Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. okt. 7. 9h:05' EZ A 763. JÁTÉKHETED, 682. FORDULÓD 764. játékheted kezdete: okt. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2099 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot a 178. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 70. varázslatot a 127. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 88. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 224. varázslatot a 11. varázslatot |
* 8. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 9. KP: | elmormolod a 123. varázslatot az 59. varázslatot a 377. varázslatot |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
ek 116 75 324 | t. energia kisütése: 116 75 324 |
v 1 9999 100 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 11 19 326 | elmormolod a 11. varázslatot a 19. varázslatot a 326. varázslatot |
hh 883 305 305 | használod a 883. tárgyat a 305. tárgyat a 305. tárgyat |
v 181 187 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
[187,60] Épületek tűnnek fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Tharr hívei emelték. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
be 631 6 | bemész a 631. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló testét. (3 támadással 311 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+31 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy rókafarok. 2779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
be 639 100 200 | bemész a 639. épületbe |
pbe 15000 | beraksz a bankba 15000 aranyat |
pki 500 | kiveszel a bankból 500 aranyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló testét. (3 támadással 317 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+31 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd az őrült varázsló fejét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rókafarok és 8 madártoll. 2779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
ee 348 99 35 | eladod a 348. tárgyat a 99. tárgyat a 35. tárgyat |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem bal oldalát. (7 támadással 369 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem bal oldalát. (4 támadással 433 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+43 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megbököd a smaragdgólem testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 240 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 14900 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1373, sebződés: 240, gyógyulás: 52, összesen: -188 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló testét. (2 támadással 212 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel jól megszúrod az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mocsári penke és egy rókafarok. 2779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [185,58] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló bal karját. (3 támadással 309 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+30 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megdöföd az őrült varázsló nyakát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 sáfránypor. 2779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
be 717 939 | bemész a 717. épületbe |
m 7 2 | mozogsz északnyugatra, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy istenítélet. 967 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kísértetvándor ködös testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. {FM:} Aurgir lándzsájával többször eltalálod a kísértetvándor nyakát. (6 támadással 629 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 41 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Aurgir lándzsájával többször eltalálod a kísértetvándor ködös testét. (5 támadással 594 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a kísértetvándor nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 262 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. A kísértetvándor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24186 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2273, sebződés: 722, gyógyulás: 359, összesen: -363 ÉP}
(Továbbmész...) [278,27] A dombság átmegy hegységbe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Jose D'Brison Báró formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy csillezsályát. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy csillagbozótos van. Délre egy pézsmatök van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő vadászskorpió mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 375 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a vadászskorpió fejét. (7 támadással 383 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a vadászskorpió testét. (8 támadással 1261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+253 életerő). Transzformálsz! (+63 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a vadászskorpió testét. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Itt is, ott is célba talál a vadászskorpió ollója. (2 támadástól 509 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +102 ÉP.) A vadászskorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 skorpiókarmot. [skorpiókarom ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] 23177 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2439, sebződés: 511, gyógyulás: 444, összesen: -67 ÉP}
be 693 | bemész a 693. épületbe |
v 198 270 60 | elmormolod a 198. varázslatot |
[270,60] A hegyvidéket síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a tüskés totemblarg testét. (7 támadással 369 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-25 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. {FM:} Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a tüskés totemblarg bal oldalát. (8 támadással 1256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+252 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A tüskés totemblarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-28 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A tüskés totemblarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] 14209 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1688, sebződés: 55, gyógyulás: 269, összesen: +214 ÉP}
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a tleikan ölőművész rusnya testét. (7 támadással 384 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (69 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. {KCC:} Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a tleikan ölőművész jobb lábát. (8 támadással 1228 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a tleikan ölőművész testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) A tleikan ölőművész néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 257 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A tleikan ölőművész most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18621 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2178, sebződés: 326, gyógyulás: 54, összesen: -272 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a kreiton lich bal lábát. (7 támadással 370 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {HD:} Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kreiton lich groteszk fejét. (8 támadással 1274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+255 életerő). Transzformálsz! (+63 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a kreiton lich testét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A kreiton lich csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 90 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23177 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2277, sebződés: 90, gyógyulás: 288, összesen: +198 ÉP}
m 4 5 3 | mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) A vérszomjas karvaly most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 11828 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 817, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 63 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a bosszúálló testét. (7 támadással 368 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra rohansz. {FM:} Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a bosszúálló testét. (8 támadással 1255 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a bosszúálló testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 93 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 44 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Véres nyál csordul ki a bosszúálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nagymesteri pálca. 26310 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2188, sebződés: 264, gyógyulás: 4, összesen: -260 ÉP}
(Továbbmész...) [269,62] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Észreveszel egy ősi rúnatornyot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Bohmer Kair orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. Többször az élet-halál küszöbén csüngsz alá a homorú falakról. Hálát adsz az isteneknek, amikor sikeresen felérsz a tetőre. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy szellemdarázs!
