Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 27. 10h:36' EZ A 622. JÁTÉKHETED, 612. FORDULÓD 623. játékheted kezdete: márc. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5468 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 78. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 90. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 63. varázslatot a 167. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 116. varázslatot a 168. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 603. tárgyat a 954. tárggyal a 971. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 213. varázslatot az 58. varázslatot |
* 10. KP: | leveszed/lerakod a 738. tárgyat a 817. tárgyat |
kb 929 934 1 | kiveszel a bankból a 929. tárgyat (934 darabot) |
kt 931 10 | elkészíted a 931. tárgyat (10 darabot) |
ftv 266 448 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 448. szörnyet |
vv 16 57 211 | elmormolod a 16. varázslatot az 57. varázslatot a 211. varázslatot |
kf 893 820 | kézbeveszed/felveszed a 893. tárgyat a 820. tárggyal |
kf 816 608 1088 | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat a 608. tárggyal az 1088. tárgyat |
vv 8 165 4 | elmormolod a 8. varázslatot a 165. varázslatot a 4. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
vv 215 157 58 | elmormolod a 215. varázslatot a 157. varázslatot az 58. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Csak egy csapat őrjáratozó katona. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Itt csata lesz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrjáratozó katona testét. (7 támadással 303 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod az őrjáratozó katona jobb lábát. (6 támadással 594 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 121 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted az őrjáratozó katona bal lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A fényaura 9 ép-t sebez. Bár ügyesen védekezel, a 8 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (8 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A 8 őrjáratozó katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1082, sebződés: 40, gyógyulás: 140, összesen: +100 ÉP}
be 710 220 127 | bemész a 710. épületbe |
m 1 3 2 | mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Véres nyál csordul ki a homokcápa száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 cápazsírt. 6022 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [227,39] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Hirtelen mozogni kezd a föld! Felismered a közeledőt. Csak egy shokara bogár. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 2x 12d18+45.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva az Olimpikont a másikra támadsz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a shokara bogár testét. (7 támadással 683 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Transzformálsz! (+68 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a shokara bogár összetett szemét. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a shokara bogár többször is megmar! (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a shokara bogár bal hátsó lábát. (6 támadással 621 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) Cápafoggal kicsit megsebzed a shokara bogár kitinpáncélját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A shokara bogár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
12941 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1661, sebződés: 460, gyógyulás: 340, összesen: -120 ÉP}
(Továbbmész...) [228,39] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gránátkaktuszt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Úgy gondolod, hogy a közeledő sérült homokcápa nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 1x 30d25+30.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Véres nyál csordul ki a homokcápa száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 cápazsírt. 6022 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
kt 429 10 | elkészíted a 429. tárgyat (10 darabot) |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a homokcápa testét. (7 támadással 635 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Transzformálsz! (+63 varázspont.) Cápafoggal jól megszurkálod a homokcápa testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. A homokcápa átharapja a bal válladat! (1 támadástól 381 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal kicsit megbökdösöd a homokcápa testét. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Cápafoggal meghorzsolod a homokcápa testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). A homokcápa átharapja a jobb válladat! (1 támadástól 371 életpontot vesztesz.) A homokcápa szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 malachit füzér [malachit füzér ládikóba-> (184,32)-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 cápazsírt. 12046 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1644, sebződés: 754, gyógyulás: 225, összesen: -529 ÉP}
(Továbbmész...) [230,37] A terep változik: ismét síkságon vagy. Egy ősi épület romjait látod. Még az is lehet, hogy valaha egy rakshallion palota volt, amelyet földig rombolt a föld színéről mindent eltörlő háború. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kristálypalotát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy átokmurgattyú! {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a szubreális vámpír fejét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 2050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi hatás! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló nyakát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc testét. (7 támadással 314 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Olimpikont a másikra rohansz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a gothag döglidérc rothadó alakját. (7 támadással 810 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a gothag döglidérc testét. (5 támadással 329 életpontot sebezve.) Fényaurád 29 sebzést okoz. A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal jól megszurkálod a gothag döglidérc jobb karját. (3 támadással 336 életpontot sebezve.) Cápafoggal megbököd a gothag döglidérc testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Fényaurád 21 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 13435 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1903, sebződés: 98, gyógyulás: 8, összesen: -90 ÉP}
(Továbbmész...) [231,36] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy ősi rúnatornyot. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy bosszantó apróság nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 70.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Gyorsan felraksz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (8 támadással 346 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont a másikra támadsz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bosszantó apróság jobb csápját. (8 támadással 839 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi eredménye! A bosszantó apróság fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) A bosszantó apróság karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-13 TVP). A bosszantó apróság farkával megérint. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A bosszantó apróság összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18782 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2061, sebződés: 261, gyógyulás: 240, összesen: -21 ÉP}
