Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 22. 10h:35' EZ A 77. JÁTÉKHETED, 73. FORDULÓD 78. játékheted kezdete: febr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5098 SZÁMLA : XXXX |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén bal vállát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd az alpesi tehén jobb első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 3 életpontot sebeztél. [+7% tau] Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
cir 22 | vándorcirkusz látogatása 22 |
fl 1367 50 | lopsz az 1367. kalandozótól az 50. tárgyat |
fkt 4 | felt. készítesz a 4. tárgyat |
fkt 10 | felt. készítesz a 10. tárgyat |
ff 127 181 | felt. fegyverváltás: 127 181 |
ffk 200 | felt.fv.kozkázata: 200 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a karmos tankány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány jobb hátsó lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a karmos tankány bal középső lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges drónkeselyű trófeát, és kiszedsz egy karmos tankány trófeát. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a topránypolip kocsányos fejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával megcsapod a topránypolip puha testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a topránypolip testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (vágófegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [65,65] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Továbbmész...) [66,65] Dombos terepre érkeztél.
kt 189 4 | elkészíted a 189. tárgyat (4 darabot) |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [68,63] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.
(Továbbmész...) [69,62] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy karmazsin huhogó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a karmazsin huhogó bal oldalát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a karmazsin huhogó jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 9 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával felnyitod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [71,60] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
(Feltételes támadás:) Egy acéldarázs! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az acéldarázs testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az acéldarázs torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 7 életpontot vesztettél. Az acéldarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
kt 207 6 | elkészíted a 207. tárgyat (6 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 697 | bemész a 697. épületbe |
be 669 | bemész a 669. épületbe |
deus ex machina (#1) 37 ap /db, | kaja (#2) 1 ap /db, | szöges bunkó (#8) 15 ap /db, | bunkósbot (#9) 1 ap /db, |
csontkés (#11) 3 ap /db, | csontszurony (#12) 3 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, |
bordacsont (#16) 3 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 1 ap /db, | varányszem (#30) 1 ap /db, | lapockacsont (#33) 6 ap /db, |
ásó (#34) 7 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, | grákóbőr (#41) 4 ap /db, |
távcső (#42) 24 ap /db, | királygyík bőr (#44) 4 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, |
antilopbőr (#48) 4 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, | bőrpáncél (#51) 7 ap /db, | bőrsisak (#57) 7 ap /db, |
tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, | csontszablya (#64) 3 ap /db, | szöges páncél (#65) 36 ap /db, | szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, |
rézdarab (#70) 1 ap /db, | rézpáncél (#71) 36 ap /db, | rézsisak (#72) 10 ap /db, | rézpajzs (#73) 21 ap /db, |
rézkulcs (#75) 9 ap /db, | bronzkulcs (#76) 13 ap /db, | mászókarom (#78) 15 ap /db, | lapkorong (#80) 3 ap /db, |
díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, | óndarab (#85) 3 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, | bronzsisak (#88) 13 ap /db, |
bronzpajzs (#89) 24 ap /db, | bronzpáncél (#90) 48 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, | bakkura bőr (#95) 3 ap /db, |
