Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jan. 23. 12h:26' EZ A 779. JÁTÉKHETED, 699. FORDULÓD 780. játékheted kezdete: jan. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2099 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot a 178. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 70. varázslatot a 127. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 88. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 224. varázslatot a 11. varázslatot |
* 8. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 9. KP: | elmormolod a 123. varázslatot az 59. varázslatot a 377. varázslatot |
* 10. KP: | használod az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat a 348. tárgyat |
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (2 támadással 244 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg szabotőr nyakát. (1 támadással 119 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel felnyársalod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 273 | t. energia kisütése: 273 |
ek 273 21 450 | t. energia kisütése: 273 21 450 |
le 527 | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
kf 962 | kézbeveszed/felveszed a 962. tárgyat |
v 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 1 37 37 | mozogsz 1 37 37 |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod az ében árnylidérc fejét. (7 támadással 539 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. {KCC:} Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod az ében árnylidérc testét. (9 támadással 1657 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+165 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ében árnylidérc éjsötét testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Az ében árnylidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 332 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +67 ÉP.) Az ében árnylidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20910 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2786, sebződés: 332, gyógyulás: 71, összesen: -261 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 26 8 13 | mozogsz 26 8 13 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a rothadó tetem jobb lábát. (7 támadással 413 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. {FM:} Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a rothadó tetem testét. (9 támadással 1354 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+135 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a rothadó tetem dögbűzös testét. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) A rothadó tetem néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 283 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-82 életerő). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18848 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2557, sebződés: 365, gyógyulás: 61, összesen: -304 ÉP}
lm 12 4 4 | mozogsz 12 4 4 |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az ősi csontvázúr masszív csontját. (7 támadással 530 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre ugrasz. {FM:} Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd az ősi csontvázúr fejét. (9 támadással 1659 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+165 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel megkarcolod az ősi csontvázúr bal karját. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Az ősi csontvázúr néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 333 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +67 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 68 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Az ősi csontvázúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21707 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2780, sebződés: 401, gyógyulás: 71, összesen: -330 ÉP}
vv 109 326 309 | elmormolod a 109. varázslatot a 326. varázslatot a 309. varázslatot |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (7 támadással 379 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. {HD:} Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a purifikátor császár testét. (3 támadással 416 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+41 varázspont.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 861, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 3 5 | mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a tleikan áruló jobb lábát. (9 támadással 1622 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+81 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a tleikan áruló testét. (7 támadással 620 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+31 varázspont.) A tleikan áruló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A tleikan áruló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A tleikan áruló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A tleikan áruló csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. {GYD:} Aurgir lándzsájával többször eltalálod a tleikan áruló jobb karját. (4 támadással 743 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+37 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a tleikan áruló bal karját. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A tleikan áruló meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A tleikan áruló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A tleikan áruló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Csápjával megérint a tleikan áruló. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
23351 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3074, sebződés: 457, gyógyulás: 96, összesen: -361 ÉP}
(Továbbmész...) [286,69] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősi rúnatornyot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.
