658. forduló, 660. forduló, Aad-Shaar Asyn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. aug. 16. 9h:33'
EZ A 958. JÁTÉKHETED, 659. FORDULÓD
959. játékheted kezdete: aug. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3611
SZÁMLA : XXXX

AAD-SHAAR ASYN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [292,13] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+10 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 2 mocsári penkét. [mocsári penke ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+149 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1568 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+258 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 788.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+22 erő). [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 786.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+18 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 784.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 782.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 780.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 778.]

* 3. KP: elmormolod a 120. varázslatot a 137. varázslatot a 182. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 776.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 774.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 772.]

* 4. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 227. varázslatot a 279. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 770.]
Gyorsvarázsolsz! [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 768.]
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 766.]

* 5. KP: elmormolod a 127. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 764.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 762.]
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 760.]

* 6. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 172. varázslatot a 178. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 760.]
Beizzik a turbómágia. Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo] [0 pontot használtál fel, van még 760.]
Szupersebesen mormolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 758.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 64. varázslatot a 247. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 758.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 756.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 754.]

* 8. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 754.]

* 9. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 477. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 754.]
A füledre akasztod a zafír fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 754.]

* 10. KP: t. energia kisütése: 145 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 754.]

vv 364 267 elmormolod a 364. varázslatot a 267. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] [2 pontot használtál fel, van még 752.]
Beizzik a turbómágia. Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 750.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 745.]

v 1 9999 50 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 50 életpontot tudsz így gyógyulni. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 740.]

v 6 9999 30 elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 735.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 730.]

vv 161 377 184 elmormolod a 161. varázslatot a 377. varázslatot a 184. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 728.]
Fürgén varázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 726.]
Szupersebesen mormolsz. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 724.]

hu 917 hulladék: 917
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kyorg hosszúpengét. [0 pontot használtál fel, van még 724.]

hh 841 1253 504 használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 504. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 723.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 717.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: kyorg hosszúpenge (183,31)-> (150 ap), összesen 150 arany, 2 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 711.]

h 1168 16 használod az 1168. tárgyat
Lefőzöl egy adag ropogós rókafarkat. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Rögtön találsz 2 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 924 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 709.]

v 84 290 elmormolod a 84. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy manaelementált! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 4x 1d3+1.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 2450 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Teli tüdőből elordítod: "A PÖRÖLY nevében!" 50 ép-nyi sebzést okoztál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 710 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Kyorgölő buzogánnyal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Daramoula pálcájával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 709 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő buzogánnyal gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Csápjával megérint a manaelementál. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 4721, sebződés: 54, gyógyulás: 501, összesen: +447 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [10 pontot használtál fel, van még 699.]

ba 540 539 nem támadod az 540. szörnyet az 539. szörnyet
BA 540 parancs tárolva. BA 539 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 699.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[291,12] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy eszement trappoló. {max. életpontja: 2351-2585.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 956 életpontot sebeztél. Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Hatalmasat kiáltasz: "Nem fog fájni!" 55 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával párszor súrolva eltalálod az eszement trappoló jobb lábát. (7 támadással 714 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 103 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő buzogánnyal néhányszor épp csak megérinted az eszement trappoló jobb lábát. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 371 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 98 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával néhány helyen meghorzsolod az eszement trappoló jobb lábát. (3 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő buzogánnyal épp hogy eltalálod az eszement trappoló jobb oldalát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 315 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 108 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +52 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 szürke briliáns [szürke briliáns ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP]. 18599 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2623, sebződés: 894, gyógyulás: 293, összesen: -601 ÉP}

Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Analotha irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy smaragdgólem. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+130.}

Ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 658 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Teli tüdőből elordítod: "Nem fog fájni!" 49 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával néhány helyen meghorzsolod a smaragdgólem smaragd testét. (6 támadással 596 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Kyorgölő buzogánnyal gyengén megütöd a smaragdgólem bal karját. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 242 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +52 életerő. 11854 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1462, sebződés: 292, gyógyulás: 231, összesen: -61 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... Egy gnóm adja a következő feladatot: öt különböző rajzolt arcképet mutat, neked pedig fel kell ismerned a rajta ábrázolt személyeket. Hosszas gondolkozás után mindegyik neve eszedbe jut: felbukkannak Ghalla híres emberei, akiknek neve már szinte fogalommá vált hőstetteik nyomán... Egy elf tornász lép eléd, néhány apró labdát vesz elő a zsebéből, majd a kezedbe adja. Nyilvánvaló a feladat, zsonglőrködnöd kell. Kicsit megszeppenve látsz a bemutatóhoz, viszont hamar rájössz, ijedelemre semmi okod. A labdák úgy simulnak a kezedbe, röppályájuk olyan mintaszerű, mintha mindig is ezt csináltad volna. Az elf megdicsér a sikeres próba végeztével... A negyedik feladat nagyon kedvedre való, egy korsónyi mézsört kell minél előbb magadba öntened. Tenyeredbe fogod az innivaló mellé készített követ, a magasba hajítod, majd lelkesen a sörre veted magad. Egyetlen csepp sem marad már, mikor az idő leteltét jelző koppanás elhangzik... A jósnő asztalához irányítanak. Három kártyából kell kiválasztanod a megfelelőt. Magabiztosan kiválasztod a középsőt és felmutatod. A Szerencselovag! Jól választottál. 1848 tapasztalati pontot kaptál. A sátor előtt újra találkozol az alakváltó fiúval.
- Ügyes vagy. Jutalmul fogadd el a következő tárgyat. - mondja, és valamit a kezedbe nyom. Kíváncsian nézed meg mi az: a hatalom fülbevalója.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Orzag bilincse, 2 Ellenvarázslat, 1 Mákrózsa főzet. Ez két pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 2 Orzag bilincse, 2 Ellenvarázslat, 1 Orbitális mackósajt. Semmi változás. Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 2 Ellenvarázslat, 3 Garokk. Ez full! Vesztettél. 1848 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 52 darab aranyérmét.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Hangosan megkordul a gyomrod. Szerencsére észreveszed a folyosó nyirkos falára tapadó zuzmókat, melyek ízletes lakomául szolgálnak számodra. Amint felhangzik a csodálatos szopránhang, felismered: a szirén énekét hallod. Tudatod próbál derekasan ellenállni a kísértésnek, hogy megnyíljon a külső hatásoknak, de nem bírja sokáig. A robbanásszerű boldogságérzet szinte leteper a lábadról: közben a legszívesebben szárnyalnál a felhők felett, mint egy griffőnix, és úgy érzed, képes is lennél rá. Amikor magadhoz térsz, hirtelen nem is tudod hol vagy, majd amikor eszedbe jutnak a közelmúlt eseményei, remegő térddel visszasétálsz a startvonalhoz. 1848 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Már messziről megpillantod a robosztus méretű szellemkastélyt. Határozott léptekkel a bejáratához lépdelsz, majd az ott álló kísértettől a bebocsáttatásodat kéred. Ő minden különösebb akadékoskodás nélkül félreáll az útból, és beenged. Élsz az alkalommal, és belépsz a cirádás kapubejárón. A sötét folyosó, mely a bejárat mögött vár rád, kihaltnak tűnik. Pár lépés után azonban egy alak bukkan eléd a sötétből. Nagyot ugrasz hátra, és küzdőállásba ereszkedve várod, hogy ő tegye meg az első lépést. Ellenfeled hosszú percekig nem mozdul. Minden bátorságodat összeszedve közelebb lépsz hozzá, és alaposabban szemügyre veszed. Hangosan felnevetsz, amikor felismered, hogy csupán egy kitömött bohócbábú ijesztett meg. Jókedvűen indulsz tovább. Magabiztosan lépdelsz a folyosó útvesztőiben, amikor rémületes sikoly hallatszik. A néhány percig tartó iszonyatos hang erősen megviseli közérzetedet. Éhezni és szomjazni kezdesz! (276 életpontot vesztettél.) Pár lépést haladsz előre, amikor harcra készen a kísértetvarázsló lép eléd. {védettsége: 60 szúró, 205 vágó, 60 ütő ellen.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A varázslat kudarcot vallott. Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a kísértetvarázsló bal oldalát. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Harcra fel, ma győzni kell!" Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával megpöccinted a kísértetvarázsló áttetsző karját. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Kyorgölő buzogánnyal gyengén megütöd a kísértetvarázsló fejét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) A kísértetvarázsló karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +52 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 607, sebződés: 66, gyógyulás: 90, összesen: +24 ÉP}

