65. forduló, 67. forduló, Kehes összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. szept. 24. 12h:06'
EZ A 76. JÁTÉKHETED, 66. FORDULÓD
77. játékheted kezdete: szept. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5224
SZÁMLA : XXXX

KEHES KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [146,77] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 Martian tekercsét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+107 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+57 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [5 pontot használtál fel, van még 241.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 236.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 231.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 226.]

ek 116 30 1139 t. energia kisütése: 116 30 1139
Sámán gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 30 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

h 569 138 használod az 569. tárgyat
Hosszasan tanulmányozod Martian tekercsét, és közben arra gondolsz, hogy mennyire szeretnéd, ha képes lennél megtanulni a széljárás varázslatot. Hirtelen nagy lobbanással a tekercs eltűnik, és a fejedben tisztán és világosan megjelennek a varázsszavak. Micsoda nagyhatalmú mágia! (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 226.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 221.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 216.]

v 170 2 elmormolod a 170. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad az isteni küldetés varázslatot! Rendben, istened végrehajtottnak tekinti a következő küldetést: Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] Az isteni küldetés varázslat elfüstölt a fejedből. [-40 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 211.]

tv 89 támadó/véd. varázslat a 89. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: villámsújtás. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

m 5 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre
[145,78] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy epokitféreg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Megmarkolva a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az epokitféreg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [146,79] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy csapat qwarg rohamosztagos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos torát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (8 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos bal vállát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 6 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (6 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az 5 qwarg rohamosztagos. (5 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ryuku kopjával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 3 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 201.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +12 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár eltörlése. (ld. enc.) Istened szent kehellyel jutalmaz! (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. 2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 246 TVP áll rendelkezésedre! 3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 171.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[147,80] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg királynő nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával eltalálod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg királynő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [148,81] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku futárbérenc lehet. {támadása: 40.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku futárbérenc fejét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 161.]

kt 29 10 elkészíted a 29. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 smirglilevelet. [10 pontot használtál fel, van még 151.]

h 305 1 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 151.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[149,81] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg harcos nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg harcos torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával megdöfködöd a quwarg harcos torát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [150,81] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ó! Hiszen ez egy Raia szent lovagja. {támadása: 48.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg királynő. {max. életpontja: 151-166.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg királynő jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő bal oldalát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}


(Továbbmész...) [151,82] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Találsz egy ősi csatamezőt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg nagymester közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Megmarkolva a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 23 életpontot vesztettél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +256 életerő.) Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Békés nézelődésedet egy felbőszült massza zavarja meg. Hát ez vajon hogy kerül ide!

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a massza bal szárnyát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a massza bal oldalát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a massza jobb első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a massza szarva. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 136.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[152,82] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A távolban sakálok üvöltenek. Quwarg szagot érzel! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy quwarg anyakirálynő. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kinyílt phua-kúpot. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy felbőszült massza támad rád. Nyilván a közeli phua-kúpból szabadult ki. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a massza hájtömegét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a massza hájtömegét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a massza testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Beléd öklel a massza! bal karodat és kezedet találja el. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A massza néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 22 életpontot vesztettél. A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1 263 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [153,82] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ananászvirág illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy quwarg ősmágus. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy massza közeledik feléd! {max. életpontja: 161-178.} Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [154,82] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 121.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 118.]

* 2. BP: h 235 20 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 98.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 58.]

tf 2 28 fejleszted a 2. tulajdonságodat 28 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [28 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A szervezetedet méreg pusztítja (-52 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 66 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 14, 21.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 207 pontot. A következő körben tehát 237 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT)
Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat.

SZÉLJÁRÁS (138. VARÁZSLAT)
Ennek a varázslatnak a segítségével meglovagolhatod a szelet, és könnyedén, szinte suhanva közlekedhetsz. Abban a körben, amikor ezt a varázslatot elmondod, egy mozgás parancs alapban mindössze 5 TVP-be kerül, a szokásos 10 helyett. Ezt természetesen módosítja a megterheltséged, de működik akkor is, ha van hátasállatod. Ilyenkor a nyomaid sem maradnak meg a mezőn. A széljárás anyagi komponense egy madártoll, és elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül. Föld alatt (labirintusokban) nincs hatása.

