Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. okt. 10. 12h:04' EZ A 169. JÁTÉKHETED, 69. FORDULÓD 170. játékheted kezdete: okt. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3395 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
bb 658 659 677 | beraksz a bankba a 658. tárgyat (659 darabot) |
bb 650 1 | beraksz a bankba a 650. tárgyat (1 darabot) |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 3 22 1 | felt. lőfegyver haszn. 3 a 22. tárggyal (1 darabot) |
flh 10 22 3 | felt. lőfegyver haszn. 10 a 22. tárggyal (3 darabot) |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
m 2 | mozogsz keletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az útonálló jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször eltalálod az útonálló bal lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontszablyával többször mélyen végigmetszed az útonálló bal karját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 685 | bemész a 685. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az útonálló bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel néhány helyen meghorzsolod az útonálló testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontszablyával többször mélyen végigmetszed az útonálló testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
ep 400 100 3 | építed a 400. tárgyat 100 pontért |
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Vaskarddal kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [75,-38] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ráismersz a távolodóra. Egy nyuhaj karbin. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [76,-38] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bíbor szulfagor. Itt csata lesz.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (4 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a bíbor szulfagor néhányszor agyarával! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Megmarkolva a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 303 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [78,-39] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy.
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [79,-41] A sík vidéket bozótos váltja fel. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kincsesbánya: 38 mérföld északkeletre. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elpusztított nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy acéldarázs közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az acéldarázs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször eltalálod az acéldarázs testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az acéldarázs testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
v 21 5 | elmormolod a 21. varázslatot |
ef 21 502 | energia fejlesztése 21 |
tf 2 1 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 1 pontért |
szk 67 | keresed a 67. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
VÁROSI TELEPORT (96. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a kifejlesztéséért főként a boltosok, bankok, fegyvermesterek és egyéb városi szolgáltatók a felelősek. Bár a szabad teleportálás sérti a GH.1670 II/4-es alanori rendelet szerint a személyes szabadsághoz való jogot, és ezért törvénytelen varázslat, a speciális célú teleport igen elterjedt és engedélyezett. Ezek egyike a városi teleport. Használója a varázslat elmondásakor egy maximum taumaturgia erősség x 4 mezőre levő, "lakott" tereptípusú mezőre fog teleportálni. A varázslat nem képes használóját keleti irányba mozgatni. Használata 10 TVP-be és 50 VP-be kerül, kiadása a V 96 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, ahol az (X,Y) természetesen a célmező koordinátáit jelentik. A varázslat anyagi komponense egy szeksztáns, ami nem tűnik el a varázslat létrejöttekor. A varázslatról tudni kell, hogy hatása nem ér véget a teleportálás befejeztekor - amint a használó olyan mezőre lép, amely nem "lakott", automatikusan visszateleportál a kiinduló mezőre (történjen ez akár fordulók múlva). Megjegyzések: a visszateleportálás beleszámít a mozgáskorlátba (max. lépések egy körben) mivel rendes lépésnek számít, de az odateleportálás nem; a teleport kudarcot vall, ha nem "lakott" területet adsz meg célként; a városban való tartózkodás alatt minden parancsot normálisan használhatsz; a városban való kalandozásodról NEM kapsz térképet; amíg egy városi teleport érvényben van, nem adhatsz ki újabbat. Városi teleportot csak szabadban használhatsz. |
SZIKLAFÉSZEK (167. TEREPTÁRGY) A magashegység elhagyatott sziklái között, a szédítően magas sziklafalon megpillantasz egy fészket. Milyen óriási madár képes ilyen magasra repülni, ilyen hidegben megélni? És vajon mi lehet a fészekben? Tojás? Vagy valamilyen kincs? Érdemes lenne megpróbálni... Csakhogy mindez hegymászóhoz illő feladat - egy mászókampó nélkül vagy 6-osnál kisebb mászás szakértelemmel akár meg se próbáld. Ha nagyon kíváncsi vagy, és van mászókampód, használd, és lásd, mi történik! Ez a tevékenység 24 pontba kerül. |
JEGESMEDVE BUNDA (1067. TÁRGY) A jegesmedvék bundája annyira hófehér és annyira prémes, hogy vétek lenne csak úgy eldobni, vagy a győzelem után otthagyni. Bizonyára remek ruhadarabokat lehetne belőle készíteni. |
