Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 10. 15h:21' EZ A 624. JÁTÉKHETED, 616. FORDULÓD 625. játékheted kezdete: ápr. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5468 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg bamba pofáját. (7 támadással 264 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva az Olimpikont ellenfeledre ugrasz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a púpos zsokarg bamba pofáját. (7 támadással 631 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a púpos zsokarg szőrös púpját. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A púpos zsokarg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Beléd öklel a púpos zsokarg! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 áldott kő. 8207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1019, sebződés: 107, gyógyulás: 159, összesen: +52 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 78. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 90. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 63. varázslatot a 167. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 116. varázslatot a 168. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 603. tárgyat a 954. tárggyal a 971. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 213. varázslatot az 58. varázslatot |
* 10. KP: | leveszed/lerakod a 738. tárgyat a 817. tárgyat |
vv 16 57 211 | elmormolod a 16. varázslatot az 57. varázslatot a 211. varázslatot |
kf 893 820 | kézbeveszed/felveszed a 893. tárgyat a 820. tárggyal |
kf 895 608 1088 | kézbeveszed/felveszed a 895. tárgyat a 608. tárggyal az 1088. tárgyat |
vv 8 165 4 | elmormolod a 8. varázslatot a 165. varázslatot a 4. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
vv 215 157 58 | elmormolod a 215. varázslatot a 157. varázslatot az 58. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " zleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt.
be 710 220 127 | bemész a 710. épületbe |
fa 1539 1055 1 | feladod az 1539. tárgyat az 1055. kalandozónak (1 darabot) |
m 1 7 8 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [257,58] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Észreveszel egy szabályos kör alapú, oszlopokkal határolt, lekövezett romos építményt. Középen megrongált oltár áll. A környéke - szerencsére - csöndes, és kihalt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy animált korall. {egyik sebzési módja: 3x 10d12+12.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [257,57] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Találsz egy ősi rúnatornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy Chara-din avatárja orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. Többször az élet-halál küszöbén csüngsz alá a homorú falakról. Hálát adsz az isteneknek, amikor sikeresen felérsz a tetőre. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy púpos zsokarg!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg szőrös púpját. (7 támadással 250 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre rohansz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a púpos zsokarg jobb karját. (7 támadással 672 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Transzformálsz! (+67 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a púpos zsokarg testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A fényaura 14 ép-t sebez. A púpos zsokarg mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A púpos zsokarg sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 áldott kő. 8207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1227, sebződés: 0, gyógyulás: 168, összesen: +168 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy armageddon. 421 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan házőrző bal oldalát. (7 támadással 241 életpontot sebezve.) Meglengetve az Olimpikont a másikra rontasz. Olimpikonnal jól megszurkálod a tleikan házőrző testét. (7 támadással 666 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Transzformálsz! (+66 varázspont.) Cápafoggal jól megszurkálod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Fényaurád 8 sebzést okoz. A tleikan házőrző csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző beleharap a kezedbe. (1 támadástól 173 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal jól megszurkálod a tleikan házőrző testét. (7 támadással 685 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Transzformálsz! (+68 varázspont.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Fényaurád 6 sebzést okoz. A tleikan házőrző rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 234 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző beleharap a kezedbe. (1 támadástól 215 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tleikan házőrző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14296 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2394, sebződés: 798, gyógyulás: 354, összesen: -444 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kreiton idéző fejét. (7 támadással 203 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Olimpikonnal többször eltalálod a kreiton idéző testét. (7 támadással 571 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Cápafoggal jól megszurkálod a kreiton idéző testét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Fényaurád működik (25 ép-t sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A kreiton idéző csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Olimpikonnal megdöfködöd a kreiton idéző jobb oldalát. (7 támadással 564 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Transzformálsz! (+56 varázspont.) Cápafoggal jól megszurkálod a kreiton idéző szellemalakját. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Fényaurád működik (17 ép-t sebezve). Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1894, sebződés: 308, gyógyulás: 340, összesen: +32 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a pengekarú nitmák egyik karját. (7 támadással 115 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Olimpikont a másikra rontasz. Olimpikonnal megdöfködöd a pengekarú nitmák nyakát. (6 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Cápafoggal jól megszurkálod a pengekarú nitmák testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A pengekarú nitmák fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 242 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (7 támadással 529 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) Cápafoggal jól megszurkálod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A pengekarú nitmák fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 307 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1486, sebződés: 549, gyógyulás: 281, összesen: -268 ÉP}