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs bal oldalát. (7 támadással 374 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a szellemdarázs szellemtestét. (8 támadással 1273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+255 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megbököd a szellemdarázs bal oldalát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szellemdarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szellemdarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12521 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1713, sebződés: 82, gyógyulás: 290, összesen: +208 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 379 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {FM:} Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a kreiton bűvölő testét. (6 támadással 943 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a kreiton bűvölő egyik csápját. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kreiton bűvölő elhibázza az ütést csápjával. A kreiton bűvölő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1888, sebződés: 0, gyógyulás: 209, összesen: +209 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a kreiton idéző testét. (7 támadással 316 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre ugrasz. {FM:} Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a kreiton idéző egyik csápját. (8 támadással 1070 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+215 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a kreiton idéző testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A kreiton idéző csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18597 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1996, sebződés: 77, gyógyulás: 260, összesen: +183 ÉP}
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 375 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (103 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre ugrasz. {FM:} Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a vérszomjas karvaly nyakát. (8 támadással 1317 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a vérszomjas karvaly szürke hátát. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 213 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 41 életpontot vesztettél. Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 197 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 83 életpontot vesztettél. {FM:} Aurgir lándzsájával megérinted a vérszomjas karvaly bal oldalát. (1 támadással 172 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánytőrrel megérinted a vérszomjas karvaly bal szárnyát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A lény huhog! 84 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 23661 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2839, sebződés: 1113, gyógyulás: 165, összesen: -948 ÉP}
(Továbbmész...) [270,63] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei. Találsz egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Lábujjhegyen rásétálsz az izzó homokra. Nem süllyedsz el, sőt, semmi bajod nem esik. Hihetetlen, de a dramoan talizmán valóban varázserővel bír. Kicsit távolabb valamilyen földöntúli tűz ég. Azért itt-ott még megcsillan a nap fénye ilyen-olyan félig ép tárgyakon. A csatamező belseje felé néhány kortárs kalandozó holttestére bukkansz. A szerencsétlenek! Egy szellemdarázs intéz feléd kihívást.