(Feltételes mászás:) Hunyorogva nézed a föléd magasodó rúnatorony falait, míg meg nem pillantod az apró mélyedéseket, melyekbe kapaszkodva elkezdhetsz mászni. Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy szellemdarázs!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs testét. (7 támadással 505 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {FM:} Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (6 támadással 1074 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+53 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel megkarcolod a szellemdarázs testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szellemdarázs farkával melletted a levegőbe suhint. A szellemdarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10463 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1669, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 511 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 866 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel megkarcolod a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). A kreiton bűvölő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14378 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1966, sebződés: 44, gyógyulás: 13, összesen: -31 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a tleikan behemót jobb hátsó lábát. (7 támadással 409 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (53 életpontot vesztettél.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. {HD:} Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a tleikan behemót testét. (9 támadással 1298 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a tleikan behemót jókora fejét. (7 támadással 482 életpontot sebezve.) A tleikan behemót meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. {FM:} Aurgir lándzsájával megkarcolod a tleikan behemót jókora fejét. (1 támadással 143 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a tleikan behemót testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) A tleikan behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14927 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2405, sebződés: 142, gyógyulás: 22, összesen: -120 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi eredménye! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a gnomori rémszolga szörnyű pofáját. (7 támadással 537 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a gnomori rémszolga testét. (9 támadással 1632 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a gnomori rémszolga testét. (5 támadással 444 életpontot sebezve.) A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 239 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21758 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2613, sebződés: 259, gyógyulás: 50, összesen: -209 ÉP}
(Továbbmész...) [285,70] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Hideg borzongás fut végig a hátadon a félelem közvetlen érintésére, ahogy sötét felhők vonulnak át a fejed fölött az égbolton. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy tleikan áruló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A teremtmény mereven rádbámul, majd ítéletet hirdet. BŰNÖS! A következő pillanatban lesújt rád a büntetés (-679 életerő). Bűnbánatod mélységes, nem akarsz már harcolni. Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 679, gyógyulás: 0, összesen: -679 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. {FM:} Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a purifikátor császár testét. (6 támadással 784 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel megérinted a purifikátor császár testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 849, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 3 5 | mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (78 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször eltalálod a hártyás dermesztő jobb oldalát. (5 támadással 517 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a hártyás dermesztő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 260 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A hártyás dermesztő néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a hártyás dermesztő testét. (7 támadással 791 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a hártyás dermesztő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Belecsipked a hártyás dermesztő a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 1308, sebződés: 1054, gyógyulás: 179, összesen: -875 ÉP}
(Továbbmész...) [286,72] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő szenzoros lápi rém nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. Semmi hatás! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a szenzoros lápi rém testét. (7 támadással 268 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. {FM:} Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a szenzoros lápi rém tapogató szenzorát. (9 támadással 837 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a szenzoros lápi rém testét. (7 támadással 306 életpontot sebezve.) A szenzoros lápi rém fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szenzoros lápi rém karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-13 varázspont.) A szenzoros lápi rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 48 életpontot vesztettél. {FM:} Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a szenzoros lápi rém tapogató szenzorát. (9 támadással 791 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a szenzoros lápi rém testét. (7 támadással 311 életpontot sebezve.) A szenzoros lápi rém fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A szenzoros lápi rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szenzoros lápi rém karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 44 életpontot vesztettél.
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2513, sebződés: 707, gyógyulás: 130, összesen: -577 ÉP}
(Továbbmész...) [285,73] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy tl'urlang vadász nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. {FM:} Aurgir lándzsájával megdöfködöd a tl'urlang vadász markáns izmait. (9 támadással 802 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a tl'urlang vadász testét. (7 támadással 310 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a tl'urlang vadász minden csapását hárítanod. (2 támadástól 366 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) {KCC:} Aurgir lándzsájával többször eltalálod a tl'urlang vadász éjfekete ruháját. (9 támadással 796 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a tl'urlang vadász testét. (7 támadással 309 életpontot sebezve.) A tl'urlang vadász fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 397 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +80 ÉP.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 2217, sebződés: 832, gyógyulás: 154, összesen: -678 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. {KCC:} Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 795 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 861, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 198 270 97 | elmormolod a 198. varázslatot |
