68. forduló, 148. forduló, Sendiel, a dalnok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 2. 9h:20'
EZ A 89. JÁTÉKHETED, 69. FORDULÓD
90. játékheted kezdete: jún. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4848
SZÁMLA : XXXX

SENDIEL, A DALNOK KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,55] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 16 gyíkfüvet (16 arany kikiáltási áron), 1 hosszú íjat (16 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 rőtmanó kacagányt.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+13 tvp ). Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+37 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 766. hetének nyerőszámai: 12, 2, 17. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 243.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 408. tárgyat
Leveszed a Halatir kalapját, majd a fejedre teszed a vas fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

* 3. KP: elmormolod a 16. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Elmondtad a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 238.]

* 4. KP: használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 228.]

fm 32 feltételes mászás 32
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

fas 24 felt. ásás 24 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

v 368 3676 68 elmormolod a 368. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szívküldi varázslatot! A madártoll helyén azonnal megjelenik egy hófehér szárnyú galamb, és kecsesen a kinyújtott tenyeredre ül. Átnyújtod neki a kiválasztott kék orchideát, majd kisebb lendülettel útjának indítod. Jó utat! Dulmina, a Kedvesed tudni fogja, hogy most is gondolsz rá, bárhol járjon is!
[-5 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) [5 pontot használtál fel, van még 223.]

kt 42 elkészíted a 42. tárgyat
Legyártottál 1 távcsövet. [20 pontot használtál fel, van még 203.]

flh 1 22 felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal
FLH 1 22 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

flh 7 138 felt. lőfegyver haszn. 7 a 138. tárggyal
Ok, FLH 7 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

flh 10 554 felt. lőfegyver haszn. 10 az 554. tárggyal
Ok, FLH 10 554 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Olyan furcsán ködös minden. Eltelik pár perc, hogy rájössz, miért forogsz úgy, mintha egy moa centrifugába kerültél volna. Egy hurrikán belsejében vagy! Ilyen még soha nem történt veled... A látomás olyan hirtelen múlik el, hogy imbolyogva a hátsódra zuhansz. A túlságosan valósághű élmények nehezen felejthetőek. 300 tapasztalati pontot kaptál. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [3 pontot használtál fel, van még 200.]

m 2 mozogsz keletre
[94,55] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy tűzfőnix lábát masszírozza.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ragyás burástya. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 8 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya farkát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Eláraszt a sav. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 34, gyógyulás: 5, összesen: -29 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 12 tüskét.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 tünde nyilat.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 acéltűt. [34 pontot használtál fel, van még 166.]

kt 553 elkészíted az 553. tárgyat
Legyártottál 1 tünde íjat. [50 pontot használtál fel, van még 116.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[93,54] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Van itt egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "

(Továbbmész...) [93,53] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hű követője. " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oldalt pillantva, meglátsz egy sörsátrat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Metamorph Böffenet harcművész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ryuku szablyával megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! " [20 pontot használtál fel, van még 96.]

pki 1000 kiveszel a bankból 1000 aranyat
Kiveszel a bankból 1000 aranyat. A számládon van még 2038 arany. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

bb 127 233 171 beraksz a bankba a 127. tárgyat (233 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 mandibulakaszát. Beraksz a bank széfjébe 1 furulyát. Beraksz a bank széfjébe 1 rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

m 8 3 mozogsz északra, délkeletre
[93,52] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.).
Összeakadsz egy tökéletesen kócos csíkos hajú, apró szemű, göndör szakállas varkaudar férfival. Bőre mélykék színű. Egy rézpáncélt és egy rézsisakot visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Fegyverzetét egy útonálló trófea, egy púpos burástya trófea és egy trikornis trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. (Csábmosoly.) Folytatod utadat.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "

(Továbbmész...) [94,53] Továbbmész a város utcáján.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Látsz egy fény szentélyét. A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy ritualista övet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy óriás szőröspók trófea, egy ekharion bébi trófea és egy miksziszi húsgólem trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Két izmos kar által kettétört varázspálca. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy karmos tankány. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Sziklaöklű Ronberg. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. (Csábmosoly.) Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[20 pontot használtál fel, van még 76.]

ve 99 10 megveszed a 99. tárgyat 10
Vásároltál 10 fekete gyöngyöt. 120 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Játszani kezdesz a lanton. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+21 arany). Ez jól esett! (+40 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy sötét gnóm.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 15 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a sötét gnóm testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a sötét gnóm jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Ryuku szablyával végigvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a sötét gnóm testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 522 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 36, gyógyulás: 2, összesen: -34 ÉP}

Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 46.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 41.]

be 376 bemész a szentélybe
Lélegzetedet visszafogva, belépsz a méltóságos építménybe. Áhítattal vegyes félelemmel vegyes tisztelettel vegyes salátával vegyes körülnézel. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 9 aranyat. (+1 jóság.) Tisztul a fejed - apró halálsikolyokat hallasz, ahogy 3 poszogó möszéd távozik az élők sorából. [5 pontot használtál fel, van még 36.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a karbin plazmát, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tündérfény. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!] 2.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra! 3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. [30 pontot használtál fel, van még 6.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 975 keresed a 975. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed az 1262. tárgyat
Leveszed a vas fejpántot, majd a fejedre teszed a Halatir kalapját. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 10, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a sullár. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól kemény kalandozó helyett veterán kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +12 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 210 pontot. A következő körben tehát 213 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÜNDÉRFÉNY (25. VARÁZSLAT)
Mostantól nincs többé gondod a labirintusok sötétjére. Nem kell fáklyákat cipelned, nem kell attól rettegned, hogy két kör között a fáklyáidat ellopják. A tündérfénnyel fáklyafénynek megfelelő világosságot tudsz teremteni magadnak sötét helyeken. Ez azt jelenti, hogy ahol szükséged lenne egy fáklyára, automatikusan elmondod ezt a varázslatot, 1 VP-ért (akkor is, ha egyébként van fáklyád). Ez ilyenkor nem kerül TVP-be. Külön kiadott V 25 parancsnak nincs értelme.

KARAKTERLAP

Sendiel, a dalnok , egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Elenios tanítványa vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 69. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 13 Merészség: 5/5 Magasság: 162 cm
IQ: 21 Támadás: 10 Agresszió: 2 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 21 (22) Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 17 Életpont: 169/111 Jellem: jó (90) Tul. pont: 2
Szerencse: 24 Varázspont: 148/111 Pénz: 1517 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 12/10 Pszi pont: 70/0 EFejl: 4
Eddig összesen 164 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1201 TP-t kaptál. Jelenleg 33181 TP-d van. A következő szinthez még 14819 TP szükséges. Trófeáid: rőtmanó berzerker, bibircsók-óriás, ragyás burástya. A 69. fordulódban 2038 arany került a bankszámládra. 2038 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 6/10 (+6%)
vágófegyverek: 13/71 (+9%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 13/43 (+5%)
dobófegyverek: 1/34 (+34%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tünde nyíl (#554) (6 .); ubuk dobónyíl (#138) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/13 2. nyomkövetés: 9/90 (+10%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 3/71 5. csapdakészítés: 9/28 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/17
7. gyógyítás: 9/91 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/7
10. szörnyidomítás: 5/36 11. teológia: 4/73 (+11%) 12. taumaturgia: 7/12 (+15%)
13. szerencsejáték: 1/31 14. versengés: 3/40 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 14/35 (+34%) 17. szörnyismeret: 7/31 18. pszi: 12/85 (+20%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 7/71 21. bányászat: 2/44
22. főzés: 1/0 23. csapatmunka: 1/57

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219)
mászol max. 32 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), Halatir Maurloth (#5484), elf (#2), manifesztátor (#124), Dulmina (#3676), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) bűvölés (#20) (112,3) bűvölés (#20) (2,5) szürkeáll. aktiv (#71)
csábmosoly (#16)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!]
2.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 fabontó (#106) 1 furulya (#233)
1 grákóbőr (#41) 7 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114)
1 karbin plazma (#199) 1 kék orchidea (#68) 2 madártoll (#112)
2 magszim bél (#103) 1 mandibulakasza (#127) 2 ormánygőte csont (#21)
1 rákfatty váladék (#333) 1 rövid kard (#171) 1 vapár ág (#110)
4 varányszem (#30)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
904 arany (#50) 10 fekete gyöngy (#99) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 spiritusz (#170) 1 távcső (#42) 1 tünde íj (#553)
1 tünde nyíl (#554) 12 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland, egy varkaudar férfi
(93,53) helytartói hivatal (#578), bank (#581), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), orgyilkos (#131)
(93,54) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselő (#587)
(93,55) Toborzóiroda (#760)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Sziklaöklű Ronberg (2750. kalandozó), sötét gnóm (#132)
(94,55) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), ragyás burástya (#111)

Üzenet küldése a karakternek