TATU KÖDMÖN (255. TÁRGY) Gyakran összefagysz a Kiégett Föld irányából fújó hideg, kegyetlen szelek miatt? Puha bőrödet könnyedén megkarmolják a leggyengébb szörnyek is? A megoldás: varrj magadnak tatu ködmönt! Ehhez mindössze három vadász tatu bőrre van szükséged. A KT 255 parancs kiadásával, 25 TVP-ért megvarrhatod ezt a kiváló páncélt, amely, ha a KF 255 paranccsal magadra öltöd, kettővel javítja a védettségedet (persze nem viselhető egyszerre más páncélokkal). |
Erő: | 13 | Szint: | 15 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 16 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 13 (15) | Életpont: | 200/199 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 | Varázspont: | 175/66 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 25/20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4/32 (+21%) | vágófegyverek: | 20/59 (+4%) | ütőfegyverek: | 3/32 |
lőfegyverek: | 16/59 (+18%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) max. 1 db (3 -9.); tüske (#22) max. 3 db (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
79,56 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/49 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 15/103 (+32%) | 3. mászás: | 3/52 |
4. csapdakészítés: | 7/60 (+12%) | 5. csapdaészlelés: | 2/93 | 6. gyógyítás: | 16/48 |
7. titkosírás: | 2/6 | 8. felderítés: | 2/58 | 9. teológia: | 4/92 (+9%) |
10. taumaturgia: | 9/42 (+5%) | 11. szörnyismeret: | 6/46 (+20%) | 12. zárnyitás: | 6/34 |
13. vadászat: | 1/23 | 14. bányászat: | 9/86 (+17%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
Métely (#7000) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | Quirov (#975) | izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | |
izomernyesztés (#33) | >> | troll ritualista (#365) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | troll ritualista (#365) | védelem sav ellen (#36) | >> | Métely (#7000) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pókvadász (#59) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4) |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. (teljesítve) |
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
elnyomók gyűlölete (190) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 19 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 493 TU szükséges.) |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | láncing (#222) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | * | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | tatu ködmön (#255) | 1 | * | vassisak (#160) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | $1 | csontkés ($11) | $1 | * | csontszablya ($64) | ||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | * | fúvócső (#20) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
5 | mérgezett tüske (#23) | 15 | tüske (#22) | 15 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | * | vaskard (#2084) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
5 | * | ezüst gyűrű (#180) | 2 | * | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | ezüst nyaklánc (#117) |
1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | réz papi karkötő (#307) | 1 | * | virág szimbólum (#143) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 2 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
2 | + | deus ex machina (#1) | 1 | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | |
1 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 25 csepp tinta (#101), fér még: 25] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 24 csepp spiritusz (#170), fér még: 96] | ||||||
5 | uzbány csőr (#169) | [bennük 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 48] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 97 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 98] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
4 | acélpengőke (#231) | 12 | álompor (#396) | 3 | amniosz (#203) | |||
3 | drótszőr (#37) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fémrúd (#104) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 8 | gyöngymangó (#135) | 1 | jegesmedve bunda (#1067) | |||
1 | ¤ | kazmár gyökér (#205) | 39 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | ||
2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | |||
22 | + | pirkit (#153) | 5 | sallank karom (#128) | 23 | sünmedve tüske (#14) | ||
2 | szulfagor agyar (#677) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | + | vapár ág (#110) | ||
16 | varányszem (#30) | 12 | + | vasérc (#152) |
Összsúly: 46.46 kg | Megterheltség: 101% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 81 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (9 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 1 | aurach bőr (#658) | 20 | drótszőr (#37) | 1 | etra hályog (#712) | 4 | ezüstdarab (#326) | 1 | Morgan kristálya (#659) | 1 | rinóbőr (#651) | 70 | sallank karom (#128) | 1 | sámán erszény (#650) | 2 | szulfagor agyar (#677) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aurach bőr (#658) | 1 | kötél (#92) | 1 | Morgan kristálya (#659) | |||
1 | nehezék (#258) | 1 | sámán erszény (#650) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 3 | amniosz (#203) | 1 | csontkés (#11) | |||
1 | furulya (#233) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | jegesmedve bunda (#1067) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | tatu ködmön (#255) | 6 | tinta (#101) | |||
2 | tüske (#22) | 10 | vasérc (#152) | 14 | víz (#27) | |||
1 | zöld üveg (#82) |
71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | |
-42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-41 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|