Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 20. 12h:04' EZ A 625. JÁTÉKHETED, 624. FORDULÓD 626. játékheted kezdete: ápr. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5468 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hótarantula testét. (7 támadással 304 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (41 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hótarantula egyik lábát. (7 támadással 718 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a hótarantula hófehér potrohát. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Olimpikonnal megdöfködöd a hótarantula jobb oldalát. (3 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Cápafoggal meghorzsolod a hótarantula testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tarantulakarmot. 12609 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1722, sebződés: 338, gyógyulás: 293, összesen: -45 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 78. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 90. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 63. varázslatot a 167. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 116. varázslatot a 168. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 603. tárgyat a 954. tárggyal a 971. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 213. varázslatot az 58. varázslatot |
* 10. KP: | leveszed/lerakod a 738. tárgyat a 817. tárgyat |
v 21 17 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 17 | elmormolod a 21. varázslatot |
ftv 266 473 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 473. szörnyet |
bb 887 2 | beraksz a bankba a 887. tárgyat (2 darabot) |
ek 7 10 10 | t. energia kisütése: 7 10 10 |
id 470 360 | idomítod a 470. szörnyet 360 pontért |
vv 16 57 211 | elmormolod a 16. varázslatot az 57. varázslatot a 211. varázslatot |
kf 893 741 867 | kézbeveszed/felveszed a 893. tárgyat a 741. tárggyal a 867. tárgyat |
kf 816 1088 817 | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1088. tárggyal a 817. tárgyat |
vv 8 165 4 | elmormolod a 8. varázslatot a 165. varázslatot a 4. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
vv 215 157 58 | elmormolod a 215. varázslatot a 157. varázslatot az 58. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod a kutyafejű medve bal oldalát. (7 támadással 309 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve az Olimpikont ellenfeledre rontasz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a kutyafejű medve fejét. (7 támadással 719 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Transzformálsz! (+71 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a kutyafejű medve testét. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Mancsával a kutyafejű medve megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Olimpikonnal többször eltalálod a kutyafejű medve fejét. (5 támadással 501 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Cápafoggal megérinted a kutyafejű medve bal lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Mancsával a kutyafejű medve megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A kutyafejű medve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12999 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1954, sebződés: 120, gyógyulás: 335, összesen: +215 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
m 8 7 5 | mozogsz északra, északnyugatra, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Párszor kipécézted a ro'galhal kísértet jobb karját. (7 támadással 376 életpontot sebezve.) Meglengetve az Olimpikont ellenfeledre rohansz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a ro'galhal kísértet jobb lábát. (7 támadással 713 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Transzformálsz! (+71 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a ro'galhal kísértet szellemtestét. (5 támadással 346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Fényaurád 11 sebzést okoz. Nem sikerült a ro'galhal kísértet ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 198 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Olimpikonnal többször eltalálod a ro'galhal kísértet bal lábát. (4 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a ro'galhal kísértet testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A fényaura 11 ép-t sebez. Nem sikerült a ro'galhal kísértet ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 288 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13344 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1951, sebződés: 486, gyógyulás: 321, összesen: -165 ÉP}
(Továbbmész...) [233,77] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy elmeszonda. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 170 szúró, 65 vágó, 65 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy agyroppantás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az elmeszonda testét. (6 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Transzformálsz! (+56 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 116 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. Csápjával megérint az elmeszonda. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) (-2 TU.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Semmi eredménye! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-92 életerő). Az elmeszonda szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12632 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1408, sebződés: 188, gyógyulás: 123, összesen: -65 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Megsoroztad a szellemdarázs testét. (7 támadással 370 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre rohansz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szellemdarázs szellemtestét. (7 támadással 701 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+70 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a szellemdarázs testét. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Fényaurád 5 sebzést okoz. Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a bal válladra. (2 támadástól 199 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Olimpikonnal megdöfködöd a szellemdarázs testét. (2 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Cápafoggal kicsit megsebzed a szellemdarázs fejét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 179 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Véres nyál csordul ki a szellemdarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1712, sebződés: 378, gyógyulás: 278, összesen: -100 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sötét ülnök testét. (7 támadással 317 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva az Olimpikont a másikra támadsz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a sötét ülnök fejét. (7 támadással 737 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a sötét ülnök testét. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. Bár ügyesen védekezel, a sötét ülnök sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 215 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Olimpikonnal jól megszurkálod a sötét ülnök sötét bőrét. (5 támadással 561 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod a sötét ülnök sötét bőrét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a sötét ülnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2049, sebződés: 573, gyógyulás: 6, összesen: -567 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 116 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton idéző testét. (7 támadással 262 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont a másikra ugrasz. Olimpikonnal megdöfködöd a kreiton idéző bal oldalát. (7 támadással 598 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a kreiton idéző bal oldalát. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Fényaurád 20 sebzést okoz. Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a kreiton idéző szellemalakját. (7 támadással 612 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Cápafoggal jól megszurkálod a kreiton idéző testét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) A fényaura 28 ép-t sebez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Csápjaival a kreiton idéző csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) A kreiton idéző szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15675 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2055, sebződés: 324, gyógyulás: 359, összesen: +35 ÉP}
