Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. aug. 21. 15h:27' EZ A 959. JÁTÉKHETED, 661. FORDULÓD 960. játékheted kezdete: aug. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 20 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3611 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 137. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 227. varázslatot a 279. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 172. varázslatot a 178. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 64. varázslatot a 247. varázslatot |
* 8. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 477. tárggyal |
* 10. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
fno 10 1 | fejl. pont elköltés 10 1 |
vv 161 377 184 | elmormolod a 161. varázslatot a 377. varázslatot a 184. varázslatot |
hh 841 1253 522 | használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 522. tárgyat |
kre 272 83 6 | kreálsz a 272. tárggyal a 83. tárgyat (6 darabot) |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
kf 882 918 | kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat a 918. tárggyal |
v 22 164 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 84 291 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo] Ellenfeled védelem tűz ellen varázslattal készül a csatára. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Megsoroztad az Ekhnagorhu farkát. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Hatalmasat kiáltasz: "Üsd, vágd, nem apád!" Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával néhány helyen meghorzsolod az Ekhnagorhu testét. (2 támadással 205 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. Kyorgölő buzogánnyal megpöccinted az Ekhnagorhu testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Az Ekhnagorhu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 pirkitet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
bb 153 692 83 | beraksz a bankba a 153. tárgyat (692 darabot) |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 735 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Azt üvöltöd: "Üsd, vágd, nem apád!" 54 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a Gyorsröptű Kabol testét. (6 támadással 619 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Karmával néhányszor a Gyorsröptű Kabol megcsapja a fejedet. (2 támadástól 431 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 75 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a Gyorsröptű Kabol jobb karját. (6 támadással 592 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 87 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 448 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 75 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a Gyorsröptű Kabol jobb lábát. (6 támadással 582 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. A Gyorsröptű Kabol csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 461 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 76 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +52 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2841, sebződés: 1566, gyógyulás: 176, összesen: -1390 ÉP}
(Továbbmész...) [267,60] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kémsárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 2751-3000.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy védelem tűz ellen rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 735 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Teli tüdőből elordítod: "Ez egy jó nap a halálra!" 58 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával párszor súrolva eltalálod a kémsárkány testét. (7 támadással 722 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 91 életpontot sebeztél. Kyorgölő buzogánnyal néhányszor épp csak megérinted a kémsárkány színváltós szárnyát. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) A kémsárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 277 életpontot vesztesz.) A kémsárkány hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Daramoula pálcájával néhányszor súrolod a kémsárkány fejét. (7 támadással 695 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. Kyorgölő buzogánnyal párszor súrolva eltalálod a kémsárkány bal oldalát. (4 támadással 275 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) A kémsárkány hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A kémsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +52 életerő. 23173 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3012, sebződés: 878, gyógyulás: 4, összesen: -874 ÉP}
(Továbbmész...) [266,61] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy hóhérbimbót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +52 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy megsebzett selyemszárnyas. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 75 szúró, 75 vágó, 170 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 735 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A selyemszárnyas szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +52 életerő. 10969 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Hatalmasat kiáltasz: "Nincs végzet, csak ha bevégzed!" 50 ép-nyi sebzést okoztál. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 722 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Kyorgölő buzogánnyal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Daramoula pálcájával párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 713 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 76 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. Kyorgölő buzogánnyal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (5 támadással 318 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Daramoula pálcájával párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 697 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Kyorgölő buzogánnyal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +52 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 3581, sebződés: 11, gyógyulás: 255, összesen: +244 ÉP}
