60. forduló, 62. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 21. 9h:08'
EZ A 117. JÁTÉKHETED, 61. FORDULÓD
118. játékheted kezdete: szept. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,-31] koordinátán.
Astrid átadott neked a 1. napon 16 TU-t.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+29 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy alpesi tehén nyomára vezet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az alpesi tehén testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 203.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

d 2 20 eldobod a 2. tárgyat (20 darabot)
Elhajítasz 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

ftv 30 756 felt. tám/véd. varázslat a 30. varázslatot a 756. szörnyet
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
[73,-32] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy mélységi grittang nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang farkát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy trikornis, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trappoló dinymák. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan a másikra rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor megkarcolod a trappoló dinymák bal vállát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vaskarddal épp hogy megvágod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor súrolod a trappoló dinymák bal középső lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [74,-33] Továbbra is dombság. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy szeppent rákfatty. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a szeppent rákfatty jobb első lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor súrolod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a bal karodat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vaskarddal párszor kilyukasztod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor megkarcolod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [75,-34] Továbbra is dombság. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy északi aurach. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az északi aurach farkát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod az északi aurach testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 10 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz tubarkövet. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 176.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
[76,-35] Még mindig dombos terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Látsz egy barátság szent tüzét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szeppent rákfatty. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a szeppent rákfatty páncélos testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor meglegyinted a szeppent rákfatty nyakát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 38 életpontot! Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [75,-36] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy goldugar nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a goldugar testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a goldugar többször is megmar! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [74,-37] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Vaskarddal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. Észreveszel egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 149.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[73,-38] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fény szentélyét. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [72,-39] Folytatod sétádat a házak közt.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy főutcát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,-40] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 122.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[71,-41] Fák, mindenütt csak fák. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vaskarddal kicsit megvagdalod a manaelementál jobb oldalát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Vaskarddal néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheran hívő! Ha Múmia akarsz lenni, keresd Shaquille O'Nealt (5727)! " Van itt egy cseréptetős torony (549. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az Ősi Hajnal Lovagjai a Káosz ellen harcolnak Ghalla békéjéért. Állj közénk Lord Kis Se. " [9 pontot használtál fel, van még 113.]

le 195 191 leveszed/lerakod a 195. tárgyat a 191. tárgyat
Kiveszed a füledből az obszidián függőt.
Leveszed az aranyláncot. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

be 549 bemész az 549. épületbe
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. Ismét ugyanaz a szolgáló fogad, és rögvest bevezet a fogadószobába. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. Amikor elújságolod, hogy sikerrel jártál, kitörő örömmel fogadnak. [150 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 vassisak. (ld. enc.)] Lady Olivia lelkendezve próbálja fel a függőt. Még csinosabbá vált! Még mindig bájosan mosolyogva mondja el következő kérését:
- Sajnos a szakács odaégette a kedvenc ételemet, a rizsfelfújtat Yguor módra. Ahhoz, hogy újra el tudjuk készíteni, szükség lenne egy dorony tüdőre, egy amnioszra és három gyöngymangóra. Ugye megcsinálod? De aranyos tőled! Köszönöm. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 3 jóságpont jár.] Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
Amikor elújságolod, hogy sikerrel jártál, kitörő örömmel fogadnak. [180 tapasztalati pontot kaptál. (+3 jóság.)] Azonban hamarosan ráébredsz, hogy az öröm csak színlelt. Rosszat gyanítva kérdezed:
- Hol van Lady Olivia? - döbbenettel hallgatod, ahogy a sírni kezdő szolgálók leírják, amint úrnőjüket elragadta egy borzalmas bibircsók-óriás. Bár a leírás alapján nyilvánvaló, hogy SEMMI esélyed sincs ez ellen az iszonyatos szörnyeteg ellen, megkéred az apródot, aki bátran követte a szörnyet fészkéig, hogy mondja el, hová is hurcolták a bájos teremtést. Egyszerű térképvázlatot kapsz.

16 9 8 5
7
15 6
13 4
14
3 2 1
12 11
10
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 42. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 12, délre 12 mérföldre található.

Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 108.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 105.]

kf 160 kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat
Leveszed a bronzsisakot, majd a fejedre teszed a vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

szk 50 keresed az 50. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy technokolint. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

hu 88 49 714 hulladék: 88 49 714
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kígyóbőr kesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rőtmanó kacagányt. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

hu 65 87 351 hulladék: 65 87 351
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges páncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzhegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tolmokov-koktélt. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

hu 188 225 191 hulladék: 188 225 191
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk dobónyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz orgyilkos tőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranyláncot. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

hu 74 183 75 hulladék: 74 183 75
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vaskulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

hu 333 102 125 hulladék: 333 102 125
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rákfatty váladékot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vízionár szemet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mandibulapengét. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

hu 667 47 130 hulladék: 667 47 130
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nektoraf faggyút. Hulladék, ezért nem gyűjtesz surranó kígyó bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz hebrencs állkapcsot. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz nagy vaspajzsot. (ld. enc.) 171 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 95.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Vadul gondolkozol... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy rövid kardot. (ld. enc.) 150 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 85.]