(Továbbmész...) [232,78] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy krómkaktuszt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Süsü, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Tharr szentélye van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy káoszszellem. {támadása: 62.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat elnyelés varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadás sajnos hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 128 életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás II pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Megsoroztad a káoszszellem bal karját. (6 támadással 329 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (58 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a káoszszellem testét. (6 támadással 556 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 123 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 15 pontot sebződik a fényaurától. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 127 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a káoszszellem szellemtestét. (6 támadással 574 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 123 életpontot sebeztél. 56 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 114 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 39 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a káoszszellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14986 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1724, sebződés: 510, gyógyulás: 361, összesen: -149 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
v 198 227 78 | elmormolod a 198. varázslatot |
[227,78] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. Egy sziklaoromra kiállva, fantasztikus szivárványban gyönyörködhetsz. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Anram Salle orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet (pular kristály) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy megsebzett rubin góliát. {védettsége: 38 szúró, 38 vágó, 170 ütő ellen.} Itt csata lesz.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 4 csillaglövedék. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a rubin góliát jobb lábát. (7 támadással 728 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Cápafoggal néhányszor megkarcolod a rubin góliát fejét. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. A rubin góliát megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a rubin góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14038 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1481, sebződés: 153, gyógyulás: 194, összesen: +41 ÉP}
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a hótarantula egyik lábát. (7 támadással 292 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (49 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hótarantula hófehér potrohát. (7 támadással 718 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a hótarantula nyakát. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Több marást ejt rajtad a hótarantula csáprágójával. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal megdöfködöd a hótarantula testét. (2 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Cápafoggal megkarcolod a hótarantula bal csápját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. Hiába próbálsz hátrálni, a hótarantula többször is megmar! (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Véres nyál csordul ki a hótarantula száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tarantulakarmot. 12609 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1753, sebződés: 314, gyógyulás: 273, összesen: -41 ÉP}
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tündöklő griff bal lábát. (7 támadással 315 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva az Olimpikont a másikra rohansz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a tündöklő griff testét. (7 támadással 721 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a tündöklő griff testét. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. Semmi hatás! Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a tündöklő griff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csőrével a tündöklő griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal többször eltalálod a tündöklő griff bal oldalát. (4 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Cápafoggal megkarcolod a tündöklő griff testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. Karmával néhányszor a tündöklő griff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Apró csípést ejt rajtad a tündöklő griff csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12540 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1863, sebződés: 155, gyógyulás: 317, összesen: +162 ÉP}
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a hótarantula szőrös lábát. (7 támadással 285 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (49 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az Olimpikont a másikra támadsz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a hótarantula egyik lábát. (7 támadással 745 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a hótarantula testét. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Olimpikonnal megdöfködöd a hótarantula testét. (4 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Cápafoggal megbököd a hótarantula testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Marásokat ejt rajtad a hótarantula. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A hótarantula még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tarantulakarmot. 12609 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1855, sebződés: 308, gyógyulás: 324, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [229,78] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy Fehér Özvegy nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) {támadása: 65.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fürgülés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 csillaglövedék. Ez mellément. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (60 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a Fehér Özvegy hófehér potrohát. (8 támadással 839 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a Fehér Özvegy egyik lábát. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Több marást ejt rajtad a Fehér Özvegy csáprágójával. (2 támadástól 270 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal megdöfködöd a Fehér Özvegy testét. (6 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed a Fehér Özvegy testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) A Fehér Özvegy összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 hótarantula köpeny (ld. enc.). 18705 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2458, sebződés: 547, gyógyulás: 389, összesen: -158 ÉP}