bakkura csizma (#96) 16 ap /db, | rákpáncél (#97) 6 ap /db, | rákpajzs (#98) 15 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, |
vízionár szem (#102) 4 ap /db, | magszim bél (#103) 7 ap /db, | fémrúd (#104) 12 ap /db, | evaporőr háj (#105) 7 ap /db, |
fabontó (#106) 7 ap /db, | rövid íj (#107) 12 ap /db, | nyílvessző (#108) 1 ap /db, | vapár ág (#110) 15 ap /db, |
hosszú íj (#111) 30 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, |
mandibulapenge (#125) 4 ap /db, | bronzpenge (#126) 18 ap /db, | mandibulakasza (#127) 37 ap /db, | sallank karom (#128) 3 ap /db, |
sallank nyíl (#129) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db, | csuklyavirág (#133) 1 ap /db, |
mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, | nap szimbólum (#141) 15 ap /db, |
villám szimbólum (#145) 15 ap /db, | hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, | vasérc (#152) 3 ap /db, | pirkit (#153) 3 ap /db, |
nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 24 ap /db, | vassisak (#160) 27 ap /db, |
nagy vaspajzs (#161) 33 ap /db, | borostyán függő (#162) 9 ap /db, | karócsapda (#163) 18 ap /db, | ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, |
uzbány csőr (#169) 9 ap /db, | rövid kard (#171) 24 ap /db, | harci kalapács (#174) 30 ap /db, | ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, |
vasalt bunkó (#181) 52 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db, | vaskulcs (#183) 15 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, |
nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, | mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, |
mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db, | aranylánc (#191) 30 ap /db, | gyöngysor (#192) 72 ap /db, | aranygyűrű (#193) 18 ap /db, |
arany karperec (#194) 39 ap /db, | obszidián függő (#195) 15 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, | igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, |
karbin plazma (#199) 15 ap /db, | dorony tüdő (#212) 12 ap /db, | dobóháló (#221) 12 ap /db, | láncing (#222) 300 ap /db, |
varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, | ramit kő (#226) 4 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, |
lánckesztyű (#230) 225 ap /db, | acélpengőke (#231) 4 ap /db, | ilkin érc (#232) 4 ap /db, | tatu dob (#234) 6 ap /db, |
dorony duda (#235) 42 ap /db, | tankány karom (#237) 15 ap /db, | pular kristály (#239) 12 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, |
tüskecsapda (#242) 12 ap /db, | márványkulcs (#245) 24 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, |
tatu ködmön (#255) 6 ap /db, | kristálygömb (#265) 15 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, | gromak bőr (#268) 12 ap /db, |
gromak páncél (#270) 45 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 18 ap /db, | aranytű (#272) 6 ap /db, | ametiszt medál (#275) 42 ap /db, |
sárga erőöv (#276) 187 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, | umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, | Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, |
tyrex csont (#280) 45 ap /db, | raptor karom (#281) 18 ap /db, | jégszív (#282) 22 ap /db, | bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, |
varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, | elit csatavért (#295) 45 ap /db, | arx formázó minta (#298) 37 ap /db, | bev formázó minta (#299) 37 ap /db, |
cru formázó minta (#300) 37 ap /db, | réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, | ezüsttőr (#322) 12 ap /db, |
ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, | huhogó bibe (#332) 12 ap /db, | királyi korona (#338) 187 ap /db, | rézgolyó (#343) 1 ap /db, |
shinai gömb (#348) 180 ap /db, | molluszk ház (#353) 3 ap /db, | szockó hólyag (#355) 4 ap /db, | Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, |
moa burát (#384) 18 ap /db, | réz fejpánt (#406) 10 ap /db, | bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, | kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db, |
vérvörös köpeny (#412) 6 ap /db, | stukilövedék (#414) 1 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, | ostromlétra (#510) 7 ap /db, |