Pár perc gyaloglás után a keskeny folyosó egy terembe vezet. Furcsa érzésed támad, majd rájössz miért. Nem messze tőled gomolygó köd támad, és annak közepén valami félelmetes lény materializálódik. Rögtön beugrik, kicsoda-micsoda. Mindig is gyűlölted a halálelementálokat. Rémülten tapogatózol az ujjadra húzott gyűrű után, és az égiekhez fohászkodsz, hogy e varázstárgy csak most ne hagyjon cserben. Mintha lassított felvételben látnád: a lény támadásra nyitja száját, hogy leheletével Leah birodalmába küldhessen, de szinte ugyanebben a pillanatban megment az ujjadra húzott tárgy. Amint újra felkapod fejed, megnyugodva tapasztalod, hogy támadód már ugyancsak köddé vált. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A terem sarkában egy zárt ajtót fedezel fel, melyre mellmagasságban különböző színnel apró ákombákomokat rajzoltak. Hamar ráébredsz, hogy a kőbe vésett betűk mindegyike valójában egy-egy gombnak felel meg. A megfelelő sorrendről csak a titkosírás megfejtése után kapsz némi információt, de innen már nem lehet megállítani. Mosolyogva indulsz tovább az ajtó mögött talált újabb folyosón. Egy villanás, és egy fekete márványból épült, hatalmas teremben találod magad. Ocsmány, tízszemű óriásférgek tekeregnek feléd. Valahogy teljes bizonyossággal csap beléd a felismerés: Ó csak nem... csak nem Zarknod piramisának kínzókamrájában vagy? A fájdalom egyszerre ezer helyről jön, ezerféleképp. Tűk hatolnak az agyadba, fogak a mellkasodba, férgek rágják magukat a combodba... Sikoltani sem vagy képes, és minden elsötétül. Amikor magadhoz térsz, a cirkuszsátor előtt találod magad. Illúzió...? Távoztodban még egyszer visszanézel a kastély épületére, de arra gondolva, vajon mi várhatott rád a próbák végeztével, csak elkeseredsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +52 életerő. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-31 életerő). Nocsak, valaki itt elvesztett 4 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílvesszőt. Egészséged TF-elődött. [63 pontot használtál fel, van még 636.]

be 110 bemész a 110. titkos labirintusba
A térkép útmutatásai alapján hamar megtalálod a kyorg szentélyt. A teljesen ép épületet vékony, halványkék manaháló övezi. Egyáltalán nem látszik rajta, hogy sok-sok évszázadon keresztül lakatlan volt. Némi keresgélés után megtalálod a bejáratot is, egy félig áttetsző abbitacél kaput. Mégsem látni át különös anyagán. Amikor megérinted, hogy szélesre tárva mögé kukkanthass, bizsergető érzés fut végig csontjaidban. Odabent sötét van. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Egy hosszú folyosó bukkan fel előtted, melynek padlózatát világos márványkövek alkotják. Elsőre kellemes helynek néz ki. [5 pontot használtál fel, van még 631.]

ftv 284 576 felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot az 576. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 631.]

