 624.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 624.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 624.]

* 5. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+33 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 594.]

* 6. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 594.]

* 7. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 592.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 591.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 591.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 589.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 587.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 587.]

* 9. KP: használod a 449. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 587.]
[0 pontot használtál fel, van még 587.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 581.]

* 10. KP: elmormolod a 66. varázslatot a 64. varázslatot a 116. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 581.]
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 579.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 579.]

tno 4 3 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 579.]

tno 2 3 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 579.]

v 22 324 elmormolod a 22. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüsthegyű lándzsát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 ezüstdarab, 1 bot. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 574.]

kf 111 187 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 187. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként mérgezett vasnyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

kf 1275 3 kézbeveszed/felveszed az 1275. tárgyat (őrzöd)
Már nem őrzöd annyira a dorony dudát, de nagyon őrzöd a destabilizátort. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

kb 1 1 kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

h 1 50 20 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

bb 1 10 beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

kf 111 94 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként bronzhegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

m 2 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

lm 83 83 84 mozogsz 83 83 84
Egy kis szobába érkezel. [83. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy taalru van előtted! {max. életpontja: 301-340.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru fejét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru póklábát. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a taalru póklábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> 7 arany, -2 ÉP] és egy zafír erőöv. 3525 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}

egy taalrut pillantasz meg. {max. életpontja: 301-340.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru egyik lábát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a taalru tigristestét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a taalru egyik lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és egy arany papi karkötő. 3525 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 márványkulcsot és 2 tudás gyöngyét. Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő márványkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 Tharr pajzsa (ld. enc.), 800 arany, 15 varázskő, 2 galachmit, 5 pular kristály, 1 roxati zárfaló, 1 ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], 1 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], 1 din formázó minta és 8 tolmokov-koktél. Gyorsan kiüríted a ládát. A zöldesfekete Thargodan trutyiból előásod a bot 6. darabját, és egy ronggyal megtisztítod. Hát, kemény munka volt megszerezni, de megérte! Egyhelyben toporogsz.
És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. [22 pontot használtál fel, van még 552.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[210,99] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. {max. életpontja: 550.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (20 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra rontasz. Őstroll agyalóval megpöccinted az ongóliant testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP] és 3 arany. 1462 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 60, gyógyulás: 8, összesen: -52 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy Dornodon szentélye van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+3 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [209,99] Amerre csak a szem ellát, dombok. Oldalt pillantva, meglátsz egy púdersziklát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ezüstdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Dornodon szentélye van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kétfejű troll került az utadba. {támadása: 29.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll bal fejét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a kétfejű troll testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A kétfejű troll karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A kétfejű troll fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-14 életpont)! A kétfejű troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 23, gyógyulás: 2, összesen: -21 ÉP}


(Továbbmész...) [208,99] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. [44 pontot használtál fel, van még 508.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 508.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[207,99] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy kristálypalota van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja jobb karját. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a Raia szent lovagja nyakát. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a Raia szent lovagja bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 40 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [206,99] Továbbra is síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Északra egy kristálypalota van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [205,99] Még mindig füves síkságon vagy.

Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy kihívás tornya van. Délnyugatra egy régészeti lelőhely van. Elteszed a látcsövet. [36 pontot használtál fel, van még 472.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[204,99] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Felfedeztél egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Sötét erők, Hatalom! Ezt nem engedhetjük! Remélem szembeszálltok azzal,
Aki elpusztította a természetet, és Nekem fogtok segíteni.
Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).

(Továbbmész...) [203,99] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kultúrmasztodon. {támadása: 58.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon fejét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 10 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely keletről folyik nyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy régészeti lelőhelyet. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [202,99] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Életnek ugyan alig, de van jele. A mágusok háborúja talán mégsem tudott mindent elpusztítani. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet.

Eszel valamit. (-1 kaja.) [41 pontot használtál fel, van még 431.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[201,99] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 58 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Hoppálé! 4 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2026 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP], egy bumeráng és egy bronzhegyű nyíl. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.}

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rohansz. Őstroll agyalóval iszonyatosan megcsapod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a Zinthurg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 91 életpontot sebeztél. A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást. {támadása: 42.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra ugrasz. Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya testét. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. A 8 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (8 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Őstroll agyalóval többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az 1 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az 1 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 783, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét. {támadása: 44.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Teli erőből tolmokov-koktélt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered az Orkhan Thai lángoló karját. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 pular kristály, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 129, gyógyulás: 6, összesen: -123 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. A következő kincseket találtad: egy ezüsttollú nyíl, egy mérgezett vasnyíl, 14 arany, egy rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 4 ugh méreg (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.). A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+102 életerő). [-15 varázspont.]
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy alanori csatamén hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.


(Továbbmész...) Az utad folytatása előtt - mielőtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekről.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(201,99) pszi őselementál (#258), Zinthurg (#180), Chara-din fattya (#236), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), Raia oltár, 43. jellempróba, művészi porolit (#720)
(202,99) tavacska, oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 31. jellempróba
(203,99) kultúrmasztodon (#227), patak, Elenios oltár
(204,99) phua-kúp (#372), 43. jellempróba
(205,99) 32. jellempróba
(206,99) Elenios oltár, 48. jellempróba
(207,99) Tharr oltár, Raia szent lovagja (#239)
(208,99) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), kihívás tornya (#502), oltár
(209,99) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Tharr oltár, érclelőhely, kétfejű trollok (#163)
(210,99) ongóliant (#159), Dornodon rúnaköve, oltár, 32. jellempróba

[200,99] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely A Vándor formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [79 pontot használtál fel, van még 352.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(200,99) kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja (#534), Raia oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720)

[182,26] A bozótost ritka erdő váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 6x 1d8+3.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a purifikátor testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval kegyetlenül megütöd a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. A purifikátor feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)
Összefutsz Ravashackkal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy taalru trófea, egy küklopsz trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {max. életpontja: 411.} Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Szőrös Karommal. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy ryuku derékszíjat, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy Thargodan zsoldos trófea, egy jégelementál trófea és egy tűzelementál trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {max. életpontja: 534.} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 347.]

ef 30 energia fejlesztése 30
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-27 TU.] A befejezéshez még 878 TU szükséges. [135 pontot használtál fel, van még 212.]

at 3296 30 TU-t adsz át a 3296. kalandozónak 30
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 267. tárgyat az 535. tárgyat
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 210.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 210.]
Szupersebesen mormolsz. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 208.]

