Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. jan. 28. 12h:07' EZ A 1101. JÁTÉKHETED, 696. FORDULÓD 1102. játékheted kezdete: febr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 33 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2504 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 120 377 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot |
* 2. KP: vv 78 53 88 | elmormolod a 78. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: vv 147 213 28 | elmormolod a 147. varázslatot a 213. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: vv 70 157 319 | elmormolod a 70. varázslatot a 157. varázslatot a 319. varázslatot |
* 5. KP: vv 182 224 178 | elmormolod a 182. varázslatot a 224. varázslatot a 178. varázslatot |
* 6. KP: hh 745 841 1099 | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat az 1099. tárgyat |
* 7. KP: vv 165 127 86 | elmormolod a 165. varázslatot a 127. varázslatot a 86. varázslatot |
* 8. KP: vv 220 188 161 | elmormolod a 220. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
* 9. KP: le 309 511 956 | leveszed/lerakod a 309. tárgyat az 511. tárgyat a 956. tárgyat |
* 10. KP: kf 527 839 0 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat a 839. tárggyal |
p 119 139 | használod a 119. pszi képességet |
p 104 139 | használod a 104. pszi képességet |
d 56 205 | eldobod az 56. tárgyat (205 darabot) |
vv 185 209 247 | elmormolod a 185. varázslatot a 209. varázslatot a 247. varázslatot |
ba 732 733 734 | nem támadod a 732. szörnyet a 733. szörnyet a 734. szörnyet |
hh 1133 1253 1534 | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
lm 29 26 9 | mozogsz 29 26 9 |
lm 46 1 1 | mozogsz 46 1 1 |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [292,123] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tleikan áruló. Amikor elhal a zaj, előmászol.
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
vv 185 199 326 | elmormolod a 185. varázslatot a 199. varázslatot a 326. varázslatot |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [293,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Szépséges Ma'yia. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod életpajzs varázslatot rak magára. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 763 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 9 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Szépséges Ma'yia fejét. (9 támadással 775 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Vad csatakiáltással, felemelve a pusztító lándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Pusztító lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Szépséges Ma'yia testét. (10 támadással 2001 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+401 életerő). T'vadar tőrével kicsit megbökdösöd a Szépséges Ma'yia testét. (2 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Karmával néhányszor a Szépséges Ma'yia megcsapja a fejedet. (2 támadástól 349 életpontot vesztesz.) Elhelyezed testeden a jáde sárkány óvó tetoválását. Bizsergető érzésed van (+9 vp). A Szépséges Ma'yia összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 sziréngyűrű. 40 316 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3744, sebződés: 349, gyógyulás: 519, összesen: +170 ÉP}
Marokra fogva az avenirt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Avenirral tökéletesen perforálod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (2 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Elhelyezed testeden a jáde sárkány óvó tetoválását. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 4 996 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 60, gyógyulás: 68, összesen: +8 ÉP}
Megmarkolva az avenirt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Avenirral több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal testét. (2 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Elhelyezed testeden a jáde sárkány óvó tetoválását. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 4 996 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 79, gyógyulás: 68, összesen: -11 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve az avenirt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Avenirral néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal testét. (2 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A szikrázó manahal megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Elhelyezed testeden a jáde sárkány óvó tetoválását. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 4 996 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 67, gyógyulás: 67, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva az avenirt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Avenirral néhányszor teljesen átdöföd a triton izmos embertestét. (2 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Nem vagy felkészülve a triton gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Elhelyezed testeden a jáde sárkány óvó tetoválását. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káoszcsapás. 39 életpontot vesztettél. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] 5 483 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 45, gyógyulás: 56, összesen: +11 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 135 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. 