lm 16 16 1 mozogsz 16 16 1
Egy kisebb elágazásba érkezel. Nyugatra és keletre ajtók állják el az utat, észak-dél irányban hosszú folyosó húzódik. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő). Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.)
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy gyémántkemény adamantit ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Nyitva van! Kisebb terembe érkezel. A falak mellett székek sorakoznak. [15. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő). Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.)
Folytatod a felderítést. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Belépsz a csarnokszerű helyiségbe. Lenyűgöző látvány tárul a szemed elé: a terem északi sarkában egy oltárszerű képződmény áll, kupoláját faágak alkotják. Középen egy kis méretű acélszobor áll a felülről érkező erős fénytől megvilágítva. Ez lesz a Zelephiir által említett mentruu szobor. [16. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy trakuun lidérc lakik itt. {egyik sebzési módja: 2x 12d20+135.} Fegyvere egy kyorg hosszúpenge. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] A másik mormol valamit: egy védelem tűz ellen varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 1410 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy kiszáradás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 csillaglövedék. Megsoroztad a trakuun lidérc bal lábát. (6 támadással 356 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Pusztulj!" Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával néhányszor súrolod a trakuun lidérc bal lábát. (7 támadással 719 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Kyorgölő buzogánnyal néhányszor épp csak megérinted a trakuun lidérc ködös alakját. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a trakuun lidérc újra meg újra lecsap. (2 támadástól 455 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A trakuun lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +52 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 arany foggyűrű. Magad mögé lököd a pitiáner Szépséges Ma'yia trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő trakuun lidérc trófeát. 31762 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2772, sebződés: 505, gyógyulás: 282, összesen: -223 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kyorg hosszúpengét [kyorg hosszúpenge ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP]. Megpróbálod felvenni a Zelephiir által leírt pózt: letérdelsz a szobor elé, és összekulcsolod a kezed. Valamilyen láthatatlan erő jelenlétét érzed, majd hirtelen fejfájás tör rád. Mozdulatlanul tűröd, ahogyan némi mágikus energia távozik testedből (-41 max. VP). Arggghhh!!! Az egyik sarokban találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy aranykulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP], 300 arany, 1 vörös zyel és 2 tl'urlang fiola. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
Egyhelyben toporogsz.
Kisebb terembe érkezel. A falak mellett székek sorakoznak. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
Egy kisebb elágazásba érkezel. Nyugatra és keletre ajtók állják el az utat, észak-dél irányban hosszú folyosó húzódik. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
Futólépésben elhagyod a kyorgok elhagyatott szentélyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő).
[71 pontot használtál fel, van még 560.]

v 198 233 10 elmormolod a 198. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(291,12) eszement trappoló (#549), a 110. labirintus bejárata, oltár, 40. jellempróba, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), smaragdgólem (#417), kísértetvarázsló (#424), trakuun lidérc (#576)
(292,13) manaelementál (#290)

[233,10] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy pézsmatököt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Tud Ákos hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +52 életerő. Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+4 kaja.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-33 életerő). Megpillantasz valamit: 1 fáklya[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kerek követ. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 pézsmatökmagot. Egészséged TF-elődött.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+4% tau] [53 pontot használtál fel, van még 507.]

be 106 bemész a 106. titkos labirintusba
Rövid keresgélés után egy nagyobb kőtömb mögött rábukkansz a barlang bejáratára. Előtted egy titanit ötvözetből készült kapu tornyosul, boltíves keretben. Hiába kopogtatsz az ajtó közepén lógó sárkányfejekkel, semmi sem történik. Rövid keresgélés után a kaputól jobbra rábukkansz a sziklába vájt különös jelekre. Az ismeretlen szöveg alatt apró mélyedést találsz, mely, mint egy kulcslyuk, tátong előtted. Néhány pillanatnyi töprengés után remek ötleted támad: előhúzod az ékkövet a hátizsákodból, melyet Kratifix Esthar Kulcsának nevezett, majd a nyílásba dugod. A titanitkapu hangos nyikorgás kíséretében kitárul. Esthar Kulcsát újra a hátizsákodba rejtve szemléled a mélységbe vezető boltíves alagutat. Odabent sötét honol. Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Vonakodva sétálsz be a hatalmas átjárón, míg egy T elágazáshoz nem érsz. A továbbvezető utak már kevésbé szélesek. [5 pontot használtál fel, van még 502.]

