Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. júl. 16. 9h:18' EZ A 951. JÁTÉKHETED, 634. FORDULÓD 952. játékheted kezdete: júl. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 32 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3611 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 137. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 227. varázslatot a 279. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 172. varázslatot a 178. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 64. varázslatot a 247. varázslatot |
* 8. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 477. tárggyal |
* 10. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
vv 112 377 184 | elmormolod a 112. varázslatot a 377. varázslatot a 184. varázslatot |
hh 841 1253 1107 | használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 882.]
f 953 | kísérletezel a 953. tárggyal |
kt 954 1 | elkészíted a 954. tárgyat (1 darabot) |
kf 954 | kézbeveszed/felveszed a 954. tárgyat |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
fno 11 1 | fejl. pont elköltés 11 1 |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a kőkorszaki szaki fejét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriáspók bal oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy védelem tűz ellen mágiát. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 348 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor furcsa alakját. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Teli tüdőből elordítod: "A PÖRÖLY nevében!" 48 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával néhányszor súrolod az elemi pulzátor furcsa alakját. (6 támadással 610 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Transzformálsz! (+61 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval gyengén megütöd az elemi pulzátor fejét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az elemi pulzátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 11531 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1452, sebződés: 7, gyógyulás: 143, összesen: +136 ÉP}
(Továbbmész...) [251,55] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Egy kolostor romjaira bukkansz. Sok-sok évszázad eltelhetett már azóta, hogy itt esthar papok laktak, ma már csak a buja növényzet az úr. Látsz egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Longnower vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [borkonyó bibe ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy zseléféreg. {támadása: 63.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Ez mellément. A szörny savat lehel! A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Elkiáltod magad: "Lejárt az időd!" 48 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával párszor súrolva eltalálod a zseléféreg testét. (6 támadással 615 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Transzformálsz! (+61 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval párszor megpöccinted a zseléféreg testét. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) A zseléféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) A zseléféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Daramoula pálcájával néhány helyen meghorzsolod a zseléféreg testét. (6 támadással 571 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval néhányszor súrolod a zseléféreg testét. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) A zseléféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) A zseléféreg farkával megérint. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1852, sebződés: 475, gyógyulás: 343, összesen: -132 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 2250 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 46 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 590 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Daramoula pálcájával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (6 támadással 592 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 4270, sebződés: 56, gyógyulás: 340, összesen: +284 ÉP}
be 105 | bemész a 105. titkos labirintusba |
lm 12 12 12 | mozogsz 12 12 12 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Koncentrálsz, majd megindítasz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc bal lábát. (6 támadással 329 életpontot sebezve.) Hatalmasat kiáltasz: "Ezt kapd ki!" 47 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával néhányszor épp csak megérinted a gothag döglidérc jobb oldalát. (6 támadással 573 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod a gothag döglidérc bal lábát. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gothag döglidérc karma a fejed mellett suhan el! Daramoula pálcájával párszor súrolva eltalálod a gothag döglidérc bal lábát. (4 támadással 380 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. Zombilapítóval megpöccinted a gothag döglidérc testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gothag döglidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 14778 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1874, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. 320 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd tenyészet testét. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Nem fog fájni!" 44 ép-nyi sebzést okoztál. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával néhányszor épp csak megérinted a smaragd tenyészet testét. (6 támadással 596 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted a smaragd tenyészet rezegő levelét. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Csápjával megérint a smaragd tenyészet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A smaragd tenyészet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Daramoula pálcájával néhány helyen meghorzsolod a smaragd tenyészet testét. (2 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval megpöccinted a smaragd tenyészet rezegő levelét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A smaragd tenyészet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A smaragd tenyészet elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a smaragd tenyészet száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14362 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1946, sebződés: 20, gyógyulás: 229, összesen: +209 ÉP}
vv 205 109 161 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 161. varázslatot |
v 198 227 51 | elmormolod a 198. varázslatot |
[227,51] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték.