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs fejét. (7 támadással 367 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre ugrasz. {HD:} Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szellemdarázs jobb szárnyát. (8 támadással 1290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+259 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel megérinted a szellemdarázs szellemtestét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szellemdarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A szellemdarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 bronz nyakörv. 12521 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1724, sebződés: 106, gyógyulás: 299, összesen: +193 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 1621 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a ködmágus testét. (7 támadással 201 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. {FM:} Aurgir lándzsájával többször eltalálod a ködmágus testét. (8 támadással 625 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel megbököd a ködmágus jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A ködmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26734 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2481, sebződés: 235, gyógyulás: 41, összesen: -194 ÉP}
Egy istenítélet varázslattal köszöntöd a másikat. 1218 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a kristálynyálka testét. (7 támadással 394 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-42 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. Megvonod a vállad... Mit akart ez? Harcoljunk inkább! Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. {KCC:} Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kristálynyálka testét. (8 támadással 1289 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a kristálynyálka ragadós kötőizmait. (6 támadással 412 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a kristálynyálka. (1 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 53 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-37 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. {GYD:} Aurgir lándzsájával többször eltalálod a kristálynyálka testét. (3 támadással 473 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a kristálynyálka masszatestét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-62 életerő). A kristálynyálka most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27462 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3851, sebződés: 871, gyógyulás: 126, összesen: -745 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 2476 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az árnytündér csontváz bal vállát. (7 támadással 255 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (152 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. {HD:} Aurgir lándzsájával többször eltalálod az árnytündér csontváz testét. (7 támadással 719 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az árnytündér csontváz testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az árnytündér csontváz gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 422 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +85 ÉP.) Rosszullét fog el. (-6 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az árnytündér csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 36286 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3495, sebződés: 624, gyógyulás: 91, összesen: -533 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az eszement trappoló bal oldalát. (7 támadással 376 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. {FM:} Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd az eszement trappoló bal lábát. (8 támadással 1195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+240 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel többször eltalálod az eszement trappoló vastag alkarját. (6 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 345 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) Összetipor lábával. 93 életpontot vesztettél. {GYD:} Aurgir lándzsájával megérinted az eszement trappoló testét. (1 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megkarcolod az eszement trappoló bal lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az eszement trappoló rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 321 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 96 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22163 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2688, sebződés: 855, gyógyulás: 503, összesen: -352 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 57 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a templomos lovag sisakfedte fejét. (7 támadással 404 életpontot sebezve.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. {GYD:} Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a templomos lovag lakkozott páncélját. (8 támadással 1283 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a templomos lovag testét. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a templomos lovag gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 358 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +72 ÉP.) {FM:} Aurgir lándzsájával jól megszurkálod a templomos lovag lakkozott páncélját. (3 támadással 465 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a templomos lovag jobb lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 347 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +70 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 31872 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3125, sebződés: 762, gyógyulás: 148, összesen: -614 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 350 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {HD:} Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a shokara bogár fejét. (8 támadással 1095 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+220 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a shokara bogár jobb hátsó lábát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