lm 29 18 17 mozogsz 29 18 17
Peckesen lépdelsz előre a kihalt folyosón. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő).
Egy elágazásba érkeztél. A továbbvezető utak végei a sötétségbe vesznek. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő).
Haladsz előre a folyosó repedezett padlóján, minden lépésedre külön ügyelve. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő).
Egy elágazás! A járatok olyan szélesek, hogy akár egy nagyobb testű lény is könnyedén közlekedhetne bennük. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő).
Lerombolt kis szobába érkezel. A fal szinte mindenhol beomlott, törmelékkel borítva el a kockakövekkel kirakott padlózatot. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-14 életerő).
Töretlenül haladsz előre a hosszú és széles folyosón. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő).
Az út hirtelen véget ér, egy fal zárja le. Rövid tétovázás után felfedezed a felfelé vezető lépcsőfokokat. Óvatosan fellépdelsz rajtuk, hogy egy még a korábbinál is baljósabb folyosóra juthass. [1. SZINT 29. PONT -> 2. SZINT 1. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő).
Egy elágazásba jutottál. Előkapod a térképet, és megvizslatod: északra egy kisebb szoba (19), keletre a lefelé vezető út (1), nyugatra pedig végeláthatatlan folyosó vezet előre (6). [2. SZINT - 5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő).
Megnyújtott léptekkel nyargalsz előre a díszes folyosón. [2. SZINT - 6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-14 életerő).
Egy elágazáshoz jutottál. [2. SZINT - 7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő).
Sietős léptekkel haladsz előre a folyosó padlózatát elrejtő bársonyszőnyegen. [2. SZINT - 8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő).
Egy elágazáshoz értél. Minden irányba folyosó vezet tovább. Kicsit előrébb egy apró tábla eligazítana, de nem tudod elolvasni, mit jelentenek a rajta feltüntetett ákombákomok. [2. SZINT - 9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
Találkozol egy barna, tüsi hajú, barna szemű ember férfival. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... {max. életpontja: 1362.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve FéNYeS NaP. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő).
Egy T elágazáshoz jutottál. A térképet előkapva megállapítod, nyugatra a 22-es, egy nagyobb terem fekszik. [2. SZINT - 11. PONT.] Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Vigyázva kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő).
A folyosók újra elágaznak. [2. SZINT - 12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő).
Ah, tovább a félhomályos folyosón. Északra egy nagyobb szoba van, vonod le a következtetést a térképre rajzolt jelekből. [2. SZINT - 14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő).
Egy újabb elágazás. Egy krathan harcos szobra áll előtted, rozsdaszínű fémpáncélja már alig tartja magát. [2. SZINT - 15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő).
Óvatosan haladsz előre. Egy T elágazás. [2. SZINT - 16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő).
Kereszteződés! A falon egy nyilat pillantasz meg, mely dél felé mutat. Megfordul a fejedben: érdemes követni? [2. SZINT - 17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-14 életerő).
A díszes folyosó egy felfelé vezető lépcsősorban végződik. "Lesz, ami lesz" gondolatokkal a fejedben elindulsz felfelé. Odafent egy kihalt folyosóra érkezel. [2. SZINT 18. PONT -> 3. SZINT 1. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő).
A fegyveredet szorongatva haladsz előre a kihalt folyosón. [3. SZINT - 6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő).
Egy elágazáshoz érkeztél. [3. SZINT - 2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő).
Egy kereszteződés! Furcsán émelyítő szag terjeng a levegőben. [3. SZINT - 3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő).
A folyosó rendíthetetlenül halad előre. A falakon lévő fáklyatartók üresek, porosak. [3. SZINT - 17. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő).
[253 pontot használtál fel, van még 249.]

vv 205 109 elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 247.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 245.]

m 3 mozogsz délkeletre
[234,11] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Dred Hornwill előtt. Látsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +52 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy testzabáló. {max. életpontja: 1501-1580.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 950 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (85 életpontot vesztettél.) Hatalmasat kiáltasz: "Pusztulj!" 45 életpontot sebeztél. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával párszor súrolva eltalálod a testzabáló kígyózó farkát. (6 támadással 596 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 81 életpontot sebeztél. 13 életpontot gyógyultál. Kyorgölő buzogánnyal súrolod a testzabáló bal oldalát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +52 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 türkiz karika (ld. enc.). 12747 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1736, sebződés: 181, gyógyulás: 154, összesen: -27 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-34 életerő). [9 pontot használtál fel, van még 236.]

