Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. okt. 23. 12h:24' EZ A 766. JÁTÉKHETED, 688. FORDULÓD 767. játékheted kezdete: okt. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2099 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot a 178. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 70. varázslatot a 127. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 88. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 224. varázslatot a 11. varázslatot |
* 8. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 9. KP: | elmormolod a 123. varázslatot az 59. varázslatot a 377. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
fkt 43 30 | felt. készítesz a 43. tárgyat (30 darabot) |
fkt 17 6 | felt. készítesz a 17. tárgyat (6 darabot) |
v 21 250 | elmormolod a 21. varázslatot |
ftv 40 591 | felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot az 591. szörnyet |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
be 694 | bemész a 694. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Feltápászkodsz, és sűrű hajlongások közepette, folyamatosan hátrálva elhagyod az árnytündérek szentélyét. [5 pontot használtál fel, van még 950. Kapsz 6 VP-t.]
vv 11 19 185 | elmormolod a 11. varázslatot a 19. varázslatot a 185. varázslatot |
v 84 291 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az Ekhnagorhu testét. (7 támadással 370 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Ekhnagorhu nyakát. (2 támadással 213 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megdöföd az Ekhnagorhu testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az Ekhnagorhu belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Az Ekhnagorhu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 pirkitet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 651, sebződés: 120, gyógyulás: 3, összesen: -117 ÉP}
v 181 188 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[188,106] Lakott területre érkeztél.
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (7 támadással 281 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {KCC:} Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a purifikátor császár testét. (4 támadással 491 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+49 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megérinted a purifikátor császár jobb oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 822, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 632 2 | bemész a 632. épületbe |
hu 731 743 957 | hulladék: 731 743 957 |
hu 1130 702 870 | hulladék: 1130 702 870 |
bb 938 368 673 | beraksz a bankba a 938. tárgyat (368 darabot) |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontakt. II. Elszívod ellenfeled mágikus energiáit! (+120 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. Semmi eredménye! (Az immunitáskő védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó bal vállát. (2 támadással 205 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1881 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
be 840 100 100 | bemész a 840. épületbe |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Blounther apó testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy kék orchidea és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 200 arany, -2 ÉP]. 4055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [185,106] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy részeg kalandozó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontakt. II pszi támadással. Elszívod ellenfeled mágikus energiáit! (+120 varázspont.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 208 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1881 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[270,97] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Nagy tömeget pillantasz meg: lincselő hangulatban vannak. Közelebbről látod, hogy egy megkötözött Elenios-papot akarnak kivégezni. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (55. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy Chara-din avatárja, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy Chara-din monolitját. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sötét kaszás. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a sötét kaszás jobb oldalát. (7 támadással 391 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (47 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {FM:} Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a sötét kaszás testét. (8 támadással 1249 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a sötét kaszás testét. (6 támadással 400 életpontot sebezve.) A sötét kaszás fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 303 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Aurgir lándzsájával többször eltalálod a sötét kaszás bal vállát. (5 támadással 774 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánytőrrel megérinted a sötét kaszás bal karját. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 318 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 38 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 bev tekercs (ld. enc.). 27446 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2882, sebződés: 742, gyógyulás: 129, összesen: -613 ÉP}
im 2 5 | imádkozol |
Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 300 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a gnomori rémszolga testét. (7 támadással 408 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (65 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a gnomori rémszolga bal lábát. (8 támadással 1284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+257 életerő). Transzformálsz! (+64 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a gnomori rémszolga testét. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) A gnomori rémszolga újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 295 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 25 életpontot vesztettél. {FM:} Aurgir lándzsájával többször eltalálod a gnomori rémszolga jobb karját. (2 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megbököd a gnomori rémszolga bal oldalát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A gnomori rémszolga újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 251 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26038 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2818, sebződés: 658, gyógyulás: 538, összesen: -120 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Gyógyulsz (+2 életpont). Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a sötét kaszás testét. (7 támadással 389 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (58 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. {HD:} Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét kaszás fekete csuháját. (8 támadással 1253 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a sötét kaszás bal oldalát. (6 támadással 401 életpontot sebezve.) A sötét kaszás fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 288 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Aurgir lándzsájával jól megszurkálod a sötét kaszás bal oldalát. (4 támadással 600 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel megbököd a sötét kaszás testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a sötét kaszás újra meg újra lecsap. (2 támadástól 288 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 38 életpontot vesztettél. A sötét kaszás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 lad tekercs (ld. enc.). 