65. forduló, 67. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 26. 9h:05'
EZ A 117. JÁTÉKHETED, 66. FORDULÓD
118. játékheted kezdete: szept. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,-37] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy útonálló nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. [8 pontot használtál fel, van még 207.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ep 400 100 3 építed a 400. tárgyat 100 pontért
[Teljesíted a városházán kapott küldetést:] Tovább dolgozol a már megkezdett építményen. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. A munka egyharmada már megvan, hogy elkészüljön a ház. 400 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [100 pontot használtál fel, van még 107.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[74,-37] A síkság után kisebb hegyek következnek. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vaskarddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Vaskarddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [75,-36] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bíbor szulfagor került az utadba. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a bíbor szulfagor disznófejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (6 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a bíbor szulfagor fejét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a bíbor szulfagor fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 szulfagor agyart. (ld. enc.) 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során felfedezel egy vaskohót. Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol Enyveskezű Dvorekkel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy láncinget, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy arató csattanat trófea, egy kérődző etra trófea és egy nukleáris cickány trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasállata egy goldugar! Holmiját egy karmos tankány cipeli.
Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+5 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [76,-35] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyilkos tetű. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos tetű bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel csak érinted a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontszablyával párszor kilyukasztod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel súrolod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontszablyával párszor kilyukasztod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 80.]

ffk 100 felt.fv.kozkázata: 100
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 100 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

m 2 8 1 mozogsz keletre, északra, északkeletre
[77,-35] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy fabontó szójer közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a fabontó szójer testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a fabontó szójer testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a fabontó szójer testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a fabontó szójer, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 fabontót. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [77,-36] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy karmos tankány. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vaskarddal megvagdalod a karmos tankány testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvagdalod a karmos tankány testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vaskarddal végigvagdosod a karmos tankány testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor meglegyinted a karmos tankány testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [78,-37] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy sullár. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a sullár testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvagdosod a sullár testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy sünmedve nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel megütöd a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sünmedve bal karját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sünmedve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 tüskét. IQ-d TF-elődött. [42 pontot használtál fel, van még 38.]

m 1 mozogsz északkeletre
[79,-38] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 29.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

av 13 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 26.]

ef 20 502 energia fejlesztése 20
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Iszol a vizestömlőből. Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 207 pontot. A következő körben tehát 209 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÍBOR SZULFAGOR (358. SZÖRNY)
Ezek a vörös bundájú, disznóagyarú, menyétszerű teremtmények az alacsonyabb hegység apró ragadozói. Természetes tűzleheletüknél fogva elevenen megsütik áldozatukat, és utána már nincs más hátra, csak a ropogós, omlós húsú ebéd elfogyasztása.

SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY)
Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 66. fordulód.

Erő: 13 Szint: 15 Merészség: 5/1 Magasság: 182 cm
IQ: 25 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 197/197 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 Varázspont: 170/118 Pénz: 74 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 25/21
Eddig összesen 432 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 900 TP-t kaptál. Jelenleg 78 497 TP-d van. A következő szinthez még 41 503 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gárdista, troll ritualista, ragyás burástya. A 62. fordulódban 575 arany került a bankszámládra. 575 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/4 (+16%) vágófegyverek: 20/26 (+8%) ütőfegyverek: 3/32
lőfegyverek: 15/96 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) max. 1 db (3 -7.); tüske (#22) max. 2 db (8 -9.); tüske (#22) max. 3 db (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
79,59 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/93 2. nyomkövetés: 15/15 (+22%) 3. mászás: 3/34
4. csapdakészítés: 7/24 (+12%) 5. csapdaészlelés: 2/93 6. gyógyítás: 16/48
7. titkosírás: 2/6 8. felderítés: 2/58 9. teológia: 4/30
10. taumaturgia: 8/108 (+6%) 11. szörnyismeret: 5/96 (+20%) 12. zárnyitás: 6/34
13. vadászat: 1/23 14. bányászat: 9/35 (+41%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Métely (#7000)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> troll ritualista (#365)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> troll ritualista (#365) védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pókvadász (#59) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4)
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 30 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 631 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78)
1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) $1 * csontszablya ($64) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 * fúvócső (#20) 1 kőkalapács (#13) 1 + méregfog (#1553)
5 mérgezett tüske (#23) $1 orgyilkos tőr ($225) 15 tüske (#22)
15 ubuk tüske (#131) 1 vas dobónyíl (#189) 1 * vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
5 * ezüst gyűrű (#180) 2 * ezüst karkötő (#158) 1 * ezüst nyaklánc (#117)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * réz papi karkötő (#307) 1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 2 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 1 + hebrencs csapda (#147) 2 kötél (#92)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 19 csepp tinta (#101), fér még: 31]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
2 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 21 csepp spiritusz (#170), fér még: 79]
5 uzbány csőr (#169) [bennük 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 51]
5 vizestömlő (#3) [bennük 97 korty víz (#27), fér még: 3]
4 zöld üveg (#82) [bennük 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 78]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 acélpengőke (#231) 11 álompor (#396) 1 aurach bőr (#658)
3 aurach fog (#657) 1 darázsszárny (#652) 23 drótszőr (#37)
4 ezüstdarab (#326) 3 fabontó (#106) 3 fekete gyöngy (#99)
2 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41) 7 gyöngymangó (#135)
1 ¤ kazmár gyökér (#205) 39 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 Morgan kristálya (#659) $1 nektoraf faggyú ($667)
3 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 18 + pirkit (#153)
1 rinóbőr (#651) 75 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
23 sünmedve tüske (#14) 2 szulfagor agyar (#677) 2 szvó-ektoplazma (#151)
3 vapár ág (#110) 16 varányszem (#30) 2 + vasérc (#152)

Összsúly: 57.94 kg Megterheltség: 125%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 fabontó (#106) 1 sullár hólyag (#168) 6 sünmedve tüske (#14)
2 szulfagor agyar (#677) 7 tüske (#22) 19 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74 75 76 77 78 79 80
-39
-38
-37
-36
-35
-34
(73,-37) Trikornis Futárszolgálat (#711)
(74,-37) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, manaelementál (#290)
(75,-36) bíbor szulfagor (#358), Sheran rúnaköve, Sheran oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely, Enyveskezű Dvorek (1120. kalandozó)
(76,-35) vaskohó (#155), oltár, barátság szent tüze (#484), érclelőhely, gyilkos tetű (#116)
(77,-36) 39. jellempróba, oltár, karmos tankány (#137)
(77,-35) tavacska, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran oltár, fabontó szójer (#71)
(78,-37) sullárok (#101), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 28. jellempróba, sünmedve (#33)
(79,-38) 32. jellempróba, Sheran oltár, szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek