Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. márc. 17. 20h:27' EZ A 825. JÁTÉKHETED, 687. FORDULÓD 826. játékheted kezdete: márc. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4388 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 72 73 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot |
* 2. KP: vv 12 28 24 | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: kf 456 1739 820 | kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat az 1739. tárggyal a 820. tárgyat |
* 4. KP: tps 45 0 0 | TVP spórolása: 45 pontért |
* 5. KP: av 13 0 0 | alakváltás 13 |
* 6. KP: vv 165 188 184 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 184. varázslatot |
* 7. KP: hh 1100 1618 1546 | használod az 1100. tárgyat az 1618. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 8. KP: hh 1133 2306 1894 | használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat az 1894. tárgyat |
* 9. KP: kf 628 1746 533 | kézbeveszed/felveszed a 628. tárgyat az 1746. tárggyal az 533. tárgyat |
* 10. KP: vv 275 443 0 | elmormolod a 275. varázslatot a 443. varázslatot |
kt 2452 | elkészíted a 2452. tárgyat |
hh 522 1228 | használod az 522. tárgyat az 1228. tárgyat |
a 1552 3941 1 | átadod az 1552. tárgyat a 3941. kalandozónak (1 darabot) |
a 308 3941 1 | átadod a 308. tárgyat a 3941. kalandozónak (1 darabot) |
a 223 3941 1 | átadod a 223. tárgyat a 3941. kalandozónak (1 darabot) |
a 642 3941 3 | átadod a 642. tárgyat a 3941. kalandozónak (3 darabot) |
a 42 3941 1 | átadod a 42. tárgyat a 3941. kalandozónak (1 darabot) |
a 165 3941 1 | átadod a 165. tárgyat a 3941. kalandozónak (1 darabot) |
im | imádkozol |
usz 40 | úszol 40 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) A moszatrája melléd csap a farkával! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 rájabőrt. 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
100 | 101 | 102 | |
111 | |
|
|
112 | |
|
|
113 | |
|
|
[97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
ve 189 10 | megveszed a 189. tárgyat 10 |
ee 148 677 166 | eladod a 148. tárgyat a 677. tárgyat a 166. tárgyat |
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet köpsz. 232 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [100,113] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy patakot. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy erszényes elkarog. {max. életpontja: 121-130.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 223 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
v 198 116 126 | elmormolod a 198. varázslatot |
99 | 100 | 101 | 102 | |
111 | |
|
|
|
112 | |
|
|
|
113 | |
|
|
|
114 | |
|
|
|
[116,126] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy drakolder csatamezőt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Észreveszel egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Atalanta egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy feneketlen tavat. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
kut 70 | kutatsz 70 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 224 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs testét. (7 támadással 227 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a szellemdarázs testét. (7 támadással 651 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal végigvagdosod a szellemdarázs testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 289 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szellemdarázs testét. (6 támadással 564 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megkarcolod a szellemdarázs szellemtestét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 310 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) A szellemdarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1705, sebződés: 604, gyógyulás: 120, összesen: -484 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Kitátod a szádat, és lehelsz. 253 életpontot sebeztél. Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezeréves lélek testét. (7 támadással 165 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád lándzsával megdöfködöd az ezeréves lélek testét. (7 támadással 489 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod az ezeréves lélek áttetsző testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 116 életpontot vesztettél. Nem vagy felkészülve az ezeréves lélek gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 301 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Teriád lándzsával többször eltalálod az ezeréves lélek testét. (7 támadással 500 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod az ezeréves lélek testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 137 életpontot vesztettél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 324 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Teriád lándzsával jól megszurkálod az ezeréves lélek testét. (7 támadással 495 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kissé megkarcolgatod az ezeréves lélek testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 135 életpontot vesztettél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 300 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 2374, sebződés: 1318, gyógyulás: 186, összesen: -1132 ÉP}
m 5 3 2 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 240 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hótarantula testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (43 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a hótarantula hófehér potrohát. (7 támadással 546 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvagdalod a hótarantula hófehér potrohát. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a hótarantula többször is megmar! (2 támadástól 317 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 1101, sebződés: 365, gyógyulás: 64, összesen: -301 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a proteinsólyom testét. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kilukasztod a proteinsólyom testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A proteinsólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinsólyom karma a fejed mellett suhan el! A proteinsólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 sólyomcsőrt. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Ha kimész a nyílt óceánra, ott a biztos halál vár rád!