f 390 kísérletezel a 390. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Eltelik egy óra... Hmm... ha felhasználnád egy receptnél... Igen! Igen! Így kell halászlét készíteni! (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 226.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

* 2. BP: elmormolod a 208. varázslatot
Még nem telt el fél év a legutóbbi kisebb kívánság óta. (Legutóbb 2012. év 6. havában használtad a varázslatot!) [0 pontot használtál fel, van még 226.]

* 3. BP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-37 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 186.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 176.]

* 5. BP: élelemszerzés 40 pontért
Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy veszett gorilla. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 1x 12d16+40.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 1083 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Azt üvöltöd: "Pusztulj!" 51 ép-nyi sebzést okoztál. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával párszor megpöccinted a veszett gorilla jobb karját. (7 támadással 727 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő buzogánnyal megpöccinted a veszett gorilla nyakát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A veszett gorilla Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a veszett gorilla, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A veszett gorilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +52 életerő. 12657 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2011, sebződés: 160, gyógyulás: 166, összesen: +6 ÉP}

Elejtettél egy kövér zebrát. Finom sült lesz belőle! (+7 kaja.) Lesben állsz, amikor egy kövér, lila pikkelyes, madárszerű teremtmény csörtet feléd. Kettőt pislant a fiú, és már tálalható is. (+7 kaja.) Minden szárnyas krokodil, amelyik lassan manőverezik, úgy jár, mint a legutóbbi zsákmányod: vagyis leves lesz belőle. (+5 kaja.) Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-30 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 136.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 136.]
Kiveszed a füledből a zafír fülbevalót, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

* 7. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2012. évben 8. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 136.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 20, 26.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a pikkelyes ptog. 2 kaját fal föl a hordóagyú mameluk. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. 3 kaját töm magába az ezoterikus mardel. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 136 pontod maradt, ebből a következő körre 136 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 916 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÜRKIZ KARIKA (750. TÁRGY)
Egy újabb mestermunka Roelaothból, az egykori Esthar császárság fővárosából. Egy türkizkövet úgy faragtak ki, hogy egy sima felületű karika lett belőle. A "hulladék" súlya jóval nagyobb volt, mint a kész ékszeré - így ára is valószínűleg igen magas volt.

HALÁSZLÉ (9. RECEPT)
Miközben új recepten töprengsz, a legutóbbi tóparti élményeid jutnak eszedbe. Hmm... milyen nagy kedved is lenne egy kis halhúshoz. Nosza, neki is fogsz, hogy kigondold a halászlé teljes receptjét. Mi is kell bele? Először is egy halcsont, ez fogja adni a jellegzetes ízt, egy gyíkfű leve pedig az iszonyú erejét. Egy tasak univerzális fűszerkeverékkel alaposan megszórod, hogy laktatóbb legyen, na meg hogy elnyerje a végleges ízét. Kell még 10 csepp víz és kb. 8 TVP-nyi idő a főzéshez. A halászlét forrón kell megenni. A hatás egyedülálló: mintha belül lángolni kezdene a szervezeted! Fura ugyan, de a főzettel közelebb kerülhetsz a víz alatti lényekhez: a köröd végéig úszásod 2-vel (persze, csak ha már legalább alapszintű volt), víz alatti védettséged pedig 5-tel nő. Az étel elkészítéséhez legalább 5-ös szintű főzés szakértelemre van szükség.

KARAKTERLAP

Sutor Kragoru, egy meghatározhatatlan színű, rövid hajú, piros szemű sötét gnóm férfi vagy. A bőröd sötétbarna. Fairlight lényének egy apró része vagy. Papi hited: 1476. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 659. fordulód.

