60. forduló, 62. forduló, Sendiel, a dalnok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. máj. 5. 9h:28'
EZ A 85. JÁTÉKHETED, 61. FORDULÓD
86. játékheted kezdete: máj. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4848
SZÁMLA : XXXX

SENDIEL, A DALNOK KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [39,-7] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+2 tvp ). Álmod furcsa, lüktető gondolatokat szült: A vér a minden... a vér a minden... a vér a minden... a vér a minden!... a vér a minden!!! A VÉR A MINDEN!!!...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 762. hetének nyerőszámai: 21, 5, 22. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 203.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 408. tárgyat
Leveszed a Halatir kalapját, majd a fejedre teszed a vas fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

* 3. KP: elmormolod a 16. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 198.]

* 4. KP: használod a 73. pszi képességet
17 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

cir 30 vándorcirkusz látogatása 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

fvh 8 felt. varázslat haszn. 8
Harci varázslataidat használni fogod minden 8. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

kt 42 elkészíted a 42. tárgyat
Legyártottál 1 távcsövet. [20 pontot használtál fel, van még 178.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[40,-7] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [41,-7] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy púpos burástya. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a púpos burástya nyakát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod a púpos burástya testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 250 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [42,-7] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy vérszomjas csüldő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a vérszomjas csüldő bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a vérszomjas csüldő. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a vérszomjas csüldő jobb oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Elhajítod a vacak sullár trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes vérszomjas csüldő trófeát. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [40 pontot használtál fel, van még 138.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[43,-7] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy uzbány lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az uzbány testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Belebotlasz valamibe: 1 szöges páncél. Elrakod.

(Továbbmész...) [44,-7] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy sullár. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked átfúrja a sullár farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a sullár fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a sullár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sullár testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Találsz valamit: 1 kis bőrpajzs. Magadhoz veszed.

(Továbbmész...) [45,-7] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy alpesi tehén. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy oltár van. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy szürke rinocérosz. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával épp hogy megszúrod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 108.]

kt 39 elkészíted a 39. tárgyat
Legyártottál 1 zárnyitó készletet. Van már némi sejtésed arról is, hogy hogyan kell használni. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (zárnyitás: 1. szint). (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 88.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[46,-7] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,-7] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték.

(Továbbmész...) [48,-7] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Boldog születésnapot! - mondod neki, és átadod az ajándékodat. Elmosolyodik, de aztán megrázza a fejét: - Nem fogadhatok el ilyen drága ajándékod, de azért kedves tőled. - mondja, és elbúcsúzik. (+2 jóság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 54.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+38 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy sörényes ubuk.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a sörényes ubuk jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétől... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-290 TP] Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 24.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 14.]

szk 139 keresed a 139. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy proteinfecskét. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 11.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed az 1262. tárgyat
Leveszed a vas fejpántot, majd a fejedre teszed a Halatir kalapját. [0 pontot használtál fel, van még 11.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 1, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a sullár. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 200 pontot. A következő körben tehát 211 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZÁRNYITÁS
A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár.

KARAKTERLAP

Sendiel, a dalnok , egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Elenios ministránsa vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 61. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 162 cm
IQ: 21 Támadás: 8 Agresszió: 2 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 21 (22) Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 17 Életpont: 149/110 Jellem: jó (72) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 Varázspont: 100/29 Pénz: 618 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 10/3 Pszi pont: 65/17 EFejl: 20
Eddig összesen 138 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 827 TP-t kaptál. Jelenleg 19432 TP-d van. A következő szinthez még 5568 TP szükséges. Trófeáid: sötét gnóm, bibircsók-óriás, vérszomjas csüldő. A 55. fordulódban 2737 arany került a bankszámládra. 2873 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 5/27 (+29%)
vágófegyverek: 12/89 (+14%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 12/13 (+15%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (80%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/36 (+11%) 2. nyomkövetés: 8/34 3. lopás: 1/0
4. mászás: 3/57 5. csapdakészítés: 8/60 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/17
7. gyógyítás: 9/45 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/7
10. szörnyidomítás: 5/17 11. teológia: 3/91 (+13%) 12. taumaturgia: 4/29 (+6%)
13. szerencsejáték: 1/20 14. versengés: 3/4 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 12/90 (+34%) 17. szörnyismeret: 6/77 18. pszi: 11/38 (+7%)
19. zárnyitás: 1/0 (+100%) 20. vadászat: 6/64 21. bányászat: 1/79
22. főzés: 1/0 23. csapatmunka: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 14 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (30)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), Halatir Maurloth (#5484), elf (#2), manifesztátor (#124), Dulmina (#3676), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) bűvölés (#20) (112,3) bűvölés (#20) (2,5) szürkeáll. aktiv (#71)
csábmosoly (#16)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 drótszőr (#37) 1 grákóbőr (#41) 8 kaja (#2)
7 mérgezett tüske (#23) 2 ormánygőte csont (#21) 4 varányszem (#30)
1 vérvörös rózsa (#1622) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kis bőrpajzs (#45) 1 szöges páncél (#65) 1 távcső (#42)
1 uzbány csőr (#169) 1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(40,-7) 25. jellempróba, Tharr oltár
(41,-7) tetemember (#123), Tharr oltár, púpos burástya (#92)
(42,-7) vérszomjas csüldő (#114), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár
(43,-7) uzbányok (#102), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 35. jellempróba
(44,-7) oltár, 21. jellempróba, sullár (#101)
(45,-7) alpesi tehenek (#91), gumifa (#38), oltár, 48. jellempróba, szürke rinocérosz (#346)
(46,-7) Tharr oltár
(47,-7) Fairlight oltár
(48,-7) Fairlight oltár, 38. jellempróba, sörényes ubuk (#89)

Üzenet küldése a karakternek