Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 21. 9h:52' EZ A 628. JÁTÉKHETED, 626. FORDULÓD 629. játékheted kezdete: ápr. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5468 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a hótarantula bal csápját. (7 támadással 303 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (44 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az Olimpikont a másikra támadsz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a hótarantula jobb oldalát. (7 támadással 656 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a hótarantula testét. (5 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a hótarantula többször is megmar! (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal többször eltalálod a hótarantula egyik lábát. (3 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed a hótarantula testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi hatás! A fényaura 8 ép-t sebez. Marásokat ejt rajtad a hótarantula. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tarantulakarmot. 10870 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1815, sebződés: 356, gyógyulás: 283, összesen: -73 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 78. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 90. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 63. varázslatot a 167. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 116. varázslatot a 168. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 603. tárgyat a 954. tárggyal a 971. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 213. varázslatot az 58. varázslatot |
* 10. KP: | leveszed/lerakod a 738. tárgyat a 817. tárgyat |
kb 248 4 | kiveszel a bankból a 248. tárgyat (4 darabot) |
ftv 266 482 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 482. szörnyet |
fas 100 | felt. ásás 100 pontért |
le 518 | leveszed/lerakod az 518. tárgyat |
kf 610 527 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat az 527. tárggyal |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
kf 971 866 | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat a 866. tárggyal |
fkt 931 10 1 | felt. készítesz a 931. tárgyat (10 darabot) |
ftv 266 35 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 35. szörnyet |
kb 887 9 | kiveszel a bankból a 887. tárgyat (9 darabot) |
kt 886 | elkészíted a 886. tárgyat |
vv 16 57 211 | elmormolod a 16. varázslatot az 57. varázslatot a 211. varázslatot |
kf 893 741 867 | kézbeveszed/felveszed a 893. tárgyat a 741. tárggyal a 867. tárgyat |
kf 816 1088 817 | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1088. tárggyal a 817. tárgyat |
vv 8 165 4 | elmormolod a 8. varázslatot a 165. varázslatot a 4. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
vv 215 157 227 | elmormolod a 215. varázslatot a 157. varázslatot a 227. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " zleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
be 710 220 127 | bemész a 710. épületbe |
vtn 227 | varázslat tanulás: a 227. varázslatot |
vv 227 | elmormolod a 227. varázslatot |
m 1 3 2 | mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tündöklő griff testét. (7 támadással 298 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a tündöklő griff testét. (7 támadással 695 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Transzformálsz! (+69 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a tündöklő griff jobb oldalát. (5 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Fényaurád 8 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tündöklő griff belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal többször eltalálod a tündöklő griff csillogó szárnyát. (5 támadással 535 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Transzformálsz! (+53 varázspont.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a tündöklő griff fejét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A tündöklő griff néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tündöklő griff megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tündöklő griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12540 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1932, sebződés: 116, gyógyulás: 335, összesen: +219 ÉP}
(Továbbmész...) [234,81] Továbbra is magashegységben vagy. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Anram Salle előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (mithril) találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tündöklő griff közeledik. {egyik sebzési módja: 1x 2d20+15.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tündöklő griff jobb lábát. (7 támadással 298 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva az Olimpikont ellenfeledre támadsz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tündöklő griff csillogó szárnyát. (7 támadással 727 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Transzformálsz! (+72 varázspont.) Cápafoggal jól megszurkálod a tündöklő griff bal szárnyát. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Fényaurád 10 sebzést okoz. A tündöklő griff többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A tündöklő griff belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal többször eltalálod a tündöklő griff bal lábát. (5 támadással 503 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Cápafoggal megérinted a tündöklő griff bal lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a tündöklő griff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Apró csípést ejt rajtad a tündöklő griff csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12540 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1959, sebződés: 153, gyógyulás: 338, összesen: +185 ÉP}