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a chaktra vadászeb nyakát. (7 támadással 267 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont ellenfeledre rontasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 654 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Transzformálsz! (+65 varázspont.) Cápafoggal jól megszurkálod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). A chaktra vadászeb néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal többször eltalálod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (4 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Cápafoggal megérinted a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A chaktra vadászeb csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 189 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12379 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1681, sebződés: 421, gyógyulás: 290, összesen: -131 ÉP}
(Továbbmész...) [255,58] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő gothag döglidérc mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 1701-1800.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc bal oldalát. (7 támadással 237 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a gothag döglidérc nyakát. (7 támadással 671 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a gothag döglidérc bal lábát. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 575 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted a gothag döglidérc rothadó alakját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Fényaurád 26 sebzést okoz. A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 13435 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1896, sebződés: 85, gyógyulás: 8, összesen: -77 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 5 csillaglövedék. Párszor kipécézted a gránitelementál fejét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) A gránitelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1902 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda pikkelyes testét. (7 támadással 255 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2227 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 50 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló testét. (7 támadással 248 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 50, gyógyulás: 4, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [254,58] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy őshonos sziklozug közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 90 szúró, 90 vágó, 90 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az őshonos sziklozug jobb hátsó lábát. (7 támadással 175 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva az Olimpikont a másikra rohansz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őshonos sziklozug fejét. (7 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Cápafoggal többször eltalálod az őshonos sziklozug bal első lábát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Az őshonos sziklozug a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Az őshonos sziklozug farkával megérint. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Olimpikonnal többször eltalálod az őshonos sziklozug testét. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod az őshonos sziklozug békés pofikáját. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Az őshonos sziklozug farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Az őshonos sziklozug most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10217 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1495, sebződés: 285, gyógyulás: 271, összesen: -14 ÉP}
vv 79 167 58 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot az 58. varázslatot |
im | imádkozol |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (7 támadással 98 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont a másikra támadsz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a pengekarú nitmák jobb lábát. (7 támadással 519 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a pengekarú nitmák testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Pengéjét vadul forgatva, a pengekarú nitmák újra meg újra lecsap. (4 támadástól 271 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (7 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a pengekarú nitmák jobb oldalát. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. A pengekarú nitmák fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 324 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1523, sebződés: 595, gyógyulás: 291, összesen: -304 ÉP}
(Továbbmész...) [252,56] Még mindig füves síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy krathan csontváz. {védettsége: 70 szúró, 140 vágó, 70 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Többször meglövöd a krathan csontváz zörgő csontjait. (7 támadással 321 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a krathan csontváz jobb karját. (7 támadással 631 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a krathan csontváz bal karját. (5 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. Pengéjét vadul forgatva, a krathan csontváz újra meg újra lecsap. (3 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled regenerálódik! Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a krathan csontváz jobb karját. (6 támadással 602 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Cápafoggal meghorzsolod a krathan csontváz nyakát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A krathan csontváz fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13959 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1932, sebződés: 142, gyógyulás: 330, összesen: +188 ÉP}