131 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 9 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány testét. (9 támadással 744 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog nagyot harap ellenfeledbe. (11 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (84 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 587 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével meghorzsolod a zafír sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (33 életpontot sebezve.) A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Elhelyezed testeden a jáde sárkány óvó tetoválását. Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Elhelyezed testeden a jáde sárkány óvó tetoválását. Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Elhelyezed testeden a jáde sárkány óvó tetoválását. Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP], 38 arany, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1505, sebződés: 401, gyógyulás: 156, összesen: -245 ÉP}
v 198 257 97 | elmormolod a 198. varázslatot |
290 | 291 | 292 | 293 | 294 | |
120 | |
|
|
|
|
121 | |
|
|
|
|
122 | |
|
|
|
|
123 | |
|
|
|
|
124 | |
|
|
|
|
125 | |
|
|
|
|
126 | |
|
|
|
|
[257,97] A tengerpartot elhagyva, egy faligetbe érkeztél. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Felfedeztél egy ősi rúnatornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nothar cserjét. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillezsályát. Találsz egy óriás liánt.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Teljesen váratlanul megmozdul alattad a föld, és alázuhansz egy lentebb fekvő terembe. Megrettensz, amikor egy szörny ront neked, úgy látszik már várt rád. Egy elemi pulzátor!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmezte.) Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 9 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor testét. (9 támadással 728 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi pulzátor egyik csápját. (7 támadással 831 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). T'vadar tőrével megbököd az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Elhelyezed testeden a jáde sárkány óvó tetoválását. Egy mikronnyit öregedtél (-10 TVP). Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az elemi pulzátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 2 madártollat. 13 237 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1676, sebződés: 43, gyógyulás: 200, összesen: +157 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 9 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ülnök testét. (9 támadással 744 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét ülnök fejét. (7 támadással 826 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével megdöfködöd a sötét ülnök testét. (4 támadással 432 életpontot sebezve.) A sötét ülnök megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Elhelyezed testeden a jáde sárkány óvó tetoválását. A sötét ülnök farkával megérint. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Elhelyezed testeden a jáde sárkány óvó tetoválását. Csontjaidba hideg kúszik (-1 erő forduló végéig). A sötét ülnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 035 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2002, sebződés: 182, gyógyulás: 41, összesen: -141 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 755 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 9 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton idéző testét. (9 támadással 623 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton idéző testét. (7 támadással 699 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). T'vadar tőrével kicsit megsebzed a kreiton idéző testét. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Csápjaival a kreiton idéző lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Elhelyezed testeden a jáde sárkány óvó tetoválását. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 kreiton fókusz. 19 789 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2176, sebződés: 108, gyógyulás: 188, összesen: +80 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 761 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 121 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 9 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton idéző testét. (9 támadással 617 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton idéző testét. (7 támadással 697 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). T'vadar tőrével megkarcolod a kreiton idéző testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Csápjaival a kreiton idéző lecsap a bal karodra. (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) Elhelyezed testeden a jáde sárkány óvó tetoválását. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 789 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2162, sebződés: 266, gyógyulás: 193, összesen: -73 ÉP}