(Továbbmész...) [116,127] Ez már a tenger! Könnyedén, akár egy sellő, tempózni kezdesz. Kicsit sebezhetőnek érzed magad a vízben.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 288 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a halálos morf bal lábát. (4 támadással 524 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Adamantit pajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálos morf nyakát. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) A halálos morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ryuku szablyával végigvágod a halálos morf bal karját. (1 támadással 128 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod a halálos morf bal oldalát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) A halálos morf meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. Semmi hatás! A halálos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. 9 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 48, gyógyulás: 9, összesen: -39 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Kitátod a szádat, és lehelsz. 250 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a brutális morf testét. (5 támadással 665 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod a brutális morf testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) A brutális morf egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a brutális morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. 8 790 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 983, sebződés: 165, gyógyulás: 13, összesen: -152 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
m 8 6 1 | mozogsz északra, nyugatra, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 218 életpontot sebeztél. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. 1 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [115,126] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Találsz egy borkonyó cserjét. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kazmárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Atalanta egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy feneketlen tavat. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bumshir óriásmacska közeledik. {max. életpontja: 2451-2640.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 225 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 36 életpontot vesztettél. Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád lándzsával jól megszurkálod a bumshir óriásmacska jobb oldalát. (7 támadással 612 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 459 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +92 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-54 varázspont.) Teriád lándzsával jól megszurkálod a bumshir óriásmacska jobb oldalát. (7 támadással 585 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a bumshir óriásmacska bal első lábát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a bumshir óriásmacska megcsapja a fejedet. (2 támadástól 410 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +82 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-77 varázspont.) Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 1809, sebződés: 910, gyógyulás: 174, összesen: -736 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 262 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 105 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}
(Továbbmész...) [116,125] Belemész a tengerbe. Magabiztosan tempózol előre. Kicsit sebezhetőnek érzed magad a vízben. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy drakolder csatamezőt. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 293 életpontot sebeztél. Fagyvihar kezd tombolni körülötted. - Már úgyis túl melegem volt - jegyzed meg. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a lomha morf bal oldalát. (5 támadással 671 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a lomha morf bal oldalát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) A lomha morf mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 79 életpontot vesztettél. (-11 védekezés.) A lomha morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. 7 250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1033, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 263 életpontot sebeztél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a halálos morf testét. (4 támadással 527 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Adamantit pajzzsal többször mélyen végigmetszed a halálos morf jobb oldalát. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) A halálos morf mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ryuku szablyával végigvágod a halálos morf testét. (1 támadással 133 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a halálos morf jobb lábát. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) A halálos morf meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A halálos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. 9 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 19, gyógyulás: 3, összesen: -16 ÉP}
