Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. okt. 30. 9h:38' EZ A 779. JÁTÉKHETED, 602. FORDULÓD 780. játékheted kezdete: nov. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1131 |
Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. {KCC:} Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 177 életpontot sebeztél. Kyorgölő pengével megcsapod a bolyongó lidérc jobb oldalát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Karmaival a bolyongó lidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A bolyongó lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3434 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] {Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 0, gyógyulás: 96, összesen: +96 ÉP}
Glanga Dor Blazeer védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormol. Ezüstkarom elmormol egy hhaar burka varázslatot. Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] Tompaeszü Nyüzsi felhúz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat energiapajzs varázst lök magára.
Glanga Dor Blazeer mentális támadást alkalmaz: bevet egy az agy kifacsarása pszit. 447 életpontot sebzett. Az ellenfél elkábult. Te csak statisztálsz ebben a körben, előtted álló társad miatt nem tudsz varázsolni. Az ellenfél támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő. [Judás Dor Blazeer:] 9 életpontot vesztett. [Bossy:] 4 életpontot vesztett. [Glanga Dor Blazeer:] 8 életpontot vesztett. [Ezüstkarom:] 16 életpontot vesztett. [Syrac Hold:] 18 életpontot vesztett. 4 életpontot vesztettél. [Mos-Oi:] 18 életpontot vesztett. [Tompaeszü Nyüzsi:] 18 életpontot vesztett.
Judás Dor Blazeer teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja az élőholt szertart.m. testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Bossy ubuk dobónyílat küld az ellenfél felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeivel perforálja az élőholt szertart.m. testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Glanga Dor Blazeer vas dobónyilat hajít a másik védtelen testébe. Elrepül 9 vas dobónyíl. Pár lövedéke átjárja az élőholt szertart.m. testét. (9 támadással 807 életpontot sebezve.) Társad előtted áll, így te nem tudsz most nyilazni. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját.
Daramoula pálcájával Judás Dor Blazeer megpöccinti az élőholt szertart.m. bal vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Judás Dor Blazeer üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. 75 életpontot sebzett. Társad gyógyult. Baghar korbácsával Judás Dor Blazeer megpöccinti az élőholt szertart.m. jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Judás Dor Blazeer támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre izomernyesztés varázslatot lő. Az ellenfél elernyed. Shengoroth karmával Bossy épp hogy megvágja az élőholt szertart.m. testét. Kritikus ütés! (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Bossy távolról nekromanta csókja varázslatot lő a másikra. 87 életpontot sebzett. Társad gyógyult. Pengepajzzsal Bossy súrolja az élőholt szertart.m. testét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Urgol lángdárdájával Glanga Dor Blazeer meghorzsolja az élőholt szertart.m. jobb vállát. (1 támadással 153 életpontot sebezve.) Sajnos te már nem férsz az ellenfélhez. Judás Dor Blazeer hiába hajol félre, az élőholt szertart.m. karmai így is megkarcolják arcát. (1 támadástól 9 életpontot vesztett.) Az élőholt szertart.m. összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
986 tapasztalati pontot kaptál. Közös döntés alapján te kutatod át a szörnyet. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP, összes sebzés: 1992, összes sebződés: 104}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 213. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 90. varázslatot a 86. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot a 112. varázslatot |
* 7. KP: | kreálsz a 239. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal |
* 10. KP: | használod az 522. tárgyat |
a 108 1952 20 | átadod a 108. tárgyat az 1952. kalandozónak (20 darabot) |
flh 20 189 | felt. lőfegyver haszn. 20 a 189. tárggyal |
tno 6 2 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kf 1157 882 | kézbeveszed/felveszed az 1157. tárgyat a 882. tárggyal |
kb 260 48 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (48 darabot) |
bb 1162 882 1111 | beraksz a bankba az 1162. tárgyat (882 darabot) |
bb 567 500 980 | beraksz a bankba az 567. tárgyat (500 darabot) |
ftv 284 546 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot az 546. szörnyet |
ftv 284 436 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a 436. szörnyet |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). [+6% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pajzszúzás varázslattal köszöntöd a másikat. 2079 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 212 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 72 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). A pszionikus entitás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
20453 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2179, sebződés: 284, gyógyulás: 6, összesen: -278 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). [+6% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 609 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az algaleioda testét. (4 támadással 250 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (62 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az algaleioda jobb oldalát. (5 támadással 559 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 185 életpontot sebeztél. Kyorgölő pengével épp hogy megvágod az algaleioda testét. Kritikus ütés! (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Az algaleioda csípései nyomán dől a vér a sebeidből. (3 támadástól 439 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +88 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 ro'galhal lánc. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 3 madártollat. 13010 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1688, sebződés: 501, gyógyulás: 224, összesen: -277 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). [+6% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 604 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan ölőművész jobb lábát. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (77 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a tleikan ölőművész jobb lábát. (8 támadással 848 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 91 életpontot sebeztél. Kyorgölő pengével megvagdalod a tleikan ölőművész testét. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) A tleikan ölőművész többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 334 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +67 ÉP.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2221, sebződés: 411, gyógyulás: 71, összesen: -340 ÉP}