h 1268 747 | használod az 1268. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy életpajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 773 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 9 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a testzabáló nyakát. (8 támadással 466 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog nagyot harap ellenfeledbe. (17 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (90 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel többször eltalálod a testzabáló pikkelytestét. (3 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (30 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével meghorzsolod a testzabáló kígyózó farkát. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (11 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 220 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-19 támadás). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Elhelyezed testeden a jáde sárkány óvó tetoválását. A testzabáló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 176 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1760, sebződés: 329, gyógyulás: 104, összesen: -225 ÉP}
m 5 4 3 | mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 745 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés totemblarg testét. (8 támadással 663 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is bekapcsolódik a harcba. (24 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-30 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel párszor keményen megütöd a tüskés totemblarg testét. (2 támadással 237 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-29 életpont.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (32 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A pikkelyes ptog nagyot harap ellenfeledbe. (35 életpontot sebezve.) A tüskés totemblarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-48 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 15 103 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1846, sebződés: 109, gyógyulás: 77, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [256,99] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy fekélyes hernyó lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 753 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fekélyes hernyó testét. (8 támadással 661 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (28 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-46 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekélyes hernyó fejét. (6 támadással 716 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). A pikkelyes ptog támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével megbököd a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (1 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (22 életpontot sebezve.) A fekélyes hernyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 214 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2288, sebződés: 50, gyógyulás: 172, összesen: +122 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor jobb lábát. (8 támadással 658 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elemi pulzátor szárnyas testét. (7 támadással 830 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). T'vadar tőrével megkarcolod az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Csápjával megérint az elemi pulzátor. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Elhelyezed testeden a jáde sárkány óvó tetoválását. Kronoérintette aurádat (-11 TVP). Nyelvével az elemi pulzátor eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Elhelyezed testeden a jáde sárkány óvó tetoválását. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 2 madártollat. 13 237 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1606, sebződés: 131, gyógyulás: 219, összesen: +88 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ülnök sötét bőrét. (8 támadással 653 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét ülnök testét. (7 támadással 832 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével jól megszurkálod a sötét ülnök testét. (4 támadással 454 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) Elhelyezed testeden a jáde sárkány óvó tetoválását. Siralmas támadást intéz farkával a sötét ülnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Elhelyezed testeden a jáde sárkány óvó tetoválását. Jeges érzés járja át tested (-1 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 angyalok gyűrűje. 19 035 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1939, sebződés: 236, gyógyulás: 52, összesen: -184 ÉP}
Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 755 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton idéző testét. (8 támadással 541 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton idéző egyik csápját. (7 támadással 694 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). T'vadar tőrével kicsit megsebzed a kreiton idéző testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kreiton idéző csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) Elhelyezed testeden a jáde sárkány óvó tetoválását. A kreiton idéző összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 kreiton fókusz. 19 789 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2087, sebződés: 214, gyógyulás: 208, összesen: -6 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 748 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan hadúr ősöreg testét. (8 támadással 656 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan hadúr nyakát. (4 támadással 467 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével kicsit megsebzed a tleikan hadúr jobb lábát. (1 támadással 105 életpontot sebezve.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) Elhelyezed testeden a jáde sárkány óvó tetoválását. A tleikan hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 473 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1976, sebződés: 180, gyógyulás: 40, összesen: -140 ÉP}
