Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. márc. 29. 9h:17' EZ A 62. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD 63. játékheted kezdete: márc. 31. A következő fordulódat legkorábban a 63. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5048 SZÁMLA : XXXX |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
tf 1 30 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
d 4 1 | eldobod a 4. tárgyat (1 darabot) |
d 19 1 | eldobod a 19. tárgyat (1 darabot) |
d 17 5 | eldobod a 17. tárgyat (5 darabot) |
d 56 8 | eldobod az 56. tárgyat (8 darabot) |
gyj 0 300 1 | felt. gyűjtés 300 1 |
kf 225 2 | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
fvh 100 | felt. varázslat haszn. 100 |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
ek 116 40 187 | t. energia kisütése: 116 40 187 |
m 4 | mozogsz délre |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [109,-33] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Számodra ismeretlen istené. Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy karmos tankány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával épp hogy megszúrod a karmos tankány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával kicsit megsebzed a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a karmos tankány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Belenyomja szarvát a jobb kezedbe a karmos tankány. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [70 pontot használtál fel, van még 8.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
TÖRPE BÁNYA (435. TÁRGY) A nemesebb fémek (pl. mithril) kibányászásához már nem elegendő előkapni az ásót, és puff, kiásni az értékes ércet. Először is, építened kell egy bányát. Ehhez többek között ásó és csákány szükséges, valamint 240 TVP-nyi építkezés (ÉP 435 <TVP>). Ha a bánya elkészült, a H 434 paranccsal próbálhatsz meg bányászni, 8 TVP árán, egy csákány segítségével. Ne feledd, a sikerhez IGEN magas bányászat szükséges! A törpe bányában persze ugyanúgy kitermelhetők a régebbi, felszíni fémek is (réz, pular stb). Ha van érvényben Feltételes Ásás parancsod, és egy mezőn van törpe bánya, és van nálad csákány, akkor automatikusan a bányában próbálkozol, és nem a felszínen. |
VASÉRC (152. TÁRGY) A valamirevaló bányászat szakértelemmel rendelkezők előbb-utóbb rábukkanhatnak a fegyver- és páncélkészítéshez legalapvetőbb nyersanyagra, a vasércre. A vasérc megolvasztásához és megmunkálásához nem elegendő egy primitív olvasztókemence - szükséges, hogy egy vaskohót építs. A vaskohó építéséhez ötletet kaphatsz, ha az olvasztókemence alapötletét (szögletes kő) és a vasércet összekapcsolod... |
RŐTMANÓ BERZERKER (369. SZÖRNY) A rőtmanókat a legtöbb kalandozó veszélytelen, ártalmatlan lényeknek tartja. Az utóbbi időben azonban megjelentek a dombok között a vérben forgó szemű, ámokfutóként támadó és harcoló rőtmanók. A legtöbbek szerint valamiféle betegség támadta meg a nyomorult lényeket, de a jobban értesültek állítják: a ryuku mágusok oltják be a félsziget szörnyeit valamiféle gonosz méreggel, a kontinens lényeit fordítják először a lakosság ellen, ezzel megtéve inváziójuk első lépését. Akárhogy is, a rőtmanó berzerkerrel szemben készülj fel a legrosszabbra, hiszen nem ismer fájdalmat, egyetlen célja a pusztítás. |
KARMOS TANKÁNY (137. SZÖRNY) A karmos tankány majdnem másfél méter magas, orrszarvú bogárra emlékeztető szörny. Páncélzata valamilyen kemény, szürke kitin, ütőfegyveren kívül szinte semmivel sem lehet áthatolni rajta. Egyik nagy különbség (a méreten kívül) az orrszarvú bogárhoz képest, hogy nemcsak szarvát tudja támadásra használni, hanem borzasztóan hegyes és kemény karmait is. |
Erő: | 13 (15) | Szint: | 10 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 88 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 140/72 | Jellem: | gonosz (49) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 71/7 | Pénz: | 114 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 18/2 | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/60 | szúrófegyverek: | 12/10 (+10%) | vágófegyverek: | 2/22 |
ütőfegyverek: | 6/24 | dobófegyverek: | 8/21 |
Feltételes fegyverváltás: harci kalapács (#174) << vashegyű lándzsa (#182) << bronzpenge (#126) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/19 | 2. nyomkövetés: | 7/91 | 3. lopás: | 1/37 |
4. mászás: | 1/9 | 5. csapdaészlelés: | 1/9 | 6. gyógyítás: | 19/30 (+30%) |
7. teológia: | 7/60 (+14%) | 8. taumaturgia: | 5/22 | 9. szörnyismeret: | 1/0 |
10. vadászat: | 8/63 (+40%) | 11. bányászat: | 2/13 (+32%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (a halál csókja (#187)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 11 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
kikapcsolva | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | acéldarázs (#140) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot]. |
2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t! |
3.) A káoszhoz puszítás szükséges. Fröccsents szét mondjuk két acéldarazsat! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a kapcsolat (248) ment.felfrissülés (255) a monolit imádása (264) a butaság ára (273) ima a monolitokért (276) fejleszt.gyümölcse (292) isteni áldás (318) monolit érzékelés (341) a mágia szeretete (393) káoszmágia (400) a káosz elszabadul (410) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 425 TU szükséges.) kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
Összsúly: 35.95 kg | Megterheltség: 79% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | kerek kő (#19) | 8 | mákrózsa virág (#56) | |||
5 | szögletes kő (#17) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | rézdarab (#70) | 1 | vasérc (#152) |