72. forduló, 74. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. dec. 2. 15h:45'
EZ A 845. JÁTÉKHETED, 73. FORDULÓD
846. játékheted kezdete: dec. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX

LEX HUNTER KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,22] koordinátán.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+27 varázspont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy uzbány nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 1 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az uzbány bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 219.]

d 64 1 eldobod a 64. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

fog 137 219 elfogod a 137. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a topránypolip testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 7 sünmedve tüskét. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 205.]

m 2 1 3 mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre
[93,22] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal tudod, hogy egy kérődző etra volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy törpe bánya van. Északnyugatra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kaktusztüskét.

(Továbbmész...) [94,21] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy százfogú!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a százfogú szivacsos testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A százfogú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 rézkulcsot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy púderszikla van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérszomjas csüldő. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 3 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [95,22] Dombos terepre érkeztél. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy púderszikla van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [52 pontot használtál fel, van még 153.]

m 4 3 6 mozogsz délre, délkeletre, nyugatra
[95,23] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Utad során felfedezel egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Felismered. Ez egy fémbontó szójer. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


Találkozol egy barna, hosszú hajú, kék szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre világosabb az átlagosnál. Fairlight elsőáldozója. Egy bakkura csizmát, egy ezüst gyűrűt, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng.
Összeismerkedtek. Az ő neve Terach. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [96,24] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy fémbontó szójer. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elhagyott bányát. Észreveszel egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy vadtroll. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a vadtroll jobb lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a vadtroll testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-7 életpont). A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,24] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy sziklafészket. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy vadtroll nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a vadtroll testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a vadtroll fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-8 életpont). A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy emberevő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 4 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az emberevő testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az emberevő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 7 életpontot vesztettél. Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 113.]

kt 1253 3 elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot)
Itt nincs csillezsálya, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy csillezsályalevelet készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 113.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[94,25] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délnyugatra látsz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy asztrális vortexet. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy sziklafészek van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,25] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Oldalt pillantva, meglátsz egy asztrális vortexet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy sziklafészket. Délre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy nyuhaj karbin. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [92,25] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy griffőniksz!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a griffőniksz testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (18 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a griffőniksz testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a griffőniksz farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A griffőniksz belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! A zsákmány előtted fekszik. Közelebbről megnézed - szereztél 16 aranyat. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy nyuhaj karbin ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Delilahhal. Sheran ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy borostyán függőt, egy ezüst nyakláncot, egy láncinget, egy obszidián függőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy kétfejű troll trófea és egy burástya királynő trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vaskardot, bal kezében egy bronzpajzsot tart.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [51 pontot használtál fel, van még 62.]

m 8 mozogsz északra
[92,24] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy asztrális vortex van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 53.]

szk 358 keresed a 358. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy bíbor szulfagort. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 50.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 20 fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy emberevő. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 4 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az emberevő testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az emberevő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az emberevő karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 5 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól öreg róka a szakmában helyett rutinos, rafinált kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +15 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 214 pontot. A következő körben tehát 244 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AURACSATORNA (14. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
A test, a sejtek, az alak változtatása nem minden: egy igazi alakváltó képes az őt körülölelő energiákat is befolyásolni, azokat az ártalmas energiák és ellenenergiák kioltására felhasználni. Nem, nem arról van szó, hogy megváltoztathatod az aurádat tetszés szerint, vagy teljes védettséget kapsz varázstámadások ellen: ez ember, azaz alakváltó felett álló lenne. Képes vagy azonban a halál világáról és a negatív energia létsíkjáról érkező lények csontig hatoló, hideg támadását, a szintszívást auráddal felfogni, és ártalmatlanul levezetni. Mostantól immúnis vagy a szintszívásra.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 73. fordulód.

Erő: 15 Szint: 15 Merészség: 3/1 Magasság: 176 cm
IQ: 24 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 12 Életpont: 223/223 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 7
Szerencse: 21 Varázspont: 85/60 Pénz: 46 arany Kép. pont: 16
Eddig összesen 458 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 061 TP-t kaptál. Jelenleg 77 840 TP-d van. A következő szinthez még 42 160 TP szükséges. Trófeáid: ork bérgyilász, karmos tankány, kérődző etra.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 11 ütőfegyverek: 18 dobófegyverek: 15

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
92,24 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 7 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 20
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. taumaturgia: 2 11. szörnyismeret: 4 12. vadászat: 5
13. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot )
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szürke rinocérosz (#346) (csak egyszer), sörényes ubuk (#89) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
sóhajtó dorony (#112), fémbontó szójer (#150), kérődző etra (#368), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 46.

Összsúly: 51.39 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 105 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontszablya (#64) 3 kaktusztüske (#114) 1 ubuk dobónyíl (#138)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
16 arany (#50) 3 kaja (#2) 3 óndarab (#85)
3 pirkit (#153) 6 rézdarab (#70) 1 rézkulcs (#75)
7 sünmedve tüske (#14) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95 96 97
20
21
22
23
24
25
26
(92,22) uzbányok (#102), topránypolip (#86)
(92,24) Raia oltár, érclelőhely, emberevő (#119)
(92,25) sziklafészek (#167), griffőniksz (#106), nyuhaj karbin (#110), Delilah (1834. kalandozó)
(93,22) kérődző etra (#368), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Fairlight oltár
(93,25) asztrális vortex (#2324), nyuhaj karbin (#110)
(94,21) mély kút (#93), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 31. jellempróba, százfogú (#53), vérszomjas csüldő (#114)
(95,22) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), 43. jellempróba, érclelőhely
(95,23) vaskohó (#155), érclelőhely, fémbontó szójer (#150), Terach (5629. kalandozó)
(95,24) vadtrollok (#70), emberevő (#119)
(96,24) fémbontó szójer (#150), elhagyott bánya (#1685), vaskohó (#155), érclelőhely, vadtroll (#70)

Üzenet küldése a karakternek