(Továbbmész...) [293,32] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő moxerati mocsárlakó nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 őstaumaturgia). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a moxerati mocsárlakó bal karját. (4 támadással 244 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a moxerati mocsárlakó jobb lábát. (8 támadással 913 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+183 életerő). Transzformálsz! (+91 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a moxerati mocsárlakó testét. (6 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a moxerati mocsárlakó sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +53 ÉP.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. {KCC:} Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a moxerati mocsárlakó testét. (8 támadással 877 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). Transzformálsz! (+87 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 93 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével épp hogy megvágod a moxerati mocsárlakó testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a moxerati mocsárlakó sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +52 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina.
A moxerati mocsárlakó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23133 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2839, sebződés: 573, gyógyulás: 770, összesen: +197 ÉP}
(Továbbmész...) [294,32] A terep változik: ismét síkságon vagy. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérszomjas karvaly. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 586 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vérszomjas karvaly testét. Kritikus ütés! (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a vérszomjas karvaly bal lábát. (8 támadással 857 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. {KCC:} Kyorgölő pengével néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly testét. Kritikus ütés! (6 támadással 534 életpontot sebezve.) Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 212 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +43 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 45 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 212 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +43 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 52 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával végigvagdosod a vérszomjas karvaly testét. (3 támadással 338 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. Kyorgölő pengével épp hogy eltalálod a vérszomjas karvaly tollas nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 208 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +42 ÉP.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 211 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +43 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 53 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vérszomjas karvaly száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 3 madártollat. 19943 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2925, sebződés: 993, gyógyulás: 177, összesen: -816 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+6% tau] Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tengeri parduan farkát. (4 támadással 245 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a tengeri parduan testét. (8 támadással 927 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). Transzformálsz! (+92 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. 56 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével végigvagdosod a tengeri parduan testét. (6 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) A tengeri parduan harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 351 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +71 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a tengeri parduan testét. (8 támadással 939 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Transzformálsz! (+93 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. 20 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével súrolod a tengeri parduan fejét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A tengeri parduan harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 342 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +69 ÉP.) A tengeri parduan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 parduanhályog. 19496 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2969, sebződés: 693, gyógyulás: 714, összesen: +21 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 72 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 602 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vérszomjas karvaly testét. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas karvaly testét. (8 támadással 927 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. Kyorgölő pengével néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly bal szárnyát. (6 támadással 487 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +36 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 39 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +41 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 53 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával megvagdalod a vérszomjas karvaly bal lábát. (3 támadással 342 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 107 életpontot sebeztél. Kyorgölő pengével megkarcolod a vérszomjas karvaly fejét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +39 ÉP.) Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +41 ÉP.) A lény huhog! 52 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 3 madártollat. 19943 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2959, sebződés: 926, gyógyulás: 163, összesen: -763 ÉP}
(Továbbmész...) [295,30] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák.
