Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. júl. 24. 9h:52' EZ A 952. JÁTÉKHETED, 643. FORDULÓD 953. játékheted kezdete: júl. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3611 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 137. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 227. varázslatot a 279. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 172. varázslatot a 178. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 64. varázslatot a 247. varázslatot |
* 8. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 477. tárggyal |
* 10. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
kre 272 30 3 | kreálsz a 272. tárggyal a 30. tárgyat (3 darabot) |
kre 403 1128 3 | kreálsz a 403. tárggyal az 1128. tárgyat (3 darabot) |
vv 109 377 184 | elmormolod a 109. varázslatot a 377. varázslatot a 184. varázslatot |
hh 841 1253 522 | használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 522. tárgyat |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
v 84 291 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo] Egy védelem tűz ellen rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. 429 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 3 csillaglövedék. Párszor kipécézted az Ekhnagorhu bal vállát. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 pirkitet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 613, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
kf 820 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
v 198 228 111 | elmormolod a 198. varázslatot |
[228,111] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy manilla-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított szent tölgyfát. Találsz egy pézsmatököt. Találsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy csillagbozótost. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Dzsoki a gonosz formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
be 692 | bemész a 692. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Gyors léptekkel magad mögött hagyod a barlangot. [5 pontot használtál fel, van még 911.]
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy védelem tűz ellen mágia... Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske testét. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 56 ép-nyi sebzést okoztál. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával néhány helyen meghorzsolod az aranyfecske csillogó testét. (3 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval csak érinted az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mászókampó felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 75 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 818, sebződés: 92, gyógyulás: 79, összesen: -13 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 861 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bo'adhun lidérc bal oldalát. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Ghalláért!" 47 ép-nyi sebzést okoztál. Elszántan a másikra támadsz. Daramoula pálcájával néhány helyen meghorzsolod a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 711 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Transzformálsz! (+71 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval gyengén megütöd a bo'adhun lidérc testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A bo'adhun lidérc csapása csak a levegőt találja. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-65 életerő). Véres nyál csordul ki a bo'adhun lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16408 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2091, sebződés: 65, gyógyulás: 163, összesen: +98 ÉP}
(Továbbmész...) [230,109] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő hájas okerón mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 40.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. 421 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a hájas okerón testét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Csatakiáltást hallatsz: "Búcsúzz az életedtől!" 42 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 ordítás). Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a hájas okerón testét. (6 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval gyengén megütögeted a hájas okerón testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a hájas okerón hájas derekát. (3 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval meghorzsolod a hájas okerón jobb vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A hájas okerón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13895 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2019, sebződés: 0, gyógyulás: 222, összesen: +222 ÉP}
(Továbbmész...) [231,108] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kristálypalotát. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Emella a Bombázó vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy átokmurgattyú! {max. életpontja: 91-110.} Ujjúj! De itt veszélyben vagy! Szíved kalapál, ahogy villámgyorsan lelécelsz. Lassan, vigyázva ereszkedsz le a kristálypalota oldalán. Micsoda élmény volt! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy hájas okerón nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 40.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. 415 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hájas okerón bal első lábát. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Elkiáltod magad: "Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!" 47 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a hájas okerón testét. (6 támadással 626 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval gyengén megütögeted a hájas okerón nyakát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a hájas okerón testét. (3 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval épp hogy eltalálod a hájas okerón bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13895 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2023, sebződés: 0, gyógyulás: 222, összesen: +222 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 866 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ében tigris fejét. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Elkiáltod magad: "Már megint nincs rajtad sapja!" 51 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával néhány helyen meghorzsolod az ében tigris nyakát. (5 támadással 488 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval épp hogy eltalálod az ében tigris testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az ében tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Az ében tigris harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Az ében tigris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14576 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1847, sebződés: 209, gyógyulás: 118, összesen: -91 ÉP}
(Továbbmész...) [233,106] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Tisztítótűz, 2 Illúziópalota, 1 Vérfürdető magszim. Ez két pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 2 Tisztítótűz, 3 Illúziópalota. Ez full! Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 1 Szerencsejáték, 2 Orzag bilincse, 1 Influenza, 1 Déja vu. Ez csak egy pár! Nyertél. 2. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Sötét halál, 1 Piromenyét, 1 Illúziósárkány, 1 Aranyeső. Ez egy pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 3 Sötét halál, 1 Illúziósárkány, 1 Aranyeső. Ez terc! Egyszerre rakjátok az asztalra a lapjaitokat. Az árnymanó előtt a következő hever: 1 Szerencsejáték, 1 Orbitális mackósajt, 1 Garokk, 1 Sötét motyogó, 1 Influenza. Nyertél. 3. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Garokk, 1 Orbitális mackósajt, 1 Aranyeső, 1 Illúziópalota. Ez egy pár! Kérdőn pillantasz az árnymanóra, majd rezzenéstelen tekintete láttán felbátorodsz. Nagyobb összeggel megemeled a tétet, majd elégedetten tapasztalod, hogy ellenfeled bedobja a lapjait. Nyertél. 2142 tapasztalati pontot kaptál. Bezsebeled az árnymanó tétként feltett 91 aranyát. Az árnymanó hitetlenkedve csóválja a fejét, látszik rajta, hogy még mindig nem fogta fel, hogyan kaphatott ki. Kelletlenül egy aranytermő erszényt húz elő az asztal alól, és a kezedbe nyomja. A fődíjjal együtt sietve távozol a kellemetlen alak mellől.
