71. forduló, 73. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. nov. 30. 18h:59'
EZ A 845. JÁTÉKHETED, 72. FORDULÓD
846. játékheted kezdete: dec. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX

LEX HUNTER KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [91,24] koordinátán.
Meglátogat A FÉNY hordozóinak hírnöke. Büszkén mutogatod neki legújabb szerzeményeidet, és nem érted, miért lesz ő ettől szomorú. "Talán egyszer majd megérted, mennyire nem mondanak e tárgyak rólad semmit..." hallod a hangját, s ahogy jött, úgy tűnik is tova...
Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy bíbor szulfagor nyomára bukkansz. A keresgélés eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 232.]

tf 3 16 fejleszted a 3. tulajdonságodat 16 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bibircsók-óriás. Itt csata lesz.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás bal lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvágod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 aranyat. 709 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 216.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

fas 24 felt. ásás 24 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

m 4 2 2 mozogsz délre, keletre, keletre
[91,25] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Találsz egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délnyugatra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy nyuhaj karbin volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [92,25] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy griffőniksz!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 1 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a griffőniksz farkát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a griffőniksz bal vállát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a griffőniksz jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csőrével a griffőniksz nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 pirkitet. 404 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy asztrális vortexet. Délkeletre egy vaskohó van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy nyuhaj karbin. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Delilahhal. Sheran ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy borostyán függőt, egy ezüst nyakláncot, egy láncinget, egy obszidián függőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy kétfejű troll trófea és egy burástya királynő trófea színesíti. Jobb kezében egy vaskardot, bal kezében egy bronzpajzsot tart.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,25] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtőzöl. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy nyuhaj karbin. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy asztrális vortexet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy sziklafészket. Délre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [72 pontot használtál fel, van még 144.]

m 1 mozogsz északkeletre
[94,24] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " KOBUDERA társaim! A kí vezesse öklünket Pumpa ellen! - Kobuder Master. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sziklafészket. Észreveszel egy csillezsályát.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy kőszáli disznó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a kőszáli disznó fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a kőszáli disznó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó feléd szúr agyarával, de nem talál. A kőszáli disznó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadtroll. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadtroll testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vadtroll jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-4 életpont). Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Van itt egy kolostor (558. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 112.]

kt 1253 3 elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. [9 pontot használtál fel, van még 103.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[94,23] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. Felfedeztél egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy vadtroll nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-4 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [94,22] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mélységi grittang. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a mélységi grittang jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mélységi grittang bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Észreveszel egy púdersziklát. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Nikolausz, a Tudós formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [94,21] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 59.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[93,22] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy kérődző etra volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 kaktusztüskét.

(Továbbmész...) [92,22] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Felfedeztél egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy törpe bányát. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy uzbány! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 3 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az uzbány fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Lee Liannal. Raia hűséges követője. Egy ametiszt medált, egy borostyán függőt, egy bronzpáncélt, egy hősiesítő medált, egy igazgy. fülbevalót, egy klasszikus kitűzőt, egy nap szimbólumot, egy regeneráló gyűrűt, egy réz masszariasztót, egy réz vadászmedált, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku sisakot, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy kardszárnyú pocok trófea, egy arató csattanat trófea és egy erszényes elkarog trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Bal kezében egy kvazár pajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó.
- Jó étvágyat! - mondja a kalandozó, és megkínál néhány zamatos szamócával. Bekapod őket. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[40 pontot használtál fel, van még 19.]

szk 102 keresed a 102. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy uzbányt. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 16.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 213 pontot. A következő körben tehát 229 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 72. fordulód.

Erő: 15 Szint: 14 Merészség: 3/1 Magasság: 176 cm
IQ: 24 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 12 Életpont: 218/218 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 5
Szerencse: 21 Varázspont: 70/43 Pénz: 30 arany Kép. pont: 15
Eddig összesen 448 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 126 TP-t kaptál. Jelenleg 74 779 TP-d van. A következő szinthez még 221 TP szükséges. Trófeáid: ork bérgyilász, karmos tankány, kérődző etra.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 11 (+1) ütőfegyverek: 18 dobófegyverek: 15

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
92,22 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 12 (+1) 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 7 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 20
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. taumaturgia: 2 11. szörnyismeret: 4 12. vadászat: 5
13. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szürke rinocérosz (#346) (csak egyszer), sörényes ubuk (#89) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
sóhajtó dorony (#112), fémbontó szójer (#150), kérődző etra (#368), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 46.

Összsúly: 49.59 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 105 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 3 csillezsályalevél (#1253) 5 kaktusztüske (#114)
3 pirkit (#153) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

90 91 92 93 94 95
20
21
22
23
24
25
26
(91,24) bibircsók-óriás (#120)
(91,25) sziklafészek (#167), nyuhaj karbin (#110)
(92,22) mély kút (#93), phua-kúp (#372), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 45. jellempróba, uzbányok (#102), Lee Lian (3945. kalandozó)
(92,25) sziklafészek (#167), griffőniksz (#106), nyuhaj karbin (#110), Delilah (1834. kalandozó)
(93,22) kérődző etra (#368), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Fairlight oltár
(93,25) nyuhaj karbin (#110), asztrális vortex (#2324)
(94,21) mély kút (#93), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(94,22) mélységi grittangok (#103), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 36. jellempróba, vaskohó (#155), művészi porolit (#720)
(94,23) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), vadtroll (#70)
(94,24) kolostor (#558), sziklafészek (#167), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), kőszáli disznók (#34), vadtroll (#70)

Üzenet küldése a karakternek