(Továbbmész...) [295,29] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy gránátkaktuszt. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy ősi rúnatorony van. Északra egy gránátkaktusz van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vérszomjas karvaly. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 609 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vérszomjas karvaly nyakát. Kritikus ütés! (4 támadással 276 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas karvaly testét. (8 támadással 887 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. Kyorgölő pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a vérszomjas karvaly testét. Kritikus ütés! (6 támadással 534 életpontot sebezve.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 220 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +44 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 46 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +41 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 53 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a vérszomjas karvaly testét. Kritikus ütés! (2 támadással 276 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. {KCC:} Kyorgölő pengével épp hogy eltalálod a vérszomjas karvaly tollas nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +41 ÉP.) Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +41 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 52 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 3 madártollat. 19943 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2945, sebződés: 977, gyógyulás: 173, összesen: -804 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával végigvagdosod a manaelementál lebernyegét. (8 támadással 917 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (6 támadással 471 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Shengoroth karmával végigvagdosod a manaelementál testét. (8 támadással 916 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kicsit megvagdalod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (8 támadással 1104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+221 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 463 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 4684, sebződés: 12, gyógyulás: 984, összesen: +972 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
m 8 6 7 | mozogsz északra, nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [294,28] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). [+6% tau] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 619 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg testét. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztítás Botjával többször eltalálod a púpos zsokarg szőrös púpját. (2 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 98 életpontot sebeztél. {KCC:} Kyorgölő pengével épp hogy megvágod a púpos zsokarg jobb lábát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A púpos zsokarg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +14 ÉP.) Mellkasodba bök a púpos zsokarg néhányszor agyarával! (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +12 ÉP.) Véres nyál csordul ki a púpos zsokarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 8207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1270, sebződés: 123, gyógyulás: 93, összesen: -30 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 496 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét ülnök sötét bőrét. Kritikus ütés! (4 támadással 276 életpontot sebezve.) A teremtmény mereven rádbámul, majd ítéletet hirdet. BŰNÖS! Korbácsként sújt rajtad végig a fájdalom (-496 életerő). Az ítéletet lehajtott fejjel fogadod, távozol. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 772, sebződés: 496, gyógyulás: 4, összesen: -492 ÉP}
(Továbbmész...) [293,27] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
m 8 | mozogsz északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 606 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg testét. (4 támadással 252 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos zsokarg jobb karját. (3 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. {KCC:} Kyorgölő pengével kissé megkarcolod a púpos zsokarg szőrös púpját. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a púpos zsokarg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +13 ÉP.) Néhány döfést ejt rajtad a púpos zsokarg agyarával. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +12 ÉP.) A púpos zsokarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 áldott kő. 8207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1365, sebződés: 123, gyógyulás: 114, összesen: -9 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). [+6% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 615 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton bűvölő testét. Kritikus ütés! (4 támadással 276 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kreiton bűvölő testét. (8 támadással 905 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+182 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kicsit megvágod a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kreiton bűvölő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +34 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-10 TVP). A kreiton bűvölő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1956, sebződés: 170, gyógyulás: 323, összesen: +153 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 615 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan hadúr testét. (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a tleikan hadúr testét. (8 támadással 879 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 104 életpontot sebeztél. {KCC:} Kyorgölő pengével kissé megkarcolod a tleikan hadúr ősöreg testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Pengéjét vadul forgatva, a tleikan hadúr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 291 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +59 ÉP.) A tleikan hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15411 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1915, sebződés: 291, gyógyulás: 63, összesen: -228 ÉP}