be 691 | bemész a 691. épületbe |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 337 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a krathan csontváz bal oldalát. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Pusztulj!" Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával néhányszor épp csak megérinted a krathan csontváz jobb lábát. (6 támadással 614 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval párszor megpöccinted a krathan csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A krathan csontváz vágása nem talált el. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával párszor súrolva eltalálod a krathan csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval csak érinted a krathan csontváz zörgő csontjait. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A krathan csontváz fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A krathan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15354 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2025, sebződés: 36, gyógyulás: 77, összesen: +41 ÉP}
(Továbbmész...) [225,51] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy natharion gólem. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 2x 5d32+100.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy az agy kifacsarása. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Nem találtad el. Hatalmasat kiáltasz: "Búcsúzz az életedtől!" 49 ép-nyi sebzést okoztál. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával párszor súrolva eltalálod a natharion gólem bal oldalát. (6 támadással 582 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted a natharion gólem jobb karját. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A natharion gólem mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Daramoula pálcájával párszor súrolva eltalálod a natharion gólem bal karját. (6 támadással 574 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval párszor megpöccinted a natharion gólem testét. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Mancsával a natharion gólem megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1817, sebződés: 115, gyógyulás: 55, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) [224,52] A bozótost dombság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy pézsmatököt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 1 Szerencsejáték, 1 Mákrózsa főzet, 1 Ellenvarázslat, 1 Illúziópalota, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 5 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Piromenyét, 1 Influenza, 1 Kaszabolósáska, 1 Orzag bilincse. Semmi változás. Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 1 Kaszabolósáska, 1 Aranyeső, 1 Tisztítótűz, 2 Influenza. Ez egy pár! Vesztettél. 2142 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 43 aranyad, ami most már az övé.
Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy homogén artikula került az utadba. {védettsége: 78 szúró, 78 vágó, 78 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. 344 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Ez egy jó nap a halálra!" 44 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával néhányszor épp csak megérinted a homogén artikula bal középső lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod a homogén artikula bamba madárfejét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A homogén artikula feléd csap csőrével, de sikertelenül. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával néhányszor súrolod a homogén artikula testét. (6 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval meghorzsolod a homogén artikula gyapjas testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A homogén artikula megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 76 életpontot vesztettél. Nyelvét a homogén artikula feléd löki, de eredménytelenül. A homogén artikula most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 artikula bélhólyagot. 13957 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1551, sebződés: 167, gyógyulás: 168, összesen: +1 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. 2250 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Hatalmasat kiáltasz: "Gyere és halj meg!" 49 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (6 támadással 573 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Daramoula pálcájával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (6 támadással 562 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Daramoula pálcájával néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 539 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). A manaelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 5056, sebződés: 59, gyógyulás: 240, összesen: +181 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy az agy kifacsarása. 334 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 80 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A lidérctűz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
4989 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 80, gyógyulás: 2, összesen: -78 ÉP}
(Továbbmész...) [222,52] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy kőkorszaki szaki! {max. életpontja: 69-76.}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét főgnóm testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sötét főgnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriáspók csupasz testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [221,53] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy shokara bogár került az utadba. {max. életpontja: 1531-1730.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 229 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Hatalmasat kiáltasz: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 50 ép-nyi sebzést okoztál. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával néhány helyen meghorzsolod a shokara bogár testét. (6 támadással 512 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 55 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a shokara bogár testét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Daramoula pálcájával néhányszor súrolod a shokara bogár bal oldalát. (6 támadással 518 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval súrolod a shokara bogár fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A shokara bogár csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