(Továbbmész...) [230,79] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tündöklő griff közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tündöklő griff jobb szárnyát. (7 támadással 316 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva az Olimpikont ellenfeledre rontasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tündöklő griff fejét. (7 támadással 675 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a tündöklő griff bal oldalát. (5 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A tündöklő griff többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csőrével a tündöklő griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal jól megszurkálod a tündöklő griff testét. (5 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Cápafoggal megkarcolod a tündöklő griff bal oldalát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A tündöklő griff csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tündöklő griff megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tündöklő griff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12540 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1902, sebződés: 220, gyógyulás: 324, összesen: +104 ÉP}
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 3 csillaglövedék. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan ellenfeledre rohansz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a rubin góliát testét. (7 támadással 679 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a rubin góliát testét. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. Semmi hatás! Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Mielőtt észbe kapnál, a rubin góliát megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 307 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Olimpikonnal megdöfködöd a rubin góliát combját. (5 támadással 491 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed a rubin góliát bal karját. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A rubin góliát Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 319 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18718 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2125, sebződés: 626, gyógyulás: 321, összesen: -305 ÉP}
(Továbbmész...) [232,80] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tündöklő griff lehet. {védettsége: 90 szúró, 170 vágó, 90 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tündöklő griff testét. (7 támadással 330 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva az Olimpikont a másikra ugrasz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a tündöklő griff bal lábát. (7 támadással 712 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a tündöklő griff testét. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). A fényaura 4 ép-t sebez. A tündöklő griff néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tündöklő griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal megdöfködöd a tündöklő griff csillogó szárnyát. (5 támadással 498 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Cápafoggal megkarcolod a tündöklő griff bal lábát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. A fényaura 7 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tündöklő griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12540 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1942, sebződés: 176, gyógyulás: 330, összesen: +154 ÉP}
(Továbbmész...) [233,80] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Találsz egy csillezsályát. Bányászat képességeddel fémet (mithril) érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy hótarantula. {támadása: 62.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a hótarantula hófehér potrohát. (7 támadással 302 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (41 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a hótarantula jobb oldalát. (7 támadással 717 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a hótarantula szőrös lábát. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal többször eltalálod a hótarantula jobb oldalát. (2 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod a hótarantula hófehér potrohát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád 13 sebzést okoz. Marásokat ejt rajtad a hótarantula. (2 támadástól 181 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hótarantula száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tarantulakarmot. 12609 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1820, sebződés: 341, gyógyulás: 276, összesen: -65 ÉP}
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a hótarantula bal oldalát. (7 támadással 305 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (46 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az Olimpikont a másikra rohansz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hótarantula bal oldalát. (7 támadással 701 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a hótarantula jobb csápját. (5 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. Több marást ejt rajtad a hótarantula csáprágójával. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal megdöfködöd a hótarantula fejét. (4 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Cápafoggal meghorzsolod a hótarantula jobb csápját. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 216 életpontot vesztesz.) A hótarantula összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tarantulakarmot. 12609 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1824, sebződés: 373, gyógyulás: 311, összesen: -62 ÉP}
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 3 csillaglövedék. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Marokra fogva az Olimpikont ellenfeledre rontasz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a rubin góliát testét. (7 támadással 719 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a rubin góliát combját. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A rubin góliát mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 332 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Olimpikonnal jól megszurkálod a rubin góliát jobb oldalát. (4 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Cápafoggal megbököd a rubin góliát fejét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A fényaura 10 ép-t sebez. A rubin góliát mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 318 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18718 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2262, sebződés: 650, gyógyulás: 315, összesen: -335 ÉP}
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
szk 464 | keresed a 464. szörnyet |
vv 83 58 58 | elmormolod a 83. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