Erő: 82 (116) Szint: 51 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 83 (93) Támadás: 71 Agresszió: 4 Testsúly: 63 (133) kg
Ügyesség: 83 (98) Védekezés: 139 Menekülés: 40 % Életkor: 49/92 év
Egészség: 83 (95) Életpont: 1936/1868 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 84 (100) Varázspont: 4067/3864 Pénz: 4539 arany Kép. pont: 68
Tudatpont: 30/-25 Pszi pont: 779/141 Halhatatlanság: 13 %
Eddig összesen 7983 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 99887 TP-t kaptál. Jelenleg 29813015 TP-d van. A következő szinthez még 2186985 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, trakuun lidérc, quwarg gigász. A 654. fordulódban 30292 arany került a bankszámládra. 30594 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 17/58 szúrófegyverek: 36/82 vágófegyverek: 36/52
ütőfegyverek: 46/54 (+5%) lőfegyverek: 41/68 dobófegyverek: 25/21

Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) << Shengoroth karma (#1520) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ezüstshuriken (#327) (5 .); bumeráng (#249) (6 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -25.); mérgezett vasnyíl (#187) (26 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); csillaglövedék (#931) (998 .); kerek kő (#19) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
234,11 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/54 2. nyomkövetés: 164/50 (+5%) 3. lopás: 10/10
4. mászás: 27/62 5. csapdakészítés: 44/23 (+6%) 6. csapdaészlelés: 30/84 (+12%)
7. gyógyítás: 105/6 8. titkosírás: 18/90 (+11%) 9. felderítés: 41/98
10. szörnyidomítás: 23/78 11. teológia: 242/83 (+79%) 12. taumaturgia: 171/35 (+14%)
13. szerencsejáték: 9/70 (+11%) 14. versengés: 20/96 (+23%) 15. zene: 54/78 (+11%)
16. szörnyismeret: 32/74 17. pszi: 70/63 (+9%) 18. zárnyitás: 14/15
19. vadászat: 67/80 (+57%) 20. vitalitás: 12/11 (+6%) 21. bányászat: 42/21 (+5%)
22. úszás: 29/23 23. főzés: 7/76 (+14%) 24. ordítás: 78/92 (+8%)
25. csapatmunka: 1/29