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy dübörgő bahrot közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Azt üvöltöd: "Pokolra veled!" 47 életpontot sebeztél. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával párszor súrolva eltalálod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (7 támadással 678 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Zombilapítóval párszor megpöccinted a dübörgő bahrot jobb vállát. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Kisebb sebet ejt a dübörgő bahrot agyarával a testeden. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a dübörgő bahrot rúgása elől. Daramoula pálcájával néhányszor súrolod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (3 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Zombilapítóval gyengén megütöd a dübörgő bahrot testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Kisebb sebet ejt a dübörgő bahrot agyarával a testeden. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A dübörgő bahrot rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 98 életpontot vesztettél. A dübörgő bahrot összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bahrot bőrt. 13794 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1718, sebződés: 306, gyógyulás: 275, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [233,105] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy hájas okerón. {egyik sebzési módja: 2x 12d20+35.} Itt csata lesz.
Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. 415 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a hájas okerón testét. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elkiáltod magad: "Búcsúzz az életedtől!" 50 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a hájas okerón hájas derekát. (6 támadással 609 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval néhányszor súrolod a hájas okerón hájas derekát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a hájas okerón jobb oldalát. (3 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval gyengén megütöd a hájas okerón jobb első lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13895 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2033, sebződés: 0, gyógyulás: 222, összesen: +222 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 2450 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Hatalmasat kiáltasz: "Pokolra veled!" 47 ép-nyi sebzést okoztál. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (7 támadással 703 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Daramoula pálcájával párszor súrolva eltalálod a manaelementál egyik csápját. (7 támadással 710 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 4891, sebződés: 57, gyógyulás: 194, összesen: +137 ÉP}
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 836 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bo'adhun lidérc jobb karját. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Ezt kapd ki!" 51 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával párszor súrolva eltalálod a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (7 támadással 697 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+34 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval csak érinted a bo'adhun lidérc testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. A bo'adhun lidérc feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-62 életerő). Véres nyál csordul ki a bo'adhun lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16408 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2047, sebződés: 139, gyógyulás: 5, összesen: -134 ÉP}
(Továbbmész...) [235,104] Még mindig bozótos. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő ro'galhal kísértet nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 2x 12d20+50.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 425 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a ro'galhal kísértet jobb lábát. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Üsd, vágd, nem apád!" Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával néhányszor súrolod a ro'galhal kísértet jobb oldalát. (7 támadással 714 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A ro'galhal kísértet vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14678 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1713, sebződés: 140, gyógyulás: 170, összesen: +30 ÉP}
(Továbbmész...) [236,103] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. A bo'adhun birodalom legnagyobb kiterjedésű mocsarának szélén állsz. Állítólag még a bo'adhun barbárok is messze elkerülték a területet, és talán nem is volt alaptalan a félelmük. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Felismered a közeledőt. Csak egy türkiz sárhajító. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) {védettsége: 170 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 837 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Hatalmasat kiáltasz: "Már megint nincs rajtad sapja!" 51 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával néhányszor súrolod a türkiz sárhajító testét. Kritikus ütés! (7 támadással 833 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a türkiz sárhajító kékszínű csápját. (4 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a türkiz sárhajító száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14513 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2067, sebződés: 128, gyógyulás: 184, összesen: +56 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy az agy kifacsarása. 