(Továbbmész...) [251,55] A síkság után kisebb hegyek következnek. Egy kolostor romjaira bukkansz. Sok-sok évszázad eltelhetett már azóta, hogy itt esthar papok laktak, ma már csak a buja növényzet az úr. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Longnower irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sziklaelementál. {védettsége: 65 szúró, 65 vágó, 65 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a sziklaelementál bal lábát. (7 támadással 144 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Olimpikont ellenfeledre rontasz. Olimpikonnal jól megszurkálod a sziklaelementál bal lábát. (7 támadással 402 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megbökdösöd a sziklaelementál testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A sziklaelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal jól megszurkálod a sziklaelementál testét. (7 támadással 413 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megbökdösöd a sziklaelementál testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A sziklaelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 215 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1335, sebződés: 440, gyógyulás: 6, összesen: -434 ÉP}
vv 79 167 58 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot az 58. varázslatot |
im | imádkozol |
be 105 | bemész a 105. titkos labirintusba |
lm 17 | mozogsz 17 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a veszett gorilla csapzott bundáját. (7 támadással 259 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva az Olimpikont ellenfeledre rohansz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a veszett gorilla csapzott bundáját. (7 támadással 693 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a veszett gorilla megtépázott szőrét. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). A veszett gorilla mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A veszett gorilla belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal jól megszurkálod a veszett gorilla jobb oldalát. (6 támadással 570 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Cápafoggal megbököd a veszett gorilla jobb oldalát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A veszett gorilla mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12712 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1904, sebződés: 172, gyógyulás: 335, összesen: +163 ÉP}
be 105 | bemész a 105. titkos labirintusba |
lm 17 | mozogsz 17 |
lm 15 905 13 | mozogsz 15 905 13 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd tenyészet testét. (7 támadással 270 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Olimpikont a másikra támadsz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a smaragd tenyészet nyúlványát. (7 támadással 669 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a smaragd tenyészet testét. (5 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Csápjaival a smaragd tenyészet lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a smaragd tenyészet nyúlványát. (6 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod a smaragd tenyészet nyúlványát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Csápjaival a smaragd tenyészet lecsap a bal karodra. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Csápjaival a smaragd tenyészet lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragd tenyészet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13057 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1917, sebződés: 149, gyógyulás: 337, összesen: +188 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc jobb oldalát. (7 támadással 260 életpontot sebezve.) Meglengetve az Olimpikont ellenfeledre ugrasz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a gothag döglidérc bal oldalát. (7 támadással 665 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a gothag döglidérc jobb karját. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Fényaurád 16 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal jól megszurkálod a gothag döglidérc testét. (5 támadással 469 életpontot sebezve.) Cápafoggal meghorzsolod a gothag döglidérc bal lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Ellenfeled 34 pontot sebződik a fényaurától. A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 13435 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1808, sebződés: 86, gyógyulás: 8, összesen: -78 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd tenyészet testét. (7 támadással 251 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Olimpikont ellenfeledre támadsz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a smaragd tenyészet rezegő levelét. (7 támadással 681 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a smaragd tenyészet testét. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A smaragd tenyészet csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd tenyészet testét. (6 támadással 566 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Cápafoggal meghorzsolod a smaragd tenyészet testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A smaragd tenyészet csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A smaragd tenyészet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13057 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1862, sebződés: 113, gyógyulás: 329, összesen: +216 ÉP}
lm 13 13 | mozogsz 13 13 |
vv 109 58 58 | elmormolod a 109. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
be 105 | bemész a 105. titkos labirintusba |
lm 900 2 3 | mozogsz 900 2 3 |
lm 24 | mozogsz 24 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az őstenyészet testét. (7 támadással 256 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod az őstenyészet testét. (7 támadással 717 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod az őstenyészet testét. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). Az őstenyészet csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd az őstenyészet testét. (7 támadással 674 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod az őstenyészet testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Csápjaival az őstenyészet csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-13 TVP). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14239 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2022, sebződés: 133, gyógyulás: 235, összesen: +102 ÉP}
ftv 284 519 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot az 519. szörnyet |
lm 24 24 24 | mozogsz 24 24 24 |
vv 109 58 58 | elmormolod a 109. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
im | imádkozol |
v 198 251 89 | elmormolod a 198. varázslatot |
[251,89] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Felfedeztél egy kristálypalotát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, egy helyre kis kupolát találsz, amelynek ajtaját kinyitva, belépsz a palotába. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy gránitelementál!