be 694 | bemész a 694. épületbe |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (60 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a hártyás dermesztő testét. (7 támadással 761 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a hártyás dermesztő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Megcsipkedi a hártyás dermesztő a bal válladat. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor megcsapod a hártyás dermesztő rádtapadt szárnyát. (5 támadással 737 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 255 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A hártyás dermesztő néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 57 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1498, sebződés: 1068, gyógyulás: 183, összesen: -885 ÉP}
(Továbbmész...) [285,75] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tl'urlang vadász. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 68 életpontot vesztettél. Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. {KCC:} Aurgir lándzsájával többször eltalálod a tl'urlang vadász éjfekete ruháját. (9 támadással 801 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a tl'urlang vadász bal lábát. (7 támadással 309 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a tl'urlang vadász nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 399 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +80 ÉP.) Aurgir lándzsájával jól megszurkálod a tl'urlang vadász testét. (9 támadással 801 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a tl'urlang vadász éjfekete ruháját. (7 támadással 312 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a tl'urlang vadász újra meg újra lecsap. (2 támadástól 425 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +85 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 2223, sebződés: 892, gyógyulás: 165, összesen: -727 ÉP}
(Továbbmész...) [285,76] Az erdőt síkság váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy borkonyó cserje van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy fényhozó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a fényhozó testét. (7 támadással 267 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. {GYD:} Aurgir lándzsájával megdöfködöd a fényhozó bal lábát. (9 támadással 824 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a fényhozó fejét. (7 támadással 312 életpontot sebezve.) A fényhozó megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-4 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) {FM:} Aurgir lándzsájával jól megszurkálod a fényhozó testét. (9 támadással 813 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a fényhozó testét. (7 támadással 304 életpontot sebezve.) A fényhozó megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2520, sebződés: 413, gyógyulás: 85, összesen: -328 ÉP}
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a patás tanough testét. (7 támadással 539 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (67 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. {FM:} Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a patás tanough rövid lábát. (9 támadással 1651 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a patás tanough testét. (7 támadással 623 életpontot sebezve.) A patás tanough megtaszít agyarával. (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Patájával a patás tanough hasadba tapos. (1 támadástól 305 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Aurgir lándzsájával többször eltalálod a patás tanough testét. (4 támadással 760 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a patás tanough rövid lábát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Agyarával a patás tanough véres sebet ejt a jobb karodon. (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Egy rúgást kapsz a bal combodba. (1 támadástól 272 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21062 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3660, sebződés: 1003, gyógyulás: 188, összesen: -815 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [6 pontot használtál fel, van még 524. Kapsz 7 VP-t.]
im 2 5 | imádkozol |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar őslich rothadó testét. (7 támadással 531 életpontot sebezve.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a varkaudar őslich rothadó testét. (9 támadással 1635 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a varkaudar őslich testét. (7 támadással 624 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A varkaudar őslich csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-8 varázspont.) {KCC:} Aurgir lándzsájával jól megszurkálod a varkaudar őslich jobb lábát. (6 támadással 1094 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a varkaudar őslich testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Karmával néhányszor a varkaudar őslich megcsapja a fejedet. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A varkaudar őslich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29721 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3976, sebződés: 236, gyógyulás: 50, összesen: -186 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a nekromanta kóborló testét. (7 támadással 268 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (9 támadással 815 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a nekromanta kóborló testét. (7 támadással 310 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 283 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 70 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a nekromanta kóborló jobb lábát. (9 támadással 823 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a nekromanta kóborló fejét. (7 támadással 311 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 247 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 62 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 68 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult.
{Csatastatisztika; sebzés: 2527, sebződés: 794, gyógyulás: 109, összesen: -685 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 490 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. {FM:} Aurgir lándzsájával megdöfködöd a nekromanta kóborló testét. (9 támadással 812 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a nekromanta kóborló fekete csuháját. (7 támadással 304 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 304 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 74 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. {FM:} Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a nekromanta kóborló bal vállát. (9 támadással 820 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a nekromanta kóborló testét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) A nekromanta kóborló megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 279 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 62 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 71 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A nekromanta kóborló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
27426 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2643, sebződés: 854, gyógyulás: 121, összesen: -733 ÉP}
Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 348 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Eltalált téged. (44 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel néhányszor megcsapod az árnygólem testét. (5 támadással 632 életpontot sebezve.) Te 79 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Az árnygólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 515 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +103 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól.