(Továbbmész...) [257,100] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy nothar cserjét. Keletre nézve látsz egy kreommat-liliomot. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy drakolder csatamező van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Raia oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy bo'adhun lidérc közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 760 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bo'adhun lidérc testét. (8 támadással 652 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel párszor keményen megütöd a bo'adhun lidérc testét. (4 támadással 470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (33 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével megkarcolod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A pikkelyes ptog is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Elhelyezed testeden a jáde sárkány óvó tetoválását. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-82 életerő). A bo'adhun lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 822 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2058, sebződés: 134, gyógyulás: 128, összesen: -6 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 130 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. 116 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány jobb hátsó lábát. (8 támadással 669 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is bekapcsolódik a harcba. (29 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (96 életpontot vesztettél.) Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 342, gyógyulás: 2, összesen: -340 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [256,102] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy nekrofunt. Délre nézve látsz egy tükörtornyot. Délnyugatra egy csillagbozótos van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy harcos hárpia. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [256,103] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tükörtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy Chara-din avatárja irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) A pókkarmokat a kezedre és a lábadra csatolod, majd mászni kezdesz felfelé. A gyors forgás miatt elég nehézkes a tapadás a torony felületén. Szinte csukott szemmel haladsz előre a vakító fény miatt, ami bárhogy is fordulsz, a szemedbe tükröződik. Hosszú idő telik el, míg eléred a lentről kiszúrt rést. A lentről sötét foltnak tűnő jelenés tényleg egy bejárat, mely mögött egy fényesen kivilágított, tágas terem húzódik. Információgyűjtő bámészkodásodat kaparászó zajok zavarják meg. Rémülten fordulsz meg a tengelyed körül. Ez egy algaleioda! Hátra sem fordulva sprintelni kezdesz visszafelé. A pókkarmokat újra felcsatolva, lefelé mászol. Mintha csillapodott volna a torony forgási sebessége, hamar leérsz. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy nekrofunt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy csillagbozótos van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal tudod, hogy egy dübörgő bahrot volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
ek 503 230 102 | t. energia kisütése: 503 230 102 |
255 | 256 | 257 | 258 | |
96 | |
|
|
|
97 | |
|
|
|
98 | |
|
|
|
99 | |
|
|
|
100 | |
|
|
|
101 | |
|
|
|
102 | |
|
|
|
103 | |
|
|
|
104 | |
|
|
|
[230,102] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
usz 60 | úszol 60 pontért |
im | imádkozol |
ef 12 519 | energia fejlesztése 12 |
szk 465 470 475 | keresed a 465. szörnyet a 470. szörnyet a 475. szörnyet |
* 1. BP: le 839 527 0 | leveszed/lerakod a 839. tárgyat az 527. tárgyat |
* 2. BP: kf 511 956 0 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 956. tárggyal |
* 3. BP: kf 531 533 1158 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal az 1158. tárgyat |
* 4. BP: h 336 0 0 | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: hh 892 892 892 | használod a 892. tárgyat a 892. tárgyat a 892. tárgyat |