ef 20 502 energia fejlesztése 20
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-12 TU.] [84 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Új KT tápot fejlesztett ki néhány agyas KT vezér! (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 202 pontot. A következő körben tehát 200 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUBARKŐ (700. TÁRGY)
Az árnymanó koszos ingujjából egy még koszosabb, fekete követ varázsol elő.
- Ez ám a mágikus hatalmú kő! - mondja nagy hangon. - Ha nálad van, hihetetlen szerencséd lesz - a holmijaid elpusztíthatatlanok lesznek, mit neked a szójer nyála vagy a sárkány lehelete! - nos, ha a fele igaz mindennek, akkor már jó üzlet! Az árnymanó nagyhangon folytatja.
- Mindössze egy alligátorbőr cipő kellene a fázós lábamra érte, meg egy liumbe bimbó, a kedvenc csemegém!
Ha a követ meg akarod szerezni, és a két tárgy a rendelkezésedre áll, a Küldetés Teljesítése: KT 700 parancsot add ki a manóodún, 5 TVP-ért. A tubarkővel kapcsolatban persze az árnymanó kicsit túlzott - valóban védelmet jelent a tárgyaidnak, de nem tökéleteset. Minden tárgynak a különböző támadási formák ellen - sav, tűz, törés, hideg, elektromosság - mentődobása van. Pl. egy üveg folyadéknak alacsony a mentődobása törés és hideg ellen, de tűzzel szemben ellenállóbb, mint pl. egy madártoll. A mentődobás 1 és 20 között van, a tubarkő a tárgy minden mentődobásához +3 -at ad! Egy második tubarkő további +2, egy harmadik további +1 bónuszt jelent - ha hajlandó vagy többször összegyűjteni a tárgyakat - tehát három tubarkő esetén összesen +6 lesz a bónusz. Háromnál több tubarkőnek már nincs jelentősége. A tubarkövet nem kell KF-elned.

VASSISAK (160. TÁRGY)
A vassisak megmunkálása valamivel nehezebb és embert próbálóbb feladat, mint egy kis vaspajzs elkészítése. Először is szükséged van négy vasércre, amelyet egy nyolc pirkittel felfűtött vaskohóban megolvasztasz. Ezután a bőrsisak mintára ráöntve a megolvadt vasat, kőkalapáccsal kikalapálhatod 35 TVP-ért a KT 160 paranccsal a 4-es védettséget adó vassisakot. Mindehhez legalább 4-es bányászat szakértelem szükséges.

NAGY VASPAJZS (161. TÁRGY)
A nagy vaspajzs elkészítéséhez inkább türelem és erő, mintsem nagy szakértelem szükséges - elegendő tehát, ha 3-as már a bányászat szakértelmed. Elsőként fel kell fűtened egy vaskohót 14 pirkittel. Ha a kohó elég forró, megolvasztasz 7 vasércet, amelyet kőkalapáccsal megfelelő alakúra formázol. Ehhez a KT 161 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért. A nagy vaspajzs 8-as védettséget ad, szinte sebezhetetlenné téve a szemből jövő támadásokkal szemben.

RÖVID KARD (171. TÁRGY)
A rövid kard talán az első, igazán profi fémfegyver, amit el tudsz készíteni. Megkovácsolása, amely egy kőkalapáccsal, egy vaskohónál történik, igazán nagy türelmet és hozzáértést igényel: legalább 5-ös bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges hozzá. Az alapanyag 5 vasérc és 10 pirkit, utóbbi a kohó felfűtéséhez szükséges. A rövid kard 3d4+1 sebzésű vágófegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz.

TUDATI HÍREK
Mostantól lehetőség van tudati hírek közlésére a kasztroplanáris csatornákon. Ehhez a HIR <hírszám> <1. paraméter> <2. paraméter> parancsot kell kiadnod. Ennek hatására a KT vezetők által összeállított üzenet listáról a <hírszám> sorszámú hírt elküldöd tudati úton összes tudattársadnak. Ezek formaszövegek, pl. "#. hónap #. napján lesz legközelebb KT találkozó, a szokott helyen", a # jelek helyére a <1. paraméter> és <2. paraméter> behelyettesítésre kerül. Mivel ez az 1. hír, a 6. hó 15-én tartott KT találkozóról való kiértesítéshez a HIR 1 6 15 parancsot kell kiadnod. További információkat (hogy milyen üzenetek is vannak ezen a listán), a KT-d vezetőjétől kérhetsz. A parancsot mindenki használhatja, de a vezetőn kívül mindenkinek 1 TU-ba kerül.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 61. fordulód.

