Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. nov. 5. 9h:06' EZ A 663. JÁTÉKHETED, 637. FORDULÓD 664. játékheted kezdete: nov. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 247. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 296. varázslatot a 297. varázslatot |
h 1271 1477 | használod az 1271. tárgyat |
hu 1520 531 1155 | hulladék: 1520 531 1155 |
ftv 284 591 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot az 591. szörnyet |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
kf 837 2 | kézbeveszed/felveszed a 837. tárgyat a bal kezedbe |
ef 20 501 | energia fejlesztése 20 |
vv 147 384 161 | elmormolod a 147. varázslatot a 384. varázslatot a 161. varázslatot |
id 871 26 | idomítod a 871. szörnyet 26 pontért |
tv 318 | támadó/véd. varázslat a 318. varázslatot |
vv 309 319 326 | elmormolod a 309. varázslatot a 319. varázslatot a 326. varázslatot |
vv 309 309 309 | elmormolod a 309. varázslatot a 309. varázslatot a 309. varázslatot |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
v 198 278 91 | elmormolod a 198. varázslatot |
[278,91] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sötét kaszás került az utadba. {szintje: 45.} {támadása: 120.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 1226 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét kaszás fekete csuháját. (7 támadással 230 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (19 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (67 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a sötét kaszás testét. (8 támadással 757 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (63 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a sötét kaszás fekete csuháját. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. Sajnos nem sikerült a sötét kaszás minden csapását hárítanod. (2 támadástól 234 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 52 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sötét kasza. 24079 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2643, sebződés: 403, gyógyulás: 12, összesen: -391 ÉP}
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 515 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a patás tanough testét. (7 támadással 230 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (50 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (69 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a patás tanough bal első lábát. (8 támadással 756 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a patás tanough testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (35 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A patás tanough agyarát a jobb combodba döfi. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Egy jól irányzott rúgással a patás tanough hátrataszít. (1 támadástól 303 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kígyópengével megvagdalod a patás tanough testét. (8 támadással 760 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (36 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a patás tanough farkát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (63 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 99 életpontot sebeztél. Fényaurád 4 sebzést okoz. A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 218 életpontot vesztesz.) Egy hibás mozdulat, és máris a patás tanough belerúg a kezedbe! (1 támadástól 219 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 3233, sebződés: 979, gyógyulás: 12, összesen: -967 ÉP}
(Továbbmész...) [280,92] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy smaragdvámpír. {védettsége: 75 szúró, 75 vágó, 200 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 515 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdvámpír áttetsző testét. (7 támadással 236 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kígyópengével néhányszor megcsapod a smaragdvámpír ébenfekete köpenyét. (8 támadással 735 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (12 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. Semmi hatás! {KCC:} Nitmák pengével megvagdalod a smaragdvámpír testét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (23 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 100 életpontot sebeztél. Fényaurád 13 sebzést okoz. A smaragdvámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 224 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A smaragdvámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragdvámpír bal lábát. (7 támadással 679 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (37 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. {GYD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a smaragdvámpír áttetsző testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (25 életpontot sebezve.) A fényaura 14 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 218 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragdvámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez.
A smaragdvámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22872 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-45 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2781, sebződés: 615, gyógyulás: 16, összesen: -599 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 ősteológia). Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor furcsa alakját. (7 támadással 229 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed az elemi pulzátor furcsa alakját. (8 támadással 774 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Nitmák pengével végigvagdosod az elemi pulzátor furcsa alakját. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki az elemi pulzátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 2 madártollat. 10911 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1501, sebződés: 7, gyógyulás: 12, összesen: +5 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 257 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan házőrző jobb első lábát. (7 támadással 245 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (8 támadással 748 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével megvagdalod a tleikan házőrző testét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. A tleikan házőrző csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző beleharap a kezedbe. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) {KCC:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (6 támadással 595 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (37 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (46 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. A tleikan házőrző rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14882 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2525, sebződés: 523, gyógyulás: 12, összesen: -511 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 515 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tleikan hadúr jobb lábát. (7 támadással 238 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kígyópengével párszor kilyukasztod a tleikan hadúr oszladozó fejét. (8 támadással 780 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (54 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {KCC:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a tleikan hadúr nyakát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (24 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Sajnos nem sikerült a tleikan hadúr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 223 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tleikan hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16041 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1967, sebződés: 223, gyógyulás: 12, összesen: -211 ÉP}
(Továbbmész...) [281,92] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felrakod a vénasszony hátára a rőzsét. Hálásan szól hozzád: - Az istenek segítsenek utadon! (+2 jóság.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy gnomori rémszolga. Nem jelenthet különösebb problémát. {mágikus sebezhetőség: 60%.} {egyik sebzési módja: 2x 15d12+70.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 309 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a gnomori rémszolga testét. (7 támadással 226 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (22 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (73 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kígyópengével végigvagdosod a gnomori rémszolga testét. (8 támadással 752 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (43 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. {GYD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a gnomori rémszolga bal lábát. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (39 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A gnomori rémszolga pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 285 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Kígyópengével néhányszor megcsapod a gnomori rémszolga jobb lábát. (8 támadással 743 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. {KCC:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a gnomori rémszolga bal lábát. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (35 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A gnomori rémszolga újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 277 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél.
A gnomori rémszolga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22845 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2764, sebződés: 672, gyógyulás: 12, összesen: -660 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 772 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a nekromanta kóborló testét. (7 támadással 112 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Kígyópengével megvagdalod a nekromanta kóborló jobb oldalát. (8 támadással 388 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (44 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 186 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a nekromanta kóborló testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 69 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. {KCC:} Kígyópengével végigvagdosod a nekromanta kóborló nyakát. (8 támadással 388 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a nekromanta kóborló fejét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (49 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 148 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 251 életpontot vesztesz.) Kritikus az ütés! Kivégeztek! 1467 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 72 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult.
{Csatastatisztika; sebzés: 2689, sebződés: 2218, gyógyulás: 12, összesen: -2206 ÉP}
(Továbbmész...) [283,90] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.)
Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din oltárt. Délre nézve látsz egy tükörtornyot. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy nekromanta kóborló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {fizikai sebezhetőség: 50%.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 772 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a nekromanta kóborló jobb vállát. (7 támadással 111 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a nekromanta kóborló testét. (8 támadással 387 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (58 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 214 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {KCC:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (56 életpontot sebezve.) Fényaurád 15 sebzést okoz. A nekromanta kóborló megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 224 életpontot vesztesz.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 75 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Kígyópengével néhányszor megcsapod a nekromanta kóborló fejét. (8 támadással 365 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (79 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Nitmák pengével néhányszor súrolod a nekromanta kóborló jobb lábát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (66 életpontot sebezve.) Fényaurád 26 sebzést okoz. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 69 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 70 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult.
{KCC:} Kígyópengével párszor súrolva eltalálod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a nekromanta kóborló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (50 életpontot sebezve.) A fényaura 27 ép-t sebez. A nekromanta kóborló megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 53 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A nekromanta kóborló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28797 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2976, sebződés: 1093, gyógyulás: 12, összesen: -1081 ÉP}
(Továbbmész...) [283,89] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sötét kaszás. {szintje: 45.} {védettsége: 85 szúró, 85 vágó, 85 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 1206 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. 6666 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 1206, sebződés: 6716, gyógyulás: 12, összesen: -6704 ÉP}
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 772 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (7 támadással 114 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra rontasz. {GYD:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a nekromanta kóborló bal lábát. (8 támadással 387 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (52 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 207 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (40 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 171 életpontot sebeztél. Fényaurád 24 sebzést okoz. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 292 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 53 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 70 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. {GYD:} Kígyópengével megvagdalod a nekromanta kóborló jobb lábát. (8 támadással 378 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. Semmi hatás! {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (52 életpontot sebezve.) Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. Bár ügyesen védekezel, a nekromanta kóborló sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 259 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 70 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult.