27446 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2709, sebződés: 712, gyógyulás: 120, összesen: -592 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 52 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a tlopedmuk testét. (7 támadással 408 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rohansz. {FM:} Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a tlopedmuk jobb oldalát. (8 támadással 1283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+257 életerő). Transzformálsz! (+64 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a tlopedmuk véres pofáját. (4 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Túlbuzgó szabó módjára a tlopedmuk összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A lény idődet lopja (-7 TVP). A tlopedmuk belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 53 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23374 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2466, sebződés: 461, gyógyulás: 389, összesen: -72 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! (elektromos pajzs van rajta.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Semmi eredménye! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a sötét kaszás bal lábát. (7 támadással 389 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (67 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {FM:} Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét kaszás fejét. (8 támadással 1302 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a sötét kaszás testét. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 307 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 38 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét kaszás testét. (5 támadással 798 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a sötét kaszás jobb vállát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a sötét kaszás minden csapását hárítanod. (2 támadástól 318 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 36 életpontot vesztettél. A sötét kaszás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27446 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2957, sebződés: 766, gyógyulás: 130, összesen: -636 ÉP}
Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 300 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a gnomori rémszolga szörnyű pofáját. (7 támadással 402 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (57 életpontot vesztettél.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. {FM:} Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a gnomori rémszolga szörnyű pofáját. (8 támadással 1279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+256 életerő). Transzformálsz! (+63 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a gnomori rémszolga testét. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. {GYD:} Aurgir lándzsájával megdöfködöd a gnomori rémszolga testét. (2 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megbököd a gnomori rémszolga bal lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a gnomori rémszolga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26038 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2776, sebződés: 577, gyógyulás: 518, összesen: -59 ÉP}
v 198 236 117 | elmormolod a 198. varázslatot |
[236,117] Tovább barangolsz a fák között. Látsz egy ősi rúnatornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Süsü orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Feltételes mászás:) Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Miközben egy félelmetes üvöltés tölti be a levegőt, beszakad alattad a rúnatorony teteje. Egy sötét terembe zuhansz, és alig tápászkodsz fel, amikor egy óriásira nőtt alak ront neked. Egy szellemdarázs!
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a szellemdarázs testét. (7 támadással 366 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre ugrasz. {FM:} Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szellemdarázs testét. (8 támadással 1256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+252 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a szellemdarázs fejét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szellemdarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szellemdarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12521 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1687, sebződés: 116, gyógyulás: 294, összesen: +178 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (7 támadással 378 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. {KCC:} Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tleikan házőrző bal hátsó lábát. (8 támadással 1200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+241 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a tleikan házőrző testét. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A tleikan házőrző csápol, de mindhiába. Aurgir lándzsájával jól megszurkálod a tleikan házőrző egyik csápját. (2 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a tleikan házőrző testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tleikan házőrző csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16962 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2392, sebződés: 156, gyógyulás: 442, összesen: +286 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a tleikan behemót jókora fejét. (7 támadással 301 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (51 életpontot vesztettél.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. {FM:} Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a tleikan behemót jókora fejét. (8 támadással 1017 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+204 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a tleikan behemót termetes combját. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A tleikan behemót mancsával oldalba lök. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tleikan behemót bal oldalát. (7 támadással 830 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a tleikan behemót nyakát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mancsával a tleikan behemót végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 aranyfétis. 17864 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2505, sebződés: 244, gyógyulás: 487, összesen: +243 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2250 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. Aurgir lándzsájával jól megszurkálod a manaelementál testét. (8 támadással 1277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+256 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A manaelementál csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). {FM:} Aurgir lándzsájával megdöfködöd a manaelementál testét. (7 támadással 1090 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manaelementál csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). A manaelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5090, sebződés: 52, gyógyulás: 444, összesen: +392 ÉP}