Erő: 13 Szint: 14 Merészség: 3/1 Magasság: 182 cm
IQ: 24 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 12 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 188/186 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (20) Varázspont: 156/70 Pénz: 6 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 25/11
Eddig összesen 396 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 141 TP-t kaptál. Jelenleg 67 471 TP-d van. A következő szinthez még 7 529 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gárdista, Quirov, szürke rinocérosz. A 54. fordulódban 405 arany került a bankszámládra. 411 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/48 vágófegyverek: 19/69 (+20%) ütőfegyverek: 3/32
lőfegyverek: 14/94 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) max. 1 db (3 -7.); tüske (#22) max. 2 db (8 -9.); tüske (#22) max. 3 db (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
71,56 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/82 2. nyomkövetés: 13/85 (+34%) 3. mászás: 3/34
4. csapdakészítés: 6/66 (+14%) 5. csapdaészlelés: 2/56 6. gyógyítás: 16/48
7. titkosírás: 2/6 8. felderítés: 2/58 9. teológia: 3/89
10. taumaturgia: 8/67 (+5%) 11. szörnyismeret: 4/100 (+24%) 12. zárnyitás: 6/3
13. vadászat: 1/23 14. bányászat: 8/60 (+51%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Métely (#7000)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pókvadász (#59) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 2)
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 38 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 725 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) $1 bronzsisak ($88) $1 kígyóbőr kesztyű ($49)
1 mászókarom (#78) $1 * rőtmanó kacagány ($714) $1 szöges páncél ($65)
1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
$1 bronzhegyű lándzsa ($87) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 * csontszablya (#64)
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 * fúvócső (#20) 1 kőkalapács (#13)
1 + méregfog (#1553) $1 mérg. ubuk dobónyíl ($188) 5 mérgezett tüske (#23)
$2 orgyilkos tőr ($225) $1 tolmokov-koktél ($351) 25 ubuk tüske (#131)
1 vas dobónyíl (#189) 1 * vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1 aranylánc ($191) 1 * ezüst nyaklánc (#117) 1 * koponya gyűrű (#1733)
1 * réz papi karkötő (#307) 1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 aranypikkely (#415) 2 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
$1 csontkulcs ($74) 1 + deus ex machina (#1) 1 + hebrencs csapda (#147)
1 kötél (#92) $1 rézkulcs ($75) $1 vaskulcs ($183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 38 csepp tinta (#101), fér még: 12]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2 huhogó bibe (#332) [bennük $11 csepp rákfatty váladék ($333), fér még: 13]
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 21 csepp spiritusz (#170), fér még: 19]
5 uzbány csőr (#169) [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 57]
5 vizestömlő (#3) [bennük 97 korty víz (#27), fér még: 3]
2 zöld üveg (#82) [bennük 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 38]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 8 álompor (#396) 1 aurach bőr (#658)
3 aurach fog (#657) 1 darázsszárny (#652) 23 drótszőr (#37)
4 ezüstdarab (#326) 3 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104)
1 grákóbőr (#41) 7 gyöngymangó (#135) $2 hebrencs állkapocs ($130)
1 ¤ kazmár gyökér (#205) 37 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
$2 mandibulapenge ($125) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 Morgan kristálya (#659)
$2 nektoraf faggyú ($667) 3 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
16 + pirkit (#153) 1 rinóbőr (#651) 71 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 17 sünmedve tüske (#14) $1 surranó kígyó bőr ($47)
2 szvó-ektoplazma (#151) 1 vapár ág (#110) 16 varányszem (#30)
2 + vasérc (#152) $2 vízionár szem ($102)

Összsúly: 60.74 kg Megterheltség: 132%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 67 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 dorony tüdő (#212) 3 gyöngymangó (#135)
22 kaja (#2) 1 obszidián függő (#195) 7 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 aranyló ugarhéj (#100) 3 aurach fog (#657)
7 rákfatty váladék (#333) 3 spiritusz (#170) 6 tinta (#101)
1 vassisak (#160) 8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75 76 77
-42
-41
-40
-39
-38
-37
-36
-35
-34
-33
-32
-31
-30
(71,-41) cseréptetős torony (#549), barátság szent tüze (#484), manaelementál (#290)
(72,-39) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), főutca (#399)
(73,-38) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(73,-32) mélységi grittangok (#103), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Elenios oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, trappoló dinymák (#118)
(74,-37) manaelementál (#290), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Sheran oltár, olvasztókemence (#86)
(74,-33) szeppent rákfatty (#186), oltár, vaskohó (#155)
(74,-31) alpesi tehenek (#91)
(75,-36) goldugar (#65), Sheran rúnaköve, Sheran oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155)
(75,-34) északi aurach (#350), oltár, manóodú (#698), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), 44. jellempróba, érclelőhely
(76,-35) vaskohó (#155), oltár, barátság szent tüze (#484), érclelőhely, szeppent rákfatty (#186)

Üzenet küldése a karakternek