zafír medallion (#514) 37 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, | aranytoll (#572) 60 ap /db, | rinóbőr (#651) 7 ap /db, |
darázsszárny (#652) 6 ap /db, | darázsfarok (#654) 21 ap /db, | elkarog szőr (#665) 1 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 4 ap /db, |
szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, | medúzacsáp (#703) 7 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, | rubin fejék (#729) 210 ap /db, |
smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, | gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, | jegygyűrű (#736) 75 ap /db, | rozmárfog (#1069) 4 ap /db, |
yetiszív (#1070) 12 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, |
extra takarmány (#1360) 27 ap /db, | nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db. |
acélpengőke (#231) 3 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, | aranygyűrű (#193) 12 ap /db, | aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, |
ásó (#34) 5 ap /db, | bakkura bőr (#95) 2 ap /db, | bumeráng (#249) 4 ap /db, | cru formázó minta (#300) 25 ap /db, |
csontkulcs (#74) 4 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 14 ap /db, |
ezüst kulcs (#184) 12 ap /db, | ezüst nyaklánc (#117) 10 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 8 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, |
fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 3 ap /db, | gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, |
harci kalapács (#174) 20 ap /db, | hebrencs csapda (#147) 15 ap /db, | huhogó bibe (#332) 8 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, |
kavadu lebeny (#24) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, |
madártoll (#112) 1 ap /db, | mandibulakasza (#127) 25 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, | mászókarom (#78) 10 ap /db, |
mérg. ubuk dobónyíl (#188) 7 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 1 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, |
óndarab (#85) 2 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, | pirkit (#153) 2 ap /db, |
ragasztó (#83) 1 ap cseppje, | rézkulcs (#75) 6 ap /db, | sallank karom (#128) 2 ap /db, | sárga erőöv (#276) 25 ap /db, |
spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 7 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | szeksztáns (#32) 20 ap /db, |
szürke bőrkesztyű (#271) 12 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 5 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db, | ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, |
uzbány csőr (#169) 6 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, | varányszem (#30) 1 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, |
vasalt bunkó (#181) 35 ap /db, | vasérc (#152) 2 ap /db, | vaskulcs (#183) 10 ap /db, | vassisak (#160) 18 ap /db, |
vasvért (#164) 60 ap /db, | villám szimbólum (#145) 10 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, | vízionár szem (#102) 3 ap /db, |
xirnox szív (#213) 10 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 12 ap /db, | zöld üveg (#82) 3 ap /db, | tankány karom (#237) 10 ap /db, |
lapockacsont (#33) 4 ap /db áron. |
m 2 | mozogsz keletre |
be 696 | bemész a 696. épületbe |
be 684 30 3 | bemész a 684. épületbe |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
KARMOS TANKÁNY (137. SZÖRNY) A karmos tankány majdnem másfél méter magas, orrszarvú bogárra emlékeztető szörny. Páncélzata valamilyen kemény, szürke kitin, ütőfegyveren kívül szinte semmivel sem lehet áthatolni rajta. Egyik nagy különbség (a méreten kívül) az orrszarvú bogárhoz képest, hogy nemcsak szarvát tudja támadásra használni, hanem borzasztóan hegyes és kemény karmait is. |
TANKÁNY KAROM (237. TÁRGY) Amikor kimetszed a karmos tankány karmait, érdekes ötleted támad. Kivájod a húst a karmos kezek belsejéből, kiszárítod, és látod, hogy pont belefér a kezed. Néhány próbát teszel - igen, egész jól tudsz vele fogni! Bár mászni nem bírnál benne, harcolni, fegyvert fogni azonban igen. A KF 237 paranccsal veheted fel, és amíg rajtad van, eggyel jobb a védettséged. Ezenkívül ökölharcban lesz +5 sebzésed minden egyes támadásra. |
