61. forduló, 63. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 22. 9h:07'
EZ A 117. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD
118. játékheted kezdete: szept. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,-41] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy technokolin nyomára bukkanj. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 200.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

ek 7 12 1 t. energia kisütése: 7 12 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 zárnyitás.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 200.]

ffk 50 felt.fv.kozkázata: 50
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 50 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

v 15 92 2 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új kötél. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 190.]

a 92 3863 1 átadod a 92. tárgyat a 3863. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 kötelet Döngölő Bonga részére. [5 pontot használtál fel, van még 185.]

t 290 támadod a 290. szörnyet
FT 290 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Vaskarddal kissé megkarcolgatod a manaelementál jobb oldalát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[71,-40] Fák, mindenütt csak fák. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy halálmadár került az utadba. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a halálmadár farkát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a halálmadár jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A halálmadár megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 6 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [70,-39] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy pókvadász. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyengén megütöd a pókvadász fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel gyengén megütöd a pókvadász testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a pókvadász jobb első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pókvadász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Darlan lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [70,-38] A terep továbbra is ritka erdő. Ez Hrók erdejének a széle. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Vaskarddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál bal oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 158.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[71,-37] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy mutáns pók. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a mutáns pók testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 tüskét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [72,-38] Egy kisebb településhez érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel épp hogy eltalálod az útonálló bal lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csontszablyával párszor kilyukasztod az útonálló jobb lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Találsz egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy mákrózsa bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Észreveszel egy nekrofunt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 aranyláncot 20 aranyért, 1 bronzhegyű lándzsát 10 aranyért, 1 bronzsisakot 9 aranyért, 1 csontkulcsot 4 aranyért, 2 hebrencs állkapcsot 8 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 2 mandibulapengét 6 aranyért, 1 mérg. ubuk dobónyilat 7 aranyért, 2 nektoraf faggyút 6 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 11 rákfatty váladékot 11 aranyért, 1 rézkulcsot 6 aranyért, 1 surranó kígyó bőrt 2 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 1 tolmokov-koktélt 8 aranyért, 1 vaskulcsot 10 aranyért, 2 vízionár szemet 6 aranyért.
Összeakadsz Alderonnal. Raia ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy bronz fejpántot, egy Eldaran karkötőjét, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy szöges páncélt és egy tünde tegezt visel. Felszerelését egy törpemammut trófea, egy rőtmanó berzerker trófea és egy szürke rinocérosz trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sörényes ubuk cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Raia bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany pikkelyvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. ametisztjét, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy tirik-hun medált, egy varkaudar csizmát, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy aranyfecske trófea, egy kronotapír trófea és egy ében halálhajcsár trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Jobb kezében egy tyrex bunkót, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy goldugar! Málhásállata egy hegyi szamár. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Összeismerkedtek. Az ő neve Thaentier. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [33 pontot használtál fel, van még 125.]

pbe 500 beraksz a bankba 500 aranyat
(Csak 164 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 575 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[73,-38] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Észreveszel egy fény szentélyét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Feltöltöd a vizestömlőt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel csak érinted az útonálló testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az útonálló jobb karját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [74,-37] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felfedeztél egy vaskohót. Észreveszel egy világítótornyot. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Csontszablyával párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Vaskarddal néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [75,-37] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Találsz egy mély szakadékot. (ld. enc.) Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Macskaszemű Marion formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Észreveszel egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy troll ritualista. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a troll ritualista jobb lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal néhányszor megcsapod a troll ritualista testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a troll ritualista bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A troll ritualista néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A troll ritualista belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal néhányszor megcsapod a troll ritualista ragyás bőrét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvagdalod a troll ritualista ragyás bőrét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a troll ritualista, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 37 életpontot! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy emberevő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az emberevő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az emberevő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [27 pontot használtál fel, van még 98.]

be 42 bemész a 42. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Odabent sötét honol. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 93.]

le 271 leveszed/lerakod a 271. tárgyat
Leveszed a szürke bőrkesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

lm 2 2 901 mozogsz 2 2 901
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] Hirtelen egy Tugt-orkot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontszablya. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a Tugt-ork testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Tugt-ork jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a Tugt-ork nyakát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a Tugt-ork bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a Tugt-ork testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Tugt-ork újra meg újra lecsap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [6 pontot használtál fel, van még 87.]

lm 3 900 11 mozogsz 3 900 11
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! 17 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [11. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy óriás patkány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel kegyetlenül megütöd az óriás patkány jobb első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod az óriás patkány fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás patkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [19 pontot használtál fel, van még 68.]