kf 821 1148 462 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1148. tárggyal a 462. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 127 |
* 3. BP: | imádkozol |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 816. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 88. varázslatot a 172. varázslatot |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 832. tárggyal a 738. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
FEHÉR ÖZVEGY (500. SZÖRNY) A Fehér Özvegy a hótarantulák legnagyobbika. Már a bo'adhun időkben is számtalan kísérletet tettek az elpusztítására: pl. megpróbálták a barlangjától távol csapdába csalni, mindhiába, a Fehér Özvegy megérezte a veszélyt, és óvatosságból hátulról cserkészte be a sziklák közt elbújt to'aghan lövészeket, majd egyesével végzett velük. Ez volt az utolsó kísérlet az ártatlanná tételére, azóta minden épeszű teremtmény messzire elkerüli barlangjának sötét járatait. |
HÓTARANTULA KÖPENY (842. TÁRGY) A Fehér Özvegy széles, gömbölyded potrohából remek köpeny készíthető. A vakítóan fehér, vastag bunda viselése sok előnnyel jár: a +4 védettség, +4 szerencse, +4 IQ és a +30 max. ép. mellett immunitást ad a Háló varázslatra. A hatalmas köpenyt csak a 30. szintet elért kalandozók ölthetik magukra. |
A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA Mostantól, három havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van. A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza): * 25. fordulótól 100. fordulóig - 25 játékhét. * 101. fordulótól 200. fordulóig - 20 játékhét. * 201. fordulótól 300. fordulóig - 15 játékhét. * 301. fordulótól 400. fordulóig - 10 játékhét. * 401. fordulótól 500. fordulóig - 5 játékhét. * 501. fordulótól 600. fordulóig - 3 játékhét. * 601. fordulótól - 2 játékhét. (Ezt az enciklopédiát azok kapják meg, akik meglépték már a 25. fordulójukat és nincs lemaradásuk.) |
Erő: | 82 (105) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 82 (95) | Támadás: | 67 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 81 (88) | Védekezés: | 121 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 165/761 év |
Egészség: | 82 (98) | Életpont: | 1235/1381 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 82 (96) | Varázspont: | 3558/2657 | Pénz: | 25956 arany | Kép. pont: | 67 |
Tudatpont: | 33/14 | Pszi pont: | 418/294 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 48 |
vágófegyverek: | 37 | ütőfegyverek: | 35 | lőfegyverek: | 43 |
dobófegyverek: | 23 |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (200%) << Daramoula pálcája (#950) (300%) << Olimpikon (#973) (60%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -39.); csillaglövedék (#931) (40 -44.); csillaglövedék (#931) (45 -997.); csillaglövedék (#931) (998 .); csillaglövedék (#931) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44 | 2. nyomkövetés: | 218 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 32 | 5. csapdakészítés: | 39 | 6. csapdaészlelés: | 34 |
7. gyógyítás: | 102 | 8. titkosírás: | 7 | 9. felderítés: | 34 |
10. szörnyidomítás: | 23 (+13) | 11. teológia: | 195 | 12. taumaturgia: | 117 |
13. szerencsejáték: | 7 | 14. versengés: | 14 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 14 | 17. szörnyismeret: | 44 | 18. pszi: | 37 |
19. zárnyitás: | 3 | 20. vadászat: | 26 | 21. vitalitás: | 7 |
22. bányászat: | 49 | 23. úszás: | 12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 517 | |||
10. vp regeneráció: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 49% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 360 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 99 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), adószedő (#234), nanda (#224), lidércúr (#252), áldott okerón (#336), szintszívó lények (#9097), csataremák (#694), kronoelementál (#287), csápos otagi (#395), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), Thargodan kufár (#335), armageddont lövő lények (#9099), 9955. szövetség (#9955), 9966. szövetség (#9966) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), mösze uralkodó (#789), Veres Ignác (#4725), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (106,5,3) |
csupasz izom (#28) | láth. észlelése (#78) | óriáserő (#53) | nagyobb agypajzs (#120) |
az elme fölénye (#116) | fényaura (#211) | tűzmágia (#157) | méregsemlegesítés (#14) |
szörnycsábítás (#83) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
27. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 50, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | vakító fény (#43) | >> | adószedő (#234) | |
istenítélet (#284) | >> | férfiak (#998) | istenítélet (#284) | >> | nők (#999) | |
puha ütés (#60) | >> | 15. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
armageddon (#218) | >> | tleikan házőrző (#507) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő (#37) | >> | bo'adhun lidérc (#467) | bo'adhun csapás (#266) | >> | elmeszonda (#487) | |
energiaspirál (#232) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
armageddon (#218) | >> | homogén artikula (#434) | bo'adhun csapás (#266) | >> | testzabáló (#438) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | vg'axtol torzító (#416) | istenítélet (#284) | >> | Techiulan (#400) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | bo'adhun csapás (#266) | >> | skarlátdémon (#790) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 39. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | homokcápa (#448) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | istenítélet (#284) | >> | zseléféreg (#453) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pengekarú nitmák (#450) | bo'adhun csapás (#266) | >> | sziklaelementál (#437) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | animált korall (#445) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | drag'kór kolosszus (#522) | bo'adhun csapás (#266) | >> | rubin góliát (#473) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | káoszszellem (#472) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 50, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | rubin góliát (#473) | fürgülés (#92) | >> | 40. szintű lényekre | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | elnyelés (#236) | >> | Techiulan (#400) | |
fürgülés (#92) | >> | nitmák lord (#498) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | verg elmeszaggató (#430) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szárnyaló halál és más, gyilkos szörnyetegek? Hamarosan elpusztul világunk! Ha kell, harcolj azért, hogy lehessen még öröm és boldogság, győzz le tíz szárnyaló halált! (számláló: 1) |
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 1) |
3.) Itt az ideje, hogy összeadj egy szerelmespárt, és celebráld a boldogító igent! |
HŐSTETTEID |
Helyezéseid a II. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | csillaglövedék (#931) | 1 | ezüstdarab (#326) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 13 | madártoll (#112) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | ragasztó (#83) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
56 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | hótarantula köpeny (#842) | 16 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | |||
1 | pszi kő (#248) | 3 | rézdarab (#70) | 3 | tarantulakarom (#887) | |||
4 | tükör (#43) | 1 | tünde nyíl (#554) | 92 | víz (#27) |