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 456 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a kísértetvándor testét. (6 támadással 362 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Gyere és halj meg!" Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával gyengén megütögeted a kísértetvándor ködös testét. (7 támadással 720 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Kyorgölő buzogánnyal néhány helyen meghorzsolod a kísértetvándor kopott ruháját. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 238 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 44 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával gyengén megütögeted a kísértetvándor kopott ruháját. (4 támadással 395 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Kyorgölő buzogánnyal súrolod a kísértetvándor bal oldalát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a kísértetvándor nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 308 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 28 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +52 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20288 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2527, sebződés: 645, gyógyulás: 117, összesen: -528 ÉP}
(Továbbmész...) [264,62] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +52 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérszomjas karvaly. {max. életpontja: 2501-2750.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 925 életpontot sebeztél. A lény villámokat köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elkiáltod magad: "Üsd, vágd, nem apád!" 51 ép-nyi sebzést okoztál. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával párszor súrolva eltalálod a vérszomjas karvaly fejét. (7 támadással 732 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Kyorgölő buzogánnyal gyengén megütögeted a vérszomjas karvaly testét. (5 támadással 336 életpontot sebezve.) Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 219 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 40 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 189 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 73 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával néhányszor súrolod a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 690 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 94 életpontot sebeztél. Kyorgölő buzogánnyal súrolod a vérszomjas karvaly fejét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 210 életpontot vesztesz.) Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 73 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +52 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 19857 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2997, sebződés: 1005, gyógyulás: 2, összesen: -1003 ÉP}
(Továbbmész...) [263,62] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő kóbor mortag mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 3x 12d16+70.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy védelem sav ellen mágia... Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 985 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elüvöltöd magad: "Lejárt az időd!" 51 ép-nyi sebzést okoztál. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával gyengén megütögeted a kóbor mortag nyakát. (7 támadással 720 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Kyorgölő buzogánnyal néhányszor súrolod a kóbor mortag testét. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a kóbor mortag minden csapását hárítanod. (3 támadástól 441 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával gyengén megütögeted a kóbor mortag acéltestét. (3 támadással 304 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Kyorgölő buzogánnyal csak érinted a kóbor mortag testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kóbor mortag újra meg újra lecsap. (3 támadástól 417 életpontot vesztesz.) A kóbor mortag szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +52 életerő. 20683 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2644, sebződés: 858, gyógyulás: 172, összesen: -686 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "Nincs végzet, csak ha bevégzed!" 49 ép-nyi sebzést okoztál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 718 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Kyorgölő buzogánnyal párszor súrolva eltalálod a manaelementál egyik csápját. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Daramoula pálcájával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (7 támadással 722 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Kyorgölő buzogánnyal párszor súrolva eltalálod a manaelementál egyik csápját. (5 támadással 326 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +52 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2488, sebződés: 6, gyógyulás: 174, összesen: +168 ÉP}
m 6 4 5 | mozogsz nyugatra, délre, délnyugatra |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 976 életpontot sebeztél. A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Teli tüdőből elordítod: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 57 ép-nyi sebzést okoztál. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával néhány helyen meghorzsolod az eszement trappoló testét. Kritikus ütés! (7 támadással 840 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő buzogánnyal párszor súrolva eltalálod az eszement trappoló jobb vállát. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 332 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 96 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával párszor megpöccinted az eszement trappoló testét. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Kyorgölő buzogánnyal épp hogy eltalálod az eszement trappoló bal lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Patájával az eszement trappoló többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 362 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 102 életpontot vesztettél. Az eszement trappoló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +52 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 szürke briliáns [szürke briliáns ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP]. 18599 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2656, sebződés: 894, gyógyulás: 83, összesen: -811 ÉP}
