64. forduló, 66. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 25. 12h:15'
EZ A 117. JÁTÉKHETED, 65. FORDULÓD
118. játékheted kezdete: szept. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,-38] koordinátán.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+29 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy óriás patkány nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel megcsapod az óriás patkány fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed az óriás patkány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az óriás patkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 237.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

vi 5 3 30 viselkedésed: 5 3 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[78,-39] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy malmot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy nektoraf. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Becsapódva, megdöfi a nektoraf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nektoraf jobb vállát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor megcsapod a nektoraf jobb lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 47 életpontot vesztettél. A nektoraf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy acéldarázs közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az acéldarázs potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel épp hogy eltalálod az acéldarázs potrohát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csontszablyával párszor kilyukasztod az acéldarázs torát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. IQ-d TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 225.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
A malom falai közé lépsz. Sötét van, de csak amíg a szemed meg nem szokja a félhomályt. Egy molnárlegény közelít feléd. Vigyorogva megveregeti a vállad, s röviden előadja, hogy is megy sora.
- Biz' isten, mindenemet odaadnám önnek, uram, fizetség gyanánt, ha végezne a környéken ólálkodó haramiákkal - mondja szomorkás, elkámpicsorodott hangon. - Minden héten benéznek ide, s a legtöbbször nem csak az értékeimet viszik el, hanem meg is vernek. A minap is ez történt, így semmim sincs, amit adhatnék. Kell egy kis idő, amíg a malom újra termel annyit, amiből megélhetek, és felbérelhetem magát is.
Lágy szavaiddal próbálod megnyugtatni, talán egy kicsit sikerül is. Aztán távozol. [5 pontot használtál fel, van még 220.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[78,-38] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gátvakond lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel megcsapod a gátvakond testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a gátvakond bal első lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai majdnem eltalálnak! A gátvakond még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [78,-37] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sullár. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a sullár testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a sullár fejét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor súrolod a sullár testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vaskarddal végigvágod a sullár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontszablyával párszor súrolva eltalálod a sullár jobb első lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [77,-36] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy piromenyét közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a piromenyét testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (7 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel megpöccinted a piromenyét bal vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a piromenyét bal vállát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel megpöccinted a piromenyét testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a piromenyét testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.) [29 pontot használtál fel, van még 191.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[76,-36] Dombos terepre érkeztél. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő trappoló dinymák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák farkát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Utad során felfedezel egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [75,-36] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy megsebesített bibircsók-óriás. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás ragyás testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (9 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel gyengén megütöd a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvagdalod a bibircsók-óriás jobb lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 aranyat. 322 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol egy fekete, copfos hajú, kék szemű árnymanó férfival. Bőre színe zöld. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy láncinget, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy arató csattanat trófea, egy kérődző etra trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Málhásállata egy karmos tankány. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked.
Összeismerkedtek. Az ő neve Enyveskezű Dvorek. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+5 varázspont). Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,-37] Továbbra is alacsonyhegység. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Észreveszel egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Látsz egy olvasztókemencét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Vaskarddal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Csontszablyával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 164.]

m 6 mozogsz nyugatra
[73,-37] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Találsz egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy villát. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 5300 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összefutsz Palastival. Elenios ministránsa. Egy borostyán függőt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ork bérgyilász trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy törpemammut trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Málhásállata egy királygyík. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Galargamothtal. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy troll ritualista trófea, egy karmos tankány trófea és egy kérődző etra trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[9 pontot használtál fel, van még 155.]

ep 400 100 3 építed a 400. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz az építkezés folytatásának. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. A munka egyharmada már megvan, hogy elkészüljön a ház. 375 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 55.]

av 13 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 52.]

v 21 4 elmormolod a 21. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 4 kaja. [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 47.]

v 15 110 2 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új vapár ág. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 37.]

ef 20 502 energia fejlesztése 20
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 130 keresed a 130. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy útonállót. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját bezabál a pókvadász. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól öreg róka a szakmában helyett rutinos, rafinált kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +14 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 206 pontot. A következő körben tehát 205 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AURACSATORNA (14. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
A test, a sejtek, az alak változtatása nem minden: egy igazi alakváltó képes az őt körülölelő energiákat is befolyásolni, azokat az ártalmas energiák és ellenenergiák kioltására felhasználni. Nem, nem arról van szó, hogy megváltoztathatod az aurádat tetszés szerint, vagy teljes védettséget kapsz varázstámadások ellen: ez ember, azaz alakváltó felett álló lenne. Képes vagy azonban a halál világáról és a negatív energia létsíkjáról érkező lények csontig hatoló, hideg támadását, a szintszívást auráddal felfogni, és ártalmatlanul levezetni. Mostantól immúnis vagy a szintszívásra.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 65. fordulód.