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: tpf 45 0 0 | TVP elővétele: 45 pontért |
* 3. BP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 227 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
* 4. BP: kf 689 688 693 | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 693. tárgyat |
* 5. BP: le 1558 0 0 | leveszed/lerakod az 1558. tárgyat |
* 6. BP: kf 690 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat |
* 7. BP: kf 687 692 253 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 692. tárggyal a 253. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 9 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 9 pontért |
A HIT EREJE (516. TUDATI KÉPESSÉG) Tudatotok a papi mágia és a tudati tér összefüggéseinek kutatása során fedezte fel azt a bizarr lehetőséget, hogy egy igazán hithű, istene szolgálatában álló pap képes a barátságos találkozáskor felszabaduló energiákat gyógyító erővé formáznia. A kevésbé barátságos vallások követői pedig a harcban is alkalmazni tudják, ha ellenfelüknél jártasabbak az isteni energiák közvetítésében. [Játéktechnikailag, ha a fordulód során rálépsz egy kalandozóra, és barátságosak vagytok egymással, akkor teológia/2 életpontot gyógyulsz. (Ez összeadódik más hasonló találkozáskori képességgel, és működik tudati portya alatt is.) Ha a találkozás harcba torkollik és teológiád nagyobb ellenfeledénél, akkor a csata előtt teológia különbség életpontot sebzel ellenfeledbe (de ez olimpián nem működik). Ezzel a képességgel egy körben maximum tízszer gyógyulhatsz barátságos találkozásnál. A képesség használata automatikus, külön parancsot nem igényel. A lehetséges maximum fölé nem gyógyulhatsz így.] |
TÁRGYVÉDELEM (178. VARÁZSLAT) Az ongóliant elégette a tárgyaidat? A bibircsók óriás bezúzta a sisakodat? A xirnox leköpte a páncélodat? Ajjaj! Úgy látszik, a tárgyaknak is van saját mentődobása, a tárgyak anyagától és mágikus faktorától, valamint a támadás típusától és erősségétől függő. Például a madártollaknak nem sok esélye van az ongóliant leheletével szemben, azonban valószínűtlen, hogy darabokra fognak törni egy ütéstől. A tárgyvédelem minden problémára megoldást ad: a következő táborozásod végéig minden tárgyad +5 mentődobást kap tűz, villám, sav, hideg, törés és mindegy egyéb támadás ellen. (Összehasonlítási alapul, a tárgyak különböző támadások elleni mentődobásai általában 1 és 20 között vannak). Sajnos az olyan varázslatok ellen, amelyek mentődobás nélkül pusztítják el a tárgyakat, még ez a varázslat sem jelent védelmet, és az olimpiai arénában ezt a varázslatot le szokták oldani a karakterekről, hiszen a közönség őrjöngeni tud egy darabokra robbanó vasvért láttán. A tárgyvédelem használata 14 VP-t és öt csepp vizet igényel. |
Erő: | 82 (113) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 83 (117) | Támadás: | 115 (120) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 83 (105) | Védekezés: | 108 (118) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 48/50 év |
Egészség: | 82 (103) | Életpont: | 1744/631 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 24 |
Szerencse: | 83 (115) | Varázspont: | 3142/3142 | Pénz: | 242551 arany | Kép. pont: | 89 |
Tudatpont: | 72/20 | Pszi pont: | 893/683 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/32 (+4%) | ökölvívás: | 18/19 | szúrófegyverek: | 43/76 (+2%) |
vágófegyverek: | 42/24 (+1%) | ütőfegyverek: | 24/1 | lőfegyverek: | 19/21 |
dobófegyverek: | 40/87 |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -69.); tolmokov-koktél (#351) (70 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
116,125 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 58, 56, 57, 62, 63, 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/7 | Max életkor 189 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 011 TVP |
E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/3 | Csodák kútjából max. támadás: 1 | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 55/5 | 2. nyomkövetés: | 149/54 (+25%) | 3. mászás: | 32/68 |
4. csapdakészítés: | 44/45 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 37/58 | 6. gyógyítás: | 85/64 (+32%) |
7. titkosírás: | 9/44 | 8. felderítés: | 44/19 (+9%) | 9. szörnyidomítás: | 6/94 |
10. teológia: | 64/39 (+3%) | 11. taumaturgia: | 96/64 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 3/98 |
13. versengés: | 16/80 | 14. harcművészetek: | 16/13 | 15. zene: | 125/96 |
16. szörnyismeret: | 6/45 | 17. pszi: | 78/14 (+4%) | 18. zárnyitás: | 15/77 |
19. vadászat: | 30/11 | 20. vitalitás: | 2/58 | 21. bányászat: | 40/37 (+2%) |
22. úszás: | 33/79 (+24%) | 23. főzés: | 13/34 | 24. csapatmunka: | 8/36 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 254 | |||
10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
ongóliant (#159), élőholt quwarg (#202), quwarg királynő (#153), quwarg harcos (#201), láncravert quwarg (#744), jók (#990), csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), sötét ölész (#314), ezerszemű bestia (#288), Sötétség Hercege (#296), Rém (#315), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), quwarg szabotőr (#301) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) |
