Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 12. 15h:08' EZ A 624. JÁTÉKHETED, 619. FORDULÓD 625. játékheted kezdete: ápr. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5468 SZÁMLA : XXXX |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Ez mellément. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Pokoli kín járja át testedet, ahogy a méreg a tüdődbe hatol. (170 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával végigvagdosod a testzabáló pikkelytestét. (6 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 115 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a testzabáló testét. (5 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 126 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fényaurád 8 sebzést okoz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi hatás! A testzabáló harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A testzabáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12804 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1688, sebződés: 364, gyógyulás: 190, összesen: -174 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 78. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 90. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 63. varázslatot a 167. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 116. varázslatot a 168. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 603. tárgyat a 954. tárggyal a 971. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 213. varázslatot az 58. varázslatot |
* 10. KP: | leveszed/lerakod a 738. tárgyat a 817. tárgyat |
kb 326 10 | kiveszel a bankból a 326. tárgyat (10 darabot) |
v 21 30 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 341 873 | használod a 341. tárgyat |
h 341 868 | használod a 341. tárgyat |
vv 16 57 211 | elmormolod a 16. varázslatot az 57. varázslatot a 211. varázslatot |
kf 893 1573 867 | kézbeveszed/felveszed a 893. tárgyat az 1573. tárggyal a 867. tárgyat |
kf 816 1088 817 | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1088. tárggyal a 817. tárgyat |
vv 8 165 4 | elmormolod a 8. varázslatot a 165. varázslatot a 4. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
vv 215 157 58 | elmormolod a 215. varázslatot a 157. varázslatot az 58. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel.
be 710 220 127 | bemész a 710. épületbe |
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (7 támadással 284 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont a másikra ugrasz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a dögbűzös liliom testét. (7 támadással 722 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Transzformálsz! (+72 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a dögbűzös liliom testét. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. A dögbűzös liliom csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Olimpikonnal többször eltalálod a dögbűzös liliom testét. (4 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Cápafoggal megkarcolod a dögbűzös liliom testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Fényaurád működik (15 ép-t sebezve). Csápjaival a dögbűzös liliom lecsap a bal karodra. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A dögbűzös liliom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12666 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1798, sebződés: 323, gyógyulás: 309, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [233,10] Az erdőt dombvidék váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy pézsmatököt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Süsü lábát masszírozza. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy tükörtornyot. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy chaktra vadászeb lehet. {támadása: 64.} Itt csata lesz.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (7 támadással 293 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve az Olimpikont ellenfeledre rohansz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 661 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Transzformálsz! (+66 varázspont.) Cápafoggal jól megszurkálod a chaktra vadászeb testét. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A chaktra vadászeb többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A chaktra vadászeb fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal jól megszurkálod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (4 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Cápafoggal kicsit megsebzed a chaktra vadászeb nyakát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A chaktra vadászeb többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12379 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1760, sebződés: 387, gyógyulás: 302, összesen: -85 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
be 106 | bemész a 106. titkos labirintusba |
ftv 266 35 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 35. szörnyet |
ftv 266 522 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot az 522. szörnyet |
lm 33 905 29 | mozogsz 33 905 29 |
lm 902 4 900 | mozogsz 902 4 900 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drag'kór féregűző testét. (7 támadással 306 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont ellenfeledre rohansz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a drag'kór féregűző izmos alkarját. (7 támadással 719 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Transzformálsz! (+71 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a drag'kór féregűző testét. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) A fényaura 11 ép-t sebez. Hárításod megcsúszik, a drag'kór féregűző fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal megdöfködöd a drag'kór féregűző jobb oldalát. (5 támadással 486 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Cápafoggal kicsit megsebzed a drag'kór féregűző testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Bár ügyesen védekezel, a drag'kór féregűző sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 jáde rakshallion (ld. enc.). 12516 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1909, sebződés: 162, gyógyulás: 327, összesen: +165 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a drag'kór sámánúr jobb karját. (7 támadással 290 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a drag'kór sámánúr testét. (7 támadással 671 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a drag'kór sámánúr jobb oldalát. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A drag'kór sámánúr gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a drag'kór sámánúr bal oldalát. (6 támadással 600 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted a drag'kór sámánúr jobb vállát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A drag'kór sámánúr fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 52 életpontot vesztettél. A drag'kór sámánúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13447 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1943, sebződés: 114, gyógyulás: 6, összesen: -108 ÉP}