(Továbbmész...) [262,63] Még mindig bozótos. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő kyorg szolgasárkány nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy védelem tűz ellen varázslatot. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 736 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kyorg szolgasárkány testét. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elkiáltod magad: "Lejárt az időd!" Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a kyorg szolgasárkány bal szárnyát. (6 támadással 601 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. A kyorg szolgasárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 352 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. A varázslat kudarcot vallott. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a kyorg szolgasárkány orra hegyét. (6 támadással 610 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. A kyorg szolgasárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 327 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +52 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2363, sebződés: 679, gyógyulás: 190, összesen: -489 ÉP}
(Továbbmész...) [261,64] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +52 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gnomori rémszolga. {támadása: 80.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Alattomos ellenfeled pszi-acéltorony pszivel bohóckodik. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 441 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Csatakiáltást hallatsz: "Gyere és halj meg!" 46 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a gnomori rémszolga testét. (6 támadással 611 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. 48 életpontot gyógyultál. Nem sikerült a gnomori rémszolga ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 289 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a gnomori rémszolga bal karját. (6 támadással 638 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 56 életpontot sebeztél. 56 életpontot gyógyultál. A gnomori rémszolga pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 265 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a gnomori rémszolga testét. (6 támadással 638 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 54 életpontot sebeztél. 54 életpontot gyógyultál. A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 313 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +52 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2532, sebződés: 926, gyógyulás: 162, összesen: -764 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony pszi felhúzásával. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 441 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény savat köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Csatakiáltást hallatsz: "Üsd, vágd, nem apád!" 51 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a gnomori rémszolga testét. (6 támadással 616 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. 60 életpontot gyógyultál. A gnomori rémszolga pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 276 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a gnomori rémszolga szörnyű pofáját. (6 támadással 614 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 48 életpontot sebeztél. 48 életpontot gyógyultál. A gnomori rémszolga nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 277 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 26 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a gnomori rémszolga fejét. (6 támadással 642 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. 55 életpontot gyógyultál. A gnomori rémszolga nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 266 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +52 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2527, sebződés: 886, gyógyulás: 167, összesen: -719 ÉP}
be 695 | bemész a 695. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
[260,65] Még mindig az erdőben vagy. A vidék hirtelen változik... keletre az árnybirodalom sötét tájai, nyugatra pedig a bo'adhun barbárok hajdan lakott területei húzódnak. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gnomori rémszolga közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 2x 15d12+70.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy pszi-acéltorony pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 441 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A szörny savat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Teli tüdőből elordítod: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 55 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a gnomori rémszolga testét. (6 támadással 652 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 61 életpontot sebeztél. 61 életpontot gyógyultál. A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a gnomori rémszolga fejét. (6 támadással 658 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. 58 életpontot gyógyultál. A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 311 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a gnomori rémszolga jobb karját. (6 támadással 617 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 52 életpontot sebeztél. 52 életpontot gyógyultál. A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 315 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +52 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2594, sebződés: 978, gyógyulás: 175, összesen: -803 ÉP}