kb 260 30 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (30 darabot) |
m 2 1 7 | mozogsz keletre, északkeletre, északnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy armageddon. 867 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 186 életpontot vesztettél. Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 50 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
9059 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 867, sebződés: 236, gyógyulás: 4, összesen: -232 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg szőrös púpját. (7 támadással 298 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva az Olimpikont a másikra ugrasz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a púpos zsokarg bal karját. (7 támadással 760 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Cápafoggal megérinted a púpos zsokarg jobb lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád 12 sebzést okoz. Mielőtt észbe kapnál, a púpos zsokarg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Agyarával a púpos zsokarg felkarcolja a combodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 8207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1136, sebződés: 121, gyógyulás: 175, összesen: +54 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sötét ülnök jobb oldalát. (7 támadással 298 életpontot sebezve.) A teremtmény mereven rádbámul, majd ítéletet hirdet. BŰNÖS! A következő pillanatban lesújt rád a büntetés (-348 életerő). Bűnbánatod mélységes, nem akarsz már harcolni. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 348, gyógyulás: 6, összesen: -342 ÉP}
(Továbbmész...) [233,35] Bozótos terepre értél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy testzabáló. {egyik sebzési módja: 2x 4d52.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Nem találtad el. A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (95 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan a másikra rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a testzabáló jobb karját. (6 támadással 566 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A testzabáló harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 166 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Shengoroth karmával végigvagdosod a testzabáló fejét. (4 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 112 életpontot sebeztél. 66 életpontot gyógyultál. Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A testzabáló harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A testzabáló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12804 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1732, sebződés: 322, gyógyulás: 265, összesen: -57 ÉP}
Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. 798 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 133 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 129 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 144 életpontot vesztettél. A lidérctűz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 csavart smaragd [csavart smaragd ládikóba-> (184,32)-> 50 arany, -2 ÉP]. 9073 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 798, sebződés: 408, gyógyulás: 2, összesen: -406 ÉP}
(Továbbmész...) [232,34] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy elemi pulzátor lehet. {max. életpontja: 1401-1500.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor szárnyas testét. (7 támadással 309 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont ellenfeledre ugrasz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod az elemi pulzátor szárnyas testét. (7 támadással 748 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd az elemi pulzátor szárnyas testét. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Csápjaival az elemi pulzátor lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-7 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Olimpikonnal megérinted az elemi pulzátor jobb lábát. (1 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Cápafoggal épp hogy megszúrod az elemi pulzátor egyik csápját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Az elemi pulzátor csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-12 TVP). Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 10483 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1543, sebződés: 214, gyógyulás: 252, összesen: +38 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 4 csillaglövedék. Többször meglövöd a gránitelementál bal karját. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) A gránitelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1902 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a halálosztó kain fekete testét. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 122 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal felnyársalod a halálosztó kain testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. Karmaival a halálosztó kain megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A halálosztó kain belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1571 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 2, gyógyulás: 48, összesen: +46 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a Mnebolath testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2417 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
vv 79 167 58 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot az 58. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
m 8 | mozogsz északra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg testét. (7 támadással 303 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva az Olimpikont ellenfeledre rohansz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a púpos zsokarg testét. (7 támadással 801 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+161 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Cápafoggal megérinted a púpos zsokarg testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Mancsával a púpos zsokarg megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Agyarával a púpos zsokarg a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 8207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1177, sebződés: 82, gyógyulás: 180, összesen: +98 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Megsoroztad a szellemdarázs farkát. (7 támadással 377 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont ellenfeledre rohansz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szellemdarázs testét. (7 támadással 773 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a szellemdarázs nyakát. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a bal válladra. (2 támadástól 205 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szellemdarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1466, sebződés: 205, gyógyulás: 223, összesen: +18 ÉP}
Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 307 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Megmarkolva az Olimpikont ellenfeledre ugrasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 777 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Csápjaival a kreiton bűvölő lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-12 TVP). Olimpikonnal megdöfködöd a kreiton bűvölő egyik csápját. (5 támadással 548 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Cápafoggal megbököd a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A fényaura 7 ép-t sebez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-10 TVP). A kreiton bűvölő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2027, sebződés: 140, gyógyulás: 349, összesen: +209 ÉP}
Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton idéző testét. (7 támadással 245 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan ellenfeledre rohansz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a kreiton idéző fejét. (7 támadással 666 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a kreiton idéző nyakát. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A fényaura 19 ép-t sebez. Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Csápjaival a kreiton idéző lecsap a bal karodra. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a kreiton idéző szellemalakját. (7 támadással 651 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Cápafoggal gyengén megszurkálod a kreiton idéző bal vállát. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A fényaura 19 ép-t sebez. Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kreiton idéző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15675 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2076, sebződés: 312, gyógyulás: 367, összesen: +55 ÉP}
vv 79 167 58 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot az 58. varázslatot |
im | imádkozol |
v 198 227 38 | elmormolod a 198. varázslatot |
[227,38] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
szk 443 | keresed a 443. szörnyet |
vv 83 58 58 | elmormolod a 83. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
kf 817 1148 462 | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat az 1148. tárggyal a 462. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 127 |
* 3. BP: | imádkozol |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 816. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 88. varázslatot a 172. varázslatot |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 832. tárggyal a 738. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 6 40 | fejleszted a 6. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 6 40 | fejleszted a 6. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 6 40 | fejleszted a 6. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 6 37 | fejleszted a 6. tulajdonságodat 37 pontért |
Erő: | 81 (103) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 80 (95) | Támadás: | 64 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 81 (85) | Védekezés: | 111 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 165/747 év |
Egészség: | 80 (93) | Életpont: | 1184/1816 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 86 (102) | Varázspont: | 3516/2620 | Pénz: | 23452 arany | Kép. pont: | 67 |
Tudatpont: | 29/27 | Pszi pont: | 377/418 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 47 |
vágófegyverek: | 37 | ütőfegyverek: | 35 | lőfegyverek: | 43 |
dobófegyverek: | 23 |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (200%) << Daramoula pálcája (#950) (300%) << Olimpikon (#973) (60%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -44.); csillaglövedék (#931) (45 -997.); csillaglövedék (#931) (998 .); csillaglövedék (#931) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44 | 2. nyomkövetés: | 213 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 30 | 5. csapdakészítés: | 38 | 6. csapdaészlelés: | 33 |
7. gyógyítás: | 102 | 8. titkosírás: | 7 | 9. felderítés: | 34 |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 188 (+1) | 12. taumaturgia: | 115 |
13. szerencsejáték: | 7 | 14. versengés: | 14 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 14 | 17. szörnyismeret: | 41 | 18. pszi: | 35 |
19. zárnyitás: | 3 | 20. vadászat: | 26 | 21. vitalitás: | 7 |
22. bányászat: | 48 | 23. úszás: | 12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 220 | |||
10. vp regeneráció: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 49% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 360 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 99 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 99 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 99 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből tulajdonságodat TF-eled6) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), adószedő (#234), nanda (#224), lidércúr (#252), áldott okerón (#336), szintszívó lények (#9097), csataremák (#694), kronoelementál (#287), csápos otagi (#395), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), Thargodan kufár (#335), armageddont lövő lények (#9099), 9955. szövetség (#9955), 9966. szövetség (#9966) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), mösze uralkodó (#789), Veres Ignác (#4725), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | csupasz izom (#28) |
láth. észlelése (#78) | óriáserő (#53) | nagyobb agypajzs (#120) | az elme fölénye (#116) |
fényaura (#211) | tűzmágia (#157) | méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
27. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), tűzgolyó (#155), pszi ragyogás (#166), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 41, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | vakító fény (#43) | >> | adószedő (#234) | |
istenítélet (#284) | >> | férfiak (#998) | istenítélet (#284) | >> | nők (#999) | |
puha ütés (#60) | >> | 15. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
armageddon (#218) | >> | tleikan házőrző (#507) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő (#37) | >> | bo'adhun lidérc (#467) | bo'adhun csapás (#266) | >> | elmeszonda (#487) | |
energiaspirál (#232) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
armageddon (#218) | >> | homogén artikula (#434) | bo'adhun csapás (#266) | >> | testzabáló (#438) | |
istenítélet (#284) | >> | zseléféreg (#453) | éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | éjfattyak végzete (#260) | >> | vg'axtol torzító (#416) | |
istenítélet (#284) | >> | Techiulan (#400) | puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | skarlátdémon (#790) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 39. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | homokcápa (#448) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 41, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | 40. szintű lényekre | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
elnyelés (#236) | >> | Techiulan (#400) | fürgülés (#92) | >> | nitmák lord (#498) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | pszi-acéltorony (#98) | >> | verg elmeszaggató (#430) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szárnyaló halál és más, gyilkos szörnyetegek? Hamarosan elpusztul világunk! Ha kell, harcolj azért, hogy lehessen még öröm és boldogság, győzz le tíz szárnyaló halált! (számláló: 0) |
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 1) |
3.) Itt az ideje, hogy összeadj egy szerelmespárt, és celebráld a boldogító igent! |
HŐSTETTEID |
Helyezéseid a II. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
6 | gyöngymangó (#135) | 14 | kaja (#2) | 9 | kerek kő (#19) | |||
2 | lótuszvirág (#447) | 15 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 6 | spiritusz (#170) | 1 | tükör (#43) | |||
8 | tünde nyíl (#554) | 4 | víz (#27) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
151 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 3 | cápazsír (#932) | |||
9 | csillaglövedék (#931) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 9 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | kőszem (#304) | 3 | küklopsz szem (#643) | 1 | roxati zárfaló (#314) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | xirnox szív (#213) |