{Csatastatisztika; sebzés: 980, sebződés: 559, gyógyulás: 184, összesen: -375 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 189 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (67 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a gnomori rémszolga jobb oldalát. (9 támadással 1692 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a gnomori rémszolga testét. (7 támadással 617 életpontot sebezve.) A gnomori rémszolga újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 265 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. {FM:} Aurgir lándzsájával meghorzsolod a gnomori rémszolga véreres karját. (1 támadással 195 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a gnomori rémszolga jobb lábát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
21758 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2779, sebződés: 650, gyógyulás: 113, összesen: -537 ÉP}
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot a 220. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 326 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (61 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. {FM:} Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a patás tanough éjsötét bőrét. (9 támadással 1662 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a patás tanough fejét. (7 támadással 618 életpontot sebezve.) Agyarával a patás tanough kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Egy rúgást kapsz a jobb combodba. (1 támadástól 235 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A patás tanough összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
21062 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2606, sebződés: 408, gyógyulás: 72, összesen: -336 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 5 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért |
A HOLTAK KÖNYVE (961. TÁRGY) A legendás Holtak Könyve! A világ alakulásának kezdetén, sok millió évvel ezelőtt, mikor az első halottak letelepedtek a Halál birodalmában, Leah alkotta ezt a könyvet, hogy felsorolja benne az elmúlás próféciáit. A vaskos kötetet a tizenhárom halálapostolnak adta, akik egy varázspecséttel zárták le, amely meggátolja, hogy a könyv arra illetéktelen kezekbe kerülve káoszt okozhasson. Hogy mire képes, erre csak kósza tippek születtek, a legvadabb elképzelések szerint a könyv elolvasása a Leah által támasztott szabályok teljes felrúgását okozhatja. Hogy mi az igazság, nem tudni, mindenesetre a pecsét alaposan meggyengült, amikor a varázstárgy kikerült a halálapostolok kezei közül. Így ha már hozzád került, megpróbálhatod kinyitni, és beleolvasni, még ha nem is vagy a megfelelő leszármazott. Amit ott látsz, egész életedre kihatással lesz, viszont a veszélylátomások (a megvilágított kín és szenvedés) miatt a Holtak Könyvét nem mered többé magadnál tartani. Vagyis, ha kiadod a H 961 parancsot 20 TVP-ért, a könyv elveszik. Az általa okozott jótékony hatás csak később fog jelentkezni: max. VP-d 30-cal, szerencséd 1-gyel nő permanensen. A Holtak Könyvét nem adhatod át másik kalandozónak. |
SZENZOROS LÁPI RÉM (594. SZÖRNY) Az árnytündérek birodalmában még a mocsarak is sötétebbek és félelmetesebbek, mint a Túlélők Földjének többi pontján. A túlvilágról érkezett láplakó rémek nem csoda, hogy ideális környezetnek találták ahhoz, hogy itt telepedjenek le, e háborítatlan vidéken. A szenzoros láprém igazából csak akkor merészkedik át a mi világunkba, ha kinyújtott vékony csápjai ideális préda eljövetelét jelzik számára. Ezeket a csápokat lehetetlen észrevenni, annyira beleolvadnak a lepusztult környezetbe, így BA paranccsal nem érsz el semmit: még ha ki is adod, elbújni már semmiféleképpen nem lesz időd, mielőtt a lény megjelenne. A rém kinézetéről nem sokat lehet elmondani... még aki látta és túlélte a vele való találkozást, meglepő módon az sem tud használható adatokról beszámolni. Persze ők amúgy is roppant kevesen vannak. Csak mágikus fegyverrel sebezhető. |
Erő: | 108 (141) | Szint: | 55 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 101 (111) | Támadás: | 86 (91) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 65 kg |
Ügyesség: | 101 (104) | Védekezés: | 169 (175) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/31 év |
Egészség: | 99 (109) | Életpont: | 2246/1819 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 104 (127) | Varázspont: | 4971/74 | Pénz: | 438 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/6 | Pszi pont: | 581/586 | Halhatatlanság: | 23 % | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18/37 | ökölvívás: | 38/49 (+1%) | szúrófegyverek: | 60/16 (+9%) |
vágófegyverek: | 30/62 | ütőfegyverek: | 21/18 | lőfegyverek: | 23/19 |
dobófegyverek: | 46/22 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); hajító csillag (#939) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Szkander vereségeid: 252 győzelmeid: 256 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/5 | 2. nyomkövetés: | 206/83 (+9%) | 3. mászás: | 43/96 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 44/55 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 27/50 (+24%) | 6. gyógyítás: | 159/50 (+92%) |
7. titkosírás: | 4/45 | 8. felderítés: | 50/72 | 9. szörnyidomítás: | 17/98 |