Erő: 13 Szint: 15 Merészség: 5/1 Magasság: 182 cm
IQ: 24 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 196/181 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 2
Szerencse: 19 Varázspont: 170/96 Pénz: 74 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 25/19
Eddig összesen 427 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 515 TP-t kaptál. Jelenleg 76 597 TP-d van. A következő szinthez még 43 403 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gárdista, troll ritualista, ragyás burástya. A 62. fordulódban 575 arany került a bankszámládra. 575 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/88 (+40%) vágófegyverek: 20/18 (+7%) ütőfegyverek: 3/32
lőfegyverek: 15/78 (+21%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (50%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) max. 1 db (3 -7.); tüske (#22) max. 2 db (8 -9.); tüske (#22) max. 3 db (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
73,60 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/93 2. nyomkövetés: 14/93 (+31%) 3. mászás: 3/34
4. csapdakészítés: 7/12 (+4%) 5. csapdaészlelés: 2/93 6. gyógyítás: 16/48
7. titkosírás: 2/6 8. felderítés: 2/58 9. teológia: 4/30 (+15%)
10. taumaturgia: 8/102 (+6%) 11. szörnyismeret: 5/76 (+33%) 12. zárnyitás: 6/34
13. vadászat: 1/23 14. bányászat: 8/94 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Métely (#7000)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> troll ritualista (#365)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> troll ritualista (#365) védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pókvadász (#59) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4)
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 33 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 688 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78)
1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) $1 * csontszablya ($64) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 * fúvócső (#20) 1 kőkalapács (#13) 1 + méregfog (#1553)
5 mérgezett tüske (#23) $1 orgyilkos tőr ($225) 8 tüske (#22)
15 ubuk tüske (#131) 1 vas dobónyíl (#189) 1 * vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
5 * ezüst gyűrű (#180) 2 * ezüst karkötő (#158) 1 * ezüst nyaklánc (#117)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * réz papi karkötő (#307) 1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 2 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 1 + hebrencs csapda (#147) 3 kaja (#2)
2 kötél (#92) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 19 csepp tinta (#101), fér még: 31]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
2 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 21 csepp spiritusz (#170), fér még: 59]
5 uzbány csőr (#169) [bennük 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 51]
5 vizestömlő (#3) [bennük 78 korty víz (#27), fér még: 22]
4 zöld üveg (#82) [bennük 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 78]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 acélpengőke (#231) 11 álompor (#396) 1 aurach bőr (#658)
3 aurach fog (#657) 1 darázsszárny (#652) 23 drótszőr (#37)
4 ezüstdarab (#326) 3 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104)
1 grákóbőr (#41) 7 gyöngymangó (#135) 1 ¤ kazmár gyökér (#205)
39 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 Morgan kristálya (#659) $1 nektoraf faggyú ($667) 3 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 18 + pirkit (#153) 1 rinóbőr (#651)
75 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 17 sünmedve tüske (#14)
2 szvó-ektoplazma (#151) 3 vapár ág (#110) 16 varányszem (#30)
2 + vasérc (#152)

Összsúly: 55.88 kg Megterheltség: 121%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 tüske (#22) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 2 álompor (#396)
3 kaja (#2) 1 nektoraf faggyú (#667) 2 pirkit (#153)
1 sullár hólyag (#168) 6 tinta (#101) 2 vapár ág (#110)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74 75 76 77 78 79 80
-40
-39
-38
-37
-36
-35
(73,-37) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), Palasti (6116. kalandozó), Galargamoth (6117. kalandozó)
(74,-37) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, manaelementál (#290)
(75,-36) Sheran rúnaköve, Sheran oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), bibircsók-óriás (#120), Enyveskezű Dvorek (1120. kalandozó)
(76,-36) trappoló dinymák (#118), oltár, vaskohó (#155)
(77,-36) 39. jellempróba, oltár, piromenyét (#99)
(78,-39) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Elenios oltár, Chara-din monolitja (#534), malom (#1204), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nektoraf (#355), acéldarázs (#140)
(78,-38) gátvakondok (#57), Elenios oltár, művészi porolit (#720)
(78,-37) sullárok (#101), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 28. jellempróba
(79,-38) óriás patkány (#42)

Üzenet küldése a karakternek