Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 19. 15h:18' EZ A 625. JÁTÉKHETED, 623. FORDULÓD 626. játékheted kezdete: ápr. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5468 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 78. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 90. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 63. varázslatot a 167. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 116. varázslatot a 168. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 603. tárgyat a 954. tárggyal a 971. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 213. varázslatot az 58. varázslatot |
* 10. KP: | leveszed/lerakod a 738. tárgyat a 817. tárgyat |
bb 980 887 305 | beraksz a bankba a 980. tárgyat (887 darabot) |
tv | támadó/véd. varázslat |
tv 34 121 | támadó/véd. varázslat a 34. varázslatot a 121. varázslatot |
ftv 121 472 | felt. tám/véd. varázslat a 121. varázslatot a 472. szörnyet |
fkt 582 99 1 | felt. készítesz az 582. tárgyat (99 darabot) |
fkt 578 99 1 | felt. készítesz az 578. tárgyat (99 darabot) |
fkt 931 10 | felt. készítesz a 931. tárgyat (10 darabot) |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
kb 326 10 | kiveszel a bankból a 326. tárgyat (10 darabot) |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
vv 16 57 211 | elmormolod a 16. varázslatot az 57. varázslatot a 211. varázslatot |
kf 893 741 867 | kézbeveszed/felveszed a 893. tárgyat a 741. tárggyal a 867. tárgyat |
kf 816 1088 817 | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1088. tárggyal a 817. tárgyat |
vv 8 165 4 | elmormolod a 8. varázslatot a 165. varázslatot a 4. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
vv 215 157 58 | elmormolod a 215. varázslatot a 157. varázslatot az 58. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled elnyelés varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 135 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 388 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 363 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Párszor kipécézted a káoszszellem szellemtestét. (7 támadással 370 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (57 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a káoszszellem szellemtestét. (6 támadással 583 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. 116 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 121 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a káoszszellem szellemtestét. (6 támadással 603 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Transzformálsz! (+60 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 113 életpontot sebeztél. 113 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 118 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 47 életpontot vesztettél. A káoszszellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14986 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1803, sebződés: 1275, gyógyulás: 473, összesen: -802 ÉP}
(Továbbmész...) [233,78] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tarajos áspis. {védettsége: 45 szúró, 45 vágó, 45 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tarajos áspis testét. (7 támadással 307 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (48 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az Olimpikont a másikra támadsz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tarajos áspis testét. (7 támadással 712 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Transzformálsz! (+71 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a tarajos áspis testét. (5 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A tarajos áspis kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Olimpikonnal jól megszurkálod a tarajos áspis testét. (4 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Cápafoggal megbököd a tarajos áspis testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A tarajos áspis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10237 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1876, sebződés: 180, gyógyulás: 322, összesen: +142 ÉP}
(Továbbmész...) [233,77] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi rúnatornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Anram Salle irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. A tapadókorongoknak és az óriási szerencsédnek hála, nem zuhansz vissza félúton. Az építmény felső szegélyén átlendülve sikeresen megveted lábad a tetőn. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy elemi pulzátor! {egyik sebzési módja: 1x 10d8+66.}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor furcsa alakját. (7 támadással 299 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont a másikra ugrasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elemi pulzátor szárnyas testét. (7 támadással 704 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+70 varázspont.) Cápafoggal jól megszurkálod az elemi pulzátor bal szárnyát. (5 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Csápjaival az elemi pulzátor csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-11 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Olimpikonnal többször eltalálod az elemi pulzátor szárnyas testét. (2 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Cápafoggal megérinted az elemi pulzátor testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A fényaura 6 ép-t sebez. Az elemi pulzátor csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 10483 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1639, sebződés: 194, gyógyulás: 274, összesen: +80 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sötét ülnök töprengő fejét. (7 támadással 321 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont ellenfeledre ugrasz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a sötét ülnök bal vállát. (7 támadással 728 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a sötét ülnök testét. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Nem vagy felkészülve a sötét ülnök gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Olimpikonnal jól megszurkálod a sötét ülnök jobb vállát. (5 támadással 508 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted a sötét ülnök fejét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 205 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával megérint. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1973, sebződés: 580, gyógyulás: 6, összesen: -574 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton idéző testét. (7 támadással 255 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont ellenfeledre ugrasz. Olimpikonnal jól megszurkálod a kreiton idéző testét. (7 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Transzformálsz! (+60 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a kreiton idéző jobb vállát. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A kreiton idéző meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kreiton idéző testét. (7 támadással 620 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a kreiton idéző testét. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Fényaurád 22 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A kreiton idéző szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15675 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2090, sebződés: 151, gyógyulás: 368, összesen: +217 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a harcos hárpia testét. (7 támadással 280 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Meglengetve az Olimpikont a másikra támadsz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a harcos hárpia testét. (7 támadással 596 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a harcos hárpia jobb lábát. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a harcos hárpia megcsapja a fejedet. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 64 életpontot vesztettél. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harcos hárpia bal lábát. (7 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Cápafoggal gyengén megszurkálod a harcos hárpia szélfútta haját. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 204 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Fényaurád 13 sebzést okoz. Karmával néhányszor a harcos hárpia megcsapja a fejedet. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 66 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 20 madártollat. 13321 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2120, sebződés: 400, gyógyulás: 334, összesen: -66 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
m 6 | mozogsz nyugatra |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
v 198 227 78 | elmormolod a 198. varázslatot |
[227,78] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Anram Salle, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (mithril) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 mithrilt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet.
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tündöklő griff testét. (7 támadással 285 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre támadsz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tündöklő griff fejét. (7 támadással 662 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a tündöklő griff testét. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A tündöklő griff néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Apró csípést ejt rajtad a tündöklő griff csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal többször eltalálod a tündöklő griff jobb lábát. (5 támadással 527 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod a tündöklő griff testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A fényaura 6 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csőrével a tündöklő griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12540 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1879, sebződés: 187, gyógyulás: 327, összesen: +140 ÉP}
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tündöklő griff bal szárnyát. (7 támadással 287 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Megmarkolva az Olimpikont a másikra támadsz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a tündöklő griff testét. (7 támadással 680 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a tündöklő griff testét. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Fényaurád 10 sebzést okoz. A tündöklő griff néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tündöklő griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal jól megszurkálod a tündöklő griff testét. (4 támadással 399 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod a tündöklő griff testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. A tündöklő griff néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tündöklő griff megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12540 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1933, sebződés: 207, gyógyulás: 305, összesen: +98 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont ellenfeledre támadsz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a rubin góliát testét. (7 támadással 694 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a rubin góliát testét. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Mielőtt észbe kapnál, a rubin góliát megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 333 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rubin góliát testét. (7 támadással 696 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Cápafoggal kicsit megbökdösöd a rubin góliát combját. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 384 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18718 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1938, sebződés: 717, gyógyulás: 393, összesen: -324 ÉP}
(Továbbmész...) [229,78] Továbbra is magashegységben vagy. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (mithril) jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy rubin góliát. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 1951-2145.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rubin góliát testét. (7 támadással 678 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a rubin góliát jobb lábát. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. Semmi hatás! Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A rubin góliát megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a rubin góliát nyakát. (7 támadással 719 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a rubin góliát jobb karját. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. A rubin góliát behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18718 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2003, sebződés: 329, gyógyulás: 407, összesen: +78 ÉP}