(Továbbmész...) [235,81] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A Teriadan-hegység lankáinál jársz. Még a bo'adhun barbárok adták neki ezt a nevet, az itt élő káoszszellemek uráról nevezve el. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Uthan Teriadan. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elnyelés varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 641 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 416 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Párszor kipécézted az Uthan Teriadan szellemtestét. (7 támadással 370 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (102 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával megvagdalod az Uthan Teriadan testét. (6 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. A fényaura 5 ép-t sebez. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 133 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával végigvagdosod az Uthan Teriadan bal vállát. (3 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 125 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 bo'adhun gyűrű (ld. enc.). 16134 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2023, sebződés: 869, gyógyulás: 334, összesen: -535 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a csupaszbőrű maclogh testét. (7 támadással 301 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve az Olimpikont a másikra támadsz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csupaszbőrű maclogh jobb vállát. (7 támadással 703 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+70 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a csupaszbőrű maclogh zöldes bőrét. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. A csupaszbőrű maclogh néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A csupaszbőrű maclogh néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-14 TVP). Olimpikonnal tökéletesen perforálod a csupaszbőrű maclogh testét. (7 támadással 740 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Transzformálsz! (+74 varázspont.) Cápafoggal megérinted a csupaszbőrű maclogh csúszós lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A csupaszbőrű maclogh néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A csupaszbőrű maclogh többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-8 TVP). A csupaszbőrű maclogh még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14136 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2163, sebződés: 137, gyógyulás: 382, összesen: +245 ÉP}
(Továbbmész...) [237,81] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy tükörtornyot. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy tündöklő griff. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 1651-1820.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tündöklő griff jobb szárnyát. (7 támadással 306 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva az Olimpikont ellenfeledre rontasz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a tündöklő griff bal szárnyát. (7 támadással 710 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a tündöklő griff jobb lábát. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A fényaura 8 ép-t sebez. Karmával néhányszor a tündöklő griff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Apró csípést ejt rajtad a tündöklő griff csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal jól megszurkálod a tündöklő griff jobb vállát. (5 támadással 487 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Cápafoggal meghorzsolod a tündöklő griff testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. Karmával néhányszor a tündöklő griff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tündöklő griff megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A tündöklő griff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12540 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1898, sebződés: 114, gyógyulás: 325, összesen: +211 ÉP}
(Továbbmész...) [238,81] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tükörtornyot. (ld. enc.) Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy ősi rúnatornyot. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ében tigris. {védettsége: 60 szúró, 170 vágó, 60 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ében tigris testét. (7 támadással 316 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (58 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont a másikra rohansz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod az ében tigris fejét. (7 támadással 744 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Cápafoggal többször eltalálod az ében tigris jobb hátsó lábát. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. Semmi eredménye! Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Az ében tigris csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Az ében tigris kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Olimpikonnal megdöfködöd az ében tigris testét. (3 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Cápafoggal megkarcolod az ében tigris jobb hátsó lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád 12 sebzést okoz. Az ében tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Az ében tigris harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az ében tigris most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13251 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1798, sebződés: 237, gyógyulás: 303, összesen: +66 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Párszor kipécézted a szellemdarázs testét. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont ellenfeledre támadsz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a szellemdarázs szellemtestét. (7 támadással 753 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a szellemdarázs testét. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! Olimpikonnal jól megszurkálod a szellemdarázs bal szárnyát. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Cápafoggal megkarcolod a szellemdarázs nyakát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Több csapást kapsz a szellemdarázs farkától. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szellemdarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1688, sebződés: 317, gyógyulás: 281, összesen: -36 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ülnök testét. (7 támadással 300 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva az Olimpikont ellenfeledre rontasz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a sötét ülnök fejét. (7 támadással 750 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a sötét ülnök fejét. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. Semmi hatás! Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a sötét ülnök a farkával, de elhibázta! Olimpikonnal megdöfködöd a sötét ülnök testét. (5 támadással 536 életpontot sebezve.) Cápafoggal megbököd a sötét ülnök sötét bőrét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) A fényaura 4 ép-t sebez. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2012, sebződés: 308, gyógyulás: 6, összesen: -302 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A szilánk működik (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 641 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tleikan behemót jókora fejét. (7 támadással 243 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (57 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az Olimpikont ellenfeledre rohansz. Olimpikonnal többször eltalálod a tleikan behemót testét. (7 támadással 568 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a tleikan behemót bal első lábát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). A tleikan behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 285 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Olimpikonnal többször eltalálod a tleikan behemót jobb első lábát. (6 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Cápafoggal megbököd a tleikan behemót bal hátsó lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád 14 sebzést okoz. A tleikan behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 308 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2295, sebződés: 650, gyógyulás: 284, összesen: -366 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a harcos hárpia bal lábát. (7 támadással 272 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Marokra fogva az Olimpikont a másikra támadsz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a harcos hárpia szélfútta haját. (7 támadással 641 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a harcos hárpia szélfútta haját. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Fényaurád 11 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 76 életpontot vesztettél. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a harcos hárpia fejét. (7 támadással 626 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a harcos hárpia bal oldalát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A harcos hárpia csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 73 életpontot vesztettél. A harcos hárpia még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 15 madártollat. 13321 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1988, sebződés: 359, gyógyulás: 350, összesen: -9 ÉP}
kb 260 30 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (30 darabot) |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
v 198 233 69 | elmormolod a 198. varázslatot |
[233,69] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg bal lábát. (7 támadással 307 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva az Olimpikont a másikra rohansz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos zsokarg jobb lábát. (7 támadással 719 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed a púpos zsokarg bamba pofáját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. A púpos zsokarg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a púpos zsokarg agyarával a testeden. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1096, sebződés: 69, gyógyulás: 165, összesen: +96 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sötét ülnök bal lábát. (7 támadással 290 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra rontasz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a sötét ülnök jobb karját. (7 támadással 740 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a sötét ülnök bal oldalát. (5 támadással 342 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Olimpikonnal megdöfködöd a sötét ülnök testét. (5 támadással 518 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a sötét ülnök bal oldalát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Nem vagy felkészülve a sötét ülnök gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával megérint. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1972, sebződés: 571, gyógyulás: 6, összesen: -565 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 641 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan behemót egyik csápját. (7 támadással 244 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (48 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az Olimpikont a másikra támadsz. Olimpikonnal többször eltalálod a tleikan behemót testét. (7 támadással 566 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Cápafoggal kicsit megbökdösöd a tleikan behemót testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Fényaurád működik (24 ép-t sebezve). A tleikan behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 298 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Olimpikonnal jól megszurkálod a tleikan behemót testét. (7 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod a tleikan behemót jókora fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. A tleikan behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 252 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A tleikan behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2383, sebződés: 598, gyógyulás: 301, összesen: -297 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a harcos hárpia jobb karját. (7 támadással 281 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a harcos hárpia bal lábát. (7 támadással 637 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a harcos hárpia fejét. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. A harcos hárpia többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 73 életpontot vesztettél. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harcos hárpia fejét. (7 támadással 596 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a harcos hárpia testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a harcos hárpia megcsapja a fejedet. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 75 életpontot vesztettél. A harcos hárpia összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 15 madártollat. 13321 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2054, sebződés: 379, gyógyulás: 339, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [234,71] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy bo'adhun éjhozó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A szilánk működik (+2 életpont). Egy elnyelés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiaspirál varázslat. 