harci induló (#443) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), Tharr haragja (#145), puha ütés (#60), banshee-sikoly (#373), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162), fürgülés (#92) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | nómenklatúra (#158) | ongóliant tombolás (#146) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
nektoraf (#355) (málhás: +26 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0) |
2.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): többek közt 116. tárgyat kell leadnod. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): 16. labirintus (30,61). kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 123, 124, 126, 127, 130, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 189, 190, 191, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 53. |
Kész: 1, 5, 6, 9, 14, 16, 17, 18, 45, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 384, a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 47025. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 20, az összesen kapott pontszám: 2000. (összesen ölhető: 432 ) |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 262, az összesen kapott pontszám: 41580. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXXIII. olimpián, második hely a 3. kategóriában a XLIV. olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 720, pontszámod: 10751. |
A II. toronyháborúban összesen 1 győzelmet arattál, ezzel 80 pontot szereztél. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1005, a megölt vezérek száma: 18, a pontszámod: 211 085. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 117, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 4, a pontszámod: 21 286. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 600, pontszámod: 12 628. |
Az első Végzet Vermében 7 szintet teljesítettél. |
A második Végzet Vermében 8 szintet teljesítettél. |
A harmadik Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél. |
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 190, az összesen kapott pontszám: 19160. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: e 1 9, e 1 8, e 1 7, e 1 6, e 1 5, e 1 4, e 1 3, e 1 2, e 1 1, h 211. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
profizmus (200) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
harci mágia (334) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 246 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) OK |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) OK |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) OK |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) OK |
pajzshasználat III (549) OK |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) OK |
pajzshasználat IV (556) OK |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 135 TU. szükséges még: 75 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 250 | áldott kő (#642) | 2 | aranyfaló ládikó (#1755) | 1 | Arutac mithrilöve (#1718) | 6 | Aurgir lándzsája (#1314) | 1 | biethlan kard (#1291) | 1 | biethlan pöröly (#1292) | 111 | csalánvirág (#582) | 450 | ezüstdarab (#326) | 1 | fejsze (#1240) | 2 | feneketlen bugyor (#570) | 3 | ganüid tájológömb (#1819) | 19 | hajóács szerszám (#1475) | 1 | hoarián bőrnadrág (#1345) | 2 | hoarián bőröv (#1341) | 5 | hoarián nyereg (#1336) | 210 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kincses térkép (#1413) | 2 | lótakaró (#1356) | 2 | mágikus hentesbárd (#1808) | 2 | Méniach kardja (#1312) | 3 | moa harci nadrág (#1862) | 2 | moa ravatalozó (#1328) | 1 | olló (#335) | 1 | ősi kígyóbőr öv (#1467) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 8 | pszi kő (#248) | 10 | purifikátor öv (#2013) | 1970 | quwarg tojás (#360) | 2 | rémbőr kesztyű (#1468) | 1 | rizspapír-vért (#1366) | 3 | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | ryuku ökölgyolcs (#1156) | 1482 | sárkánypikkely (#292) | 1 | teriád ékszer (#1279) | 4 | teriád vadászöv (#1389) | 3 | tl'urlang erőkő (#825) | 1 | vortexvessző (#2331) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | áldott kő (#642) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | mászókampó (#165) | 4 | mocsári penke (#148) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | saválló fülbevaló (#1552) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | távcső (#42) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
318 | ugh méreg (#166) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
528 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | átlátszó morfplazma (#2451) | |||
1 | bíbor morfplazma (#2450) | 1 | elkarog szőr (#665) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fekete morfplazma (#2446) | 1 | halcsont (#390) | 21 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | rájabőr (#404) | |||
1 | sólyomcsőr (#1223) | 1 | szent kehely (#257) | 1 | zöld morfplazma (#2444) |
114 | 115 | 116 | 117 | |
124 | |
|
|
|
125 | |
|
|
|
126 | |
|
|
|
127 | |
|
|
|