TAUMATURGIA MENTOR (522. TUDATI KÉPESSÉG) Manapság már nem divat az óidők varázsló-módszerét követni az oktatás terén. Nem szokás már hosszú órákon át, néma csendben követni a mestert, amint az lassan lépdelve osztja meg tanítványaival tudást. Régen tucatnyi novícius követte így mesterét, csüggve annak megfontolt, szabatosan fogalmazott, bölcs szavain. Bizony, az élet túlhaladta ezt az ósdi módszert. Ma már a tanítványok a mágustornyok tantermeiben, palatáblákról másolják a rúnákat varázskönyvükbe, és a mester sem fordít már annyi figyelmet az oktatásra, mint régen. A bölcs elődök azonban jól tudták, hogy mi a legjobb módszer a mágia művészetté fejlesztéséhez, és immár te is ismered ezt a módszert. Mostantól képes leszel tanítani a nálad képzetlenebb mágusokat, és ez a tanítás neked, a mesternek is hasznodra válik majd! [Ha egy barátságos kalandozóval találkozol - akár tudati portya közben is -, és barátságosak vagytok egymással, akkor a nagyobb tudású mágus tanítani kezdi majd a tapasztalatlanabbat. Ez automatikusan megtörténik, nem igényel semmilyen parancs kiadását, és nem kerül külön TVP-be. Ha mindketten birtokoljátok az őstaumaturgia szakértelmet, akkor első lépésben annak szintjét vizsgáljuk, ha csak az egyikőtök, vagy egyikőtök sem ismeri azt, akkor a taumaturgia szakértelmeteket hasonlítjuk össze. Mindig a magasabb szakértelemszintű - ő lesz a mester - tanítja az alacsonyabb szintűt - ő lesz a tanítvány -, amely oktatás következtében a tanítvány szakértelme 50% eséllyel fejlődik majd +1%-ot. Ha ez nem következik be, akkor 25% eséllyel a mester szakértelme fejlődik +1%-ot. Ha a szakértelmetek szintje pontosan megegyezik, akkor az aktív karakter lesz a mester és a táborozó a tanítvány. Az összehasonlításkor mindig az aktuális (varázslatokkal, tárgyakkal vagy tudatturbóval módosított) szakértelemszintet vesszük figyelembe. Fontos: Aktuális szakértelemfejlődés csak akkor történik, ha az adott karakter birtokolja ezt a KT képességet!] |
LEVIATÁN GUMÓ (1757. TÁRGY) A leviatán mitől repül? Talán óriási, gázzal telt hólyagok vannak a testében? Nem tudni, de találsz egy gumót, ami alighogy kiveszed a helyéről, máris felreppenne, erőlködnöd kell, hogy visszavedd. Rájössz, hogyha ezt a hátizsákodba rakod, akkor az máris könnyebb lesz. 10 kg-mal több terhet tudsz így magaddal vinni. Több leviatán gumó hatása összeadódik, max. 10 darabig. |
SZÉPSÉGES MA'YIA (614. LÉNY) Amikor egy wayazamund szirén kiemelkedik a lágyan fodrozódó habokból, ha férfi vagy, ha nő vagy, biztos, hogy elakad a lélegzeted. Hát még ha a szirének legszebbike jelenik meg előtted; ahogy a tökéletesen selymes és bársonyos testfelületén végigcsorognak a tenger türkizkék vízcseppjei, hajlamos leszel elfelejteni, milyen ádáz gonoszság és vadság lakozik a csillogó bőr mögött. A szerződés, amely az árnytündérekkel köttetett, majd ugyanolyan gyorsan fel is bomlott, átstrukturálta az addig békés lények életét. Szépséges Ma'yiával az élen a wayazamund szirének hadat üzentek az árnytündéreknek... az erőviszonyokról talán elárul valamit az, hogy az átkozott faj tagjait azóta nem sűrűn látni a tengerpartokon. |
Erő: | 90 (110) | Szint: | 60 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 82 (106) | Támadás: | 95 (106) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 80 (84) | Védekezés: | 145 (157) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/31 év |
Egészség: | 86 (101) | Életpont: | 2491/137 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 90 (136) | Varázspont: | 5182/4992 | Pénz: | 78350 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 48/43 | Pszi pont: | 933/4644 | Halhatatlanság: | 29 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 26/18 (+4%) | ökölvívás: | *37/101 (+8%) | szúrófegyverek: | 66/46 (+1%) |
vágófegyverek: | 42/70 | ütőfegyverek: | 33/0 | lőfegyverek: | 29/10 |
dobófegyverek: | 52/85 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (360%) << kígyópenge (#955) (360%) << vámpírölő (#951) (360%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -19.); bumeráng (#249) max. 1 db (20 -29.); bumeráng (#249) max. 3 db (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
230,102 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 256,103 |
Kedvenc táborhely: 230,102 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2008. évben 5. hónapban. |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 82, 85, 84, 86, 83, 93, 90 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 95 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 401 312 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/55 (+60%) | 2. nyomkövetés: | 213/9 (+30%) | 3. lopás: | 1/9 |
4. mászás: | 59/81 (+12%) | 5. csapdakészítés: | 50/38 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 32/72 |
7. gyógyítás: | 64/54 | 8. titkosírás: | 9/91 | 9. felderítés: | 40/35 (+10%) |
10. szörnyidomítás: | 20/46 | 11. teológia: | 373/54 (+39%) | 12. taumaturgia: | 258/67 (+26%) |
13. szerencsejáték: | 5/80 | 14. versengés: | 12/49 | 15. harcművészetek: | 11/29 |
16. zene: | 18/6 | 17. szörnyismeret: | 94/45 (+200%) | 18. pszi: | 71/64 (+10%) |
19. zárnyitás: | 37/2 | 20. vadászat: | 17/42 (+200%) | 21. vitalitás: | 10/66 |
22. bányászat: | 38/26 | 23. úszás: | 49/13 (+34%) | 24. főzés: | 6/24 |
25. ősteológia: | 2/45 (+15%) | 26. őstaumaturgia: | 1/0 | 27. csapatmunka: | 1/78 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 346 | |||
1. sebzés bónusz: 10 | 2. támadás bónusz: 5 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 5(6) |
9. gyors fejlődés: 9(11) | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 10 | 14. plusz tp: 10(12) |
16. tulajdonságpajzs: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz bűvös shurikent (#562) (max. 500 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), illatos rózsaszált (#1595) (max. 5 darabot ), fiatalság italát (#473) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 6 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ) |