lm 10 4 5 mozogsz 10 4 5
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy sima, fából készült ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [5. PONT.] Hirtelen egy Tugt-orkot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontszablya. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a Tugt-ork testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel eltalálod a Tugt-ork bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a Tugt-ork bal lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A Tugt-ork fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 68 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 bőrsisakot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 44.]

lm 5 13 901 mozogsz 5 13 901
Egyhelyben toporogsz.
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [12 pontot használtál fel, van még 32.]

lm 14 900 15 mozogsz 14 900 15
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 2 nyílvessző talált el. 10 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Folytatod az utat. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [13 pontot használtál fel, van még 19.]

kf 271 kézbeveszed/felveszed a 271. tárgyat
Felhúzod a kezedre a szürke bőrkesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

lm 16 16 16 mozogsz 16 16 16
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [16. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bibircsók-óriás. (ld. enc.) Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás bal oldalát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a bibircsók-óriás jobb oldalát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 aranyat. Elhajítod a vacak Quirov trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes bibircsók-óriás trófeát. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót (ld. enc.) és 1 ezüst karkötőt (ld. enc.). Kiszabadítod a falhoz láncolt Lady Oliviát. - Köszönöm, kedves kalandozó! - mondja. - Még épp idejében érkeztél. Ezért különleges jutalmat kapsz: megkapod apám láncingét, neki már úgysincs szüksége rá! Veled tartok a kijáratig, ha megengeded. - Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 fűszertartó, 38 arany, 1 deus ex machina, 2 fáklya [*] és 2 kaja. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.) Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[6 pontot használtál fel, van még 13.]

lm 15 901 9 mozogsz 15 901 9
Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. A fenébe! Egy zsákutca. [9. PONT.] Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [13 pontot használtál fel, van még 0.]

av 13 alakváltás 13
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 203 pontot. A következő körben tehát 200 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉLY SZAKADÉK (154. TEREPTÁRGY)
A hegyek között barangolva, egy mély, sötét szakadékot pillantasz meg. Első benyomásod az, hogy legjobb lenne elkerülni, de aztán győz benned a kalandozó kíváncsisága. Egész a peremig kikúszva, óvatosan lenézel. Odalent, a meredek és sima sziklafalban egy sötét üreget látsz! Vajon mi van benne? Egy kötéllel le tudnál menni, de ez elég veszélyes vállalkozás lenne (5-ös vagy nagyobb mászás szakértelem szükséges hozzá). Ha meg akarod próbálni ezt a veszélyes dolgot, akkor a H 92 parancsot kell kiadnod, 20 pontért.

TROLL RITUALISTA (365. SZÖRNY)
Néhány vadtroll alapvető mágikus képességekkel rendelkezik, sőt mit több, képes is ezeket használni - ha még csak ösztönösen is. Ezek a trollok veszélyesebbek, hiszen mágiájuknak köszönhetően tovább maradnak életben, és ezért nagyobbra is nőnek... Persze, egy tapasztalt kalandozónak nincs igazán félnivalója egy nyomorult vadtrolltól!

BIBIRCSÓK-ÓRIÁS (120. SZÖRNY)
A bibircsók-óriás a vadtrollnál nagyobb, szőrös-ragyás primitív humanoid teremtmény. Távolról nagyobb köveket dobál ellenfelére, majd közel rohanva, bunkójával péppé veri azt. Hatalmas csapásaival előfordulhat, ha elég nagyot sebez, hogy bezúzza pajzsodat, sisakodat, páncélodat vagy bal kézben tartott másodlagos fegyveredet. Minden fegyver egyformán hatékony ellene, csak győzzed leverni tengersok életpontját. Ha megölöd, érdemes kőkéssel nekiesni az irhájának, mert a bőrbe bevarrva sokszor aranyat találhatsz.

GÖCSÖRTÖS BUNKÓ (123. TÁRGY)
A trollfa egy nagyobb ágát lemetszve, egy könnyű, ámde nagyon kemény bunkóhoz jutsz. Mivel elég göcsörtös, komoly jártasságot igényel (legalább 5-ös ütőfegyver szakértelem), hogy megfelelő hatékonysággal forgatni tudd. A göcsörtös bunkó egy 2d8+4 sebzésű ütőfegyver.

EZÜST KARKÖTŐ (158. TÁRGY)
Ez a karkötő minden vizsgálódás ellenére is csak egyszerű bizsunak bizonyul. Bár egy ékszerész bizonyára jó árat fizet érte, és hordhatod is, dekorációs célokból. Vagy esetleg odaajándékozhatod szíved hölgyének. Egyszerre két különbözőféle karkötőt hordhatsz, a KF 158 paranccsal.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 62. fordulód.

