Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. máj. 2. 19h:41' EZ A 7. FORDULÓD EZ A 7. FORDULÓD |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
h 135 | használod a 135. tárgyat |
kt 5 | elkészíted az 5. tárgyat |
tno 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
tno 4 | növeled a 4. tulajdonságodat |
kno 3 | képesség-növelés 3 |
kno 3 | képesség-növelés 3 |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
f 4 | kísérletezel a 4. tárggyal |
f 5 | kísérletezel az 5. tárggyal |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [41,-15] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gitonga. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a gitonga hosszú nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bottal többször kegyetlenül megütöd a gitonga testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bottal néhányszor megcsapod a gitonga bal lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a gitonga csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gitonga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. (ld. enc.) 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [42,-15] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északnyugatról folyik délkeletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Utad során felfedezel egy gumifát. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy tigroszlán. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a tigroszlán nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a botot ellenfeledre rohansz. Bottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tigroszlán pöttyös testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Bottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tigroszlán farkát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a tigroszlán megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tigroszlán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Meglengetve a botot a másikra támadsz. Bottal többször kegyetlenül megütöd a grákó denevér testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A grákó denevér belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 6 életpontot vesztettél. A grákó denevér még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. (ld. enc.) 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-15] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy lila brekk. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megmarkolva a botot ellenfeledre ugrasz. Bottal kegyetlenül megütöd a lila brekk jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lila brekk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lila brekk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 5.]
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Most, hogy már valamennyire megismerted a különböző terepfajták adta lehetőséget, kitalálod, hogy hogyan rejthetnél el tárgyakat, és hogyan találhatnád meg a mások által elrejtetteket. (ld. enc.) (Ezt a parancsot az ingyenes játékban még nem használhatod.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 140 pontot. A következő körben tehát 145 pontot költhetsz el.
KŐHEGYŰ LÁNDZSA (7. TÁRGY) A kőhegyű lándzsa elsőrendű szúrófegyver, harcban és vadászatban is jól használható, sebzése 2d4+2. Elkészítése a KT 7 paranccsal történik, 12 pontért. Ennek persze feltétele, hogy legyen a birtokodban egy bot és egy kőkés. |
SZÖGES BUNKÓ (8. TÁRGY) Brutális ütőfegyver a szöges bunkó a maga 3d6+2-es sebzésével. Koponyák és kitinpáncél bezúzására egyaránt alkalmas. A KT 8 paranccsal készíthetsz egyet 16 pontért. Ennek eredményeként leülsz, és egy bunkóba beleszurkálsz egy tucat acélkeménységű sünmedve tüskét. |
ACÉLDARÁZS (140. SZÖRNY) Az acéldarázs mintegy két arasz hosszú, fémesen csillogó testű rovar. Nevét is erről a különös, csillogó bőrről kapta, ami valójában persze nem tartalmaz fémet. Közeledését kellemes, zümmögő hang kíséri, ami persze már nem annyira kellemes, amikor az acéldarázs közel ér, és mérgező fullánkját a testedbe nyomja. A gyorsan röpködő acéldarazsat elég nehéz eltalálni, de ha mégis meg akarod próbálni, talán a legcélszerűbb valamilyen ütőfegyvert alkalmazni. |
GITONGA (76. SZÖRNY) A gitongák békés, hosszú nyakú tollas lények, a dombvidék göröngyös sziklái között fészkelnek. Az állandó harc a nagyobb ragadozókkal rákényszerítette őket arra, hogy megtanuljanak harcolni: hosszú, hegyes, kemény csőrük sokszor még egy rőtmanót is meghátrálásra kényszerít. |
MADÁRTOLL (112. TÁRGY) Sok madárszerű lényről szerezhetsz tollakat. Ha párnatömésre nem is, esetleg nyílvessző-tollnak jók lesznek. |
GRÁKÓ DENEVÉR (25. SZÖRNY) A grákó denevér, ellentétben a normális denevérrel, nappal vadászik, és nemcsak barlangokban, hanem a szabadban is igen jól érzi magát, és kiválóan tud tájékozódni. Szívós támadók: ha lecsapnak valakire, elkezdik a vérét szívni, és addig nem hagyják abba, amíg jól nem laknak, vagy el nem pusztítják őket. |