14235 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1681, sebződés: 108, gyógyulás: 160, összesen: +52 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. 2250 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Már megint nincs rajtad sapja!" 48 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 ordítás). Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál egyik csápját. (6 támadással 602 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Daramoula pálcájával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 573 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Daramoula pálcájával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (6 támadással 571 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Véres nyál csordul ki a manaelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 5056, sebződés: 62, gyógyulás: 205, összesen: +143 ÉP}
m 7 4 | mozogsz északnyugatra, délre |
Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 200 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Pusztulj!" 51 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a homokcápa testét. (6 támadással 425 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A homokcápa tűhegyes fogait a jobb lábadba mélyeszti. (1 támadástól 421 életpontot vesztesz.) Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a homokcápa ruganyos testét. (3 támadással 221 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 366 életpontot vesztesz.) A homokcápa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 cápazsírt. (ld. enc.) 9936 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1047, sebződés: 787, gyógyulás: 6, összesen: -781 ÉP}
(Továbbmész...) [220,53] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy shokara bogár. {támadása: 60.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elkiáltod magad: "Gyere és halj meg!" 47 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával gyengén megütögeted a shokara bogár testét. (6 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 59 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval gyengén megütögeted a shokara bogár testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Daramoula pálcájával párszor megpöccinted a shokara bogár jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval súrolod a shokara bogár bal vállát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A shokara bogár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
14235 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1670, sebződés: 269, gyógyulás: 286, összesen: +17 ÉP}
szk 443 | keresed a 443. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
ef 5 503 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 3. BP: | kreálsz a 239. tárggyal a 122. tárgyat (6 darabot) |
* 4. BP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 5. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 6. BP: | élelemszerzés 40 pontért |
Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 216 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Hatalmasat kiáltasz: "Harcra fel, ma győzni kell!" 47 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a homokcápa testét. (6 támadással 448 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A homokcápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 385 életpontot vesztesz.) Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a homokcápa óriási pofáját. (6 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. A homokcápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +48 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1321, sebződés: 385, gyógyulás: 265, összesen: -120 ÉP}
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal |
* 8. BP: | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
SSSZISSSZENŐ CSIZMA (954. TÁRGY) Micsoda felfedezés! Ha Ssszisszenő különös bőrét még csak kikészíteni sem kell ahhoz, hogy felhasználhasd egy tökéletes lábbeli készítésekor. A zöldesbordó, gumiszerű anyag könnyen formázható, így 1 db Ssszissszenő bőréből némi hajtogatással, és préseléssel előállíthatod az úgynevezett Ssszissszenő csizmát. A csizma viselése 10 védettséget, 30 max. ÉP-t ad, valamint csapdaészlelés szakértelmedet is megnöveli kettővel. Elkészítéséhez 30 TVP-re van szükséged. A tárgyhoz viseléséhez legalább 30. szintűnek kell lenned. |
HOMOKCÁPA (448. SZÖRNY) Minden fantáziád csődöt mond, amikor megpróbálod elképzelni, ahogy az óceánokból a cápák visszatérnek a szárazföldre, megtanulnak lélegezni, és elkúsznak a sivatagokig, és ugyanúgy lesnek a homok alól a zsákmányra, mint annak idején a vizek mélyéről. Hogyan történhetett ez meg? Hány évezred evolúciója volt ehhez szükséges? Mindenesetre, ezek a vérszomjas teremtmények most már tökéletesen adaptálódtak a szárazföldi életmódhoz, gyorsabban mozognak a homok alatt, mint te a homok fölött, és eközben megőrizték fogaik iszonyatos harapóerejét. A homokcápával szemben ütőfegyvert alkalmazni értelmetlen. |
CÁPAZSÍR (932. TÁRGY) A homokcápa bőre alatt vastag lebenyeket találhatsz, melyek zsírszerű anyagot rejtenek belsejükben. Ehhez viszont először térdre kell kényszerítened ezt a félelmetes teremtményt, utána pedig ki kellene találni, mire is lehetne használni... |
Erő: | 77 (114) | Szint: | 50 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 85 (99) | Támadás: | 69 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 63 (133) kg |
Ügyesség: | 77 (96) | Védekezés: | 145 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 48/65 év |
Egészség: | 83 (99) | Életpont: | 1529/1150 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 77 (103) | Varázspont: | 3898/1650 | Pénz: | 6042 arany | Kép. pont: | 61 |
Tudatpont: | 30/2 | Pszi pont: | 729/4 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 35 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 17/58 | szúrófegyverek: | 36/82 | vágófegyverek: | 36/14 (+1%) |
ütőfegyverek: | 43/54 (+10%) | lőfegyverek: | 40/65 | dobófegyverek: | 25/21 |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) << Shengoroth karma (#1520) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ezüstshuriken (#327) (5 .); bumeráng (#249) (6 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -25.); mérgezett vasnyíl (#187) (26 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); kerek kő (#19) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