422 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 csillaglövedék. Megsoroztad a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Teli tüdőből elordítod: "Itt a megváltód!" Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával párszor súrolva eltalálod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (4 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval épp hogy eltalálod a szellemdarázs szellemtestét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szellemdarázs farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 gyémánt fétisrúd. 11609 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1359, sebződés: 0, gyógyulás: 104, összesen: +104 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy az agy kifacsarása. 416 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg lázhozó testét. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (54 életpontot vesztettél.) Teli tüdőből elordítod: "Éljen a Pöröly Rend!" 52 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával párszor megpöccinted a quwarg lázhozó csáprágóját. (6 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 102 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zombilapítóval csak érinted a quwarg lázhozó jobb karját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg lázhozó feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg lázhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10924 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1537, sebződés: 54, gyógyulás: 117, összesen: +63 ÉP}
ef 10 505 | energia fejlesztése 10 |
v 15 403 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
szk 481 | keresed a 481. szörnyet |
vv 161 83 | elmormolod a 161. varázslatot a 83. varázslatot |
f 862 | kísérletezel a 862. tárggyal |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 3. BP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | élelemszerzés 40 pontért |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 36 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 36 pontért |
TÜRKIZ SÁRHAJÍTÓ (469. SZÖRNY) Ha türkiz sárhajítóval találkozol, a mocsarak legbolondosabb lakójával van dolgod. A természet már akkor vicces kedvében volt, amikor ebbe a félig átlátszó türkizkék bőrbe bújtatta, majd rátett még egy lapáttal, amikor bohókás mozgását is megalkotta. Többméternyi hosszú, vékony csápjai vannak, ezeket használva közlekedik, szétfröcskölve közben környezete cseppet sem száraz földjét. Ha harcba keveredik, ezt a képességét tudatosan használja, csápjai végét behajlítva kitapintja a mocsár felszíne alatt rejlő nagyobb köveket, és dobálózni kezd, csak győzz félreugrani. Szúrófegyverrel vajmi kevés esélyed van eltalálni az előtted tekergőző csápokat. |
ZSELÉS LÓTUSZSZIRUP (12. RECEPT) Az étel alapját 3 lótuszvirág fogja alkotni, melynek szirmait fel kell aprítani, majd jól megforgatni egy adag vörös zselében. A zselé üstben felmelegített, képlékeny anyaga körbe fogja folyni a szirmokat és végezetül egy olyan édes szirupot kapunk majd, melyet élmény lesz elfogyasztani. A főzés ideje 8 TVP. A lótuszszirup hatásaként a következő köröd elejéig immúnissá válsz az instabil szingularitás varázslatra. Az étel elkészítéséhez legalább 4-es szintű főzés szakértelemre van szükség. Az ételt csak Rodger profiknak szánt üstjében készítheted el. Próbálták már kezdőknek szánt üstben lefőzni a zselés lótuszszirupot, de sajnos az egész főzet ráragadt az üst oldalára, így nem csak az ételképződményt, de az üstöt is ki kellett dobni a próbálkozás végén. |
Erő: | 79 (115) | Szint: | 50 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 81 (93) | Támadás: | 69 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 63 (133) kg |
Ügyesség: | 79 (96) | Védekezés: | 140 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 49/72 év |
Egészség: | 84 (98) | Életpont: | 1820/2257 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 81 (100) | Varázspont: | 4024/2488 | Pénz: | 14041 arany | Kép. pont: | 64 |
Tudatpont: | 30/6 | Pszi pont: | 741/75 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 17/58 | szúrófegyverek: | 36/82 | vágófegyverek: | 36/23 (+2%) |
ütőfegyverek: | 44/58 (+10%) | lőfegyverek: | 41/14 (+2%) | dobófegyverek: | 25/21 |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) << Shengoroth karma (#1520) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ezüstshuriken (#327) (5 .); bumeráng (#249) (6 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -25.); mérgezett vasnyíl (#187) (26 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); csillaglövedék (#931) (998 .); kerek kő (#19) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
235,102 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/54 | 2. nyomkövetés: | 163/7 | 3. lopás: | 7/10 |
4. mászás: | 27/62 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 43/27 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 26/34 |
7. gyógyítás: | 96/6 | 8. titkosírás: | 18/79 | 9. felderítés: | 41/74 |
10. szörnyidomítás: | 23/78 | 11. teológia: | 218/5 (+90%) | 12. taumaturgia: | 164/26 (+10%) |
13. szerencsejáték: | 9/59 (+11%) | 14. versengés: | 20/54 (+5%) | 15. zene: | 54/67 |
16. szörnyismeret: | 30/16 | 17. pszi: | 68/43 (+19%) | 18. zárnyitás: | 9/23 |
19. vadászat: | 62/34 (+46%) | 20. vitalitás: | 11/61 | 21. bányászat: | 41/29 |
22. úszás: | 29/23 | 23. főzés: | 5/0 (+20%) | 24. ordítás: | 75/10 (+14%) |
25. csapatmunka: | 1/29 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60 | |||