10. teológia: | 295/75 (+39%) | 11. taumaturgia: | 188/97 (+39%) | 12. szerencsejáték: | 6/68 |
13. versengés: | 20/26 | 14. harcművészetek: | 36/30 | 15. szkanderozás: | 36/35 |
16. zene: | 28/25 | 17. szörnyismeret: | 71/7 | 18. pszi: | 45/98 (+3%) |
19. zárnyitás: | 5/43 (+4%) | 20. vadászat: | 11/39 | 21. vitalitás: | 8/19 |
22. bányászat: | 50/44 | 23. úszás: | 28/83 | 24. főzés: | 13/3 |
25. ősteológia: | 9/26 (+63%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 289 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 2. támadás bónusz: 5 | 3. védekezés: 3 | 4. max. életpont: 5 |
9. gyors fejlődés: 5 | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
készítesz kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 60 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 40 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 40 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), smaragd sárkány (#326), purifikátor császár (#393), vadász tatu (#10) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097), manaelementál (#290), Ekhnagorhu (#291), zafír sárkány (#329), ezerszemű bestia (#288), aranyfecske (#283), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), ml'othag szürcsölő (#415) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +50 vp 21 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | tárgyvédelem (#178) |
hatalomvarázs (#220) | nagyobb agypajzs (#120) | tűzmágia (#157) | az elme hatalma (#123) |
hadiszerencse III (#59) | papi aura (#377) | Pörhemór köre (#205) (115,3,2) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 55, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | tüskés totemblarg (#482) | izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szellemdarázs (#481) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
izomernyesztés (#33) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | izomernyesztés (#33) | >> | fekélyes hernyó (#489) | |
puha ütés (#60) | >> | keyrasi démonlidérc (#788) | izomernyesztés (#33) | >> | algaleioda (#474) | |
izomernyesztés (#33) | >> | dögbűzös liliom (#455) | puha ütés (#60) | >> | chaktra vadászeb (#459) | |
istenítélet (#284) | >> | titokzatos kroa (#460) | istenítélet (#284) | >> | zseléféreg (#453) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | elemi pulzátor (#440) | izomernyesztés (#33) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
izomernyesztés (#33) | >> | tleikan behemót (#511) | istenítélet (#284) | >> | ködmágus (#597) | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | |
istenítélet (#284) | >> | árnytündér csontváz (#629) | izomernyesztés (#33) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
istenítélet (#284) | >> | végzetes szójer (#631) | istenítélet (#284) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
istenítélet (#284) | >> | varkaudar őslich (#402) | istenítélet (#284) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
istenítélet (#284) | >> | nekromanta kóborló (#596) | istenítélet (#284) | >> | káoszszellem (#472) | |
halálos érintés (#271) | >> | pszionikus entitás (#553) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
istenítélet (#284) | >> | quwarg széltáncos (#540) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | |
halálos érintés (#271) | >> | tleikan hajadon (#533) | istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | |
istenítélet (#284) | >> | Alkotó (#578) | istenítélet (#284) | >> | Teremtő (#579) | |
istenítélet (#284) | >> | kyorg álomherceg (#550) | kiszáradás (#268) | >> | kyorg őrgólem (#567) | |
istenítélet (#284) | >> | élőholt drakolder (#628) | istenítélet (#284) | >> | hártyás dermesztő (#585) | |
háló (#186) | >> | tleikan áruló (#606) | tűzgolyó (#155) | >> | sötét kaszás (#591) | |
istenítélet (#284) | >> | fertőzött ent (#403) | istenítélet (#284) | >> | ősi matéria (#600) | |
istenítélet (#284) | >> | fényhozó (#602) | halálos érintés (#271) | >> | baljós árny (#588) | |
halálos érintés (#271) | >> | tlopedmuk halálbáró (#621) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 55, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
kitartás (#362) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | védelem tűz ellen (#38) | >> | keyrasi démonlidérc (#788) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
2.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
3.) Imádkozz le egy körben sikeresen két tőlem kapott isteni küldetést (ezt nem beleértve), hogy lássam, képes vagy még a fejlődésre! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 2 vadász, 8 nagymester, 17 parafenomén, 15 rohamosztagos, 13 ősmágus. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 169. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 68 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | 8 | hajító csillag (#939) | |||
14 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
9 | óndarab (#85) | 5 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | varázskő (#305) | 11 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
373 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | Holtak Könyve (#961) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 6 | purifikátor háj (#269) |