szk 393 | keresed a 393. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 3. BP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | élelemszerzés 40 pontért |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 31 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 31 pontért |
GYORSRÖPTŰ KABOL (575. SZÖRNY) Gyorsröptű Kabol a keleti hegyvidékek sebes szárnyú "madarának", a selyemszárnyasoknak egyik jól kifejlett példánya. A kyorgok akkor figyeltek fel egyedi csíkozású selyempikkelyeire, miután a magányos lény már többször felbecsülhetetlen méretű károkat okozott a haszonállatokat tartó gazdaságaikban. Ekkor aggatták rá ezt a jóhangzású nevet, és ekkor nyert említést Gyorsröptű Kabol tetteivel az utókor számára írt figyelmeztető pergameneken. BA paranccsal hiába is próbálkoznál. |
ZARKNOD PÁNCÉLJAI A Zarknod tleikanjai által kovácsolt vértezetek ősi relikviák, amelyekhez még csak foghatót sem igen ismernek Ghallán. Ezek a páncélok képesek viselőjüket megvédeni az éjfattyak és más, hasonlóan iszonyú és idegen teremtmények azonnali halált és még borzalmasabb dolgokat okozó támadásaitól. A tleikanok Ghalla vezető fajainak nagyon régmúltjából merítették a receptet - minden fajnak a valaha feltalált legtökéletesebb ruhadarabot készítik el. A páncéldarabok végső formájukat bonyolult mágikus rituálé során nyerik el, ehhez speciális mágikus komponensekre van szükség. Az ősi tl'urlang háború idején a páncélok elkészítéséhez szükséges komponenseket a négy birodalom biztosította. A fajt meghatározó drágakövek az esthar császárságtól, az ötvözetet a viselőjéhez kötő fétiseket a bo'adhun tözsektől kapták. A mágikus képességeket meghatározó kyorg relikviákat összetett átokvarázslat védte, nehogy a titkos technikák az ellenség kezébe jussanak. A páncél mintáját meghatározó, a varázsigéket tartalmazó tekercseket pedig az árnytündérek készítették. Ezeket csakis a tleikanok tudják felolvasni, és ha rossz kezekbe kerül, azonnal elporlad. Ha nem tudod, hogy most éppen egy fétis vagy egy kyorg relikvia birtokába jutottál, olvasd át még egyszer az enciklopédiát, és ha ez sem segít, gondolj bele, hogy melyik területen is szerezted a tárgyat! Első lépésként azt kellene kitalálnod, melyik az az esthar drágakő, amely a te fajodnak szükséges páncél alkotóeleme. Ehhez az F <drágakő> parancsot használd, ha ilyen kő birtokába jutsz. Ha megvan a drágakő, folytathatod a kutatást. Az F <bo'adhun fétis> <kyorg relikvia> <árnytündér tekercs> paranccsal megvizsgálhatsz három tárgyat, és megállapíthatod, hogy készíthető-e belőlük páncél, a neked megfelelő drágakő segítségével (a páncélról enciklopédiát ekkor még nem fogsz kapni, csak ha elkészítették neked!) Ha működő kombinációhoz jutottál, keresd fel Zarknod piramisát, és add ki a KT <bo'adhun fétis> <kyorg relikvia> <árnytündér tekercs> parancsot, 50 TVP árán. Természetesen, a fajodnak megfelelő drágakőből is elhasználódik egy ilyenkor. Gondoskodj róla, hogy legyen nálad 5000 arany, a telakit ötvözet költségeire! Ha érvénytelen kombinációt adsz meg, az 50 TVP-t akkor is elveszted, sőt az erre szánt pénzedet sem kapod vissza. A teljes vértezet minden darabjának összegyűjtése természetesen rengeteg energiát kíván, de a szerencsének kisebb szerepe van, mint gondolnád. Először is, a drágakövek és fétisek cserélhetőek. A kyorg relikviák ugyan nem átadhatóak, de mivel ezek állandó hiánycikkek, Zarknod piramisánál, a KT <1. relikvia> <2. relikvia> paranccsal bármikor kicserélik két felesleges relikviádat egy véletlenszerű harmadikra. A tekercsek szintén nem átadhatóak, és ezeket sajnos csereberélni sem lehet. Van egy különleges tekercs, a kij. Ez nem páncél, hanem egy nagyhatalmú mágikus kulcs elkészítésének módját tartalmazza. Amikor Zarknod után kutatsz, még jól jöhet, ha van nálad egy ilyen kulcs, amelyet a többi páncélhoz hasonlóan kell elkészíteni. |
Erő: | 82 (115) | Szint: | 51 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 83 (92) | Támadás: | 68 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 63 (133) kg |
Ügyesség: | 83 (97) | Védekezés: | 138 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 49/92 év |
Egészség: | 84 (95) | Életpont: | 1970/1524 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 85 (103) | Varázspont: | 4067/95 | Pénz: | 5118 arany | Kép. pont: | 68 |
Tudatpont: | 30/-15 | Pszi pont: | 779/333 | Halhatatlanság: | 13 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 17/58 | szúrófegyverek: | 36/82 | vágófegyverek: | 36/58 (+2%) |
ütőfegyverek: | 46/71 (+5%) | lőfegyverek: | 41/71 (+1%) | dobófegyverek: | 25/21 |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) << Shengoroth karma (#1520) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ezüstshuriken (#327) (5 .); bumeráng (#249) (6 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -25.); mérgezett vasnyíl (#187) (26 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); csillaglövedék (#931) (998 .); kerek kő (#19) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
260,65 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/54 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 165/14 (+31%) | 3. lopás: | 7/10 (-300%) |
4. mászás: | 27/62 | 5. csapdakészítés: | 44/35 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 28/2 (-300%) |
7. gyógyítás: | 105/66 | 8. titkosírás: | 18/90 | 9. felderítés: | 42/10 |
10. szörnyidomítás: | 23/78 | 11. teológia: | 246/18 (+72%) | 12. taumaturgia: | 171/59 (+10%) |
13. szerencsejáték: | 9/70 | 14. versengés: | 20/96 | 15. zene: | 54/78 |
16. szörnyismeret: | 32/74 | 17. pszi: | 70/82 (+7%) | 18. zárnyitás: | 11/85 (-300%) |
19. vadászat: | 68/26 (+46%) | 20. vitalitás: | 12/11 | 21. bányászat: | 42/41 (+7%) |
