Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. nov. 21. 9h:33' EZ A 895. JÁTÉKHETED, 619. FORDULÓD 896. játékheted kezdete: nov. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5300 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 227. varázslatot a 157. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 86. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot |
* 8. KP: | használod a 449. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 66. varázslatot a 64. varázslatot a 116. varázslatot |
hh 473 522 449 | használod a 473. tárgyat az 522. tárgyat a 449. tárgyat |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
kb 1 1 | kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot) |
h 1 50 20 | használod az 1. tárgyat |
bb 1 10 | beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot) |
vi 7 6 40 | viselkedésed: 7 6 40 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 47 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször eltalálod az élőholt ősmágus törékeny testét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus bal vállát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-47 varázspont.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus törékeny testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-42 varázspont.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 220, gyógyulás: 14, összesen: -206 ÉP}
(Továbbmész...) [30,6] Sűrű erdőbe érkeztél. Látsz egy amniosz-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta.
(Továbbmész...) [31,7] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kentaurusz lehet. {támadása: 42.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 56 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A lény gyors egymásutánban néhány sallank nyilat lő ki rád. 106 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a kentaurusz szügyét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kentaurusz fejét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) A kentaurusz szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Összetipor lábával. 59 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 435, sebződés: 194, gyógyulás: 10, összesen: -184 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [33,9] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [34,10] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kamionoszaurusz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) {támadása: 90.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 60 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod a kamionoszaurusz vastag oszloplábát. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a kamionoszaurusz testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kamionoszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A kamionoszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 76 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 166, gyógyulás: 23, összesen: -143 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [36,12] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ősdentor. {max. életpontja: 521-540.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja az ősdentor testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rontasz. Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor nyakát. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod az ősdentor fejét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd az ősdentor bal karját. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod az ősdentor bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 dentor bőrt. 3570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 582, sebződés: 41, gyógyulás: 13, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [37,13] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csápos otagi. {támadása: 50.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 60 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csápos otagi vonagló testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a csápos otagi testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 47 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 29 életpontot vesztettél. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a csápos otagi egyik csápját. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a csápos otagi jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 47 életpontot vesztettél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A csápos otagi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 658, sebződés: 177, gyógyulás: 14, összesen: -163 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 62 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 tyrex csontot. 2695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 53, gyógyulás: 15, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 659.]
ek 503 182 26 | t. energia kisütése: 503 182 26 |
[17,18] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Találsz egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor! Ezt kerested. Itt csata lesz.
Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a purifikátor testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a purifikátor testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A purifikátor feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
ef 90 518 | energia fejlesztése 90 |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 267. tárgyat az 535. tárgyat |
* 3. BP: | imádkozol |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 7004. szörnyet a 393. szörnyet a 157. szörnyet |
* 8. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot az 5. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 39 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 39 pontért |
KAMIONOSZAURUSZ (767. SZÖRNY) Ha már jártál az őslényparkban, vagy hallottál a hadroszauruszról, akkor könnyű lesz elképzelni a kamionoszauruszt. Gondolj a hadroszauruszok csoportjára, mondjuk három-négy elég lesz. Ezeket pakold egymás hátára és egyből el tudod képzelni mekkora egy kamionoszaurusz. Ha még nem láttál hadroszauruszt akkor kicsit nehezebb dolgod lesz, de még akkor sem lehetetlen. Magassága 10 megpakolt szénásszekérével vetekszik, a szélessége csak hattal. Mérhetetlen mennyiségű súlyt elbír, hallottál meséket arról, hogy a kamionoszauruszokat régen szállításra használták, lévén nem tudta őket megállítani senki és semmi, ami az útjukban állt eltaposták. Nem csoda, hogy ennyire kedvelt teherhordónak bizonyultak. Bár az etetésük kicsit macerás, engedj egyet szabadon egy amniosz-erdőben, fél nap múlva már lehet is a területen szántani és gabonát termeszteni. Lehet emiatt hagytak fel az ősidőben a kamionoszauruszok tenyésztésével? |
Erő: | 67 (65) | Szint: | 29 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 67 (68) | Támadás: | 29 (31) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 92 kg |
Ügyesség: | 66 (68) | Védekezés: | 90 (95) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 36/38 év |
Egészség: | 68 (70) | Életpont: | 585/474 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 80 (84) | Varázspont: | 1016/62 | Pénz: | 9351 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 200/190 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/48 | ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 27/52 |
vágófegyverek: | 28/62 (+1%) | ütőfegyverek: | 29/72 (+11%) | lőfegyverek: | 29/96 (+1%) |
dobófegyverek: | 22/14 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 182,26 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 56/82 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 121/70 | 3. mászás: | 26/7 |
4. csapdakészítés: | 39/90 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 13/91 | 6. gyógyítás: | 79/18 |
7. titkosírás: | 18/74 | 8. felderítés: | 92/33 | 9. szörnyidomítás: | 18/83 |
10. teológia: | 65/79 (+35%) | 11. taumaturgia: | 39/50 (+5%) | 12. versengés: | 7/48 |
13. zene: | 133/58 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 49/24 | 15. pszi: | 21/84 (+5%) |
16. zárnyitás: | 8/64 | 17. vadászat: | 32/33 | 18. vitalitás: | 15/35 |
19. bányászat: | 47/31 | 20. úszás: | 15/4 | 21. csapatmunka: | 1/59 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
totem 46% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 300 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ) |
elfogod trikornist (#104) teriád háló-csapdával (#1280), kőszáli disznót (#34) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
purifikátor (#157), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 50) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), troll (#5), ember (#1), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | pszi-ernyő (#64) |
szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
éhínség (#39), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | férfiak (#998) | szárazság (#48) | >> | gonoszok (#988) | |
méregfelhő (#37) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | hhaar burka (#32) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +7 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 6 királynő, 20 élőholt, 1 vadász. |
A Hóvihar alatt Sheran létsíkján jártál, ezzel is elősegítve Ghalla megmentését. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK tudatkinézis II (511) OK tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 57 TU. szükséges még: 33 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 77 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | fiatalság itala (#473) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | gyöngymangó (#135) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dentor bőr (#551) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | tyrex csont (#280) | 18 | víz (#27) |