lm 19 20 20 | mozogsz 19 20 20 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a krathan csontváz zörgő csontjait. (7 támadással 277 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Olimpikont a másikra rohansz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a krathan csontváz jobb karját. (7 támadással 696 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Transzformálsz! (+69 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a krathan csontváz testét. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Fényaurád 13 sebzést okoz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled regenerálódik! Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a krathan csontváz zörgő csontjait. (6 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Cápafoggal megkarcolod a krathan csontváz fejét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Pengéjét vadul forgatva, a krathan csontváz újra meg újra lecsap. (3 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13959 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1967, sebződés: 183, gyógyulás: 345, összesen: +162 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a drag'kór kolosszus testét. (7 támadással 290 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drag'kór kolosszus vastag combját. (7 támadással 674 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a drag'kór kolosszus testét. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. Nem vagy felkészülve a drag'kór kolosszus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Olimpikonnal jól megszurkálod a drag'kór kolosszus testét. (3 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Cápafoggal meghorzsolod a drag'kór kolosszus nyakát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 251 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A drag'kór kolosszus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13148 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2235, sebződés: 484, gyógyulás: 287, összesen: -197 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a drag'kór kolosszus bal lábát. (7 támadással 275 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Olimpikont a másikra ugrasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drag'kór kolosszus testét. (7 támadással 641 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a drag'kór kolosszus fejét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). A fényaura 13 ép-t sebez. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 261 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Olimpikonnal megdöfködöd a drag'kór kolosszus testét. (3 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Cápafoggal megérinted a drag'kór kolosszus testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád 13 sebzést okoz. A drag'kór kolosszus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 297 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13148 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2168, sebződés: 558, gyógyulás: 274, összesen: -284 ÉP}
lm 21 21 22 | mozogsz 21 21 22 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc testét. (7 támadással 278 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Olimpikont a másikra támadsz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gothag döglidérc bal karját. (7 támadással 710 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a gothag döglidérc jobb lábát. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal többször eltalálod a gothag döglidérc bal oldalát. (5 támadással 527 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a gothag döglidérc testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (17 ép-t sebezve). A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 13435 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1918, sebződés: 91, gyógyulás: 8, összesen: -83 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a chaktra vadászeb bal első lábát. (7 támadással 281 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a chaktra vadászeb bal első lábát. (7 támadással 646 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a chaktra vadászeb testét. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. A chaktra vadászeb többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 184 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A chaktra vadászeb fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal többször eltalálod a chaktra vadászeb testét. (4 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Cápafoggal megbököd a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. A chaktra vadászeb csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12379 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1753, sebződés: 408, gyógyulás: 304, összesen: -104 ÉP}
lm 23 23 | mozogsz 23 23 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a drag'kór sámánúr jobb lábát. (7 támadással 278 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Olimpikont ellenfeledre ugrasz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a drag'kór sámánúr ráncos tenyerét. (7 támadással 672 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a drag'kór sámánúr bal karját. (5 támadással 333 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Fényaurád 12 sebzést okoz. Hárításod megcsúszik, a drag'kór sámánúr fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 43 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 52 életpontot vesztettél. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a drag'kór sámánúr testét. (7 támadással 678 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod a drag'kór sámánúr jobb karját. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. A drag'kór sámánúr fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 48 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a drag'kór sámánúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13447 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2053, sebződés: 167, gyógyulás: 6, összesen: -161 ÉP}
