Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 24. 8h:51' EZ A 622. JÁTÉKHETED, 611. FORDULÓD 623. játékheted kezdete: márc. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5468 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 78. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 90. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 63. varázslatot a 167. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 116. varázslatot a 168. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 603. tárgyat a 954. tárggyal a 971. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 213. varázslatot az 58. varázslatot |
* 10. KP: | leveszed/lerakod a 738. tárgyat a 817. tárgyat |
h 341 292 99 | használod a 341. tárgyat |
h 341 637 | használod a 341. tárgyat |
h 341 296 | használod a 341. tárgyat |
h 341 531 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 791 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 793 | használod a 341. tárgyat |
t 9966 1 | támadod a 9966. KT tagjait |
hu 750 751 752 | hulladék: 750 751 752 |
hu 755 754 761 | hulladék: 755 754 761 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
dd 539 331 33 | eldobod az 539. tárgyat a 331. tárgyat a 33. tárgyat |
v 6 9999 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 1 9999 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
ftv 266 39 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 39. szörnyet |
ftv 92 40 | felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 40. szörnyet |
ftv 266 41 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 41. szörnyet |
ftv 92 45 | felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 45. szörnyet |
vv 16 57 211 | elmormolod a 16. varázslatot az 57. varázslatot a 211. varázslatot |
kf 893 820 | kézbeveszed/felveszed a 893. tárgyat a 820. tárggyal |
kf 816 608 1088 | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat a 608. tárggyal az 1088. tárgyat |
vv 8 165 4 | elmormolod a 8. varázslatot a 165. varázslatot a 4. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
vv 215 157 58 | elmormolod a 215. varázslatot a 157. varázslatot az 58. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (7 támadással 301 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (20 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az ongóliant testét. (3 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 124 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3391 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 952, sebződés: 40, gyógyulás: 80, összesen: +40 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel.
be 702 5 | bemész a 702. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dombi óriásyeti szőrös mellkasát. (4 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a dombi óriásyeti testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Mielőtt észbe kapnál, a dombi óriásyeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Mellkasodba bök a dombi óriásyeti néhányszor agyarával! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A dombi óriásyeti összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 41, gyógyulás: 101, összesen: +60 ÉP}
v 198 232 36 | elmormolod a 198. varázslatot |
[232,36] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél. Látsz egy ősi rúnatornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Chardonnay előtt.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! Többször az élet-halál küszöbén csüngsz alá a homorú falakról. Hálát adsz az isteneknek, amikor sikeresen felérsz a tetőre. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Teljesen váratlanul megmozdul alattad a föld, és alázuhansz egy lentebb fekvő terembe. Megrettensz, amikor egy szörny ront neked, úgy látszik már várt rád. Egy elemi pulzátor! {támadása: 54.}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 17 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor szárnyas testét. (7 támadással 305 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve az Olimpikont ellenfeledre rontasz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd az elemi pulzátor furcsa alakját. (7 támadással 772 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Transzformálsz! (+77 varázspont.) Cápafoggal jól megszurkálod az elemi pulzátor furcsa alakját. (5 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled 3 pontot sebződik a fényaurától. Csápjaival az elemi pulzátor lecsap a bal karodra. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-10 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Az elemi pulzátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 10483 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1562, sebződés: 117, gyógyulás: 228, összesen: +111 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ülnök sötét bőrét. (7 támadással 295 életpontot sebezve.) A teremtmény mereven rádbámul, majd ítéletet hirdet. ÁRTATLAN! Nocsak, erre nem számítottál! Ideje köszönetet mondanod. Marokra fogva az Olimpikont ellenfeledre támadsz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét ülnök bal lábát. (7 támadással 785 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a sötét ülnök jobb lábát. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Bár ügyesen védekezel, a sötét ülnök sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Olimpikonnal megdöfködöd a sötét ülnök jobb lábát. (4 támadással 437 életpontot sebezve.) Cápafoggal meghorzsolod a sötét ülnök testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Nem vagy felkészülve a sötét ülnök gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1900, sebződés: 287, gyógyulás: 6, összesen: -281 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 101 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton idéző fejét. (7 támadással 254 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kreiton idéző testét. (7 támadással 626 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) Cápafoggal jól megszurkálod a kreiton idéző szellemalakját. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) A fényaura 17 ép-t sebez. Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Csápjaival a kreiton idéző lecsap a bal karodra. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kreiton idéző testét. (7 támadással 615 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Transzformálsz! (+61 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a kreiton idéző jobb vállát. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Fényaurád működik (16 ép-t sebezve). Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) A kreiton idéző szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15675 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2009, sebződés: 443, gyógyulás: 355, összesen: -88 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a bosszantó apróság farkát. (8 támadással 339 életpontot sebezve.) Meglengetve az Olimpikont ellenfeledre támadsz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (8 támadással 929 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). Transzformálsz! (+92 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a bosszantó apróság összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-15 TVP). A bosszantó apróság farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A bosszantó apróság szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18782 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2086, sebződés: 243, gyógyulás: 249, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [230,37] Továbbra is síkságon vagy. Egy ősi épület romjait látod. Még az is lehet, hogy valaha egy rakshallion palota volt, amelyet földig rombolt a föld színéről mindent eltörlő háború. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy megsebesített vastagbőrű mutak. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 8d10+12.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vastagbőrű mutak testét. (7 támadással 266 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával végigvagdosod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (5 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a vastagbőrű mutak testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 91 életpontot vesztettél. Sikeres döféseket ejt testeden a vastagbőrű mutak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6867 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 804, sebződés: 141, gyógyulás: 102, összesen: -39 ÉP}
Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú poshadt hasát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a halálosztó kain fekete testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 123 életpontot sebeztél. 48 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a halálosztó kain fekete testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). Félrehajolsz, de a halálosztó kain karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1571 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 32, gyógyulás: 91, összesen: +59 ÉP}
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Fényaurád 6 sebzést okoz. A kronokukac melléd csap a farkával! Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1941 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 0, gyógyulás: 76, összesen: +76 ÉP}
(Továbbmész...) [229,38] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy homokcápa. {védettsége: 92 szúró, 92 vágó, 170 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Meglengetve az Olimpikont a másikra rohansz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a homokcápa testét. (7 támadással 566 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a homokcápa testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Fényaurád 8 sebzést okoz. A homokcápa átharapja a jobb válladat! (1 támadástól 406 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal tökéletesen perforálod a homokcápa jobb vállát. (7 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Cápafoggal gyengén megszurkálod a homokcápa testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A fényaura 6 ép-t sebez. A homokcápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 292 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 cápazsírt. 12046 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1556, sebződés: 698, gyógyulás: 319, összesen: -379 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a shokara bogár kitinpáncélját. (7 támadással 652 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a shokara bogár kitinpáncélját. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Több marást ejt rajtad a shokara bogár csáprágójával. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a shokara bogár testét. (7 támadással 635 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Cápafoggal kicsit megbökdösöd a shokara bogár testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 109 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Több marást ejt rajtad a shokara bogár csáprágójával. (2 támadástól 276 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
12941 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1780, sebződés: 501, gyógyulás: 342, összesen: -159 ÉP}
kb 260 30 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (30 darabot) |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Meglengetve az Olimpikont a másikra rontasz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a homokcápa testét. (6 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a homokcápa jobb vállát. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 354 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a homokcápa bal oldalát. (6 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a homokcápa nyakát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 365 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1512, sebződés: 719, gyógyulás: 309, összesen: -410 ÉP}
(Továbbmész...) [227,39] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Felfedeztél egy nothar cserjét. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő sebesült shokara bogár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 60.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva az Olimpikont ellenfeledre támadsz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a shokara bogár fejét. (7 támadással 638 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a shokara bogár testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 323 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A shokara bogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
9706 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 905, sebződés: 323, gyógyulás: 188, összesen: -135 ÉP}
(Továbbmész...) [226,39] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy greén örvény lehet. {max. életpontja: 701-780.} Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. 731 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 181 életpontot vesztettél. Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 181 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Nem találtad el. Elszántan a másikra rohansz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Fényaurád 9 sebzést okoz. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 181 életpontot vesztettél. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A fényaura 7 ép-t sebez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 181 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 747, sebződés: 724, gyógyulás: 6, összesen: -718 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont a másikra támadsz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a homokcápa testét. (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a homokcápa ruganyos testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A fényaura 10 ép-t sebez. Előremozdulva, a homokcápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 370 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a homokcápa testét. (7 támadással 590 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Cápafoggal megbököd a homokcápa testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A homokcápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 308 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 cápazsírt. 12046 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1545, sebződés: 678, gyógyulás: 285, összesen: -393 ÉP}
kt 429 10 | elkészíted a 429. tárgyat (10 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan a másikra rohansz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a homokcápa testét. (6 támadással 489 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a homokcápa óriási pofáját. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. A homokcápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 323 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a homokcápa fejét. (7 támadással 590 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a homokcápa ruganyos testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A homokcápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 336 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1566, sebződés: 659, gyógyulás: 320, összesen: -339 ÉP}
szk 443 | keresed a 443. szörnyet |
vv 83 58 58 | elmormolod a 83. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
