71. forduló, 73. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 11. 12h:03'
EZ A 169. JÁTÉKHETED, 72. FORDULÓD
170. játékheted kezdete: okt. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,-37] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+16 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy móleon fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a móleon egyik karját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a móleon testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A móleon gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 214.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

kno 12 5 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve auratranszformáció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-regeneráció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve felejtés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agyletapogatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve szürkeáll. aktiv. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.)
[0 pontot használtál fel, van még 214.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

p 71 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 209.]
[A parancs tárolásra került.]

kt 171 1 elkészíted a 171. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 rövid kardot. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [50 pontot használtál fel, van még 159.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a csontszablyát, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

t 290 támadod a 290. szörnyet
FT 290 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Vaskarddal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[75,-36] Továbbra is alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy alpesi tehén nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az alpesi tehén fejét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az alpesi tehén testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy mély szakadék van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz Enyveskezű Dvorekkel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy láncinget, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy arató csattanat trófea, egy kérődző etra trófea és egy nukleáris cickány trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Egy goldugar a hátasa. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi.
Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+5 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [76,-36] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pattanóböde. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (29 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A pattanóböde beleharap a kezedbe. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaktusztüskét. Mosolyogva kidobod a nevetséges nukleáris cickány trófeát, és kiszedsz egy pattanóböde trófeát. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 56 életpontot! Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [77,-36] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy piromenyét. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel párszor súrolva eltalálod a piromenyét jobb első lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a piromenyét farkát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 135.]

m 1 3 2 mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre
[78,-37] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sullár. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sullár testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a sullár fejét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vaskarddal végigvágod a sullár jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Látsz egy álomvirágot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 tüskét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [79,-36] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő nektoraf mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nektoraf bal karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a nektoraf testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nektoraf fejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 38 életpontot vesztettél. A nektoraf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 44 életpontot! Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [80,-36] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy púpos burástya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a púpos burástya testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor megpöccinted a púpos burástya nyakát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a púpos burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Ököllel néhányszor súrolod a púpos burástya testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a púpos burástya bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. Ügyességed TF-elődött. [41 pontot használtál fel, van még 94.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[81,-36] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy karmos tankány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a karmos tankány testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal megvagdalod a karmos tankány testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a karmos tankány bal oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a karmos tankány testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a karmos tankány bal hátsó lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [82,-36] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Találsz egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Nehwon, a Gyors hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Utad során felfedezel egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a fenséges dögöllőt, miközben a gyomrodba tuszkolod. Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 smirglilevelet. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [83,-36] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A Rin völgy nyugati határánál jársz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. [28 pontot használtál fel, van még 66.]

m 1 mozogsz északkeletre
[84,-37] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Vaskarddal kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szekérkaravánt. Nyugatra tart. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy vaskohó van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 58.]

le 180 158 117 leveszed/lerakod a 180. tárgyat a 158. tárgyat a 117. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az ezüst gyűrűt.
Leveszed az ezüst karkötőt.
Leveszed az ezüst nyakláncot. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

kt 1218 1 elkészíted az 1218. tárgyat (1 darabot)
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 megbűvölt utazóládát. 120 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 48.]

av 13 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 45.]

ef 6 502 energia fejlesztése 6
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [42 pontot használtál fel, van még 3.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ef 9 512 energia fejlesztése 9
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját bezabál a pókvadász. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 213 pontot. A következő körben tehát 213 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni.

PSZI-REGENERÁCIÓ (66. PSZI KÉPESSÉG)
A pszi-regeneráció egy igen hasznos képesség, amellyel a környéken tartózkodó kalandozók életenergiájának egy részét saját sebeid regenerálására fordíthatod. A P 66 parancs kiadásakor a veled azonos mezőn levő összes kalandozó elveszíti aktuális életpontjainak 5-10%-át (pszi szakértelmedtől függ, hogy mennyit), és az így nyert összes életpontot te megkapod (de nem mehetsz max. életerő fölé). Ennek a képességnek a használata 12 pszi pontba kerül. Főként frekventált helyeken (város, varázslóház, stb.) érdemes alkalmazni. Labirintusokban nem használhatod, bár elszívhatod labirintusban tartózkodók életenergiáját is. Nagyon vigyázz, hogy mikor használod e képességet, ugyanis mindenki tudni fogja, hogy te voltál!

FELEJTÉS (68. PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet a P 68 <kalandozó/faj/vallás/KT> paranccsal, 5 TVP-ért és 5 pszi pontért használhatod. (Vallásnál 991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight.) A felejtés inaktívan lapul mindaddig, amíg a megadott kalandozóval/fajjal össze nem futsz. Ekkor a pszi működésbe lép, és ellenfeled elfelejti 1.) hogyan nézel ki te (vagyis kalandozószámodat nem használhatja parancsainak paramétereként), 2.) törlődnek feltételes parancsai (azok, amelyek a Feltételes Parancsok alatt vannak felsorolva, tehát nem tartozik ide pl. a Feltételes Lőfegyverhasználat). A támadás nem sikerül, ha ellenfeled megdobja mentális mentődobását. Mivel egyszerre csak egy mentális trükk alkalmazható egy találkozás folyamán, ha ellenfeledre egy másik inaktív pszi/varázslat is aktiválódik előbb, akkor a felejtés nem hajtódik végre. Mivel a felejtés némi mentális előkészületet igényel, csak akkor tudod alkalmazni, ha te lépsz rá egy kalandozó táborára, fordítva nem.