kf 870 | kézbeveszed/felveszed a 870. tárgyat |
vv 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
vv 109 58 58 | elmormolod a 109. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
be 106 | bemész a 106. titkos labirintusba |
lm 32 903 25 | mozogsz 32 903 25 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg bal oldalát. (7 támadással 292 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva az Olimpikont ellenfeledre rontasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos zsokarg jobb oldalát. (7 támadással 686 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a púpos zsokarg testét. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Fényaurád 13 sebzést okoz. Mielőtt észbe kapnál, a púpos zsokarg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Sikeres döféseket ejt testeden a púpos zsokarg. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a púpos zsokarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 áldott kő. 8207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1178, sebződés: 126, gyógyulás: 184, összesen: +58 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a drag'kór sámánúr testét. (7 támadással 287 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a drag'kór sámánúr fejét. (7 támadással 701 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a drag'kór sámánúr jobb oldalát. (5 támadással 312 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A drag'kór sámánúr megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 43 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a drag'kór sámánúr ráncos tenyerét. (7 támadással 659 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a drag'kór sámánúr bal oldalát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A drag'kór sámánúr megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 49 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13447 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2039, sebződés: 162, gyógyulás: 6, összesen: -156 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 900 25 25 | mozogsz 900 25 25 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 35 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a drag'kór sámánúr jobb lábát. (7 támadással 289 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont ellenfeledre ugrasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drag'kór sámánúr fejét. (7 támadással 695 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a drag'kór sámánúr fejét. (5 támadással 331 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 44 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 52 életpontot vesztettél. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a drag'kór sámánúr bal lábát. (6 támadással 617 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted a drag'kór sámánúr bal oldalát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. A drag'kór sámánúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13447 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2023, sebződés: 234, gyógyulás: 6, összesen: -228 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a pengekarú nitmák testét. (7 támadással 145 életpontot sebezve.) Meglengetve az Olimpikont a másikra támadsz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (7 támadással 546 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 276 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal többször eltalálod a pengekarú nitmák testét. (3 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed a pengekarú nitmák jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A fényaura 13 ép-t sebez. Sajnos nem sikerült a pengekarú nitmák minden csapását hárítanod. (4 támadástól 259 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13183 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1755, sebződés: 535, gyógyulás: 218, összesen: -317 ÉP}
lm 27 27 27 | mozogsz 27 27 27 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a drag'kór kolosszus testét. (7 támadással 282 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont a másikra támadsz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a drag'kór kolosszus fejét. (7 támadással 685 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a drag'kór kolosszus nyakát. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Fényaurád működik (3 ép-t sebezve). A drag'kór kolosszus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Olimpikonnal valamennyire megsebezgeted a drag'kór kolosszus jobb karját. (2 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Cápafoggal megkarcolod a drag'kór kolosszus jobb lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! A fényaura 8 ép-t sebez. A drag'kór kolosszus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 244 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13148 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2110, sebződés: 511, gyógyulás: 264, összesen: -247 ÉP}
kf 871 608 | kézbeveszed/felveszed a 871. tárgyat a 608. tárggyal |
vv 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a verg elmeszaggató jobb oldalát. (7 támadással 313 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a verg elmeszaggató testét. (7 támadással 710 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a verg elmeszaggató tekergő csápját. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Fényaurád 13 sebzést okoz. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Csápjaival a verg elmeszaggató lecsap a bal karodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Csápjaival a verg elmeszaggató lecsap a bal karodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 36 életpontot vesztettél. Olimpikonnal jól megszurkálod a verg elmeszaggató testét. (3 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Cápafoggal megbököd a verg elmeszaggató bal oldalát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A verg elmeszaggató meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 37 életpontot vesztettél. A verg elmeszaggató szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13470 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1894, sebződés: 167, gyógyulás: 286, összesen: +119 ÉP}