kf 817 1148 462 | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat az 1148. tárggyal a 462. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 127 |
* 3. BP: | imádkozol |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 816. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 88. varázslatot a 172. varázslatot |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 832. tárggyal a 738. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 6 40 | fejleszted a 6. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 6 40 | fejleszted a 6. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 6 40 | fejleszted a 6. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 6 40 | fejleszted a 6. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 6 40 | fejleszted a 6. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 6 40 | fejleszted a 6. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 6 40 | fejleszted a 6. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 6 40 | fejleszted a 6. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 6 4 | fejleszted a 6. tulajdonságodat 4 pontért |
TLEIKAN KARKÖTŐ (895. TÁRGY) A tleikan harcosok számára fontos a mindennapos gyakorlás. A gyors fejlődés kulcsát persze a kreitonok által készített relikviák jelentik. Ez az egyszerű, bronzból öntött karkötő csak úgy sugárzik a mágiától! Ha viseled, minden ütéseddel +2..+8 közötti bónusz sebzést (bal kéznél feleennyit) kapsz, HA az éppen használt fegyver szakértelmed 45-nél kisebb! Hiszen, az igazi mestereknek már a tleikanok tudása sem jelent újdonságot. A bónusz mértéke a fegyverszakértelem nagyságától függ, 35-ösnél még a teljes +8 jár, de minél magasabb a szakértelmed, annál kevesebb, egészen a +2 bónuszig, amit 44-nél még megkapsz. A fentiek mellett a tleikan karkötő +2 erőt, +2 ügyességet és +1 támadást ad. Természetesen, nem átadható más kalandozónak. |
Erő: | 81 (103) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 80 (95) | Támadás: | 64 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 81 (85) | Védekezés: | 111 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 165/746 év |
Egészség: | 80 (93) | Életpont: | 1183/1335 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 86 (102) | Varázspont: | 3516/2894 | Pénz: | 23301 arany | Kép. pont: | 67 |
Tudatpont: | 29/26 | Pszi pont: | 377/418 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 47 |
vágófegyverek: | 37 | ütőfegyverek: | 35 | lőfegyverek: | 43 (+1) |
dobófegyverek: | 23 |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (200%) << Daramoula pálcája (#950) (300%) << Olimpikon (#973) (60%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -44.); csillaglövedék (#931) (45 -997.); csillaglövedék (#931) (998 .); csillaglövedék (#931) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44 | 2. nyomkövetés: | 213 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 30 | 5. csapdakészítés: | 38 | 6. csapdaészlelés: | 33 |
7. gyógyítás: | 102 | 8. titkosírás: | 7 | 9. felderítés: | 34 |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 187 | 12. taumaturgia: | 115 |
13. szerencsejáték: | 7 | 14. versengés: | 14 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 14 | 17. szörnyismeret: | 41 | 18. pszi: | 35 |
19. zárnyitás: | 3 | 20. vadászat: | 26 | 21. vitalitás: | 7 |
22. bányászat: | 48 | 23. úszás: | 12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 205 | |||
10. vp regeneráció: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 49% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 360 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 99 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 99 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 99 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből tulajdonságodat TF-eled6) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), adószedő (#234), nanda (#224), lidércúr (#252), áldott okerón (#336), szintszívó lények (#9097), csataremák (#694), kronoelementál (#287), csápos otagi (#395), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), Thargodan kufár (#335), armageddont lövő lények (#9099), 9955. szövetség (#9955), 9966. szövetség (#9966) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), mösze uralkodó (#789), Veres Ignác (#4725), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
csupasz izom (#28) | láth. észlelése (#78) | óriáserő (#53) | nagyobb agypajzs (#120) |
az elme fölénye (#116) | feltámadás (#168) | áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) |
fényaura (#211) | méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
27. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), tűzgolyó (#155), pszi ragyogás (#166), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | vakító fény (#43) | >> | adószedő (#234) | |
istenítélet (#284) | >> | férfiak (#998) | istenítélet (#284) | >> | nők (#999) | |
puha ütés (#60) | >> | 15. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
armageddon (#218) | >> | tleikan házőrző (#507) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő (#37) | >> | bo'adhun lidérc (#467) | bo'adhun csapás (#266) | >> | elmeszonda (#487) | |
energiaspirál (#232) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
armageddon (#218) | >> | homogén artikula (#434) | bo'adhun csapás (#266) | >> | testzabáló (#438) | |
istenítélet (#284) | >> | zseléféreg (#453) | éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | éjfattyak végzete (#260) | >> | vg'axtol torzító (#416) | |
istenítélet (#284) | >> | Techiulan (#400) | puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | skarlátdémon (#790) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 39. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | 40. szintű lényekre | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
elnyelés (#236) | >> | Techiulan (#400) | fürgülés (#92) | >> | nitmák lord (#498) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | pszi-acéltorony (#98) | >> | verg elmeszaggató (#430) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szárnyaló halál és más, gyilkos szörnyetegek? Hamarosan elpusztul világunk! Ha kell, harcolj azért, hogy lehessen még öröm és boldogság, győzz le tíz szárnyaló halált! (számláló: 0) |
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 1) |
3.) Itt az ideje, hogy összeadj egy szerelmespárt, és celebráld a boldogító igent! |
HŐSTETTEID |
Helyezéseid a II. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | bronz nyakörv (#761) | |||
1 | csavart smaragd (#754) | 1 | csillaglövedék (#931) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | Fényhozó (#637) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
6 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) | 11 | kerek kő (#19) | |||
2 | kr'uagon származék (#791) | 1 | kvazár pajzs (#296) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
2 | lidérckorona (#531) | 14 | madártoll (#112) | 1 | malachit füzér (#755) | |||
1 | mihlanil (#539) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | nyers zafír (#752) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | rítusónix (#751) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 16 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | türkiz karika (#750) | 1 | vg'axtol származék (#793) | |||
4 | víz (#27) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3579 | arany (#50) | 2 | cápazsír (#932) | 10 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | lótuszvirág (#447) | 1 | tleikan karkötő (#895) | |||
4 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | tünde nyíl (#554) |