im 2 3 | imádkozol |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a ro'galhal kísértet jobb lábát. (7 támadással 373 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {FM:} Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a ro'galhal kísértet jobb karját. (8 támadással 1238 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A ro'galhal kísértet csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki a ro'galhal kísértet száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15830 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1746, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a ro'galhal kísértet jobb vállát. (7 támadással 373 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {FM:} Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a ro'galhal kísértet fejét. (8 támadással 1299 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+25 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a ro'galhal kísértet jobb lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ro'galhal kísértet lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15830 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1739, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a kettéroppantó testét. (7 támadással 378 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. {FM:} Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kettéroppantó irtózatos combját. (7 támadással 1106 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a kettéroppantó bal karját. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kettéroppantó mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kettéroppantó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15584 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2048, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a katamán ordas testét. (7 támadással 370 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {HD:} Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a katamán ordas testét. (8 támadással 1243 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megbököd a katamán ordas jobb oldalát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a katamán ordas megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A katamán ordas összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15041 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2179, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [235,119] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Dark Angel előtt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy ryuku hajóroncs van. Nyugatra egy korallföveny van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy hájas okerón. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a hájas okerón testét. (7 támadással 380 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. {KCC:} Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a hájas okerón bal hátsó lábát. (7 támadással 1097 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megkarcolod a hájas okerón testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 adamantit érme. 14987 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2044, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [234,120] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. A víz fölött sirályok köröznek. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy harci mugrath. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a harci mugrath jobb oldalát. (7 támadással 366 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. {HD:} Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a harci mugrath jobb vállát. (8 támadással 1225 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a harci mugrath fejét. (4 támadással 271 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A harci mugrath karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16130 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2362, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Marokra fogva a sárkánytőrt a másikra ugrasz. Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod a villámrája áramvonalas testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) A villámrája néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dob rád a másik. 623 életpontot vesztettél. Marokra fogva a sárkánytőrt ellenfeledre támadsz. {FM:} Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod a vízbeölt ryuku elzöldült fejét. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a vízbeölt ryuku vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 653, gyógyulás: 6, összesen: -647 ÉP}
Megmarkolva a sárkánytőrt ellenfeledre ugrasz. {FM:} Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
4265 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 141, gyógyulás: 29, összesen: -112 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {HD:} Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd az óriás vízi sün testét. (3 támadással 436 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-436 életpont.) {HD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod az óriás vízi sün girbe-gurba tüskéit. (1 támadással 142 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-142 életpont.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
4653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 578, gyógyulás: 0, összesen: -578 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (7 támadással 273 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a purifikátor császár testét. (4 támadással 461 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a purifikátor császár testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 783, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 5 | mozogsz északra, északra, délnyugatra |
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a harci mugrath bal első lábát. (7 támadással 374 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harci mugrath nyakát. (8 támadással 1223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+245 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a harci mugrath testét. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Karmaival a harci mugrath megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a harci mugrath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16130 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2290, sebződés: 0, gyógyulás: 288, összesen: +288 ÉP}
(Továbbmész...) [234,118] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy borkonyó cserjét. Keletre nézve látsz egy gránátkaktuszt. Délkeletre egy szent tölgyfa van. Délnyugatra egy nekrofun van. Nyugatra egy gránátkaktusz van. Jól kivehetőek a távolban.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány pikkelyes ptog nyomokat fedezel fel! Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded galyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Buta lény ez a pikkelyes ptog - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Büszkén indulsz tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [233,119] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Észreveszel egy nekrofunt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy korallfövenyt. Délkeletre nézve látsz egy ryuku hajóroncsot. Északra egy gránátkaktusz van. Jól kivehetőek a távolban. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy pikkelyes ptog került az utadba. Itt csata lesz.