VERSENGÉS A versengés egy olyan dolog, melyről az ember az első pillanatban nem is gondolná, hogy hosszú gyakorlással tökéletesíteni lehet. Márpedig így van. Ha össze kell mérned tudásodat a Ghallát járó többi kalandozótársaddal, vagy ha a helybeliekkel kell viaskodnod, hasznodra válhat, ha tudod, hogy mik azok az apró trükkök, mellyel az ember sikeresebbnek mutatkozhat a többieknél. Ellesheted, mások hogyan készülnek fel, majd kezdenek hozzá, rafinált módszereket és taktikákat dolgozhatsz ki egy-egy akadály leküzdésére, valamint előre kitalálhatod hol vannak az előtted álló próbák buktatói. Jelenlegi ismereteid szerint a versengés szakértelemnek a vándorcirkuszi próbáknál van a legnagyobb jelentősége - ott viszont nem számít az esetleges tudatturbózása ennek a szakértelemnek. Fontos: a cirkuszban mindenki az ő képességeinek megfelelő próbákat kap. Ha isteni erejű kalandozó vagy, nem fognak csecsemőknek való súlyzókat a kezedbe nyomni, vagy gyerekeknek való rejtvényekkel traktálni. Ezért pl. egy tulajdonságpróbánál a versengés szakértelemnek nagyobb szerepe lesz, mint hogy tulajdonságod 20-as vagy 50-es. A versengés szakértelem specialitása, hogy összesen legfeljebb 5 KNO-t lehet rárakni. |
MUTÁNS (9. FAJ) A mutáns egy speciális faj, amely Ghalla két őshonos (de egymástól különböző) fajának gyermekeként jöhet létre. A felnőtt mutáns mintegy két méter magas, bőrét apró, hatszög alakú pikkelyek borítják, szemei hatalmasak, homlokából két apró szarv mered előre. Vannak köztük borzalmasan erősek és gyenge nyápicok, különösen intelligensek és rettenetesen buták, félelmetesen fürgék és hihetetlenül suták - attól függően, hogy milyen képességeket örököltek a szülőktől. Nagyon tanulékonyak, különösen fogékonyak a pszi iránt. A mutánsok, Ghalla vad és torz világának szülöttei különösen járatosak a szörnykeresésben, csapdakészítésben, szörnyidomításban és a misztikus pszi képesség használatában (e képességeik az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődnek). A mutánsok nagyon hamar ivaréretté válnak: egy évvel önálló életük megkezdése után már képesek teherbe esni. |
FŐUTCA (399. ÉPÍTMÉNY) Ha egy mezőn befejeződik a városépítkezés, az adott mező lakott területté válik! A kezdetek kezdetén mindössze egyetlen jellemzője lesz, a főutca: a további beépítés ismét csak a kalandozók dolga. Arra, hogy hogyan lehet további épületeket felhúzni, nem nehéz rájönni, kivéve talán a legbutább trollokat! |
HÁZ (400. ÉPÍTMÉNY) Ahá! Kalandozók városa, kalandozók házai! A kalandozók házait csoportok, Közös Tudatok építik fel. Ház építését kizárólag Közös Tudat vezetője ill. a városi tanács tagja kezdeti, de az építkezést ezután bárki folytathatja. Az építésbe rakott TVP változó mennyiségű lehet, attól függően, hogy mekkora házat akartok felhúzni: egy átlagos házikó 3000 TVP-be kerül, egy nagyobb villa vagy bolt 6000 TVP-be, egy kastélynak is nevezhető lak vagy varázslótorony, vagy fegyveres gyakorlásra alkalmas központ 9000 TVP, és egy fellegvár vagy más különleges épület 12000 TVP-t kóstál. A ház építése 50 TVP-nként zajlik, tehát 49 TVP-nyi építéstől a munka semmit sem halad, és 99 TVP-től is csak 50 TVP-nyit. Azt, hogy a sok ház közül melyiket építed, a 3. paraméter megadásával szabályozhatod. Pl. ÉP 400 100 4 hatására a 4. házba építesz. Építkezés kezdetekor nem kell 3. paraméter! Az épületbe a BE 400 <sorszám> paranccsal lehet bemenni, ha már legalább 3000 TVP-t beleépítettek. Ha ebből valamilyen speciális épületet akartok létrehozni (pl. bolt), akkor ezt külön kell a játékvezetőtől kérni. |
ACÉLKOLOSSZUS (35. SZÖRNY) Az acélkolosszusokat a Fairlight-ot követő főmágusok kreálták, különféle őrző, felderítő és egyéb feladatok ellátására. Te legfeljebb, mint bankokat vigyázó biztonsági őröket láthatod őket. Az acélkolosszus mintegy négy méter magas, pusztításra és rombolásra tökéletesen alkalmas, varázslatokkal animált szörny. Anyaga, és az őt védő varázslatok miatt közel elpusztíthatatlan. Pusztító ereje felülmúlja szinte minden, a természetben élő szörnyetegét. Ha harcba keveredsz egy ilyennel, halottnak tekintheted magadat már a csata kezdetén. |