15355 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1555, sebződés: 65, gyógyulás: 260, összesen: +195 ÉP}
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 450 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a tleikan amazon testét. (7 támadással 376 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rontasz. {FM:} Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a tleikan amazon bal oldalát. (8 támadással 1253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+251 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a tleikan amazon izmos hasát. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Karmával néhányszor a tleikan amazon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Csápjaival a tleikan amazon csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a tleikan amazon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18167 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2276, sebződés: 174, gyógyulás: 331, összesen: +157 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Morghatal A'ton testét. (7 támadással 379 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. {GYD:} Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a Morghatal A'ton jobb lábát. (8 támadással 1192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+239 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a Morghatal A'ton egyik csápját. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Üdvözlésképpen egy negatív csapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 477 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Aurgir lándzsájával jól megszurkálod a Morghatal A'ton groteszk fejét. (4 támadással 568 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Morghatal A'ton jobb lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A Morghatal A'ton csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: negatív csapás varázslatot lő rád. 484 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP], 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP], 7 fekete gyöngy, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és 6 arany, ezenkívül 1 kreiton ősgömb és 1 fiatalság itala. 34820 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2593, sebződés: 1285, gyógyulás: 514, összesen: -771 ÉP}
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot a 220. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1632 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a ködmágus fekete csuháját. (7 támadással 200 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. {FM:} Aurgir lándzsájával jól megszurkálod a ködmágus testét. (8 támadással 631 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel megbököd a ködmágus testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26734 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2496, sebződés: 243, gyógyulás: 43, összesen: -200 ÉP}
tf 1 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért |
DRACHMOR KRISTÁLY (916. TÁRGY) A drachmor kristály egy piramis alakú átlátszó drágakő, mely igazából a Sötét Földről származik. A kyorgok hódító kirándulásai során került egy-egy mintadarab a laboratóriumukba, majd hamar rájöttek, hogy mesterséges körülmények között képesek a szaporításra. Sajnos ez a tudás a kyorg tudósokkal együtt a semmibe veszett, de Alanor nagyjai még mindig reménykednek abban, hogy egyszer majd előkerül egy kyorg kódex, melynek hasábjain ez is meg van örökítve. Addig csak a nagyon-nagyon ritkán, innen-onnan előkerülő példányok maradnak: épp ezért ha hozzájutsz egyhez, semmiféleképpen nem fogod másik karakternek adományozni. És hogy mi volt az ok, ami miatt a kyorgok ekkora figyelmet szenteltek ennek a látszólag egyszerű drágakőnek? Azonnal megérted, ha megtapasztalod a benne rejlő mágikus energiák jótékony hatását: ha nálad van (nem kell hozzá kf-elni), minden köröd elején 100-zal több VP-d és ÉP-d fog regenerálódni. Ezenkívül, ha kiadod a H 916 parancsot, a drachmor kristály két kezedbe fogva felforrósodik, és rád rak egy Esszenciavédelem II varázslatot. |
THARGODAN AMULETT (536. TÁRGY) Ezt a gusztustalan, de mágiától szinte lángoló amulettet nagyhatalmú Thargodanok bőréből varrták. Kinek szerencsét, kinek balszerencsét hoz: Ha viseled, a csatamezőkön jóval több kincset találsz, viszont a szörnyek is sokkal vérszomjasabbak lesznek. A Thargodan amuletten sajnos egyfajta átok ül, tehát nem tudsz tőle sehogy sem megszabadulni, de azt azért szabályozhatod, hogy kifejti-e hatását vagy sem azzal, hogy KFeled vagy LEveszed. |
BO'ADHUN GYŰRŰ (743. TÁRGY) Ez a tárgy régen nem volt túl értékes, bármely bo'adhun berzerker élettelen ujjáról lehúzhattad a csatatéren. A támadó képességeket hathatósan megnöveli - +5 támadást, és +5 erőt ad -, azonban védekezésed és ügyességed is lecsökken 5-tel. Viseletéhez legalább 25. szint szükséges. |
Erő: | 102 (129) | Szint: | 54 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 101 (110) | Támadás: | 89 (94) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 65 kg |
Ügyesség: | 101 (103) | Védekezés: | 168 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/36 év |
Egészség: | 99 (119) | Életpont: | 2057/2059 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 102 (119) | Varázspont: | 4858/716 | Pénz: | 2848 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/4 | Pszi pont: | 567/215 | Halhatatlanság: | 19 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18/1 | ökölvívás: | 37/97 (+2%) | szúrófegyverek: | 58/55 (+10%) |
vágófegyverek: | 30/62 | ütőfegyverek: | 21/18 | lőfegyverek: | 23/19 |