h 1607 | használod az 1607. tárgyat |
h 392 | használod a 392. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+6% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 617 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg fejét. (4 támadással 247 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Pusztítás Botjával többször eltalálod a púpos zsokarg jobb oldalát. (2 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 98 életpontot sebeztél. Kyorgölő pengével kissé megkarcolod a púpos zsokarg fejét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a púpos zsokarg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +14 ÉP.) Beléd öklel a púpos zsokarg! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +13 ÉP.) A púpos zsokarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 8207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1258, sebződés: 131, gyógyulás: 94, összesen: -37 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 488 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ülnök testét. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) A teremtmény mereven rádbámul, majd ítéletet hirdet. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a sötét ülnök sötét bőrét. (8 támadással 916 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. {KCC:} Kyorgölő pengével megkarcolod a sötét ülnök bal oldalát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a sötét ülnök gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 251 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +51 ÉP.) A sötét ülnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +21 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a sötét ülnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1811, sebződés: 354, gyógyulás: 76, összesen: -278 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). [+6% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 606 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan hadúr jobb oldalát. (4 támadással 255 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a tleikan hadúr jobb lábát. (8 támadással 889 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Kyorgölő pengével kicsit megvágod a tleikan hadúr bal lábát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Sajnos nem sikerült a tleikan hadúr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 360 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +72 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tleikan hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15411 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1927, sebződés: 360, gyógyulás: 76, összesen: -284 ÉP}
szk 463 466 274 | keresed a 463. szörnyet a 466. szörnyet a 274. szörnyet |
ef 25 503 | energia fejlesztése 25 |
* 1. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal |
* 6. BP: | használod a 305. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 9 214 |
* 10. BP: | használod a 892. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 15 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 15 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG) Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál felfelé kerekítünk.) |
QUWARG IGAZGYÖNGY (912. TÁRGY) Ha felmetszed a sivatagok repülő rovarának, egy quwarg széltáncosnak a testét fedő vastag kitinpáncélját, kis szerencsével apró igazgyöngyökhöz juthatsz. A csupán egy centiméter átmérőjű tárgyak még a sötét éjszakában is gyönyörűen csillognak, valószínűleg remekül felhasználhatók lennének valamilyen ékszer készítésekor. |
ÉLŐHOLT SZERTARTÁSMESTER (7145. SZÖRNY) Az ősi kultúrák vallási vezetői fanatikus hívei voltak isteneiknek. Néhányuk egész életüket a választott istenségüknek emelt szentélyben töltötték, miközben folyamatos kapcsolatban voltak a halhatatlanokkal. A kultúrák megszűnnek, a szentélyek porrá válnak, de a legerősebbek lelke soha nem hagyja el a megszentelt földet. A homályból táplálkoznak és az örökkévalóságig is hajlandóak várni isteneik visszatérésére. Senkitől nem tűrik el, hogy lábukkal megszentségtelenítsék nyughelyüket, ha valaki mégis megteszi ezt, azonnal életét veszik. |
ISTENI KEHELY (1760. TÁRGY) Talán a legősibb eredetű kegytárgyat tartod most a kezedben. Ez az egyszerű talpas fakupa valószínűleg egy jól megtermett borkonyócserje gyökeréből lett megformálva. Amilyen egyszerű és puritán annyira teljes a maga nemében. Magassága nem lehet több 5-10 centinél és pár csepp folyadéknál több nem férhet el benne semmiből. Valaha a főpapok használták a hosszú és kimerítő (nem ritkán saját véráldozatukat igénylő) szertartások végén, a minél gyorsabb felfrissülés érdekében. Használata nagyon egyszerű, mindössze 3 csepp isteni könnycseppet kell a kupába töltened és kisebb szertartás keretében felhajtani azt. A leírás szerint ez azonnal felfrissít és beforrasztja sebeidet (max ÉP-be kerülsz). A kelyhet a H 1760 paranccsal használhatod 3 TVP-ért. A kupa egy nagyon erőteljes relikvia ami még a legnagyobb hatalmasoktól is tiszteletet követel ezért eszedbe sem jut, hogy naponta többször használd, arról nem is beszélve, hogy bármikor szükséged lehet gyógyítő hatalmára, ezért nem adod oda senkinek. |
