70. forduló, 72. forduló, Kölök összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 11. 9h:10'
EZ A 206. JÁTÉKHETED, 71. FORDULÓD
207. játékheted kezdete: febr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3760
SZÁMLA : XXXX

KÖLÖK KALANDJAI


52 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,22] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy igazgy. fülbevalót, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.kristályát, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy trófea nyakláncot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy földsárkány trófea, egy rücskös gigaféreg trófea és egy purifikátor trófea ékesíti. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Vakmerő Bagoly. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (121 arany kikiáltási áron), 10 rókafarkat (120 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A 6. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű kobudera nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy Ayagira Tanaka trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy vadász quwarg trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy tölgyfakoszorú. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Laurana. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 10 rókafarkat, 10 rókafarkat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (120 arany kikiáltási áron), 10 rókafarkat (121 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 10 rókafarok (eladási ár: 120 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany), 10 rókafarok (eladási ár: 121 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany) ellenértékét. Basszuskulcs átutalt a bankszámládra 1500 aranyat a táborozásod 25. napján.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 13 gyöngymangót (230 arany kikiáltási áron), 50 tintát (151 arany kikiáltási áron), 5 fűszerkeveréket (200 arany kikiáltási áron), 5 fűszerkeveréket (201 arany kikiáltási áron), 21 spirituszt (85 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 13 gyöngymangó (eladási ár: 230 arany, ebből a kezelési költség: 23 arany), 50 tinta (eladási ár: 151 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany), 5 fűszerkeverék (eladási ár: 310 arany, ebből a kezelési költség: 31 arany), 5 fűszerkeverék (eladási ár: 201 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany), 21 spiritusz (eladási ár: 85 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
A 45. napon összeakadsz egy barna hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Fairlight tanítványa. Egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vasvértet, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy vérfürdető magszim trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy arató csattanat trófea díszíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy dárda. Egy sullár a hátasa. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Gumi Rudi. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+40 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+35 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy pattanóböde nyomára bukkanj. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 222.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tűzeső. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál. 2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. 3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. [30 pontot használtál fel, van még 192.]

ef 1 energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 75 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 182.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 5 kaja. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 177.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 174.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 169.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 159.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 154.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
8 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 149.]

v 3 elmormolod a 3. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 149.]

v 6 9999 13 elmormolod a 6. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 144.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[96,23] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy grok-képződményt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy bundás csirmáz!

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a bundás csirmáz testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a bundás csirmáz nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 mutáns csontot. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,24] A bozótost ritka erdő váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bandita közeledik. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 13 életpontot sebeztél. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. 69 életpontot vesztettél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a bandita fejét. (3 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bandita testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregtagadóval kicsit megvágod a bandita testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 vasérc. Szereztél 12 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [98,25] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy bundás csirmáz!

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a bundás csirmáz fejét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a bundás csirmáz jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 zöld üveget. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt.

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [77 pontot használtál fel, van még 67.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[99,24] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [100,23] Vége az erdőnek. Hegyvidéken vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vadtroll. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a vadtroll ragyás bőrét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed a vadtroll bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vadtroll karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-3 életpont). A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy bíbor szulfagor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregtagadóval felnyitod a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bíbor szulfagor meglök agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 szulfin (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 14 kerek követ.

(Továbbmész...) [101,22] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy.

Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [49 pontot használtál fel, van még 18.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [5 pontot használtál fel, van még 13.]

m 1 mozogsz északkeletre
[102,21] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy phua-kúp van. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 115 keresed a 115. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy törpemammutot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 243 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -2.]

ef 7 energia fejlesztése 7
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

at 3253 7 TU-t adsz át a 3253. kalandozónak 7
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 7 TU árán átcsúsztatsz 7 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 15, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a karmos tankány. 2 kaját habzsol be a sullár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 212 pontot. A következő körben tehát 210 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TŰZESŐ (61. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ha ez a varázslat kiválasztásra kerül a Támadó/Védekező Varázslat Listádról, akkor ellenfeled nagy bajban van. Először megjelenik egy füstfelhő a feje fölött, majd a következő pillanatban apró, égő tűzcsóvák kezdenek a fejére potyogni. Attól függően, hogy időben félreugrik-e vagy sem, a célpont 10d10 ill. 5d10 tűzsebzést fog elszenvedni. Anyagi komponense egy pirkit, elmondása 16 VP-be kerül.

BANDITA (758. SZÖRNY)
Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást.

SZULFIN (676. TÁRGY)
A szulfin egy különlegesen ritka anyag, amely hihetetlenül hosszú időn keresztül képes égni és meleget adni. Ha nem volna még az aranynál is sokkal ritkább, minden bizonnyal már minden városban ezzel fűtenének fa helyett - így azonban csak méregdrága mágikus kísérleteknél alkalmazzák.

KARAKTERLAP

Kölök, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia tanítványa vagy. Az Igazság Keresői (#9115) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 71. fordulód.

Erő: 28 (29) Szint: 15 Merészség: 8/5 Magasság: 123 cm
IQ: 28 Támadás: 18 Agresszió: 4 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 17 (18) Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 2/3 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 236/200 Jellem: jó (131) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (26) Varázspont: 228/173 Pénz: 1435 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 16/0 Pszi pont: 74/8 EFejl: 11
Eddig összesen 300 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1660 TP-t kaptál. Jelenleg 85298 TP-d van. A következő szinthez még 34702 TP szükséges. Trófeáid: ork bérgyilász, epokitféreg, vérfürdető magszim. A 71. fordulódban 1501 arany került a bankszámládra. 1501 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 18 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 17 dobófegyverek: 2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 16 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 10 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 1
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 11 11. taumaturgia: 8 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 3 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 12
16. pszi: 9 17. vadászat: 4 18. bányászat: 7
19. főzés: 3 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
éber kakukk (#3) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
karmos tankány (#137) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál.
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

Összsúly: 54.39 kg Megterheltség: 79%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 81 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 1 halcsont (#390) 2 kaja (#2)
1 mutáns csont (#331) 2 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676)
2 vasérc (#152) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,23) grok-képződmény (#149), oltár, 46. jellempróba, bundás csirmáz (#93)
(97,24) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bandita (#758)
(98,25) grok-képződmény (#149), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, bundás csirmáz (#93)
(99,24) phua-kúp (#372), egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(100,23) vadtrollok (#70), Raia oltár, olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), vaskohó (#155), bíbor szulfagor (#358)
(101,22) Sheran oltár, 46. jellempróba, művészi porolit (#720)
(102,21) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), szent tölgyfa (#393), oltár

Üzenet küldése a karakternek