(Továbbmész...) [234,12] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Találsz egy borkonyó cserjét. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő krathan csontváz nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a krathan csontváz testét. (7 támadással 316 életpontot sebezve.) Meglengetve az Olimpikont a másikra ugrasz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a krathan csontváz testét. (7 támadással 727 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a krathan csontváz testét. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Előrehajolva csap a krathan csontváz, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled regenerálódik! Olimpikonnal többször eltalálod a krathan csontváz bal oldalát. (5 támadással 476 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod a krathan csontváz bal vállát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Pengéjét vadul forgatva, a krathan csontváz újra meg újra lecsap. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13959 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1920, sebződés: 103, gyógyulás: 327, összesen: +224 ÉP}
(Továbbmész...) [234,13] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy megsebzett gothag döglidérc. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 56.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc nyakát. (7 támadással 315 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a gothag döglidérc rothadó alakját. (6 támadással 550 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Cápafoggal megkarcolod a gothag döglidérc testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled 29 pontot sebződik a fényaurától. Karmait felemelve, a gothag döglidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A gothag döglidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A gothag döglidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 6717 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1018, sebződés: 22, gyógyulás: 8, összesen: -14 ÉP}
v 198 192 52 | elmormolod a 198. varázslatot |
[192,52] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy zoloboo sámán. {támadása: 35.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán fejét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
szk 250 762 285 | keresed a 250. szörnyet a 762. szörnyet a 285. szörnyet |
vv 83 58 58 | elmormolod a 83. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
kf 817 1148 462 | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat az 1148. tárggyal a 462. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 127 |
* 3. BP: | imádkozol |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 816. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 88. varázslatot a 172. varázslatot |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 832. tárggyal a 738. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 9 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért |
JÁDE RAKSHALLION (749. TÁRGY) A rakshallion az Esthar császárság főpapja volt, sokak szerint hatalma még a császárét is meghaladta. Ez az apró szobrocska, amelyet egyetlen jádekőből faragtak ki művészi hozzáértéssel, a rakshalliont ábrázolja - egy szakállas, istenien jóságos arckifejezésű férfit. |
DRAG'KÓR LÁBVÉDŐ (870. TÁRGY) Ez a komor és fekete acéllemez a combodra, illetve a sípcsontodra erősíthető, így a lábadat ért sebzés szúnyogcsípés nagyságrendűre zsugorodik. (Nadrágként KF-elhető.) A drag'kórok legendás hírű páncéljainak e csekély tudású darabja a védettségedet 8-cal, a max. VP-det pedig 30-cal növeli. Másik kalandozónak nem adhatod át, a boltban nem adhatod el. |
NITMÁK KARD (856. TÁRGY) A nitmákok pengeszerű végtagjával harcolni nem egy egyszerű dolog, talán a súlya miatt, talán, hogy nehezen találni fogást a sima felületén. Ha viszont elég képzett vagy hozzá (legalább 20. szintű a vágófegyver szakértelmed), legalább olyan ügyesen forgathatod ezt a pengét, mint eredeti tulajdonosaik. A nitmák kard sebzése 4d6+4, ha ezt használod, védettségedhez 2-t, max. ÉP-dhez 20-at ad. |
ŐSI GYÓGYÍTÁS (267. VARÁZSLAT) A natharion papok gyógyító hatalmának titkát most ellesheted, ha képes vagy megérteni az ősi rúnákat. Az ősi gyógyítás segítségével 300 ép-t tudsz magadon gyógyítani 30 VP és 5 TVP árán. Aminek valószínűleg sok kalandozó örül, hogy a varázslat használata nincs jellemhez kötve. Elmondásához nincs szükséged más komponensre, mindössze 3 csepp vízre. |
DRAG'KÓR FÜLKARIKA (871. TÁRGY) Amint megpillantod a drag'kór fülkarikát magad előtt, a következő dolog ötlik fel benned: túlzott hiúságra utal egy ilyet viselni. Amikor viszont ráébredsz, hogy ez a közönséges aranyékszer milyen speciális tulajdonságokkal bír, talán a küllemmel nem törődve te is a füledbe akasztod: a fülkarika viselője +2 sebzést és +20 max.ép-t kap, valamint eggyel több fülbevalót hordhat viselésekor (vagyis anélkül használhatod a képességeit, hogy helyet foglalna a fülbevalók között). Ezekhez képest a negatív mellékhatása csekélység csupán: szerencséd 2-vel csökken. A drag'kór fülkarikát nem adhatod át másik kalandozónak. |
MÁGIKUS HÁTIZSÁK (735. TÁRGY) Az elf kósza ígéretet tesz, hogy ha hozol neki két bunthar zsákot, egy etra hályogot és egy berzerker tüskét, akkor elkészít neked egy mágikus hátizsákot, amelybe rengeteg holmi fér! A játék nyelvére lefordítva ez annyit jelent, hogy ha van mágikus hátizsákod, akkor akár 199 féle különböző tárgyad is lehet. A mágikus zsák hatása nem adódik össze a bunthar zsákéval, viszont ahhoz hasonlóan, ez sem átadható, és nem lopható el, tehát nem valószínű, hogy rettegned kéne attól, hogy elvész. De ha mégis, akkor sem vesznek el a plusz tárgyaid, csak éppen nem vehetsz fel újabbakat. A zsákot a Küldetés Teljesítése: KT 735 paranccsal veheted át, 5 TVP árán. |