elfogod piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 280 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
aranyfecske (#283), liumbe (#349), szintszívó lények (#9097), purifikátor császár (#393), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), öregedést okozó lények (#9095), halálmadár (#351), gyilkos sallank (#85), rubin góliát (#473), manaelementál (#290), élőholt drakolder (#628), zafír sárkány (#329) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
Sheran hívők (#995), ismeretlen (#734), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) |
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | rezisztencia (#313, 70 VP) |
őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | szingulár. védelem (#322, 50 VP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 220 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (4059,0) | állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (138,36,3) |
szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | papi aura (#377) | láth. észlelése (#78) |
óriáserő (#53) | mágikus ütés (#147) | fürkésző szemek (#213) | csupasz izom (#28) |
tűzmágia (#157) | isteni bölcsesség (#319) | Symulf rúnája (#182) | tárgyvédelem (#178) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | a lélek védelme (#57) | esszenciavédelem (#165) |
hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem 2 (#188) | elme dominanciája (#247) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
puha ütés (#60), éjfattyak végzete (#260), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiaburok (#239) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 43, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | háló (#186) | >> | pszi elementál (#221) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | háló (#186) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
jégvihar (#353) | >> | lidérctűz (#457) | jégvihar (#353) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
tűzgolyó (#155) | >> | manaelementál (#290) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
izomernyesztés (#33) | >> | bosszantó apróság (#452) | jégvihar (#353) | >> | greén örvény (#443) | |
armageddon (#218) | >> | Orkhan Thai (#238) | halálos érintés (#271) | >> | tleikan rémeb (#626) | |
tűzgolyó (#155) | >> | hamupók (#40) | halálos érintés (#271) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | őstűz (#310) | >> | surranó kígyó (#30) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 43, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
rezisztencia (#313) | >> | surranó kígyó (#30) | energiaburok (#239) | >> | 30. szintű lényekre | |
fürgülés (#92) | >> | Tharr avatárja (#385) | védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
fürgülés (#92) | >> | vark. kardtáncos (#693) | védelem tűz ellen (#38) | >> | aranyfecske (#283) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | fürgülés (#92) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | életpajzs (#142) | >> | lidércúr (#252) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg ölész (#855) | életpajzs (#142) | >> | Tguarkhan (#212) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
2.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
3.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek neves szörnyei ravaszak, okosak, az átlagos szörnyeknél is nagyobb pusztítást visznek végbe a természetben. Győzz le tizet ezekből a visszataszító "hősökből"! (számláló: 7) |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XXII. olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 40, pontszámod: 489. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 324, a megölt vezérek száma: 5, a pontszámod: 38 245. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 64, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 7, a pontszámod: 11 939. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
szent tölgyfa (133) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a fák ereje (170) |
beszéd állatokkal (171) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 700 TU szükséges.) |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 10 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 1 | brakkara (#1099) | 1 | fejsze (#1240) | 8 | hollókristály (#1102) | $33 | galachmit ($310) | 1 | Blounther gyűrűje (#1548) | 1 | teknőstojás (#1514) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 200 | purifikátor háj (#269) | 3 | vámpírölő (#951) | $1 | sárkányölő kard ($289) | 1 | drako pikkelyvért (#293) | 70 | kaja (#2) | 1 | ent pásztorbot (#1384) | 90 | sárkánypikkely (#292) | 1 | ryuku evező (#1152) | 800 | madártoll (#112) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | halcsont (#390) | 205 | mákrózsa virág (#56) | 1 | natharion opál (#747) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | 9 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
481 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | azúrharmat (#1161) | |||
2 | csillezsályalevél (#1253) | 5 | kaja (#2) | 2 | kreiton fókusz (#853) | |||
4 | madártoll (#112) | 1 | rítusónix (#751) | 1 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | |||
1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 3 | sárkánypikkely (#292) | 1 | sziréngyűrű (#948) | |||
13 | víz (#27) |