22. úszás: | 29/23 | 23. főzés: | 8/4 (+14%) | 24. ordítás: | 79/32 (+15%) |
25. csapatmunka: | 1/29 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 36 | |||
4. max. életpont: 3 | 10. vp regeneráció: 1 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 100 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 15 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 90 darabot, csak egyszer), Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), dramoan talizmánt (#968) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), aranyfecske (#283), bávatag golombár (#165), Raia angyala (#333), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), manaelementál (#290), ezerszemű bestia (#288), rubin sárkány (#330), elemi pulzátor (#440), Ekhnagorhu (#291) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), hullámelementál (#411), bosszantó apróság (#452), quwarg széltáncos (#540), raskhiir szellem (#539) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 12 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | Pörhemór köre (#205) (106,17,3) |
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | nagyobb agypajzs (#120) |
szemmelverés (#137) | Symulf rúnája (#182) | tűzmágia (#157) | villámmágia (#227) |
jégmágia (#279) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) | planetáris őrdémon (#172) |
tárgyvédelem (#178) | pszi-ernyő (#64) | elme dominanciája (#247) | varázsenergia (#161) |
papi aura (#377) | varázsszem (#184) | hadiszerencse III (#59) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20) | ||||||
villámsújtás (#89), jégcsóva (#41), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155), méregfelhő II (#193), méregfelhő (#37), pajzszúzás (#251), villámcsapás (#50), az agy kifacsarása (#197), nagyobb tűzlehelet (#150), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
varázsvédelem II (#108), agytaposás (#180), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 56, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | pszi elementál (#221) | direkt kontakt. II (#122) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | őrült varázsló (#255) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | villámsújtás (#89) | >> | szutykos remák (#191) | |
izomernyesztés (#33) | >> | halálhozó (#419) | villámsújtás (#89) | >> | noth szellem (#250) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | |
háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
armageddon (#218) | >> | őrjáratozó katona (#274) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | ében hadúr (#294) | az agy kifacsarása (#197) | >> | árnylord (#342) | |
teljes őrület (#118) | >> | Thargodan mágus (#318) | istenítélet (#284) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | háló (#186) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
háló (#186) | >> | 20. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | 43. szintű lényekre | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | 35. szintű lényekre | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
jégoszlop (#231) | >> | férfiak (#998) | jégoszlop (#231) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | quwarg agyfürkész (#745) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | quwarg gigász (#7128) | |
pajzszúzás (#251) | >> | natharion gólem (#428) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
istenítélet (#284) | >> | trakuun lidérc (#576) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 56, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
Solisar aurája (#240) | >> | rubin sárkány (#330) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
Solisar aurája (#240) | >> | márvány sárkány (#328) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
agytaposás (#180) | >> | smaragd sárkány (#326) | agytaposás (#180) | >> | aranyfecske (#283) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
agytaposás (#180) | >> | ezerszemű bestia (#288) | fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | |
agytaposás (#180) | >> | őrjáratozó katona (#274) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
agytaposás (#180) | >> | nők (#999) | agytaposás (#180) | >> | férfiak (#998) | |
agytaposás (#180) | >> | élőholt ősmágus (#179) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szellemdarazsak mágikus interferenciát keltenek, varázslataink néha kudarcot vallanak a közelünkben. Ritkítsd őket, ölj meg tizet! (számláló: 2) |
2.) Nem tetszik, hogy egyesek teljes védelmet élveznek villámaimmal szemben... Hozz 3 kék immunitáskövet, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
HŐSTETTEID |
Jelvényeid: Naprend (a Chara-din elleni harcért). |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 97, pontszámod: 816. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 élőholt, 4 vadász, 3 nagymester, 3 parafenomén, 3 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) csatakiáltás (111) gyógyító totem (116) hangcsapás (130) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) csatakiáltás II. (223) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) magiometer (314) az élet forrása (337) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 320 TU szükséges.) tudatforrás (505) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1424. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 6 | aranytű (#272) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégszilánk (#1128) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kerek kő (#19) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | ryuku csizma (#692) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | tükör (#43) | 1 | varányszem (#30) | |||
4 | varázskő (#305) | 1 | vasvért (#164) | 56 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
59 | arany (#50) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | 10 | madártoll (#112) | |||
1 | rézdarab (#70) | 20 | vasérc (#152) |