GRÁKÓBŐR (41. TÁRGY) Legyőzve egy grákó denevért, és megnyúzva a késeddel, hozzájuthatsz a grákó vékony, de nagyon ellenálló, rugalmas bőréhez. Ezt a nagyon finom anyagot valószínűleg valamilyen kisebb tárgy készítésekor fogod tudni felhasználni. |
TÁRGYAK ELREJTÉSE Ha eldobsz egy tárgyat valahol a szabadban, akkor minden arrajáró kalandozónak és szörnynek van esélye rá, hogy megtalálja. Ha viszont alaposan elrejted, akkor szinte bizonyosan csak az fogja megtalálni, aki tudja, hol van. Ehhez egy tetszőleges kétjegyű "számkódot" kell megadnod a D parancs harmadik paramétereként. (Az első számjegy ne legyen 0, tehát ne írj 08-at.) Ez jelképezi a rejtekhelyet. Pl. D 6 1 38 elrejt egy kőkést az adott helyszínen. Az így elrejtett tárgyat egy másik játékos az FV (felvesz) paranccsal gyűjtheti be. Paraméterei megegyeznek a dob parancséval: először a tárgy sorszámát, majd a mennyiséget, végül a rejtőkódot kell megadni. Az imént elrejtett kőkést tehát a FV 6 1 38 paranccsal lehet megtalálni és felszedni. Mivel a kódot Te találod ki, valószínűtlen, hogy az így elrejtett tárgyat valaki megtalálja, hacsak nem úgy, hogy módszeresen átkutatja az adott mezőt. Egy mezőn, egy kódra maximum 255 darab tárgy rejthető el ugyanabból a fajtából. Ez a parancs 4 pontba kerül. Ha a D parancsnak van 3. paramétere, akkor nem 0, hanem 6 TVP-be kerül. Egy mezőn maximum 8 különböző fajta tárgyat lehet eldobni/elrejteni. Ha valaki simán eldob egy tárgyat, 60% esély van rá, hogy örökre elveszett (pl. elvitte egy szörny). Egyébként minden alkalommal, amikor egy játékos az adott mezőre lép, van 10% esélye rá, hogy belebotlik, és automatikusan felszedi. A KUT (kutatás) paranccsal ez az esély növelhető. Paramétere, hogy hány TVP-t költesz a kutatásra. Ez a parancs alaposan átkutatja azt a mezőt, ahol állsz, eldobott és elrejtett tárgyak után, minél több TVP-t költesz, annál alaposabban. Maximum 50 TVP-t költhetsz rá. Előfordulhat, hogy nem akarod nyakra-főre gyűjtögetni a mások által elhajigált szemetet. A feltételes gyűjtés (GYJ) paranccsal megadhatod, hogy mit akarsz összeszedni, és mit nem. Három paramétere van. Az első egy olyan tárgy sorszáma lehet, amely nálad van. Ez azt jelenti, hogy ebből a tárgyból már nem akarsz többet felszedni. Ilyenkor a tárgy száma mellett egy ">" jel jelenik meg. Ha újból kiadod ezt a parancsot, vagy már nincs nálad egy ilyen tárgy, akkor ez a korlátozás törlődik. Ha csak a 2. vagy 3. paramétert kívánod változtatni, ide 0-t írj. A második paraméter egy megterheltség korlátozás. Ha a tárgy felvételével a megterheltséged e fölé a százalék fölé emelkedne, nem veszed fel. 300-at írj ide ha nem félsz a túlterheltségtől. A harmadik paraméter egy érték-korlát: ezentúl csak az ennél értékesebb tárgyakat fogod felvenni. Az érték aranyban van megadva (ami most talán még nem sokat jelent). Ha nem akarsz korlátozást, ide -1-et írj (ugyanis a 0 olyan, mintha nem írtál volna semmit, vagyis nem változtatnád), ha nem akarsz minden szemetet (botot, bunkót, stb.) felszedni, 1-t. Pl. Van két vizestömlő nálad. GYJ 3 90 2 hatására nem fogsz újabb vizestömlőket felvenni, és nem veszel föl olyan tárgyakat, amelyek a megterheltségedet 90% fölé vinnék, vagy értékük 2 aranynál kevesebb. GYJ 4 hatására nem veszel fel több botot. Megjegyzés: A GYJ parancs a KUT parancs működését befolyásolja, valamint azt, hogy mit veszel el egy leölt, tárgyakkal rendelkező ellenféltől. Szörnykomponens-kinyerésnél, ládák felnyitásánál, a KT és FV parancsnál nincs befolyása. A GYJ harmadikként megadott érték-paraméter még egy dologra jó: szabályozza lopásnál, hogy mennyire értékes cuccok közül próbálsz válogatni. |
Erő: | 12 | Szint: | 4 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 3 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 147/147 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 80/57 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 5 | lőfegyverek: | 2 |
44,78 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 44 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1319 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 (+1) | 2. nyomkövetés: | 3 | 3. gyógyítás: | 7 (+3) |
4. vadászat: | 3 |
Összsúly: 16.49 kg | Megterheltség: 48% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 158 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kerek kő (#19) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bunkó (#5) | 1 | grákóbőr (#41) | 4 | madártoll (#112) | |||
8 | tigroszlán fog (#63) | 4 | víz (#27) |
38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | |
-16 | |
|
|
|
|
|
|
|
-15 | |
|
|
|
|
|
|
|
-14 | |
|
|
|
|
|
|
|