(Továbbmész...) [230,79] Továbbra is magashegységben vagy. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Anram Salle egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr szentélyét. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tündöklő griff közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 62.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tündöklő griff jobb lábát. (7 támadással 297 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Megmarkolva az Olimpikont a másikra támadsz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tündöklő griff csillogó szárnyát. (7 támadással 671 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a tündöklő griff bal lábát. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a tündöklő griff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tündöklő griff megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal jól megszurkálod a tündöklő griff bal szárnyát. (4 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Cápafoggal megérinted a tündöklő griff csillogó szárnyát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A tündöklő griff néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tündöklő griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tündöklő griff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12540 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1802, sebződés: 129, gyógyulás: 307, összesen: +178 ÉP}
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A lény savat köp rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan ellenfeledre támadsz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a rubin góliát combját. (7 támadással 698 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a rubin góliát rubinvörös karját. (5 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). A fényaura 14 ép-t sebez. A rubin góliát leken néhány pofont. (2 támadástól 346 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rubin góliát jobb vállát. (7 támadással 714 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Cápafoggal néhányszor megkarcolod a rubin góliát rubinvörös karját. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. A rubin góliát mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 309 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18718 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1954, sebződés: 655, gyógyulás: 396, összesen: -259 ÉP}
(Továbbmész...) [232,80] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tündöklő griff. {egyik sebzési módja: 2x 14d12+40.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tündöklő griff jobb oldalát. (7 támadással 307 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont ellenfeledre támadsz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a tündöklő griff csillogó szárnyát. (7 támadással 710 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a tündöklő griff bal lábát. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A tündöklő griff belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal jól megszurkálod a tündöklő griff testét. (4 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Cápafoggal megbököd a tündöklő griff csillogó szárnyát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 155 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a tündöklő griff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Csőrével a tündöklő griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tündöklő griff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12540 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1979, sebződés: 176, gyógyulás: 311, összesen: +135 ÉP}
(Továbbmész...) [233,80] Továbbra is magashegységben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillezsályát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sérült rubin góliát. {max. életpontja: 1951-2145.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny savat lehel! A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a rubin góliát combját. (6 támadással 575 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 121 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a rubin góliát bal lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. A rubin góliát leken néhány pofont. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9358 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 272, gyógyulás: 140, összesen: -132 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a hótarantula szőrös lábát. (7 támadással 302 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (45 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hótarantula egyik lábát. (7 támadással 723 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a hótarantula szőrös lábát. (5 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Több marást ejt rajtad a hótarantula csáprágójával. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal többször eltalálod a hótarantula szőrös lábát. (3 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed a hótarantula testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Fényaurád 11 sebzést okoz. Hiába próbálsz hátrálni, a hótarantula többször is megmar! (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tarantulakarmot. 12609 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1918, sebződés: 239, gyógyulás: 295, összesen: +56 ÉP}
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tündöklő griff nyakát. (7 támadással 302 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva az Olimpikont a másikra rontasz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a tündöklő griff testét. (7 támadással 694 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a tündöklő griff bal szárnyát. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a tündöklő griff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Apró csípést ejt rajtad a tündöklő griff csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal többször eltalálod a tündöklő griff testét. (5 támadással 491 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod a tündöklő griff testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A tündöklő griff többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Apró csípést ejt rajtad a tündöklő griff csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12540 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1891, sebződés: 233, gyógyulás: 323, összesen: +90 ÉP}
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
szk 464 | keresed a 464. szörnyet |
vv 83 58 58 | elmormolod a 83. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
kf 821 1148 462 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1148. tárggyal a 462. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 127 |