Erő: 13 Szint: 14 Merészség: 3/1 Magasság: 182 cm
IQ: 24 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 12 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 189/146 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (20) Varázspont: 156/92 Pénz: 43 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 25/13
Eddig összesen 406 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 288 TP-t kaptál. Jelenleg 69 759 TP-d van. A következő szinthez még 5 241 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gárdista, bibircsók-óriás, szürke rinocérosz. A 62. fordulódban 575 arany került a bankszámládra. 575 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/8 (+60%) vágófegyverek: 19/87 (+18%) ütőfegyverek: 3/32
lőfegyverek: 15/18 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (50%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) max. 1 db (3 -7.); tüske (#22) max. 2 db (8 -9.); tüske (#22) max. 3 db (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
75,60 mezőn táborozol, a 42. labirintusban, 1. szinten, 9. ponton

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/82 2. nyomkövetés: 14/2 (+17%) 3. mászás: 3/34
4. csapdakészítés: 6/80 (+14%) 5. csapdaészlelés: 2/73 (+17%) 6. gyógyítás: 16/48
7. titkosírás: 2/6 8. felderítés: 2/58 9. teológia: 3/98 (+9%)
10. taumaturgia: 8/73 (+6%) 11. szörnyismeret: 5/10 (+10%) 12. zárnyitás: 7/27 (+124%)
13. vadászat: 1/23 14. bányászat: 8/77 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Métely (#7000)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pókvadász (#59) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3)
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 38 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 715 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bőrsisak (#57) 1 mászókarom (#78)
$1 * rőtmanó kacagány ($714) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 3 * csontszablya (#64) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 * fúvócső (#20) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
1 + méregfog (#1553) 5 mérgezett tüske (#23) 3 tüske (#22)
25 ubuk tüske (#131) 1 vas dobónyíl (#189) 1 * vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst karkötő (#158) 1 * ezüst nyaklánc (#117) 1 * koponya gyűrű (#1733)
1 * réz papi karkötő (#307) 1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 aranypikkely (#415) 2 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 1 + hebrencs csapda (#147) 2 kötél (#92)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 38 csepp tinta (#101), fér még: 12]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
2 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 21 csepp spiritusz (#170), fér még: 19]
5 uzbány csőr (#169) [bennük 6 csepp ugh méreg (#166), fér még: 54]
5 vizestömlő (#3) [bennük 97 korty víz (#27), fér még: 3]
2 zöld üveg (#82) [bennük 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 38]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 8 álompor (#396) 1 aurach bőr (#658)
3 aurach fog (#657) 1 darázsszárny (#652) 23 drótszőr (#37)
4 ezüstdarab (#326) 3 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104)
1 grákóbőr (#41) 7 gyöngymangó (#135) 1 ¤ kazmár gyökér (#205)
39 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 Morgan kristálya (#659) 3 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
16 + pirkit (#153) 1 rinóbőr (#651) 71 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 17 sünmedve tüske (#14) 2 szvó-ektoplazma (#151)
1 vapár ág (#110) 16 varányszem (#30) 2 + vasérc (#152)

Összsúly: 58.69 kg Megterheltség: 127%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranylánc (#191) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzsisak (#88)
1 csontkulcs (#74) 2 hebrencs állkapocs (#130) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
2 mandibulapenge (#125) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2 nektoraf faggyú (#667)
2 orgyilkos tőr (#225) 11 rákfatty váladék (#333) 1 rézkulcs (#75)
1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szöges páncél (#65) 1 tolmokov-koktél (#351)
1 vaskulcs (#183) 2 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
37 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 2 csontszablya (#64)
1 deus ex machina (#1) 1 ezüst karkötő (#158) 1 fűszertartó (#210)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kötél (#92) 2 madártoll (#112)
3 tüske (#22) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

69 70 71 72 73 74 75 76
-42
-41
-40
-39
-38
-37
-36
(70,-39) pókvadászok (#59), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720)
(70,-38) manaelementál (#290)
(71,-41) cseréptetős torony (#549), manaelementál (#290)
(71,-40) halálmadár (#351)
(71,-37) mutáns pók (#117), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 34. jellempróba
(72,-38) útonálló (#130), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), Alderon (3913. kalandozó), Thaentier (5167. kalandozó)
(73,-38) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, útonálló (#130)
(74,-37) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, manaelementál (#290)
(75,-37) a 42. labirintus bejárata, mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), troll ritualista (#365), emberevő (#119), Tugt-ork (#46), óriás patkány (#42), bibircsók-óriás (#120)

Üzenet küldése a karakternek