TIUME BATYUJA (660. TÁRGY) Tiume, a híres kósza sok-sok hónappal ezelőtt tűnt el valahol Maad és Raggard között, valamilyen mocsárban. Már mindenki lemondott róla, hogy valaha kiderüljön, mi történt vele - és tessék, most előkerül a kósza batyuja! Mocsoktól átitatott, és persze teljesen üres, de azért egy megfelelő ráolvasással egy mágiaértő sok mindent megtudhat a segítségével. Kincsként őrzöd, amíg nem juttatod el a megfelelő személyhez. |
Erő: | 81 (103) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 82 (94) | Támadás: | 64 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 81 (85) | Védekezés: | 116 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 165/756 év |
Egészség: | 82 (93) | Életpont: | 1190/1402 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 82 (96) | Varázspont: | 3558/2133 | Pénz: | 23750 arany | Kép. pont: | 67 |
Tudatpont: | 30/26 | Pszi pont: | 406/378 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 48 |
vágófegyverek: | 37 | ütőfegyverek: | 35 | lőfegyverek: | 43 |
dobófegyverek: | 23 |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (200%) << Daramoula pálcája (#950) (300%) << Olimpikon (#973) (60%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -39.); csillaglövedék (#931) (40 -44.); csillaglövedék (#931) (45 -997.); csillaglövedék (#931) (998 .); csillaglövedék (#931) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44 | 2. nyomkövetés: | 216 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 31 | 5. csapdakészítés: | 39 | 6. csapdaészlelés: | 34 (+1) |
7. gyógyítás: | 102 | 8. titkosírás: | 7 | 9. felderítés: | 34 |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 192 (+1) | 12. taumaturgia: | 117 (+1) |
13. szerencsejáték: | 7 | 14. versengés: | 14 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 14 | 17. szörnyismeret: | 43 (+1) | 18. pszi: | * 36 |
19. zárnyitás: | 3 | 20. vadászat: | 26 | 21. vitalitás: | 7 |
22. bányászat: | 48 | 23. úszás: | 12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 389 | |||
10. vp regeneráció: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 49% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 360 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 99 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 99 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 99 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), adószedő (#234), nanda (#224), lidércúr (#252), áldott okerón (#336), szintszívó lények (#9097), csataremák (#694), kronoelementál (#287), csápos otagi (#395), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), Thargodan kufár (#335), armageddont lövő lények (#9099), 9955. szövetség (#9955), 9966. szövetség (#9966) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), mösze uralkodó (#789), Veres Ignác (#4725), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | csupasz izom (#28) |
láth. észlelése (#78) | óriáserő (#53) | nagyobb agypajzs (#120) | az elme fölénye (#116) |
fényaura (#211) | tűzmágia (#157) | Pörhemór köre (#205) (106,27,2) | méregsemlegesítés (#14) |
szörnycsábítás (#83) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
27. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), tűzgolyó (#155), pszi ragyogás (#166), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 47, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | vakító fény (#43) | >> | adószedő (#234) | |
istenítélet (#284) | >> | férfiak (#998) | istenítélet (#284) | >> | nők (#999) | |
puha ütés (#60) | >> | 15. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
armageddon (#218) | >> | tleikan házőrző (#507) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő (#37) | >> | bo'adhun lidérc (#467) | bo'adhun csapás (#266) | >> | elmeszonda (#487) | |
energiaspirál (#232) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
armageddon (#218) | >> | homogén artikula (#434) | bo'adhun csapás (#266) | >> | testzabáló (#438) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | vg'axtol torzító (#416) | istenítélet (#284) | >> | Techiulan (#400) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | bo'adhun csapás (#266) | >> | skarlátdémon (#790) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 39. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | homokcápa (#448) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | istenítélet (#284) | >> | zseléféreg (#453) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pengekarú nitmák (#450) | bo'adhun csapás (#266) | >> | sziklaelementál (#437) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | animált korall (#445) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | drag'kór kolosszus (#522) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 47, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | 40. szintű lényekre | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
elnyelés (#236) | >> | Techiulan (#400) | fürgülés (#92) | >> | nitmák lord (#498) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | pszi-acéltorony (#98) | >> | verg elmeszaggató (#430) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szárnyaló halál és más, gyilkos szörnyetegek? Hamarosan elpusztul világunk! Ha kell, harcolj azért, hogy lehessen még öröm és boldogság, győzz le tíz szárnyaló halált! (számláló: 0) |
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 1) |
3.) Itt az ideje, hogy összeadj egy szerelmespárt, és celebráld a boldogító igent! |
HŐSTETTEID |
Helyezéseid a II. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | drag'kór bökő (#873) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 4 | kerek kő (#19) | 1 | kyorgölő kés (#868) | |||
16 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 4 | spiritusz (#170) | |||
2 | szent jogar (#150) | 1 | tükör (#43) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
333 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | amul kulcs (#565) | |||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csalánvirág (#582) | 1 | drag'kór fülkarika (#871) | |||
1 | drag'kór lábvédő (#870) | 3 | ében toboz (#578) | 7 | ezüstdarab (#326) | |||
4 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halgar kulcs (#877) | 1 | jáde rakshallion (#749) | |||
14 | kaja (#2) | 1 | kij formázó minta (#717) | 1 | krathan szablya (#854) | |||
2 | lótuszvirág (#447) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nitmák kard (#856) | |||
3 | rézdarab (#70) | 1 | varázskő (#305) | 48 | víz (#27) | |||
2 | xirnox szív (#213) |