OLTÁR ELTÖRLÉSE (79. VARÁZSLAT)
Ezzel a nagyhatalmú varázslattal megsemmisítheted egy másik isten oltárát. Ez persze komoly nekikészülést és komoly áldozatokat igényel. A V 79 parancs kiadása 10 TVP-be és 60 VP-be kerül, és szükséges anyagi komponens öt csepp isteni könnycsepp. Azon a mezőn kell kiadnod, ahol a megsemmisítendő oltár áll (és természetesen nem használhatod a saját istened oltárának megsemmisítésére). A gonosz papok számára egy másik isten oltárának megsemmisítése egyben előrelépést jelent a papi ranglétrán is.

SZENT KEHELY (257. TÁRGY)
A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belső szentély oltárára) helyezed, és ha hű papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelyből, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni.

KARAKTERLAP

Kehes, egy meghatározhatatlan színű, tüsi hajú, vizenyős szemű mutáns férfi vagy. A bőröd undorítóan nyálkás. Fairlight hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 66. fordulód.

Erő: 25 (33) Szint: 17 Merészség: 8/5 Magasság: 162 cm
IQ: 28 (36) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 20 (28) Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 18 (24) Életpont: 341/224 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (25) Varázspont: 529/5 Pénz: 693 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 18/18 Pszi pont: 100/66 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 11
Eddig összesen 368 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 188 TP-t kaptál. Jelenleg 249 937 TP-d van. A következő szinthez még 10 063 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, áeratikus hasnyák, ryuku csapásvezető. A 59. fordulódban 99519 arany került a bankszámládra. 100016 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/58 ökölvívás: 1/78 szúrófegyverek: 19/98 (+26%)
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 19/56 (+24%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
154,82 mezőn táborozol
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 78 időszaki: 78

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/55 (+36%) 2. nyomkövetés: 6/68 3. lopás: 1/0
4. mászás: 1/0 5. csapdakészítés: 10/85 (+7%) 6. csapdaészlelés: 1/42
7. gyógyítás: 4/98 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 6/92
10. szörnyidomítás: 3/93 11. teológia: 8/67 (+87%) 12. taumaturgia: 24/43 (+19%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 12/2 (+25%) 17. szörnyismeret: 3/51 18. pszi: 11/80 (+13%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 4/50 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 2/8 23. testépítés: 1/0 24. úszás: 7/54 (-200%)
25. főzés: 1/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219)
mászol max. 14 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
bolhakutya (#17) (csak egyszer), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), agykorbács (#97), villámsújtás (#89)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> kobudera (#8) energiatüskék (#29) >> félelem-járó (#56)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 246 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 30 (limit: 753), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 3 435.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 567 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 7 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114)
1 madártoll (#112) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 varázskő (#305)
4 vas dobónyíl (#189) 7 víz (#27) 1 Martian tekercse (#569)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
66 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 2 moa kristály (#2203)
4 smirglilevél (#29) 1 szent kehely (#257) 9 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155
76
77
78
79
80
81
82
83
(145,78) nekrofun (#173), 49. jellempróba, oltár, epokitférgek (#147)
(146,79) kihívás tornya (#502), Fairlight oltár, qwarg rohamosztagos (#242)
(147,80) quwarg királynő (#153)
(148,81) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), ryuku futárbérenc (#765)
(149,81) Raia oltár, quwarg harcos (#201)
(150,81) Raia szent lovagja (#239), quwarg királynő (#153)
(151,82) ősi csatamező (#263), quwarg nagymester (#214), massza (#217)
(152,82) quwarg anyakirálynő (#269), phua-kúp (#372), 41. jellempróba, Leah oltár, massza (#217)
(153,82) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 32. jellempróba, quwarg ősmágus (#302)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2015.09.24 12:02 Változások a számládon! Zseton levonás: 45 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Martian tekercse -> 1.)
2015.09.24 12:02 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Isteni küldetés -> 3.)
˙

Üzenet küldése a karakternek