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 csillaglövedék. Többször meglövöd a gránitelementál fejét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1902 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 csillaglövedék. Többször meglövöd a szubreális vámpír testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 2050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a kronokukac nyálkás farkát. (4 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A kronokukac melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1941 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 0, gyógyulás: 51, összesen: +51 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
fog 470 219 | elfogod a 470. szörnyet a 219. tárggyal |
id 470 100 | idomítod a 470. szörnyet 100 pontért |
szk 476 | keresed a 476. szörnyet |
vv 83 58 58 | elmormolod a 83. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
kf 817 1148 462 | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat az 1148. tárggyal a 462. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 127 |
* 3. BP: | imádkozol |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 816. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 88. varázslatot a 172. varázslatot |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 832. tárggyal a 738. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 6 40 | fejleszted a 6. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 6 40 | fejleszted a 6. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 6 40 | fejleszted a 6. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 6 30 | fejleszted a 6. tulajdonságodat 30 pontért |
RYUKU KALAPÁCS (724. TÁRGY) Ez az apró kalapács minden bizonnyal a ryuku gólem karbantartására szolgált - és mint ilyen, természetesen mágikus természetű, hiszen egyébként nem lenne alkalmas a feladatra. Persze, D3-as sebzésével nem sok értelme lenne fegyverként használni, még akkor sem, ha a bal kezedben is használhatod... |
MÉRGEZETT MIHLANIL DOBÓTŐR (600. TÁRGY) 2 TVP és egy csepp toxyl méreg árán a mihlanil dobótőrödből igazán halálos fegyver lesz, amely 4D6+13-as sebzésével, ha pontosan dobod, még Thargodanokkal is végezni tud. A mérgezett mihlanil dobótőr egyetlen hibája, hogy miután használtad, ismét be kell mérgezni. |
KYORGÖLŐ KÉS (868. TÁRGY) A kyorgölő kés tökéletes szúrófegyver, melyet akár a bal kezedben is forgathatsz. A sötétben a hegyes penge halványkék derengéssel világít, ami arra persze kevés, hogy fáklya helyett használd, viszont könnyen rálelhetsz, ha esetleg kiejtenéd a kezedből. Ez persze csak elméletben lehetséges: a kyorgölő kés annyira ragaszkodik gazdájához, hogy ha másik kalandozónak adnád, elvesztené minden mágikus tulajdonságát. Tehát elajándékozni, vagy eladni nem lehet. Miközben 3D4+4-et sebez ellenfeleden, +5 támadást is ad, ha pedig Ghalla keleti csücskében, a kyorgok volt lakhelyén élő szörnyek ellen használod, kapsz még +8 sebzést. |
ŐSTENYÉSZET (519. SZÖRNY) Nincs másik olyan lény, aki oly régóta lakná Ghallát, mint az előtted tekergőző őstenyészet. Valószínűleg a természettudósok őrjöngenének dühükben, ha megtudnák, hogy éppen kárt készülsz tenni egy ilyen ritka, és sokat megélt életformában. Persze nem ők állnak az őstenyészet félelmetes csápjai előtt, melyekről ismeretlen színű és állagú baljós folyadék csurog alá, miközben arra készülnek, hogy a nyakad köré tekeredve véget vessenek gyarló életednek. |
NATHARION TALIZMÁN (867. TÁRGY) Az Esthar császárság virágzásának idején rengeteg mágikus tulajdonsággal felruházott ékszert készítettek a vezető rakshallionok parancsára. A háború alatt ezek legtöbbjét biztonságos helyre rejtették, így gyakran előfordul még manapság is, hogy natharion ereklye kerül elő valamelyik kincsőrzésre alkalmas barlang mélyéről. Ez a talizmán is ilyen, mely leginkább egy aranyérmére hasonlít, melynek egyik oldalát különös jelek (rúnák?) díszítik, a másik oldalán pedig egy sárkány képe látható. Ha a natharion talizmánt a nyakadba akasztva viseled, +3 támadást és +3 sebzést kapsz a harc során. A talizmánt nem adhatod át másik karakternek. |
Erő: | 83 (105) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 80 (95) | Támadás: | 64 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 81 (85) | Védekezés: | 111 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 165/753 év |
Egészség: | 82 (95) | Életpont: | 1188/2011 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 82 (98) | Varázspont: | 3522/2979 | Pénz: | 23675 arany | Kép. pont: | 67 |
Tudatpont: | 30/27 | Pszi pont: | 406/193 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 47 |
vágófegyverek: | 37 | ütőfegyverek: | 35 | lőfegyverek: | 43 |
dobófegyverek: | 23 |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (200%) << Daramoula pálcája (#950) (300%) << Olimpikon (#973) (60%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -39.); csillaglövedék (#931) (40 -44.); csillaglövedék (#931) (45 -997.); csillaglövedék (#931) (998 .); csillaglövedék (#931) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44 | 2. nyomkövetés: | 215 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 31 | 5. csapdakészítés: | 38 | 6. csapdaészlelés: | 33 |
7. gyógyítás: | 102 | 8. titkosírás: | 7 | 9. felderítés: | 34 |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 191 (+1) | 12. taumaturgia: | 116 |
13. szerencsejáték: | 7 | 14. versengés: | 14 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 14 | 17. szörnyismeret: | 42 | 18. pszi: | 36 |
19. zárnyitás: | 3 | 20. vadászat: | 26 | 21. vitalitás: | 7 |
22. bányászat: | 48 | 23. úszás: | 12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 283 | |||
10. vp regeneráció: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 49% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 360 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 99 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 99 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 99 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből tulajdonságodat TF-eled6) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), adószedő (#234), nanda (#224), lidércúr (#252), áldott okerón (#336), szintszívó lények (#9097), csataremák (#694), kronoelementál (#287), csápos otagi (#395), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), Thargodan kufár (#335), armageddont lövő lények (#9099), 9955. szövetség (#9955), 9966. szövetség (#9966) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), mösze uralkodó (#789), Veres Ignác (#4725), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | csupasz izom (#28) |
láth. észlelése (#78) | óriáserő (#53) | nagyobb agypajzs (#120) | az elme fölénye (#116) |
fényaura (#211) | tűzmágia (#157) | méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
27. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), tűzgolyó (#155), pszi ragyogás (#166), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 43, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | vakító fény (#43) | >> | adószedő (#234) | |
istenítélet (#284) | >> | férfiak (#998) | istenítélet (#284) | >> | nők (#999) | |
puha ütés (#60) | >> | 15. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
armageddon (#218) | >> | tleikan házőrző (#507) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő (#37) | >> | bo'adhun lidérc (#467) | bo'adhun csapás (#266) | >> | elmeszonda (#487) | |
energiaspirál (#232) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
armageddon (#218) | >> | homogén artikula (#434) | bo'adhun csapás (#266) | >> | testzabáló (#438) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | vg'axtol torzító (#416) | istenítélet (#284) | >> | Techiulan (#400) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | bo'adhun csapás (#266) | >> | skarlátdémon (#790) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 39. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | homokcápa (#448) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | istenítélet (#284) | >> | zseléféreg (#453) | |
istenítélet (#284) | >> | őstenyészet (#519) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 43, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | 40. szintű lényekre | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
elnyelés (#236) | >> | Techiulan (#400) | fürgülés (#92) | >> | nitmák lord (#498) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | pszi-acéltorony (#98) | >> | verg elmeszaggató (#430) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szárnyaló halál és más, gyilkos szörnyetegek? Hamarosan elpusztul világunk! Ha kell, harcolj azért, hogy lehessen még öröm és boldogság, győzz le tíz szárnyaló halált! (számláló: 0) |
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 1) |
3.) Itt az ideje, hogy összeadj egy szerelmespárt, és celebráld a boldogító igent! |
HŐSTETTEID |
Helyezéseid a II. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | csillaglövedék (#931) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dizen kulcs (#472) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 10 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | lótuszvirág (#447) | 22 | madártoll (#112) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
4 | spiritusz (#170) | 2 | szent jogar (#150) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | tünde nyíl (#554) | 4 | víz (#27) | |||
1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
328 | arany (#50) | 3 | áldott kő (#642) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | kyorgölő kés (#868) | 6 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | natharion talizmán (#867) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sötét ital (#284) | 2 | vasérc (#152) | |||
2 | xirnox szív (#213) |