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 75
4. max. életpont: 3 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 180 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 100 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 15 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 90 darabot, csak egyszer), Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), dramoan talizmánt (#968) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), aranyfecske (#283), bávatag golombár (#165), Raia angyala (#333), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), manaelementál (#290), ezerszemű bestia (#288), rubin sárkány (#330), elemi pulzátor (#440), Ekhnagorhu (#291)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), hullámelementál (#411), bosszantó apróság (#452), quwarg széltáncos (#540), raskhiir szellem (#539)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
elnyelés (#236, 35 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP) pajzszúzás (#251, 24 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP)
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 12 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (988) állatvédelem (#192) halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
esszenciavédelem 2 (#188) nagyobb agypajzs (#120) szemmelverés (#137) Symulf rúnája (#182)
tűzmágia (#157) villámmágia (#227) jégmágia (#279) erőpajzs III (#127)
hatalomvarázs (#220) planetáris őrdémon (#172) tárgyvédelem (#178) pszi-ernyő (#64)
elme dominanciája (#247) tolvajvér (#364) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)
varázsenergia (#161) papi aura (#377) varázsszem (#184) hadiszerencse III (#59)
Pörhemór köre (#205) (106,17,3) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20)
villámsújtás (#89), jégcsóva (#41), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155), méregfelhő II (#193), méregfelhő (#37), pajzszúzás (#251), villámcsapás (#50), az agy kifacsarása (#197), nagyobb tűzlehelet (#150), bo'adhun csapás (#266)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
varázsvédelem II (#108), agytaposás (#180), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 56, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> pszi elementál (#221) direkt kontakt. II (#122) >> zoloboo sámán (#230)
direkt kontakt. II (#122) >> őrült varázsló (#255) háló (#186) >> kronotapír (#286)
izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227) villámsújtás (#89) >> szutykos remák (#191)
izomernyesztés (#33) >> halálhozó (#419) villámsújtás (#89) >> noth szellem (#250)
izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213) direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243)
háló (#186) >> molgan (#284) háló (#186) >> kronokukac (#285)
háló (#186) >> pszi őselementál (#258) háló (#186) >> pszi elementál lord (#272)
armageddon (#218) >> őrjáratozó katona (#274) fehérál.roncsolása (#248) >> ezerszemű bestia (#288)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283) armageddon (#218) >> magnetikus praglonc (#200)
az agy kifacsarása (#197) >> ében hadúr (#294) az agy kifacsarása (#197) >> árnylord (#342)
teljes őrület (#118) >> Thargodan mágus (#318) istenítélet (#284) >> smaragd sárkány (#326)
istenítélet (#284) >> manaelementál (#290) háló (#186) >> mösze uralkodó (#789)
háló (#186) >> 20. szintű lényekre istenítélet (#284) >> 43. szintű lényekre
fehérál.roncsolása (#248) >> 35. szintű lényekre éjfattyak végzete (#260) >> éjfattyak (#9096)
jégoszlop (#231) >> férfiak (#998) jégoszlop (#231) >> nők (#999)
jégoszlop (#231) >> quwarg agyfürkész (#745) fehérál.roncsolása (#248) >> quwarg gigász (#7128)
pajzszúzás (#251) >> natharion gólem (#428) pajzszúzás (#251) >> greén örvény (#443)
istenítélet (#284) >> trakuun lidérc (#576)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 56, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
Solisar aurája (#240) >> rubin sárkány (#330) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
Solisar aurája (#240) >> márvány sárkány (#328) védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327)
agytaposás (#180) >> smaragd sárkány (#326) agytaposás (#180) >> aranyfecske (#283)
fehér glóbusz (#47) >> Notermanthi báró (#323) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)
agytaposás (#180) >> ezerszemű bestia (#288) fehér glóbusz (#47) >> Sötétség Hercege (#296)
agytaposás (#180) >> őrjáratozó katona (#274) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) védelem tűz ellen (#38) >> kisebb quwarg isten (#213)
agytaposás (#180) >> nők (#999) agytaposás (#180) >> férfiak (#998)
agytaposás (#180) >> élőholt ősmágus (#179) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tompítás (#40) >> éjkornis (#228)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A szellemdarazsak mágikus interferenciát keltenek, varázslataink néha kudarcot vallanak a közelünkben. Ritkítsd őket, ölj meg tizet! (számláló: 2)
2.) Nem tetszik, hogy egyesek teljes védelmet élveznek villámaimmal szemben... Hozz 3 kék immunitáskövet, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában!

HŐSTETTEID
Jelvényeid: Naprend (a Chara-din elleni harcért).
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 97, pontszámod: 816.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 élőholt, 4 vadász, 3 nagymester, 3 parafenomén, 3 rohamosztagos, 1 ősmágus.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
csatakiáltás (111)
gyógyító totem (116)
hangcsapás (130)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
csatakiáltás II. (223)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
magiometer (314)
az élet forrása (337)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 320 TU szükséges.)
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1424.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 angyalok gyűrűje (#529) 1 csillezsályalevél (#1253) 2 ezüstdarab (#326)
4 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128) 1 kaktuszbogyó (#429)
5 kyorg hosszúpenge (#917) 1 madártoll (#112) 4 purifikátor háj (#269)
1 quwarg tojás (#360) 1 rókafarok (#124) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 3 tinta (#101) 1 tükör (#43)
1 varányszem (#30) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
458 arany (#50) 1 arany foggyűrű (#776) 1 hatalom fülbevalója (#817)
1 kaja (#2) 2 kerek kő (#19) 10 pézsmatökmag (#934)
2 rézdarab (#70) 2 tl'urlang fiola (#788) 1 türkiz karika (#750)
59 víz (#27) 1 vörös zyel (#606)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(233,10) a 106. labirintus bejárata, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), olvasztókemence (#86), Fairlight oltár, vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), 38. jellempróba, 255. jellempróba, művészi porolit (#720), érclelőhely, FéNYeS NaP (3067. kalandozó)
(234,11) nekrofun (#173), 35. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), testzabáló (#438), veszett gorilla (#446)

Üzenet küldése a karakternek