Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. júl. 20. 10h:19' EZ A 700. JÁTÉKHETED, 613. FORDULÓD 701. játékheted kezdete: júl. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3056 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot az 57. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 127. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 14. varázslatot a 178. varázslatot a 247. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat a 916. tárgyat |
vv 73 73 64 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 64. varázslatot |
fno 6 1 | fejl. pont elköltés 6 1 |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
kf 1482 | kézbeveszed/felveszed az 1482. tárgyat |
v 96 188 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[188,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Látsz egy templomot. Tharr híveié.
be 632 2 | bemész a 632. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 56 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló fejét. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Törpregenerálsz! (+40 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 gyöngymangó és 2 sallank karom. 2460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 56, gyógyulás: 40, összesen: -16 ÉP}
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 250 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-42 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy vashegyű nyíl felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bányászvorthag testét. (8 támadással 1118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+224 életerő). Transzformálsz! (+111 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével megdöfködöd a bányászvorthag jobb oldalát. (6 támadással 577 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) A bányászvorthag néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-15 TVP). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 105 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-53 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel többször eltalálod a bányászvorthag jobb első lábát. (5 támadással 701 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+70 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével megbököd a bányászvorthag sáros combját. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-14 TVP). A bányászvorthag szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 94 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-66 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A bányászvorthag most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Törpregenerálsz! (+40 életerő.) 17745 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2818, sebződés: 593, gyógyulás: 548, összesen: -45 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (6 támadással 449 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Marokra fogva a Thór pörölyét ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 609 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Transzformálsz! (+60 varázspont.) Gonemutlan tőrével megérinted a korinthai amőba testét. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10963 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1662, sebződés: 74, gyógyulás: 147, összesen: +73 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csontváz hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
6528 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
kt 929 6 | elkészíted a 929. tárgyat (6 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 750 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a takarító fejét. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a takarító testét. (5 támadással 312 életpontot sebezve.) Gonemutlan tőrével kicsit megbökdösöd a takarító testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) A takarító megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 207 életpontot vesztesz.) Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Törpregenerálsz! (+40 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16533 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1400, sebződés: 207, gyógyulás: 44, összesen: -163 ÉP}
kt 934 20 | elkészíted a 934. tárgyat (20 darabot) |
v 198 270 97 | elmormolod a 198. varázslatot |
[270,97] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel.
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
be 694 | bemész a 694. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Feltápászkodsz, és sűrű hajlongások közepette, folyamatosan hátrálva elhagyod az árnytündérek szentélyét. [5 pontot használtál fel, van még 601. Kapsz 5 VP-t.]
kt 108 12 | elkészíted a 108. tárgyat (12 darabot) |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 49 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a tlopedmuk nyakát. (6 támadással 470 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a tlopedmuk nyakát. (8 támadással 1099 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+220 életerő). Transzformálsz! (+109 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével megdöfködöd a tlopedmuk véres pofáját. (4 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Túlbuzgó szabó módjára a tlopedmuk összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-11 TVP). A tlopedmuk belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 55 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Véres nyál csordul ki a tlopedmuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Törpregenerálsz! (+36 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18805 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 2540, sebződés: 340, gyógyulás: 342, összesen: +2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 300 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a gnomori rémszolga bal vállát. (6 támadással 478 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (79 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a gnomori rémszolga jobb oldalát. (8 támadással 1160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+233 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 39 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével megdöfködöd a gnomori rémszolga véreres karját. (6 támadással 581 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) A gnomori rémszolga pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 189 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megkarcolod a gnomori rémszolga fejét. (1 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 43 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével épp hogy megszúrod a gnomori rémszolga testét. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A gnomori rémszolga újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Törpregenerálsz! (+39 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20949 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2851, sebződés: 447, gyógyulás: 449, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [269,99] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy patás tanough nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a patás tanough jobb vállát. (6 támadással 482 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (68 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a patás tanough rövid lábát. (8 támadással 1083 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+217 életerő). Transzformálsz! (+54 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével többször eltalálod a patás tanough éjsötét bőrét. (6 támadással 573 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) A patás tanough meglök agyarával. (1 támadástól 130 életpontot vesztesz.) Egy rúgást kapsz a bal combodba. (1 támadástól 337 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a patás tanough testét. (7 támadással 964 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+193 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 87 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével megbököd a patás tanough testét. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Kisebb sebet ejt a patás tanough agyarával a testeden. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Patájával a patás tanough hasadba tapos. (1 támadástól 193 életpontot vesztesz.) A patás tanough összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Törpregenerálsz! (+40 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20279 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3867, sebződés: 860, gyógyulás: 678, összesen: -182 ÉP}
(Továbbmész...) [269,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gnomori rémszolga. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 300 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi hatás! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a gnomori rémszolga jobb oldalát. (6 támadással 483 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (45 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gnomori rémszolga jobb lábát. (8 támadással 1172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+235 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. 48 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével többször eltalálod a gnomori rémszolga testét. (6 támadással 589 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Nem sikerült a gnomori rémszolga ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Vámpírölővel épp hogy megszúrod a gnomori rémszolga bal lábát. (1 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével megérinted a gnomori rémszolga jobb oldalát. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A gnomori rémszolga pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20949 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2880, sebződés: 471, gyógyulás: 504, összesen: +33 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 750 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nekromanta kóborló testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a nekromanta kóborló bal lábát. (8 támadással 548 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 102 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével többször eltalálod a nekromanta kóborló jobb karját. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 101 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 101 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vámpírölővel jól megszurkálod a nekromanta kóborló bal lábát. (8 támadással 545 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 117 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével kicsit megbökdösöd a nekromanta kóborló testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a nekromanta kóborló sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 106 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A nekromanta kóborló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Törpregenerálsz! (+40 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26407 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2645, sebződés: 777, gyógyulás: 44, összesen: -733 ÉP}
m 3 3 5 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra |
Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 250 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc fejét. (6 támadással 412 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a gothag döglidérc rothadó alakját. (8 támadással 1140 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megkarcolod a gothag döglidérc bal vállát. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karma a fejed mellett suhan el! A gothag döglidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Törpregenerálsz! (+10 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 12824 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1940, sebződés: 14, gyógyulás: 12, összesen: -2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a rothadó borzalom kuszaságát. (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a rothadó borzalom testét. (8 támadással 1120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+225 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a rothadó borzalom testét. (6 támadással 599 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mancsával a rothadó borzalom megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával a kezedre csap. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A rothadó borzalom karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 109 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megbököd a rothadó borzalom elővillanó darabját. (1 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 58 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével megkarcolod a rothadó borzalom testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rothadó borzalom, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A rothadó borzalom karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 115 életpontot vesztettél.
A rothadó borzalom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Törpregenerálsz! (+36 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22471 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3107, sebződés: 774, gyógyulás: 496, összesen: -278 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ködmágus testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a ködmágus testét. (8 támadással 536 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a ködmágus testét. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vámpírölővel megdöfködöd a ködmágus bal karját. (8 támadással 542 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 139 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megdöfködöd a ködmágus bal karját. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 179 életpontot vesztesz.) Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Törpregenerálsz! (+36 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2037, sebződés: 356, gyógyulás: 40, összesen: -316 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 750 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nekromanta kóborló jobb karját. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a nekromanta kóborló bal karját. (8 támadással 535 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével kicsit megbökdösöd a nekromanta kóborló testét. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 107 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vámpírölővel többször eltalálod a nekromanta kóborló testét. (8 támadással 529 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 120 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével párszor épp hogy megérintgeted a nekromanta kóborló testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a nekromanta kóborló sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 238 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A nekromanta kóborló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Törpregenerálsz! (+36 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26407 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2619, sebződés: 856, gyógyulás: 40, összesen: -816 ÉP}
(Továbbmész...) [271,102] Még mindig bozótos. Hideg borzongás fut végig a hátadon a félelem közvetlen érintésére, ahogy sötét felhők vonulnak át a fejed fölött az égbolton. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tleikan áruló. {egyik sebzési módja: 1x 10d5+70.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy agyroppantás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a tleikan áruló bal oldalát. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) A teremtmény rád emeli fekete szemét, és meghozza a döntést. BŰNÖS! Borzalmas fájdalmat érzel (-542 életerő). Reménytelenség lesz rajtad úrrá, a harcnak nincs értelme, hisz bűnös vagy! Túl sok sebet kaptál. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Törpregenerálsz! (+36 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 542, gyógyulás: 36, összesen: -506 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú jobb oldalát. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1077 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálosztó kain tüskés bőrét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Törpregenerálsz! (+23 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 1649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 25, gyógyulás: 23, összesen: -2 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 46 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 259 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Törpregenerálsz! (+36 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 46, gyógyulás: 36, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [270,103] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő Tobias Ak'radal nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) {támadása: 110.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 319 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 123 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Tobias Ak'radal testét. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a Tobias Ak'radal jobb lábát. (8 támadással 532 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével párszor épp hogy megérintgeted a Tobias Ak'radal bal lábát. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Tobias Ak'radal minden csapását hárítanod. (2 támadástól 477 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) (-1 TU.) Vámpírölővel jól megszurkálod a Tobias Ak'radal izmos karját. (8 támadással 542 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével valamennyire megsebezgeted a Tobias Ak'radal testét. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Tobias Ak'radal minden csapását hárítanod. (2 támadástól 423 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-13 pszi pont.) (-1 TU.) Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Törpregenerálsz! (+36 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 2441, sebződés: 1023, gyógyulás: 40, összesen: -983 ÉP}
v 21 40 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 341 635 1 | használod a 341. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 28 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 28 pontért |
BÁNYÁSZVORTHAG (593. SZÖRNY) A dombos vidékek földfelszín alatt élő, rovarokkal táplálkozó ragadozója a bányászvorthag. Egy-egy példány sok-sok mérföldre elnyúló barlangrendszert képes mindennapos tevékenységével kiépíteni, melyet az árnytündérek is sokszor használnak titkos céljaikra. Kérges, mindenhol csíkos bőrrel fedett testüket négy vaskos, tömör láb hordozza, de mozgásukat időnként hátsó farkukkal is koordinálják. Pofájuk közepén hosszú ormány nő, az alagútfúrás során a karmaikkal fellazított földet ezzel kotorják félre. Alapjában véve nem agresszív állatok, de ha megtámadják őket, a beléjük nevelt ösztönöknek köszönhetően könnyen meg tudják védeni magukat. |
TAKARÍTÓ (609. LÉNY) Az árnytündérek között külön réteget képviselnek a speciális feladattal ellátott lények. A takarítók is ilyenek, akiket Leah küldötteinek likvidálására állítottak hadrendbe. Persze önként vállalt feladatuk teljesítése csupán egy kilátástalan és paradox harc, hiszen Leah küldötteit, akiknek ezen a létsíkon van feladatuk, képtelenség örök időkre a túlvilágra küldeni. A takarítók oly sokat forgolódtak már a Halál közvetlen árnyékában, hogy testük részben átformálódott. A sötétség gonosz aurát vont köréjük, melyen semmilyen fény nem hatol át. Ha másról nem, hát erről felismerheted e pusztákban kóborló árnytündéreket. A vámpirizációra immúnisak. |
PATÁS TANOUGH (611. SZÖRNY) Egyes árnytündérek kedvenc hátasállata. Mármint a patás tanough azon példányai, amelyeket sikerül hosszú és keserves munkával megszelídíteni. Eddig ez az árnytündéreken kívül még senkinek nem sikerült, köszönhetően annak, hogy a patás tanough szintúgy két síkon létezik egyszerre. Leginkább egy törpemammutra emlékeztetnek, vérben úszó szemüket, hosszú kosszarvukat és éjsötét bőrüket leszámítva. De ez csak a nappali formájuk, a hiedelmek szerint éjszaka háromszor ekkorára nőnek, két lábra állnak, és az engedelmesség utolsó csírája is lefoszlik róluk. Ezen még az árnytündér mágia sem segít, gazdáik ilyenkor bezárják őket valahova, vagy csupán védőaurát vonnak maguk köré, és a Fortunára bízzák, mi legyen azokkal, akikkel a tanoughok ilyenkor találkoznak. Nem árt, ha felkészülsz rá, hogy ezen állatok szelídítetlen vagy átalakult mutációjával találkozol: hiszen könnyen előfordulhat, hogy némi futással tudod csak megóvni az életed. |
TOBIAS AK'RADAL (613. LÉNY) Az éjfatty vadászat magányos és rendkívül időigényes elfoglaltság. Erre az árnytündérek is hamar rájöttek, hiszen sokan a harcban legjáratosabb közül is hamar felhagytak a tl'urlang vadászattal. Tobias Ak'radal soha nem tett ilyet. Miközben az eltelt évszázadok alatt keresztül-kasul bejárta a Sötét Földet, a kihívások keresésének szentelte életét. Persze nem a tápolás hajtotta, mint a mai éjfatty vadászokat, hanem a vágy, hogy a képességeihez mérhető ellenfelet találhasson magának. Tobias Ak'radal nevét több hősökről szóló legendában is megemlítik, legyőzhetetlen alakja fogalom az árnytündérek körében is. Természetesen a többi árnytündérhez hasonlóan ő is immúnis a vámpirizációra. |