A FÉNY SZENTÉLYE (376. ÉPÍTMÉNY) A fény szentélye mintegy 10 méter átmérőjű, díszes építmény. Oldalai nicsenek, a tetejét a sarkain álló hét karcsú oszlop tartja. Közepén egy hatalmas, díszes kő áll, melyet még VI. Borax ajándékozott az Álomőrző Közös Tudatnak, a ZAN-indukátorokkal szembeni tetteik jutalmául. A szentélyt különös, kékes fény derengi be (mely főleg éjszaka mutat csodaszép látványt), jelezve, hogy a kis épületben a mágia is jelen van - mégpedig Elenioson és Raián keresztül. Hogy ezt mások is tudják, arra példa az a rengeteg zarándok, akik nap-nap után érkeznek, hogy ha csak rövid ideig is, de beléphessenek e helyre. Mert azon kívül, hogy a szentélyt Elenios és Raia papjai oltárként használhatják, a legendák szerint, aki ide belép (a BE 376 paranccsal), azt elárasztja a szeretet, a béke, s gyógyírt talál mindenféle bajára. A szentélybe való belépés után már mozogni nem tudsz, de a következő kör elején automatikusan elhagyod. |
BANKI ÁTUTALÁSOK A növekvő elvárás miatt a Fairlight bankrendszer úgy döntött, hogy mostantól elfogad banki átutalásokat is, a következő feltételek mellett: 1. Az átutalás mindig készpénzben történik, tehát egyszerűen a PBE <arany> <kalandozó> paranccsal a nálad levő aranyból a saját bankszámlád helyett rakhatsz be egy másik kalandozó számlájára is. 2. Az átutalást azonnal teljesítik, költséget nem számítanak fel, de az átutalt összeg min. 20 arany kell, hogy legyen. Ha ennél kisebb számot adsz meg, akkor is 20 aranyat fogsz átutalni! 3. Ha az illetőnek van pénz a számláján, akkor az aktuális kamatokat kiszámolják, hozzáadják a betétjéhez, úgy tekintik, mintha a legutóbbi fordulójában rakta volna be a pénzt, és hozzáadják az átutalt összeget. Mivel a maximális kamat eléréséhez a pénzednek min. 7 nap/eltelt forduló ideje a számládon kell lennie, ha ennél sűrűbben léptél, és nem akarod a kamatból veszíteni, kérd meg üzleti partneredet, hogy ne utalja át a pénzt, amíg nem szólsz. 4. A Fairlight bank a csatorna keleti oldaláról a nyugati irányba átutalást nem teljesít. Pénzt persze olyannak is lehet átutalni, akinek tartozása van, így az acélkolosszustól rettegő kalandozót kisegíthetik bajtársai. |
Erő: | 19 (20) | Szint: | 13 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 15 (17) | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 190/115 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 95/4 | Pénz: | 651 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 11/0 | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 1/21 (+121%) | ütőfegyverek: | 16/24 (+13%) | dobófegyverek: | 16/21 (+18%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 .); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2/99 | 2. nyomkövetés: | 15/53 (+12%) | 3. mászás: | 3/61 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 7/63 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 3/4 | 6. gyógyítás: | 24/62 (+53%) |
7. titkosírás: | 1/40 | 8. felderítés: | 5/71 | 9. teológia: | 3/58 (+8%) |
10. taumaturgia: | 2/15 (+7%) | 11. szerencsejáték: | 1/44 | 12. versengés: | 1/23 (+123%) |
13. szörnyismeret: | 2/32 (+22%) | 14. vadászat: | 8/72 (+10%) | 15. bányászat: | 16/46 (+15%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz az 1367. karaktertől (1367) aranyat (#50) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 20 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, küldetés, labirintus (22) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12) |
mérges pók (#20), drótszőrű pincsi (#22), bo-skorpió (#54), gyilkos sallank (#85), móleon (#68) (csak egyszer), technokolin (#50), fabontó szójer (#71), acéldarázs (#140), szőrlajhár (#141) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hah, ezt nem fogod egyhamar megcsinálni! Ölj meg egy ragyás burástyát. |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
Összsúly: 66.80 kg | Megterheltség: 111% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 66 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | dárda (#10) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | álompor (#396) | 1 | huhogó bibe (#332) | |||
6 | kaja (#2) | 1 | lapockacsont (#33) | 6 | ovimon-bogyó (#207) | |||
1 | tankány karom (#237) | 2 | vasérc (#152) | 2 | víz (#27) |