62. forduló, 64. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 23. 9h:22'
EZ A 117. JÁTÉKHETED, 63. FORDULÓD
118. játékheted kezdete: szept. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,-37] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 9. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 205.]

ftv 33 365 30 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 365. szörnyet a 30. varázslatot
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

lm 15 14 7 mozogsz 15 14 7
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 2 nyílvessző talált el. 13 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [7. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! 16 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [28 pontot használtál fel, van még 177.]

lm 9 900 8 mozogsz 9 900 8
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [9. PONT.] Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 2 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy kis szobába érkezel. [8. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 vaskulcs, 1 ezüst gyűrű (ld. enc.) és 1 csontkés. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [19 pontot használtál fel, van még 158.]

lm 4 901 3 mozogsz 4 901 3
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! 19 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [19 pontot használtál fel, van még 139.]

lm 900 1 1 mozogsz 900 1 1
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Visszamész a bejárati lépcsőhöz, és elhagyod a labirintust. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 127.]

t 365 támadod a 365. szörnyet
FT 365 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy troll ritualista! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a troll ritualista jobb lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal néhányszor megcsapod a troll ritualista testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolgatod a troll ritualista ragyás bőrét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A troll ritualista csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a troll ritualista fejét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor megkarcolod a troll ritualista ragyás bőrét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 58 életpontot! [0 pontot használtál fel, van még 127.]

hu 57 123 64 hulladék: 57 123 64
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz göcsörtös bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

hu 11 hulladék: 11
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[74,-37] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Vaskarddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Találsz egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [73,-38] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő orgyilkos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fény szentélyét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [72,-38] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Látsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos bal vállát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 bőrsisakot 5 aranyért, 2 csontszablyát 4 aranyért, 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 1 csontkést 2 aranyért, 1 vaskulcsot 10 aranyért.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [27 pontot használtál fel, van még 100.]

ea 101 25 eladod a 101. tárgyat 25
Eladtál 25 tintát. 25 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

m 5 7 8 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északra
[71,-37] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ragyás burástya. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ragyás burástya bal oldalát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Csontszablyával párszor súrolva eltalálod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ragyás burástya testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a ragyás burástya bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya lecsap a bal karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. Magad mögé lököd a pitiáner szürke rinocérosz trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ragyás burástya trófeát. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 tüskét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [70,-38] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Ez Hrók erdejének a széle. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a manaelementál testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vaskarddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Csontszablyával párszor súrolva eltalálod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Vaskarddal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [70,-39] A terep továbbra is ritka erdő. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Darlan formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pókvadász. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a pókvadász testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel megpöccinted a pókvadász jobb hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a pókvadász testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [42 pontot használtál fel, van még 58.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[70,-40] Tovább barangolsz a fák között. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,-41] Fák, mindenütt csak fák. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Vaskarddal néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheran hívő! Ha Múmia akarsz lenni, keresd Shaquille O'Nealt (5727)! " Van itt egy cseréptetős torony (549. épület.). Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-2 életerő.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az Ősi Hajnal Lovagjai a Káosz ellen harcolnak Ghalla békéjéért. Állj közénk Lord Kis Se. " [18 pontot használtál fel, van még 40.]

be 549 bemész az 549. épületbe
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. Ismét ugyanaz a szolgáló fogad, és rögvest bevezet a fogadószobába. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. A ház népe nagy örömmel üdvözöl. Te rögvest beszámolsz róla, hogy mi történt legutóbbi találkozásotok óta. [210 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 láncing. (ld. enc.)] Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 35.]

kf 158 180 222 kézbeveszed/felveszed a 158. tárgyat a 180. tárggyal a 222. tárgyat
A csuklódra húzod az ezüst karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 35.]
Az ujjadra húzod az ezüst gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 35.]
Lecsatolod a rőtmanó kacagányt, majd magadra öltöd a láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[72,-41] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy kardfogú fülemüle ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr tanítványa. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy kérődző etra trófea és egy dombi yeti trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított kőszáli disznó. Holmiját egy királygyík cipeli. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Összeismerkedtek. Az ő neve Kova. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [73,-40] Egy kisebb településhez érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.) [18 pontot használtál fel, van még 17.]

av 3 alakváltás 3
Ennek az alakváltó képességnek a használata automatikus. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

szk 130 keresed a 130. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy útonállót. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

v 21 4 elmormolod a 21. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 4 kaja. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 12.]

v 21 4 elmormolod a 21. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 4 kaja. [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a pókvadász. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 204 pontot. A következő körben tehát 208 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜST GYŰRŰ (180. TÁRGY)
Egy újabb haszontalan, de értékes csecsebecse! Ujjadra húzhatod a KF 180 paranccsal. Mint a nyakláncokból, karkötőkből, fülbevalókból, így a gyűrűkből is egyszerre kétfélét hordhatsz.