NÉVJEGYKÁRTYA (1846. TÁRGY) Táborbontás közben egy furcsa kis papírdarab akad a kezed ügyébe. Furcsállod, nem emlékszel, hogy ilyened lett volna korábban. Egy üzenet is van rajta: "Köszönjük becses adományát, melyet felajánlott az Árnymanó Rehabilitált Nyugdíjasok Mozgáskorlátozott Egyletének Narkolepsziás Önkéntesek Köre (Á.R.NY.M.E.N.Ő.K) részére. Küldeményét kézbesítettük a megfelelő helyre. Amennyiben további adomány felajánlásával szeretné támogatni társulatunkat, úgy keresse meg az ön közvetlen összekötőjét vagy a társulat bármely tagját. Vagy csak táborozzon frekventált helyen és MI lépünk kapcsolatba önnel." A lap alján pedig cikornyás betűkkel egy aláírás. Egy ideig bután nézel a kártyára, forgatod hátha más értelmes dolgot is találsz rajta. De semmi. Aztán egyszer csak leesik. Téged KIRABOLTAK! Dúlsz-fúlsz mérgedben... Hirtelen nem látod mit vittek el, majd ha lecsillapodsz utánanézel. Addig is azon kapod magad, hogy a kártyát elsüllyeszted zsebedben, hátha összehoz a tettessel a balsors (az Ő balsorsára) - ha már úgyis ott hagyta az aláírását, de persze elképzelhető, hogy időközben elhagyod valahol. Amennyiben te magad is tagja vagy ennek az ÁRNYMENŐK KT-nak úgy lehetőséged van a tudati energiákkal és némi tintával ilyen üzeneteket szerkeszteni. Ehhez nem kell más, mint kiadnod a KT [1846] [mennyiség] parancsot. Egy névjegykártya elkészítéséhez 1 TVP és 1 tinta szükséges. |
Erő: | 74 (96) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 74 (78) | Támadás: | 81 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 80 (88) | Védekezés: | 112 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 121/547 év |
Egészség: | 74 (86) | Életpont: | 1522/1024 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 88 (95) | Varázspont: | 5077/1674 | Pénz: | 2347 arany | Kép. pont: | 47 |
Tudatpont: | 25/0 | Pszi pont: | 673/771 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/3 | ökölvívás: | 23/32 | szúrófegyverek: | 27/4 |
vágófegyverek: | 56/49 (+6%) | ütőfegyverek: | 32/24 (+6%) | lőfegyverek: | 42/94 |
dobófegyverek: | *27/100 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (140%) << Shengoroth karma (#1520) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); szent nyílp.lövedék (#549) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/19 | 2. nyomkövetés: | 169/75 (+32%) | 3. lopás: | 7/98 |
4. mászás: | 47/74 (+19%) | 5. csapdakészítés: | 39/91 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 24/17 |
7. gyógyítás: | 93/46 | 8. titkosírás: | 17/6 | 9. felderítés: | 35/41 |
10. szörnyidomítás: | 13/42 | 11. teológia: | 328/62 (+45%) | 12. taumaturgia: | 301/20 (+129%) |
13. szerencsejáték: | 6/51 | 14. versengés: | 20/90 | 15. harcművészetek: | 19/72 |
16. zene: | 8/56 | 17. szörnyismeret: | 69/58 (+20%) | 18. pszi: | 60/81 (+5%) |
19. zárnyitás: | 32/6 | 20. vadászat: | 12/71 | 21. vitalitás: | 8/75 |
22. bányászat: | 49/97 | 23. úszás: | 17/48 | 24. főzés: | 13/72 |
25. ősteológia: | 24/70 (+21%) | 26. őstaumaturgia: | 21/13 (+22%) | 27. csapatmunka: | 3/82 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 227 | |||
5. varázslat sebzés: 3 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 6 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bolyongó lidérc (#388), talriai behemót (#312), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), manaelementál (#290), animált korall (#445), aranyfecske (#283), zafír sárkány (#329), kyorg őrgólem (#567) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), Vashegyek Nemzete (#9122), Acél Öklök (#9123), Erdők Vándorai (#9139), semlegesek (#989), jók (#990), vércápa sámán (#281), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +150 vp 19 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 190 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (106,3,3) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | hadiszerencse II (#24) | fürkésző szemek (#213) | tűzmágia (#157) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), varázsvédelem II (#108), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | smaragdgólem (#417) | háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
jégoszlop (#231) | >> | tűzelementál (#276) | jégoszlop (#231) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
jégoszlop (#231) | >> | Thargodan mágus (#318) | jégoszlop (#231) | >> | tollaskígyó (#635) | |
méregfelhő (#37) | >> | rothadó lián (#427) | jégoszlop (#231) | >> | Folrang (#331) | |
jégvihar (#353) | >> | talriai behemót (#312) | őstűz (#310) | >> | 40. szintű lényekre | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | jégoszlop (#231) | >> | őshonos sziklozug (#447) | |
tűzgolyó (#155) | >> | homogén artikula (#434) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
pajzszúzás (#251) | >> | lidérctűz (#457) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | 38. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | jégoszlop (#231) | >> | tengeri parduan (#565) | |
pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | istenítélet (#284) | >> | bársony gyilkos (#546) | |
istenítélet (#284) | >> | shokara bogár (#436) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem II (#108) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
2.) Nem tetszik, hogy egyesek teljes védelmet élveznek villámaimmal szemben... Hozz 3 kék immunitáskövet, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 7) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) villámrúna (124) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) a halál csókja (303) magiometer (314) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU. Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2635. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | daleb.kristálykulcs (#980) | 2 | deus ex machina (#1) | 1 | jégkristály (#593) | |||
1 | kvazár (#244) | 1 | manakristály (#500) | 4 | nagy ónixkulcs (#1111) | |||
1 | regeneráló öv (#882) | 2 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 1 | Tudás Könyve (#567) | |||
3 | varázskő (#305) | 8 | vas dobónyíl (#189) | 4 | víz (#27) | |||
1 | vízionár szem (#102) | 14 | pirkit (#153) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | áldott kő (#642) | 2 | fiatalság itala (#473) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
38 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
12 | madártoll (#112) | 1 | nyílpuska lövedék (#547) | 1 | parduanhályog (#909) | |||
1 | ro'galhal lánc (#763) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | szent jogar (#150) |