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2592, sebződés: 808, gyógyulás: 12, összesen: -796 ÉP}
(Továbbmész...) [285,88] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tlopedmuk. {puha ütés varázslat nem hat rá.} {egyik sebzési módja: 1x 13d15+30.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 515 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 38 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tlopedmuk véres pofáját. (7 támadással 222 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a tlopedmuk nyakát. (8 támadással 760 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (20 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Semmi hatás! {KCC:} Nitmák pengével végigvagdosod a tlopedmuk testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (43 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. Megnyirbálja a tlopedmuk ollója a jobb karodat. (2 támadástól 232 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-14 TVP). A tlopedmuk fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a tlopedmuk testét. (8 támadással 756 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. A támadás sajnos hatástalan volt. {GYD:} Nitmák pengével súrolod a tlopedmuk jobb oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Gyengül a védelmed - a tlopedmuk ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 218 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-14 TVP). A tlopedmuk belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!)
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20507 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2765, sebződés: 754, gyógyulás: 12, összesen: -742 ÉP}
(Továbbmész...) [286,87] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Killer, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sötét kaszás közeledik. {szintje: 45.} {max. életpontja: 2401-2600.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1264 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét kaszás testét. (7 támadással 232 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a sötét kaszás bal lábát. (8 támadással 777 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {KCC:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a sötét kaszás testét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) A fényaura 25 ép-t sebez. Sajnos nem sikerült a sötét kaszás minden csapását hárítanod. (2 támadástól 277 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 sötét kasza. 24079 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2741, sebződés: 388, gyógyulás: 12, összesen: -376 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 772 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a ködmágus testét. (7 támadással 125 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a ködmágus testét. (8 támadással 374 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (41 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a ködmágus testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (29 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 150 életpontot sebeztél. Fényaurád 21 sebzést okoz. Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Kígyópengével megvagdalod a ködmágus jobb lábát. (8 támadással 381 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (47 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a ködmágus bal lábát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (18 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. {KCC:} Kígyópengével kicsit megvagdalod a ködmágus fejét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (55 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Semmi eredménye! {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a ködmágus testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (74 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye!
A ködmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23456 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2648, sebződés: 518, gyógyulás: 12, összesen: -506 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 515 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltalált téged. (60 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod az árnygólem testét. (8 támadással 753 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod az árnygólem testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. Az árnygólem cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 458 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. {KCC:} Kígyópengével megvagdalod az árnygólem testét. (8 támadással 739 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. Semmi eredménye! {GYD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted az árnygólem átlátszó hasát. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (44 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. Fényaurád 6 sebzést okoz. Az árnygólem péppé veri jobb válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 515 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27992 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2847, sebződés: 1033, gyógyulás: 12, összesen: -1021 ÉP}
(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.
[288,85] A síkságot ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tlopedmuk. {puha ütés varázslat nem hat rá.} {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 515 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tlopedmuk testét. (7 támadással 234 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (31 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a tlopedmuk testét. (8 támadással 741 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (22 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a tlopedmuk testét. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (39 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. Kemény ollójával a tlopedmuk végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-13 TVP). A tlopedmuk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a tlopedmuk jobb karját. (8 támadással 721 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! {GYD:} Nitmák pengével megkarcolod a tlopedmuk jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Gyengül a védelmed - a tlopedmuk ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 198 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-9 TVP). A tlopedmuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!)