MAGAS FEGYVER SZAKÉRTELEM
Amikor egy fegyver szakértelmed elér egy bizonyos szintet (egészen pontosan a 19.-et), a további fejlesztéshez már nem elegendő az állandó gyakorlás: szükség van tudatos tanulásra, új trükkök elsajátítására is. Ehhez keresned kell egy professzionális fegyvermestert, aki tanít. Minden nagyobb városban található ilyen. Ez persze azt jelenti, hogy amikor eleget gyakoroltál/harcoltál az adott fegyverrel, és eggyel magasabb szintre nőhetne a szakértelmed, akkor az nem nő meg, és nem fejlődik tovább, amíg meg nem látogatod a mestert. Miután a mester oktatott, a szakértelmed megnő eggyel, a fejlesztést folytathatod, egészen addig, amíg újból nőhetne a szakértelmed, akkor újból meg kell a mestert látogatnod.

LÁNCING (222. TÁRGY)
Ez az apró fémkarikákból készített páncél nagyon jó védettséget ad (8-as), és emellett nagyon könnyű. Elkészítése azonban borzalmas sok időt (majdnem egy évet) és nagyon nagy szakértelmet igényel, ezért te nem állhatsz neki összekohászkodni vasércből vagy valami másból.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 63. fordulód.

Erő: 13 Szint: 14 Merészség: 3/1 Magasság: 182 cm
IQ: 24 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 190/175 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 Varázspont: 156/75 Pénz: 113 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 25/16
Eddig összesen 410 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 649 TP-t kaptál. Jelenleg 71 408 TP-d van. A következő szinthez még 3 592 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gárdista, bibircsók-óriás, ragyás burástya. A 62. fordulódban 575 arany került a bankszámládra. 575 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/16 (+8%) vágófegyverek: *19/100 (+13%) ütőfegyverek: 3/32
lőfegyverek: 15/30 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (50%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) max. 1 db (3 -7.); tüske (#22) max. 2 db (8 -9.); tüske (#22) max. 3 db (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
73,57 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/93 (+11%) 2. nyomkövetés: 14/31 (+29%) 3. mászás: 3/34
4. csapdakészítés: 6/94 (+14%) 5. csapdaészlelés: 2/93 (+20%) 6. gyógyítás: 16/48
7. titkosírás: 2/6 8. felderítés: 2/58 9. teológia: 4/9 (+11%)
10. taumaturgia: 8/84 (+11%) 11. szörnyismeret: 5/10 12. zárnyitás: 6/34 (-93%)
13. vadászat: 1/23 14. bányászat: 8/77

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Métely (#7000)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> troll ritualista (#365)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> troll ritualista (#365) védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pókvadász (#59) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3)
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 38 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 688 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78)
$1 rőtmanó kacagány ($714) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) $1 * csontszablya ($64) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 * fúvócső (#20) 1 kőkalapács (#13) 1 + méregfog (#1553)
5 mérgezett tüske (#23) 12 tüske (#22) 25 ubuk tüske (#131)
1 vas dobónyíl (#189) 1 * vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * ezüst gyűrű (#180) 1 * ezüst karkötő (#158) 1 * ezüst nyaklánc (#117)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * réz papi karkötő (#307) 1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 aranypikkely (#415) 2 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 1 + hebrencs csapda (#147) 6 kaja (#2)
2 kötél (#92) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 13 csepp tinta (#101), fér még: 37]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
2 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 21 csepp spiritusz (#170), fér még: 19]
5 uzbány csőr (#169) [bennük 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 51]
5 vizestömlő (#3) [bennük 97 korty víz (#27), fér még: 3]
2 zöld üveg (#82) [bennük 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 38]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 8 álompor (#396) 1 aurach bőr (#658)
3 aurach fog (#657) 1 darázsszárny (#652) 23 drótszőr (#37)
4 ezüstdarab (#326) 3 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104)
1 grákóbőr (#41) 7 gyöngymangó (#135) 1 ¤ kazmár gyökér (#205)
39 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 Morgan kristálya (#659) 3 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
16 + pirkit (#153) 1 rinóbőr (#651) 70 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 17 sünmedve tüske (#14) 2 szvó-ektoplazma (#151)
1 vapár ág (#110) 16 varányszem (#30) 2 + vasérc (#152)

Összsúly: 55.60 kg Megterheltség: 120%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 79 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrsisak (#57) 2 csontszablya (#64) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 sallank karom (#128) 25 tinta (#101)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
70 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 1 ezüst gyűrű (#180)
6 kaja (#2) 1 láncing (#222) 9 tüske (#22)
3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

69 70 71 72 73 74 75 76
-42
-41
-40
-39
-38
-37
-36
(70,-39) egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), pókvadászok (#59)
(70,-38) manaelementál (#290)
(71,-41) cseréptetős torony (#549), barátság szent tüze (#484), manaelementál (#290)
(71,-37) ragyás burástya (#111), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(72,-41) kardfogú fülemüle (#146), Kova (2298. kalandozó)
(72,-38) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), orgyilkos (#131)
(73,-40) főutca (#399), szent tölgyfa (#393)
(73,-38) orgyilkos (#131), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(74,-37) manaelementál (#290), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Sheran oltár, olvasztókemence (#86)
(75,-37) a 42. labirintus bejárata, troll ritualista (#365)

Üzenet küldése a karakternek