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a pikkelyes ptog bal hátsó lábát. (7 támadással 369 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (44 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {FM:} Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a pikkelyes ptog pikkelyfedte nyakát. (6 támadással 929 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megbököd a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A pikkelyes ptog melléd csap a farkával! A pikkelyes ptog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14154 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1865, sebződés: 44, gyógyulás: 204, összesen: +160 ÉP}
hh 1107 1107 1107 | használod az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat |
szk 470 | keresed a 470. szörnyet |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot a 220. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 6 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 6 pontért |
ÚJ TUDATI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő. A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez. |
BEV TEKERCS (778. TÁRGY) Ez egy hihetetlenül ősi pergamentekercs. Óvatosan nyitod szét, de várakozásod ellenére, nem omlik porrá. Apró rúnákkal van teleróva, amelyeket nem értesz, a papír első sorában azonban három nagyobb betűt látsz, a mágusiskolában tanult jelekkel. Azt mondják, hogy "BEV". [Ez a tárgy nem adható át.] |
LAD TEKERCS (785. TÁRGY) Ez egy hihetetlenül ősi pergamentekercs. Óvatosan nyitod szét, de várakozásod ellenére, nem omlik porrá. Apró rúnákkal van teleróva, amelyeket nem értesz, a papír első sorában azonban három nagyobb betűt látsz, a mágusiskolában tanult jelekkel. Azt mondják, hogy "LAD". [Ez a tárgy nem adható át.] |
TROLL DORONG (550. TÁRGY) Az óriási méretű tyrex csont szinte kínálja magát, hogy óriási ütőfegyvert faragj belőle. Sajnos, a trollokon kívül szinte senki sem lenne képes egy ilyen hatalmas és ormótlan szerszámot hatékonyan forgatni mágikus segítség nélkül. Ha viszont troll vagy - örülj! Feltaláltad (bármennyire nehezen ment is) fajod szent fegyverét. A troll dorong elkészítéséhez először is hosszadalmas munkával le kell csiszolnod (ez 3 smirglilevélbe kerül!) hogy a csont egyenetlenségei ne akadályozzák a fegyver hatékony használatát. Ezután, egy kis extra sebzés végett szúrj tíz darab acéltűt a dorong vastag végébe, és készen is van a 4D6+7 sebzésű fegyver, csekély 50 TVP árán. A troll dorong forgatásához legalább 14-es ütőfegyver szakértelem szükséges. |
Erő: | 102 (129) | Szint: | 55 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 101 (110) | Támadás: | 90 (95) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 65 kg |
Ügyesség: | 101 (103) | Védekezés: | 168 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/29 év |
Egészség: | 99 (119) | Életpont: | 2097/2296 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 103 (120) | Varázspont: | 4934/2908 | Pénz: | 19458 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 21/4 | Pszi pont: | 581/127 | Halhatatlanság: | 19 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18/13 (+12%) | ökölvívás: | 38/9 (+1%) | szúrófegyverek: | 59/10 (+10%) |
vágófegyverek: | 30/62 | ütőfegyverek: | 21/18 | lőfegyverek: | 23/19 |
dobófegyverek: | 45/44 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); hajító csillag (#939) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Szkander vereségeid: 237 győzelmeid: 237 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/94 | 2. nyomkövetés: | 203/81 | 3. mászás: | 43/11 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 43/89 (+58%) | 5. csapdaészlelés: | 26/30 | 6. gyógyítás: | 158/12 |
7. titkosírás: | 4/45 | 8. felderítés: | 48/41 (+3%) | 9. szörnyidomítás: | 14/65 |
10. teológia: | 297/17 (+133%) | 11. taumaturgia: | 197/73 (+23%) | 12. szerencsejáték: | 6/67 |
13. versengés: | 19/78 | 14. harcművészetek: | 35/30 | 15. szkanderozás: | 35/95 (+1%) |
16. zene: | 28/25 | 17. szörnyismeret: | 69/85 | 18. pszi: | 45/50 (+15%) |
19. zárnyitás: | 4/94 | 20. vadászat: | 11/39 | 21. vitalitás: | 8/19 |
22. bányászat: | 50/31 (+1%) | 23. úszás: | 28/32 (+22%) | 24. főzés: | 12/83 (+10%) |
25. ősteológia: | 6/46 (+21%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 249 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 2. támadás bónusz: 5 | 4. max. életpont: 5 | 9. gyors fejlődés: 5 |