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 mul tekercs (ld. enc.). 20507 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2747, sebződés: 638, gyógyulás: 12, összesen: -626 ÉP}
bb 957 5 | beraksz a bankba a 957. tárgyat (5 darabot) |
szk 591 | keresed az 591. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 60 pontért |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
MUL TEKERCS (786. TÁRGY) Ez egy hihetetlenül ősi pergamentekercs. Óvatosan nyitod szét, de várakozásod ellenére, nem omlik porrá. Apró rúnákkal van teleróva, amelyeket nem értesz, a papír első sorában azonban három nagyobb betűt látsz, a mágusiskolában tanult jelekkel. Azt mondják, hogy "MUL". [Ez a tárgy nem adható át.] |
Erő: | 80 (100) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 73 (107) | Támadás: | 84 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 78 (100) | Védekezés: | 129 (131) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/228 év |
Egészség: | 76 (107) | Életpont: | 1619/1631 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 76 (96) | Varázspont: | 3303/503 | Pénz: | 11300 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 804/481 | Halhatatlanság: | 19 % | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 23/11 | ökölvívás: | 32/12 | szúrófegyverek: | 29/31 |
vágófegyverek: | 48/60 (+12%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 41/88 (+3%) |
dobófegyverek: | 23/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << kígyópenge (#955) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -44.); csillaglövedék (#931) (45 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 46/73 | 2. nyomkövetés: | 196/30 (+12%) | 3. lopás: | 5/4 |
4. mászás: | 26/36 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 79/81 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 23/34 |
7. gyógyítás: | 69/11 | 8. titkosírás: | 12/5 | 9. felderítés: | 39/19 |
10. szörnyidomítás: | 52/98 (+24%) | 11. teológia: | 199/39 (+47%) | 12. taumaturgia: | 123/50 (+28%) |
13. szerencsejáték: | 11/75 | 14. versengés: | 28/87 | 15. harcművészetek: | 29/9 |
16. zene: | 287/42 | 17. szörnyismeret: | 55/87 | 18. pszi: | 76/23 (+5%) |
19. zárnyitás: | 33/57 | 20. vadászat: | 22/24 | 21. vitalitás: | 6/63 |
22. bányászat: | 44/25 | 23. úszás: | 46/68 | 24. főzés: | 10/46 |
25. ősteológia: | 2/89 (+154%) | 26. csapatmunka: | 15/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1(3) |
9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761), trakuun lidérc (#576) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) |
gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) |
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (544,1) | kézrátétel (#381) | állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (111,53,1) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | csábmosoly (#16) | esszenciavédelem (#165) |
tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | elme dominanciája (#247) | fényaura (#211) |
a lélek védelme (#57) | nagyobb agypajzs (#120) | hadiszerencse III (#59) | önanalízis (#296) |
pszi-ernyő III (#297) | mágikus ütés (#147) | varázsenergia (#161) | isteni bölcsesség (#319) |
méregsemlegesítés (#14) | fürkésző szemek (#213) | szörnycsábítás (#83) | feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240), fizikai pajzs (#318) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 35. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 36. szintű lényekre | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | greén örvény (#443) | istenítélet (#284) | >> | Dreighatran (#523) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 40. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | Alkotó (#578) | istenítélet (#284) | >> | sötét kaszás (#591) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | kyorg őrgólem (#567) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Dreighatran (#523) | ongóliant tombolás (#146) | >> | natharion gólem (#428) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
2.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 6) |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 8 |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 1. Legjobb pontszámod: 192. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 230 pontnyi fejlesztés szükséges. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 11 | borkonyó bibe (#312) | 3 | deus ex machina (#1) | |||
18 | isteni könnycsepp (#260) | 38 | kaja (#2) | 3 | kitintüske (#879) | |||
1 | lidérckorona (#531) | 12 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 42 | obszidián karkötő (#229) | 20 | pézsmatökmag (#934) | |||
4 | purifikátor háj (#269) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | Shengoroth karma (#1520) | |||
6 | tenger gyümölcse (#1155) | 13 | tünde nyíl (#554) | 2 | vámpírfog (#1221) | |||
20 | vasérc (#152) | 15 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2694 | arany (#50) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | 20 | csillaglövedék (#931) | |||
2 | jokonbia ág (#1477) | 10 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mul tekercs (#786) |