61. forduló, Sarduri összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. márc. 29. 9h:17'
EZ A 62. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD
63. játékheted kezdete: márc. 31.
A következő fordulódat legkorábban a 63. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5048
SZÁMLA : XXXX

SARDURI KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,-34] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 861. hetének nyerőszámai: 9, 30, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Levadásztál egy ízletes vándorteknőcöt. Fincsi! (+5 kaja.) Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 169.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 164.]

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Mohón a kajára veted magad. (-2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 134.]

d 4 1 eldobod a 4. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 botot. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

d 19 1 eldobod a 19. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 kerek követ. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

d 17 5 eldobod a 17. tárgyat (5 darabot)
Elhajítasz 5 szögletes követ. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

d 56 8 eldobod az 56. tárgyat (8 darabot)
Elhajítasz 8 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

gyj 0 300 1 felt. gyűjtés 300 1
Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 300% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek értéke legalább 1 arany. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

kf 225 2 kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a harci kalapácsot, majd a bal kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

fvh 100 felt. varázslat haszn. 100
Nem használsz támadó/védekező varázslatokat. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 1386 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 114.]

ek 116 40 187 t. energia kisütése: 116 40 187
A halál csókja varázslatot fogsz használni, ha életerőd 40 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

m 4 mozogsz délre
[108,-33] A bozótost dombság váltja fel.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 104 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 58 pontot kell rákölteni.)
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy templomot. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. [10 pontot használtál fel, van még 104.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 96.]

m 6 mozogsz nyugatra
[107,-33] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy púdersziklát. Utad során felfedezel egy törpe bányát. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 78 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[10 pontot használtál fel, van még 86.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! (ld. enc.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 78.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[108,-33] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 104 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 58 pontot kell rákölteni.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy templomot. Délre egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy rőtmanó berzerker nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerő.) [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Jó lenne valami kaját keresni.

(Továbbmész...) [109,-33] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Számodra ismeretlen istené. Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy karmos tankány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával épp hogy megszúrod a karmos tankány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával kicsit megsebzed a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a karmos tankány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Belenyomja szarvát a jobb kezedbe a karmos tankány. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+32 életerő.) Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-1 életerő.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [70 pontot használtál fel, van még 8.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Valami mozgolódik a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 30, 27.
Jelenleg 2317 felépült monolit, és 8323 lerombolandó oltár van Ghallán. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 203 pontot. A következő körben tehát 211 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÖRPE BÁNYA (435. TÁRGY)
A nemesebb fémek (pl. mithril) kibányászásához már nem elegendő előkapni az ásót, és puff, kiásni az értékes ércet. Először is, építened kell egy bányát. Ehhez többek között ásó és csákány szükséges, valamint 240 TVP-nyi építkezés (ÉP 435 <TVP>). Ha a bánya elkészült, a H 434 paranccsal próbálhatsz meg bányászni, 8 TVP árán, egy csákány segítségével. Ne feledd, a sikerhez IGEN magas bányászat szükséges! A törpe bányában persze ugyanúgy kitermelhetők a régebbi, felszíni fémek is (réz, pular stb). Ha van érvényben Feltételes Ásás parancsod, és egy mezőn van törpe bánya, és van nálad csákány, akkor automatikusan a bányában próbálkozol, és nem a felszínen.

VASÉRC (152. TÁRGY)
A valamirevaló bányászat szakértelemmel rendelkezők előbb-utóbb rábukkanhatnak a fegyver- és páncélkészítéshez legalapvetőbb nyersanyagra, a vasércre. A vasérc megolvasztásához és megmunkálásához nem elegendő egy primitív olvasztókemence - szükséges, hogy egy vaskohót építs. A vaskohó építéséhez ötletet kaphatsz, ha az olvasztókemence alapötletét (szögletes kő) és a vasércet összekapcsolod...

RŐTMANÓ BERZERKER (369. SZÖRNY)
A rőtmanókat a legtöbb kalandozó veszélytelen, ártalmatlan lényeknek tartja. Az utóbbi időben azonban megjelentek a dombok között a vérben forgó szemű, ámokfutóként támadó és harcoló rőtmanók. A legtöbbek szerint valamiféle betegség támadta meg a nyomorult lényeket, de a jobban értesültek állítják: a ryuku mágusok oltják be a félsziget szörnyeit valamiféle gonosz méreggel, a kontinens lényeit fordítják először a lakosság ellen, ezzel megtéve inváziójuk első lépését. Akárhogy is, a rőtmanó berzerkerrel szemben készülj fel a legrosszabbra, hiszen nem ismer fájdalmat, egyetlen célja a pusztítás.

KARMOS TANKÁNY (137. SZÖRNY)
A karmos tankány majdnem másfél méter magas, orrszarvú bogárra emlékeztető szörny. Páncélzata valamilyen kemény, szürke kitin, ütőfegyveren kívül szinte semmivel sem lehet áthatolni rajta. Egyik nagy különbség (a méreten kívül) az orrszarvú bogárhoz képest, hogy nemcsak szarvát tudja támadásra használni, hanem borzasztóan hegyes és kemény karmait is.

KARAKTERLAP

Sarduri, egy fekete, rövid hajú, kék szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Chara-din ministránsa vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 62. fordulód.

Erő: 13 (15) Szint: 10 Merészség: 6/6 Magasság: 165 cm
IQ: 18 Támadás: 11 Agresszió: 4 Testsúly: 88 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 19 Menekülés: 40 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 15 Életpont: 140/72 Jellem: gonosz (49) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 71/7 Pénz: 114 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 18/2 EFejl: 4
Eddig összesen 135 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 15024 TP-d van. A következő szinthez még 1976 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, ryuku gárdista, szürke rinocérosz. A 58. fordulódban 2231 arany került a bankszámládra. 2320 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/60 szúrófegyverek: 12/10 (+10%) vágófegyverek: 2/22
ütőfegyverek: 6/24 dobófegyverek: 8/21

Feltételes fegyverváltás: harci kalapács (#174) << vashegyű lándzsa (#182) << bronzpenge (#126)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/19 2. nyomkövetés: 7/91 3. lopás: 1/37
4. mászás: 1/9 5. csapdaészlelés: 1/9 6. gyógyítás: 19/30 (+30%)
7. teológia: 7/60 (+14%) 8. taumaturgia: 5/22 9. szörnyismeret: 1/0
10. vadászat: 8/63 (+40%) 11. bányászat: 2/13 (+32%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (a halál csókja (#187))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
kikapcsolva
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> acéldarázs (#140)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot].
2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t!
3.) A káoszhoz puszítás szükséges. Fröccsents szét mondjuk két acéldarazsat! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
ment.felfrissülés (255)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
fejleszt.gyümölcse (292)
isteni áldás (318)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 425 TU szükséges.)
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.

Összsúly: 35.95 kg Megterheltség: 79%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 1 kerek kő (#19) 8 mákrózsa virág (#56)
5 szögletes kő (#17) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 rézdarab (#70) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(107,-33) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), törpe bánya (#435), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)
(108,-33) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), rőtmanó berzerker (#369)
(109,-33) 31. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), karmos tankány (#137)

Üzenet küldése a karakternek