* 5. BP: imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 178.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 148.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 118.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 118.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 115.]

* 8. BP: keresed a 240. szörnyet a 120. szörnyet a 257. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy sivatagi doareget. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

* 9. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot az 5. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 114.]
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 114.]
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 112.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 13, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a spagulár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 112 pontod maradt, ebből a következő körre 112 pontot vihetsz át. Kapsz még 742 pontot. A következő körben tehát 854 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

TŰZÚR CSIZMÁJA (533. TÁRGY)
Ezt a puha, de nagyon ellenálló bőrből készült csizmát eredetileg a vezető tűzmágusok számára készítették. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, +8-at ad taumaturgia szakértelmedhez, és tűzvarázslataid szintenként eggyel többet sebeznek, amíg viseled. Vigyázz azonban, ha 25.-nél alacsonyabb szintű vagy, amikor felöltöd a csizmát, nyomban elégsz (ezért inkább ilyenkor fel sem veszed).

THARR PAJZSA (459. TÁRGY)
Igazi szent relikvia ez, amely a legendák szerint magától Tharrtól nyeri erejét. Amíg a pajzsot fogod, védettséged megnő 13-al, erőd kettővel, gyógyítás szakértelmed hárommal. Igaz, IQ-d eközben lecsökken kettővel, és ügyességed eggyel.
Ha esetleg megpróbálod azt az istenkáromlást elkövetni, hogy Tharr pajzsát elkészíted mágikus úton, szükséged lesz egy cru formázó mintára, 10 vasra, 20 pirkitre, 5 ezüstre (amivel Tharr jelét rajzolod a pajzsra), 1 mithrilre, egy két kard szimbólumra, 5 isteni könnycseppre, 200 aranyra, egy vaskohóra és 200 TVP-re. Tharr pajzsát nem hordhatja 19.-nél alacsonyabb szintű kalandozó, mert a pajzs rögvest tíz mázsa súlyúra növekszik.

KARAKTERLAP

Kárász, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos ember férfi vagy. Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 601. fordulód.

Erő: 65 (63) Szint: 28 Merészség: 7/5 Magasság: 176 cm
IQ: 64 (65) Támadás: 28 (30) Agresszió: 6 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 65 (67) Védekezés: 85 (90) Menekülés: 40 % Életkor: 36/45 év
Egészség: 64 (66) Életpont: 569/414 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 74 (78) Varázspont: 963/572 Pénz: 3960 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 192/292 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 27
Eddig összesen 3063 szörnyet (11 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 23509 TP-t kaptál. Jelenleg 2457389 TP-d van. A következő szinthez még 142611 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan zsoldos, őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten. A 584. fordulódban 5200 arany került a bankszámládra. 5642 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/48 ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 27/47
vágófegyverek: 28/13 (+3%) ütőfegyverek: 28/40 (+11%) lőfegyverek: 29/26 (+4%)
dobófegyverek: 21/48 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 55/73 2. nyomkövetés: 119/66 (+5%) 3. mászás: 25/99
4. csapdakészítés: 38/82 (+6%) 5. csapdaészlelés: 11/82 (+10%) 6. gyógyítás: 79/18
7. titkosírás: 18/55 8. felderítés: 91/89 (+9%) 9. szörnyidomítás: 18/83
10. teológia: 61/85 (+19%) 11. taumaturgia: 30/41 (+2%) 12. versengés: 7/48
13. zene: 128/18 (+30%) 14. szörnyismeret: 48/10 15. pszi: *20/100
16. zárnyitás: 7/50 17. vadászat: 32/33 18. vitalitás: 9/9
19. bányászat: 46/99 (+4%) 20. úszás: 15/4 21. csapatmunka: 1/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 46% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 300 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 20 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod trikornist (#104) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
purifikátor (#157), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), troll (#5), ember (#1), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) Symulf rúnája (#182)
pszi-ernyő (#64) szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
éhínség (#39), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> férfiak (#998) szárazság (#48) >> gonoszok (#988)
méregfelhő (#37) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> borzalmas varkaudar (#166)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) hhaar burka (#32) >> borzalmas varkaudar (#166)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 6 királynő, 20 élőholt, 1 vadász.
A Hóvihar alatt Sheran létsíkján jártál, ezzel is elősegítve Ghalla megmentését.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 17 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 209 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1202.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324) 2 gyöngymangó (#135)
1 quwarg tojás (#360)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
953 arany (#50) 1 arany papi karkötő (#309) 1 bot (#4)
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bumeráng (#249) 1 din formázó minta (#301)
5 ezüstdarab (#326) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 ezüsttőr (#322)
2 galachmit (#310) 1 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2)
1 márványkulcs (#245) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 7 pular kristály (#239)
1 purifikátor háj (#269) 1 roxati zárfaló (#314) 1 Tharr pajzsa (#459)
2 tudás gyöngye (#522) 1 ugh méreg (#166) 15 varázskő (#305)
9 víz (#27) 1 zafír erőöv (#397)


Üzenet küldése a karakternek