* 3. BP: | imádkozol |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 816. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 88. varázslatot a 172. varázslatot |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 832. tárggyal a 738. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hótarantula bal csápját. (7 támadással 295 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (40 életpontot vesztettél.) Meglengetve az Olimpikont a másikra ugrasz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a hótarantula szőrös lábát. (7 támadással 671 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a hótarantula hófehér potrohát. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Több marást ejt rajtad a hótarantula csáprágójával. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal jól megszurkálod a hótarantula bal csápját. (4 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed a hótarantula egyik lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A hótarantula összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tarantulakarmot. 12609 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1755, sebződés: 309, gyógyulás: 301, összesen: -8 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 24 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 24 pontért |
KREITON ESSZENCIA (892. TÁRGY) Egy rég halott kreiton esszenciáját tartod a kezedben. A ragacsos, pulzáló anyag még mindig mintha élne! Undorodsz tőle, de tudod: ha elnyeled, magadba szívhatod a kreitonok tudásának egy részét. Ha a H 892 paranccsal elhasználod, kapsz 10 fejlesztési pontot. Természetesen, nem átadható. |
Erő: | 82 (105) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 82 (95) | Támadás: | 67 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 81 (88) | Védekezés: | 121 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 165/759 év |
Egészség: | 82 (98) | Életpont: | 1234/1432 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 82 (96) | Varázspont: | 3558/2805 | Pénz: | 25900 arany | Kép. pont: | 67 |
Tudatpont: | 33/24 | Pszi pont: | 418/270 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 48 |
vágófegyverek: | 37 | ütőfegyverek: | 35 | lőfegyverek: | 43 |
dobófegyverek: | 23 |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (200%) << Daramoula pálcája (#950) (300%) << Olimpikon (#973) (60%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -39.); csillaglövedék (#931) (40 -44.); csillaglövedék (#931) (45 -997.); csillaglövedék (#931) (998 .); csillaglövedék (#931) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44 | 2. nyomkövetés: | 218 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 32 | 5. csapdakészítés: | 39 | 6. csapdaészlelés: | 34 |
7. gyógyítás: | 102 | 8. titkosírás: | 7 | 9. felderítés: | 34 |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 195 (+1) | 12. taumaturgia: | 117 |
13. szerencsejáték: | 7 | 14. versengés: | 14 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 14 | 17. szörnyismeret: | 44 (+1) | 18. pszi: | 37 |
19. zárnyitás: | 3 | 20. vadászat: | 26 | 21. vitalitás: | 7 |
22. bányászat: | 49 | 23. úszás: | 12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 498 | |||
10. vp regeneráció: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 49% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 360 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 99 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), adószedő (#234), nanda (#224), lidércúr (#252), áldott okerón (#336), szintszívó lények (#9097), csataremák (#694), kronoelementál (#287), csápos otagi (#395), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), Thargodan kufár (#335), armageddont lövő lények (#9099), 9955. szövetség (#9955), 9966. szövetség (#9966) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), mösze uralkodó (#789), Veres Ignác (#4725), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (106,5,3) |
csupasz izom (#28) | láth. észlelése (#78) | óriáserő (#53) | nagyobb agypajzs (#120) |
az elme fölénye (#116) | fényaura (#211) | tűzmágia (#157) | szörnycsábítás (#83) |
planetáris őrdémon (#172) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
27. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 50, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | vakító fény (#43) | >> | adószedő (#234) | |
istenítélet (#284) | >> | férfiak (#998) | istenítélet (#284) | >> | nők (#999) | |
puha ütés (#60) | >> | 15. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
armageddon (#218) | >> | tleikan házőrző (#507) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő (#37) | >> | bo'adhun lidérc (#467) | bo'adhun csapás (#266) | >> | elmeszonda (#487) | |
energiaspirál (#232) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
armageddon (#218) | >> | homogén artikula (#434) | bo'adhun csapás (#266) | >> | testzabáló (#438) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | vg'axtol torzító (#416) | istenítélet (#284) | >> | Techiulan (#400) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | bo'adhun csapás (#266) | >> | skarlátdémon (#790) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 39. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | homokcápa (#448) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | istenítélet (#284) | >> | zseléféreg (#453) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pengekarú nitmák (#450) | bo'adhun csapás (#266) | >> | sziklaelementál (#437) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | animált korall (#445) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | drag'kór kolosszus (#522) | puha ütés (#60) | >> | rubin góliát (#473) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | káoszszellem (#472) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 50, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | rubin góliát (#473) | fürgülés (#92) | >> | 40. szintű lényekre | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | elnyelés (#236) | >> | Techiulan (#400) | |
fürgülés (#92) | >> | nitmák lord (#498) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | verg elmeszaggató (#430) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szárnyaló halál és más, gyilkos szörnyetegek? Hamarosan elpusztul világunk! Ha kell, harcolj azért, hogy lehessen még öröm és boldogság, győzz le tíz szárnyaló halált! (számláló: 1) |
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 1) |
3.) Itt az ideje, hogy összeadj egy szerelmespárt, és celebráld a boldogító igent! |
HŐSTETTEID |
Helyezéseid a II. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 6 | csillagbot (#929) | 2 | daleb.kristálykulcs (#980) | |||
4 | fekete gyöngy (#99) | 2 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 6 | pézsmatökmag (#934) | |||
1 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | tarantulakarom (#887) | 1 | tükör (#43) | 2 | tünde nyíl (#554) | |||
15 | varázskő (#305) | 8 | víz (#27) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
48 | arany (#50) | 4 | csillaglövedék (#931) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
9 | ezüstdarab (#326) | 1 | kerek kő (#19) | 1 | kreiton esszencia (#892) | |||
6 | madártoll (#112) | 1 | mithril (#352) | 1 | vasérc (#152) |