220,53 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/54 (-289%) | 2. nyomkövetés: | 161/88 (+45%) | 3. lopás: | 7/10 (-300%) |
4. mászás: | 27/36 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 42/73 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 25/20 (-94%) |
7. gyógyítás: | 96/6 | 8. titkosírás: | 18/79 | 9. felderítés: | 41/14 |
10. szörnyidomítás: | 23/78 | 11. teológia: | 206/43 (+91%) | 12. taumaturgia: | 162/70 (-787%) |
13. szerencsejáték: | 8/93 (+11%) | 14. versengés: | 20/27 (+5%) | 15. zene: | 54/67 |
16. szörnyismeret: | 29/28 | 17. pszi: | 67/14 (+14%) | 18. zárnyitás: | 8/64 (-283%) |
19. vadászat: | 60/50 (+46%) | 20. vitalitás: | 11/61 | 21. bányászat: | 40/70 (+3%) |
22. úszás: | 29/23 | 23. főzés: | 3/31 (+23%) | 24. ordítás: | 73/4 (+14%) |
25. csapatmunka: | 1/29 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 | |||
11. kincskeresés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 100 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 15 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 90 darabot, csak egyszer), Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), aranyfecske (#283), bávatag golombár (#165), Raia angyala (#333), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), manaelementál (#290), ezerszemű bestia (#288), rubin sárkány (#330), elemi pulzátor (#440) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), hullámelementál (#411), bosszantó apróság (#452) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 12 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
nagyobb agypajzs (#120) | szemmelverés (#137) | Symulf rúnája (#182) | tűzmágia (#157) |
villámmágia (#227) | jégmágia (#279) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
planetáris őrdémon (#172) | tárgyvédelem (#178) | pszi-ernyő (#64) | elme dominanciája (#247) |
papi aura (#377) | varázsszem (#184) | hadiszerencse III (#59) | Pörhemór köre (#205) (105,12,1) |
varázsenergia (#161) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
villámsújtás (#89), jégcsóva (#41), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155), méregfelhő II (#193), méregfelhő (#37), pajzszúzás (#251), villámcsapás (#50), az agy kifacsarása (#197), nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
varázsvédelem II (#108), agytaposás (#180), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 53, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | pszi elementál (#221) | direkt kontakt. II (#122) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | őrült varázsló (#255) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | villámsújtás (#89) | >> | szutykos remák (#191) | |
izomernyesztés (#33) | >> | halálhozó (#419) | villámsújtás (#89) | >> | noth szellem (#250) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | |
háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
armageddon (#218) | >> | őrjáratozó katona (#274) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | ében hadúr (#294) | az agy kifacsarása (#197) | >> | árnylord (#342) | |
teljes őrület (#118) | >> | Thargodan mágus (#318) | istenítélet (#284) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | háló (#186) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
háló (#186) | >> | 20. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | 43. szintű lényekre | |
gömbvillám (#176) | >> | 28. szintű lényekre | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
jégoszlop (#231) | >> | férfiak (#998) | jégoszlop (#231) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | quwarg agyfürkész (#745) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | quwarg gigász (#7128) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 53, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
Solisar aurája (#240) | >> | rubin sárkány (#330) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
Solisar aurája (#240) | >> | márvány sárkány (#328) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
agytaposás (#180) | >> | smaragd sárkány (#326) | agytaposás (#180) | >> | aranyfecske (#283) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
agytaposás (#180) | >> | ezerszemű bestia (#288) | fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | |
agytaposás (#180) | >> | őrjáratozó katona (#274) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
agytaposás (#180) | >> | nők (#999) | agytaposás (#180) | >> | férfiak (#998) | |
agytaposás (#180) | >> | élőholt ősmágus (#179) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Adj el a boltban egy tárgyat, amiért legalább 1000 aranyat adnak! |
2.) Látni akarok egy igazi dalebgad kristálykulcsot! Mutasd be oltáromnál, de siess! |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld kincskeresés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
Jelvényeid: Naprend (a Chara-din elleni harcért). |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 97, pontszámod: 816. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 élőholt, 4 vadász, 3 nagymester, 3 parafenomén, 3 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) csatakiáltás (111) gyógyító totem (116) hangcsapás (130) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) csatakiáltás II. (223) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) magiometer (314) az élet forrása (337) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 20 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 365 TU szükséges.) tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1424. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jégszilánk (#1128) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
3 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | Ssszissszenő bőre (#953) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
11 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | artikula bélhólyag (#927) | 1 | cápazsír (#932) | 1 | dizen kulcs (#472) | |||
2 | gyenge méreg (#26) | 15 | kaja (#2) | 3 | kerek kő (#19) | |||
2 | kőszem (#304) | 2 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | sötét ital (#284) | 4 | spiritusz (#170) | 1 | Ssszissszenő csizma (#954) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 6 | varázskő (#305) |