11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 100 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 15 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 90 darabot, csak egyszer), Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), dramoan talizmánt (#968) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), aranyfecske (#283), bávatag golombár (#165), Raia angyala (#333), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), manaelementál (#290), ezerszemű bestia (#288), rubin sárkány (#330), elemi pulzátor (#440), Ekhnagorhu (#291) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), hullámelementál (#411), bosszantó apróság (#452) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 12 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
halálkapu (#126) | Pörhemór köre (#205) (106,4,3) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | nagyobb agypajzs (#120) | szemmelverés (#137) | tűzmágia (#157) |
villámmágia (#227) | jégmágia (#279) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
planetáris őrdémon (#172) | tárgyvédelem (#178) | pszi-ernyő (#64) | elme dominanciája (#247) |
papi aura (#377) | varázsszem (#184) | hadiszerencse III (#59) | varázsenergia (#161) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
villámsújtás (#89), jégcsóva (#41), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155), méregfelhő II (#193), méregfelhő (#37), pajzszúzás (#251), villámcsapás (#50), az agy kifacsarása (#197), nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
varázsvédelem II (#108), agytaposás (#180), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 55, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | pszi elementál (#221) | direkt kontakt. II (#122) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | őrült varázsló (#255) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | villámsújtás (#89) | >> | szutykos remák (#191) | |
izomernyesztés (#33) | >> | halálhozó (#419) | villámsújtás (#89) | >> | noth szellem (#250) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | |
háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
armageddon (#218) | >> | őrjáratozó katona (#274) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | ében hadúr (#294) | az agy kifacsarása (#197) | >> | árnylord (#342) | |
teljes őrület (#118) | >> | Thargodan mágus (#318) | istenítélet (#284) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | háló (#186) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
háló (#186) | >> | 20. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | 43. szintű lényekre | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | 35. szintű lényekre | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
jégoszlop (#231) | >> | férfiak (#998) | jégoszlop (#231) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | quwarg agyfürkész (#745) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | quwarg gigász (#7128) | |
pajzszúzás (#251) | >> | natharion gólem (#428) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 55, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
Solisar aurája (#240) | >> | rubin sárkány (#330) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
Solisar aurája (#240) | >> | márvány sárkány (#328) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
agytaposás (#180) | >> | smaragd sárkány (#326) | agytaposás (#180) | >> | aranyfecske (#283) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
agytaposás (#180) | >> | ezerszemű bestia (#288) | fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | |
agytaposás (#180) | >> | őrjáratozó katona (#274) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
agytaposás (#180) | >> | nők (#999) | agytaposás (#180) | >> | férfiak (#998) | |
agytaposás (#180) | >> | élőholt ősmágus (#179) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szellemdarazsak mágikus interferenciát keltenek, varázslataink néha kudarcot vallanak a közelünkben. Ritkítsd őket, ölj meg tizet! (számláló: 1) |
2.) Nem tetszik, hogy egyesek teljes védelmet élveznek villámaimmal szemben... Hozz 3 kék immunitáskövet, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
HŐSTETTEID |
Jelvényeid: Naprend (a Chara-din elleni harcért). |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 97, pontszámod: 816. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 élőholt, 4 vadász, 3 nagymester, 3 parafenomén, 3 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) csatakiáltás (111) gyógyító totem (116) hangcsapás (130) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) csatakiáltás II. (223) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) magiometer (314) az élet forrása (337) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 325 TU szükséges.) tudatforrás (505) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 38 TU. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1424. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 3 | aranytű (#272) | 3 | csillagbot (#929) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 4 | kerek kő (#19) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
3 | pézsmatökmag (#934) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | varázskő (#305) | 11 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
188 | arany (#50) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | bahrot bőr (#938) | |||
3 | fokhagyma (#403) | 1 | gyémánt fétisrúd (#758) | 2 | jégszilánk (#1128) | |||
15 | kaja (#2) | 2 | lótuszvirág (#447) | 9 | pirkit (#153) | |||
2 | varányszem (#30) |