Erő: | 95 (124) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 92 (104) | Támadás: | 112 (117) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 96 (107) | Védekezés: | 174 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 82/129 év |
Egészség: | 91 (117) | Életpont: | 1893/1638 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 89 (129) | Varázspont: | 4735/2063 | Pénz: | 15930 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 27/5 | Pszi pont: | 943/361 | Halhatatlanság: | 15 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/4 | ökölvívás: | 19/62 | szúrófegyverek: | 54/5 (+5%) |
vágófegyverek: | *33/100 (+1%) | ütőfegyverek: | 34/40 (+1%) | lőfegyverek: | 29/28 (+2%) |
dobófegyverek: | 42/84 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Thór pörölye (#640) (190%) << Fókuszpenge (#639) (170%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); vashegyű nyíl (#176) (14 -25.); vas dobónyíl (#189) (26 -35.); hajító csillag (#939) (36 -997.); mérg. teriád tőr (#1381) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/8 | 2. nyomkövetés: | 195/46 (+9%) | 3. lopás: | 6/79 |
4. mászás: | 40/50 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 44/60 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 27/86 |
7. gyógyítás: | 72/31 | 8. titkosírás: | 4/66 | 9. felderítés: | 32/64 (+8%) |
10. szörnyidomítás: | 21/44 | 11. teológia: | 281/67 (+105%) | 12. taumaturgia: | 165/14 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 7/99 (+11%) | 14. versengés: | 21/69 (+28%) | 15. harcművészetek: | 3/77 |
16. zene: | 7/15 | 17. szörnyismeret: | 32/59 | 18. pszi: | 57/77 (+10%) |
19. zárnyitás: | 3/61 | 20. vadászat: | 11/28 (+11%) | 21. vitalitás: | 8/69 (+11%) |
22. bányászat: | 66/19 (+10%) | 23. úszás: | 24/64 | 24. főzés: | 10/26 (+10%) |
25. ősteológia: | 2/54 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 32 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 2. támadás bónusz: 5 | 6. regeneráció: 3(4) | 9. gyors fejlődés: 4 |
10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 6 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), ében dobónyilat (#849) (max. 7 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 15 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
szintszívó (#96), élőholt ősmágus (#179), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), tleikan főbíra (#512) (csak egyszer), őrjáratozó katona (#274), eszement trappoló (#549), éjfattyak (#9096), Folrang (#331), ezerszemű bestia (#288) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
törpe (#3), Vashegyek Nemzete (#9122), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 26 költség alatt; taumaturgia: +30 vp 24 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (109,10,2) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) |
szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem (#165) | a lélek védelme (#57) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
agyburok (#90) | tárgyvédelem (#178) | elme dominanciája (#247) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem 2 (#188) | pszi-ernyő (#64) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), tűzgolyó (#155), bo'adhun csapás (#266), jégoszlop (#231), éjfattyak végzete (#260), kiszáradás (#268) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 49, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
tűzgolyó (#155) | >> | pszi elementál lord (#272) | jégoszlop (#231) | >> | Techiulan (#400) | |
jégoszlop (#231) | >> | elemi pulzátor (#440) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
villámcsapás (#50) | >> | púpos zsokarg (#451) | tűzgolyó (#155) | >> | hájas okerón (#462) | |
tűzgolyó (#155) | >> | harci mugrath (#491) | tűzgolyó (#155) | >> | fekélyes hernyó (#489) | |
tűzgolyó (#155) | >> | tüskés totemblarg (#482) | tűzgolyó (#155) | >> | ében tigris (#488) | |
tűzgolyó (#155) | >> | pikkelyes ptog (#470) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | kísértetvándor (#568) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | quwarg széltáncos (#540) | éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | éjfattyak végzete (#260) | >> | vg'axtol torzító (#416) | |
tűzgolyó (#155) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | Alkotó (#578) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | Teremtő (#579) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan főmágus (#580) | tűzgolyó (#155) | >> | baljós árny (#588) | |
tűzgolyó (#155) | >> | sötét kaszás (#591) | tűzgolyó (#155) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kristálynyálka (#632) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | fényhozó (#602) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 49, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | agytaposás (#180) | >> | vg'axtol torzító (#416) | |
agytaposás (#180) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | agytaposás (#180) | >> | gh'raiton ölész (#412) | |
agytaposás (#180) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | agytaposás (#180) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
agytaposás (#180) | >> | greén örvény (#443) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Nateilena úrnő (#404) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Eruol (#378) | |
agytaposás (#180) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | agytaposás (#180) | >> | őrjáratozó katona (#274) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 14 harcos, 14 királynő, 29 élőholt, 19 vadász, 10 nagymester, 17 parafenomén, 17 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) törpszellem áldása (134) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) törpegészség (198) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) az őrzők ébersége (312) földmágia (357) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 245 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3727. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 9 | csillagbot (#929) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | Halálpöröly (#635) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
10 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 12 | madártoll (#112) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rakolits por (#669) | 1 | rézsisak (#72) | 1 | rókafarok (#124) | |||
3 | sallank nyíl (#129) | 11 | spiritusz (#170) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
272 | arany (#50) | 2 | ezüstdarab (#326) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
11 | nyílvessző (#108) | 2 | óndarab (#85) | 11 | pézsmatökmag (#934) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | tükör (#43) | |||
316 | víz (#27) |