300 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 239 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (52 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bo'adhun éjhozó áttetsző mellkasát. (7 támadással 574 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a bo'adhun éjhozó nyakát. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 85 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 138 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Olimpikonnal többször eltalálod a bo'adhun éjhozó testét. (5 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed a bo'adhun éjhozó testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 100 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 157 életpontot vesztettél. A bo'adhun éjhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15273 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1833, sebződés: 576, gyógyulás: 265, összesen: -311 ÉP}
(Továbbmész...) [235,72] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy ro'galhal kísértet nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 6 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a ro'galhal kísértet testét. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Olimpikont ellenfeledre rohansz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ro'galhal kísértet szellemtestét. (7 támadással 693 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a ro'galhal kísértet bal lábát. (5 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Fényaurád 4 sebzést okoz. Nem sikerült a ro'galhal kísértet ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Olimpikonnal megdöfködöd a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (5 támadással 498 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Cápafoggal meghorzsolod a ro'galhal kísértet bal karját. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A ro'galhal kísértet pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13344 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1926, sebződés: 421, gyógyulás: 327, összesen: -94 ÉP}
szk 465 485 488 | keresed a 465. szörnyet a 485. szörnyet a 488. szörnyet |
vv 83 58 58 | elmormolod a 83. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
bpb 8 | bef. parancs berakása: 8 |
kf 462 842 | kézbeveszed/felveszed a 462. tárgyat a 842. tárggyal |
bb 2 99 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (99 darabot) |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 127 |
* 3. BP: | imádkozol |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 816. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 88. varázslatot a 172. varázslatot |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 832. tárggyal a 738. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kettéroppantó irtózatos combját. (7 támadással 303 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kettéroppantó testét. (7 támadással 657 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a kettéroppantó testét. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A kettéroppantó leken néhány pofont. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kettéroppantó testét. (7 támadással 672 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Cápafoggal meghorzsolod a kettéroppantó irtózatos combját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Mancsával a kettéroppantó megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A kettéroppantó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13137 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2010, sebződés: 268, gyógyulás: 348, összesen: +80 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 39 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 39 pontért |
VILLÁMMÁGIA (227. EZÜST KÓDEX VARÁZSLAT) Az Ezüst Kígyók messze földön híresek hatalmas villámaikról, így természetes, hogy megalkották - Fairlight segítségével - a Villámmágiát. Az Ezüst Kódex lapjaira gyönyörű szikrázó rúnákkal feljegyzett varázslat hatékonyabbá teszi a villám alapú varázslatokat a következő kör elejéig. A bűbáj létrehozásakor a szikrázó porrá váló ezüstdarab megmutatja neked Fairlight dicsőségét és a villám erejét. A költsége ennek a procedúrának még 36 VP és 5 TVP, amelynek hatására a villám varázslataid annyival sebeznek többet, amennyi a varázslói szinted (ez kb. a taumaturgiád felének felel meg). |
UTHAN TERIADAN (505. SZÖRNY) A Pusztulás Kráterének hírhedt lakói a Teriadan káoszszellemek voltak. Rég volt, amikor a bo'adhun sámánurak még uralmuk alá tudták vonni őket, azóta ez soha senkinek nem sikerült. Közülük is volt néhány, aki kiemelkedett a névtelenségből. Uthan Teriadan az előkerült bo'adhun tekercsek szerint e leghatalmasabb káoszszellem volt mind közül. Egyesek szerint minden tudását a szerencsétlenül járt sámánurak lelkéből nyerte, és minden egyes áldozattal csak erősödött a hatalma. Most, hogy már nem kóborolnak a barbár nép tagjai birodalmuk kihalt vidékein, vajon mi táplálja Uthan Teriadan tudását? Nem akadt kalandozó, aki ezt elmondhatta volna. |
BO'ADHUN GYŰRŰ (743. TÁRGY) Ez a tárgy régen nem volt túl értékes, bármely bo'adhun berzerker élettelen ujjáról lehúzhattad a csatatéren. A támadó képességeket hathatósan megnöveli - +5 támadást, és +5 erőt ad -, azonban védekezésed és ügyességed is lecsökken 5-tel. Viseletéhez legalább 25. szint szükséges. |
TÜKÖRTORONY (885. TEREPTÁRGY) Az előtted álló torony felületét valamilyen tükörszerű anyag alkotja, hiszen a nap fénye csillogva verődik vissza makulátlan külsejéről. Megpróbálod megkeresni tekinteteddel a tetejét, de nem jársz sikerrel, a minden bizonnyal csúcs formájú kupolát felhők takarják. A fejed fölött olyan húsz-harminc méterrel egy sötét foltot fedezel fel, ez valószínűleg a bejárat lehet. Csak hát oda feljutni nem egyszerű, ugyanis, még ha meg is tudnál kapaszkodni a kb. három méter átmérőjű torony tükörsima felületén, le kellene küzdened a rád ható centrifugális erőt, amit az épület forgása okoz. Épp ezért ennek a tereptárgynak a megmászásához csak a megfelelő szerszám és legalább 23. szintű mászás szakértelem segítségével fogsz vállalkozni, na meg persze ha van 55 TVP-d az akcióra (ehhez a H <mászószerszám> parancsot kell kiadnod). |