dobófegyverek: | 45/5 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); hajító csillag (#939) (22 -); ében dobónyíl (#849) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Szkander vereségeid: 233 győzelmeid: 231 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/61 | 2. nyomkövetés: | 202/9 (+28%) | 3. mászás: | 42/44 (+18%) |
4. csapdakészítés: | 43/1 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 26/30 | 6. gyógyítás: | 158/12 |
7. titkosírás: | 4/45 | 8. felderítés: | 49/11 (+8%) | 9. szörnyidomítás: | 14/65 |
10. teológia: | 290/65 (+80%) | 11. taumaturgia: | 194/44 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 6/67 (+12%) |
13. versengés: | 19/78 (+24%) | 14. harcművészetek: | 35/30 | 15. szkanderozás: | 35/83 (+3%) |
16. zene: | 28/25 | 17. szörnyismeret: | 69/85 | 18. pszi: | *44/100 |
19. zárnyitás: | 4/94 | 20. vadászat: | 11/39 | 21. vitalitás: | 8/19 |
22. bányászat: | 50/30 (+2%) | 23. úszás: | 28/10 | 24. főzés: | 12/33 |
25. ősteológia: | 4/22 (+49%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 283 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 2. támadás bónusz: 5 | 4. max. életpont: 3 | 9. gyors fejlődés: 5 |
10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 60 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 40 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 40 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), smaragd sárkány (#326), purifikátor császár (#393), vadász tatu (#10) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097), manaelementál (#290), Ekhnagorhu (#291), zafír sárkány (#329), ezerszemű bestia (#288), aranyfecske (#283), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), ml'othag szürcsölő (#415) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +60 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás II (#169) | Pörhemór köre (#205) (112,14,2) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
Symulf rúnája (#182) | tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) | nagyobb agypajzs (#120) |
tűzmágia (#157) | az elme hatalma (#123) | hadiszerencse III (#59) | papi aura (#377) |
ősi sorvasztás (#258) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 46, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | tüskés totemblarg (#482) | izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szellemdarázs (#481) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
izomernyesztés (#33) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | izomernyesztés (#33) | >> | fekélyes hernyó (#489) | |
puha ütés (#60) | >> | keyrasi démonlidérc (#788) | izomernyesztés (#33) | >> | algaleioda (#474) | |
izomernyesztés (#33) | >> | dögbűzös liliom (#455) | puha ütés (#60) | >> | chaktra vadászeb (#459) | |
istenítélet (#284) | >> | titokzatos kroa (#460) | istenítélet (#284) | >> | zseléféreg (#453) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | elemi pulzátor (#440) | izomernyesztés (#33) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
izomernyesztés (#33) | >> | tleikan behemót (#511) | istenítélet (#284) | >> | ködmágus (#597) | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | |
istenítélet (#284) | >> | árnytündér csontváz (#629) | istenítélet (#284) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
istenítélet (#284) | >> | rothadó borzalom (#633) | istenítélet (#284) | >> | végzetes szójer (#631) | |
istenítélet (#284) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | istenítélet (#284) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
istenítélet (#284) | >> | sötét kaszás (#591) | istenítélet (#284) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
istenítélet (#284) | >> | nekromanta kóborló (#596) | istenítélet (#284) | >> | káoszszellem (#472) | |
halálos érintés (#271) | >> | pszionikus entitás (#553) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
istenítélet (#284) | >> | quwarg széltáncos (#540) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | |
halálos érintés (#271) | >> | tleikan hajadon (#533) | istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | |
istenítélet (#284) | >> | Alkotó (#578) | istenítélet (#284) | >> | Teremtő (#579) | |
istenítélet (#284) | >> | kyorg álomherceg (#550) | kiszáradás (#268) | >> | kyorg őrgólem (#567) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 46, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | védelem tűz ellen (#38) | >> | keyrasi démonlidérc (#788) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
2.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
3.) Fosztogass végig tíz drakolder csatamezőt! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 2 vadász, 8 nagymester, 17 parafenomén, 15 rohamosztagos, 13 ősmágus. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 14. Legjobb pontszámod: 169. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 28620. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 833. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
14111 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | dramoan főzet (#981) | |||
19 | fekete gyöngy (#99) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 41 | kaja (#2) | |||
9 | kerek kő (#19) | 1 | kőkés (#6) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | ősi esszencia (#883) | 5 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
9 | shinai gömb (#348) | 9 | skorpiókarom (#911) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | bo'adhun gyűrű (#743) | 1 | bronz nyakörv (#761) | |||
8 | csillagbot (#929) | 1 | drachmor kristály (#916) | 5 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | gólem talizmán (#811) | 5 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kreiton esszencia (#892) | |||
1 | kreiton ősgömb (#889) | 3 | küklopsz szem (#643) | 15 | madártoll (#112) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 1 | nagymesteri pálca (#772) | 9 | pézsmatökmag (#934) | |||
2 | rókafarok (#124) | 2 | sáfránypor (#211) | 3 | vas dobónyíl (#189) | |||
31 | víz (#27) |