10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 30 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 60 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 40 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 40 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), smaragd sárkány (#326), purifikátor császár (#393), vadász tatu (#10) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097), manaelementál (#290), Ekhnagorhu (#291), zafír sárkány (#329), ezerszemű bestia (#288), aranyfecske (#283), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), ml'othag szürcsölő (#415) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +60 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás II (#169) | Pörhemór köre (#205) (112,14,2) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
Symulf rúnája (#182) | tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) | nagyobb agypajzs (#120) |
tűzmágia (#157) | az elme hatalma (#123) | hadiszerencse III (#59) | papi aura (#377) |
planetáris őrdémon (#172) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 48, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | tüskés totemblarg (#482) | izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szellemdarázs (#481) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
izomernyesztés (#33) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | izomernyesztés (#33) | >> | fekélyes hernyó (#489) | |
puha ütés (#60) | >> | keyrasi démonlidérc (#788) | izomernyesztés (#33) | >> | algaleioda (#474) | |
izomernyesztés (#33) | >> | dögbűzös liliom (#455) | puha ütés (#60) | >> | chaktra vadászeb (#459) | |
istenítélet (#284) | >> | titokzatos kroa (#460) | istenítélet (#284) | >> | zseléféreg (#453) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | elemi pulzátor (#440) | izomernyesztés (#33) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
izomernyesztés (#33) | >> | tleikan behemót (#511) | istenítélet (#284) | >> | ködmágus (#597) | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | |
istenítélet (#284) | >> | árnytündér csontváz (#629) | istenítélet (#284) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
istenítélet (#284) | >> | végzetes szójer (#631) | istenítélet (#284) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
istenítélet (#284) | >> | varkaudar őslich (#402) | istenítélet (#284) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
istenítélet (#284) | >> | nekromanta kóborló (#596) | istenítélet (#284) | >> | káoszszellem (#472) | |
halálos érintés (#271) | >> | pszionikus entitás (#553) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
istenítélet (#284) | >> | quwarg széltáncos (#540) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | |
halálos érintés (#271) | >> | tleikan hajadon (#533) | istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | |
istenítélet (#284) | >> | Alkotó (#578) | istenítélet (#284) | >> | Teremtő (#579) | |
istenítélet (#284) | >> | kyorg álomherceg (#550) | kiszáradás (#268) | >> | kyorg őrgólem (#567) | |
istenítélet (#284) | >> | élőholt drakolder (#628) | istenítélet (#284) | >> | hártyás dermesztő (#585) | |
háló (#186) | >> | tleikan áruló (#606) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 48, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | keyrasi démonlidérc (#788) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
2.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
3.) Fosztogass végig tíz drakolder csatamezőt! (számláló: 8) |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 2 vadász, 8 nagymester, 17 parafenomén, 15 rohamosztagos, 13 ősmágus. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 14. Legjobb pontszámod: 169. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 241 pontnyi fejlesztés szükséges. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bahrot bőr (#938) | 2 | csillagbot (#929) | 1 | halcsont (#390) | |||
1 | kék immunitáskő (#977) | 1 | kinemfogyó tegez (#368) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | pézsmatökmag (#934) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | rubin fülbevaló (#673) | 3 | sötét kasza (#957) | 1 | teknősesszencia (#702) | |||
1 | topáz erényöv (#731) | 12 | víz (#27) | 3 | varkaudar látógömb (#1107) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
222 | arany (#50) | 1 | adamantit érme (#762) | 1 | aranyfétis (#766) | |||
3 | azúrharmat (#1161) | 1 | bev tekercs (#778) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
212 | kaja (#2) | 5 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
40 | kerek kő (#19) | 1 | lad tekercs (#785) | 9 | pirkit (#153) | |||
1 | pszi kő (#248) | 3 | purifikátor háj (#269) | 1 | ryuku buzogány (#696) | |||
1 | ryuku kalapács (#724) | 5 | varázskő (#305) |