AGYLETAPOGATÁS (70. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a különlegesen hatékony pszi-képességgel más kalandozók tudásbázisát csapolhatod meg: a másik által ismert szörnyek és tárgyak E.F.-jét szerezheted meg. Az agyletapogatás egy teljes körön át működik, és automatikusan működésbe lép minden kalandozó esetén, akivel találkozol. Ha a kalandozó nem dobja meg mentális mentődobását, akkor megkapod egy tárgy vagy szörny E.F.-jét, amit ő ismer, de te nem. Az agyletapogatást a célpont néha megérzi, néha nem, függetlenül a sikertől. E pszi képesség alkalmazása: a P 70 parancs komoly koncentrációt igényel, a 2 TVP-n felül 16 pszi pontba kerül.

SZÜRKEÁLLOMÁNY AKTIVIZÁLÁSA (71. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség lehetővé teszi agyad szürkeállományának jobb kihasználását. Abban a fordulóban (plusz a következő táborozás végéig), amikor aktivizálod, egyéb szakértelmeid kb. 15%-al jobban fejlődnek! Példa: egy GY 40 parancs 0.40-el növeli a gyógyítás szakértelmedet alacsony szinten, de ha a forduló elején kiadtál egy P 71 parancsot, akkor ez a növekedés 0.46 lesz. A képesség nagyon jól használható akkor, ha sok É vagy GY parancsot adsz ki a körben, ha egy kolostorban tanulsz, ha sokat mászol, stb. A P 71 parancs kiadása 5 TVP-be és 20 pszi pontba kerül.

PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY)
A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztető tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztően hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani.

AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG)
Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál lefelé kerekítünk.)

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 72. fordulód.

Erő: 13 Szint: 15 Merészség: 5/1 Magasság: 182 cm
IQ: 26 Támadás: 16 (17) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 16 (19) Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 203/164 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 Varázspont: 175/78 Pénz: 66 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 25/10 Pszi pont: 46/26
Eddig összesen 468 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 765 TP-t kaptál. Jelenleg 94 015 TP-d van. A következő szinthez még 25 985 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, troll ritualista, ryuku légiós. A 71. fordulódban 259 arany került a bankszámládra. 259 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/74 (+21%) vágófegyverek: 20/95 (+12%) ütőfegyverek: 3/32
lőfegyverek: 17/25 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) max. 1 db (3 -9.); tüske (#22) max. 3 db (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
84,60 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/61 (+12%) 2. nyomkövetés: 16/59 (+35%) 3. mászás: 3/52
4. csapdakészítés: 7/98 (+14%) 5. csapdaészlelés: 2/93 6. gyógyítás: 16/48
7. titkosírás: 2/6 8. felderítés: 2/58 9. teológia: 4/101
10. taumaturgia: 9/67 (+6%) 11. szörnyismeret: 6/99 (+33%) 12. pszi: 6/41 (+511%)
13. zárnyitás: 6/34 14. vadászat: 1/23 15. bányászat: 10/13 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Métely (#7000)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> troll ritualista (#365)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> troll ritualista (#365) védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pókvadász (#59) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4)
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. (teljesítve)
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 449 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78)
1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) $1 csontszablya ($64) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 * fúvócső (#20) 1 kőkalapács (#13) 5 mérgezett tüske (#23)
1 * rövid kard (#171) 14 tüske (#22) 15 ubuk tüske (#131)
1 * vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * réz papi karkötő (#307) 1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 2 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
1 kaja (#2) 1 kötél (#92) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 távcső (#42) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 25 csepp tinta (#101), fér még: 25]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
2 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 24 csepp spiritusz (#170), fér még: 116]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 60]
5 vizestömlő (#3) [bennük 94 korty víz (#27), fér még: 6]
5 zöld üveg (#82) [bennük 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 98]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
42 álompor (#396) 3 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104)
1 grákóbőr (#41) 4 grifftojás (#179) 9 gyöngymangó (#135)
5 kaktusztüske (#114) 1 ¤ kazmár gyökér (#205) 39 madártoll (#112)
2 magszim bél (#103) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) $1 nektoraf faggyú ($667)
3 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 10 + pirkit (#153)
1 rézdarab (#70) 1 smirglilevél (#29) 12 sünmedve tüske (#14)
2 szvó-ektoplazma (#151) 1 + vapár ág (#110) 16 varányszem (#30)
4 + vasérc (#152)

Összsúly: 41.20 kg Megterheltség: 68%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (9 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aurach bőr (#658) 23 drótszőr (#37) 1 etra hályog (#712)
4 ezüstdarab (#326) 1 Morgan kristálya (#659) 1 rinóbőr (#651)
75 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) $2 szulfagor agyar ($677)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
8 pirkit (#153) 5 vasérc (#152) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fémrúd (#104) 1 kaja (#2) 5 kaktusztüske (#114)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 rövid kard (#171)
1 smirglilevél (#29) 1 sullár hólyag (#168) 10 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85
-38
-37
-36
-35
(75,-36) alpesi tehén (#91), Sheran rúnaköve, Sheran oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely, Enyveskezű Dvorek (1120. kalandozó)
(76,-36) oltár, vaskohó (#155), pattanóböde (#145)
(77,-36) piromenyét (#99), 39. jellempróba, oltár
(78,-37) sullárok (#101), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 28. jellempróba, tetemember (#123)
(79,-36) egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), nektoraf (#355)
(80,-36) Chara-din monolitja (#534), oltár, púpos burástya (#92)
(81,-36) egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, karmos tankány (#137)
(82,-36) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), tűzrakó hely (#1169), oltár
(83,-36) Elenios oltár
(84,-37) manaelementál (#290), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), szent tölgyfa (#393), oltár, nyugatra tartó szekérkaraván (#1215)

Üzenet küldése a karakternek