KETTÉROPPANTÓ (471. SZÖRNY) Ha a bo'adhun erdőket járod, és egyszer csak arra leszel figyelmes, hogy előtted a fák recsegve-ropogva széthajlanak, hogy utat engedjenek egy nagytestű lénynek, előfordulhat, hogy egy kettéroppantó közeledik. Aztán amikor felismered, hogy ennek a barnabőrű óriásnak te a combja közepéig sem érsz, elgondolkozhatsz az esélyeiden. Vicsorgó pofájából eszméletlen bűz árad, mely már magában is olyan gyomorfelkavaró, hogy ha nem vagy elég edzett, gondolkozás nélkül futásnak eredsz az ellenkező irányba. |
Erő: | 82 (104) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 82 (104) | Támadás: | 67 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 82 (86) | Védekezés: | 122 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 165/763 év |
Egészség: | 82 (95) | Életpont: | 1267/1389 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 82 (100) | Varázspont: | 3564/2188 | Pénz: | 25493 arany | Kép. pont: | 67 |
Tudatpont: | 30/18 | Pszi pont: | 438/371 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | * 48 |
vágófegyverek: | 37 | ütőfegyverek: | 35 | lőfegyverek: | 43 |
dobófegyverek: | 23 |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (200%) << Daramoula pálcája (#950) (300%) << Olimpikon (#973) (60%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -39.); csillaglövedék (#931) (40 -44.); csillaglövedék (#931) (45 -997.); csillaglövedék (#931) (998 .); csillaglövedék (#931) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44 | 2. nyomkövetés: | 219 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 32 | 5. csapdakészítés: | 40 | 6. csapdaészlelés: | 34 |
7. gyógyítás: | 102 | 8. titkosírás: | 7 | 9. felderítés: | 34 |
10. szörnyidomítás: | 13 | 11. teológia: | 192 (+1) | 12. taumaturgia: | 113 |
13. szerencsejáték: | 7 | 14. versengés: | 14 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 14 | 17. szörnyismeret: | 44 | 18. pszi: | * 37 |
19. zárnyitás: | 3 | 20. vadászat: | 26 | 21. vitalitás: | 7 |
22. bányászat: | 49 | 23. úszás: | 12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 550 | |||
10. vp regeneráció: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 49% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 360 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 99 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer), csillaglövedéket (#931) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), adószedő (#234), nanda (#224), lidércúr (#252), áldott okerón (#336), szintszívó lények (#9097), csataremák (#694), kronoelementál (#287), csápos otagi (#395), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), Thargodan kufár (#335), armageddont lövő lények (#9099), 9955. szövetség (#9955), 9966. szövetség (#9966) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), mösze uralkodó (#789), Veres Ignác (#4725), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (106,5,3) |
csupasz izom (#28) | láth. észlelése (#78) | óriáserő (#53) | nagyobb agypajzs (#120) |
az elme fölénye (#116) | fényaura (#211) | tűzmágia (#157) | villámmágia (#227) |
méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
27. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 51, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | vakító fény (#43) | >> | adószedő (#234) | |
istenítélet (#284) | >> | férfiak (#998) | istenítélet (#284) | >> | nők (#999) | |
puha ütés (#60) | >> | 15. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
armageddon (#218) | >> | tleikan házőrző (#507) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő (#37) | >> | bo'adhun lidérc (#467) | bo'adhun csapás (#266) | >> | elmeszonda (#487) | |
energiaspirál (#232) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
armageddon (#218) | >> | homogén artikula (#434) | bo'adhun csapás (#266) | >> | testzabáló (#438) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | vg'axtol torzító (#416) | istenítélet (#284) | >> | Techiulan (#400) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | bo'adhun csapás (#266) | >> | skarlátdémon (#790) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 39. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | homokcápa (#448) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | istenítélet (#284) | >> | zseléféreg (#453) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pengekarú nitmák (#450) | bo'adhun csapás (#266) | >> | sziklaelementál (#437) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | animált korall (#445) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | drag'kór kolosszus (#522) | bo'adhun csapás (#266) | >> | rubin góliát (#473) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | káoszszellem (#472) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tüskés totemblarg (#482) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 51, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | rubin góliát (#473) | fürgülés (#92) | >> | 40. szintű lényekre | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | elnyelés (#236) | >> | Techiulan (#400) | |
fürgülés (#92) | >> | nitmák lord (#498) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | verg elmeszaggató (#430) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szárnyaló halál és más, gyilkos szörnyetegek? Hamarosan elpusztul világunk! Ha kell, harcolj azért, hogy lehessen még öröm és boldogság, győzz le tíz szárnyaló halált! (számláló: 1) |
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 1) |
3.) Itt az ideje, hogy összeadj egy szerelmespárt, és celebráld a boldogító igent! |
HŐSTETTEID |
Helyezéseid a II. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
519 | arany (#50) | 4 | borkonyó bibe (#312) | 4 | csillagbot (#929) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 42 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
12 | kerek kő (#19) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
4 | pézsmatökmag (#934) | 1 | pszi kő (#248) | 2 | ragasztó (#83) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bo'adhun gyűrű (#743) | 2 | csillaglövedék (#931) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
4 | küklopsz szem (#643) | 17 | madártoll (#112) | 2 | óndarab (#85) | |||
3 | szent jogar (#150) | 10 | tarantulakarom (#887) | 1 | tünde nyíl (#554) | |||
3 | vasérc (#152) | 14 | víz (#27) |