Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. dec. 13. 10h:34' EZ A 118. JÁTÉKHETED, 74. FORDULÓD 119. játékheted kezdete: dec. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5097 ingyenf: 2 |
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a drótszőrű pincsi jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A drótszőrű pincsi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: h 234 15 0 | használod a 234. tárgyat |
kf 2083 1 | kézbeveszed/felveszed a 2083. tárgyat a jobb kezedbe |
be 22 | bemész a 22. titkos labirintusba |
lm 4 4 4 | mozogsz 4 4 4 |
Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal kilukasztod a vadász tatu jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmaival a vadász tatu megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed az ormánygőte bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az ormánygőte állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ormánygőte még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 6 6 6 | mozogsz 6 6 6 |
lm 10 10 10 | mozogsz 10 10 10 |
Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal alaposan megvágod a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal kilukasztod a húsevő magszim testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A húsevő magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
kf 9 1 | kézbeveszed/felveszed a 9. tárgyat a jobb kezedbe |
lm 7 7 7 | mozogsz 7 7 7 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bunkósbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás patkány jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az óriás patkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 9 9 9 | mozogsz 9 9 9 |
Elszántan a másikra rohansz. Bunkósbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a goldugar testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A goldugar megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod a goldugar jobb hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A goldugar csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Bunkósbottal kegyetlenül megütöd a goldugar csáprágóját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Marokra fogva a bunkósbotot ellenfeledre rohansz. Bunkósbottal megütöd a goldugar bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A goldugar feléd sújt csáprágóival, de mellé! Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod a goldugar jobb középső lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Túl sok sebet kaptál. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kf 182 1 | kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe |
lm 12 12 12 | mozogsz 12 12 12 |
lm 14 14 14 | mozogsz 14 14 14 |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szőrös pók testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szőrös pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
lm 16 16 16 | mozogsz 16 16 16 |
Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 17 17 17 | mozogsz 17 17 17 |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a piromenyét testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a piromenyét jobb első lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
lm 20 20 20 | mozogsz 20 20 20 |
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos sallank testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyilkos sallank megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
kf 9 1 | kézbeveszed/felveszed a 9. tárgyat a jobb kezedbe |
lm 22 22 22 | mozogsz 22 22 22 |
Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot a másikra ugrasz. Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod a bakkura testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A bakkura csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Bunkósbottal kegyetlenül megütöd a bakkura testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bakkura csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bakkura bőrt. 28 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 23 23 1 | mozogsz 23 23 1 |
Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot a másikra rontasz. Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod a technokolin kemény csáprágóját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A technokolin csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Bunkósbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a technokolin testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A technokolin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kf 182 1 | kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe |
im | imádkozol |
* 1. BP: tpf 13 0 0 | TVP elővétele: 13 pontért |
* 2. BP: av 13 0 0 | alakváltás 13 |
* 3. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
MEGJEGYZÉSEK A LABIRINTUSOKKAL KAPCSOLATBAN Szeretnénk, ha minél kevesebb problémát okozna a labirintusok bejárása. Ezért engedd meg, hogy néhány további információt/segítséget adjunk. Először is a labirintusok bejárásával kapcsolatban tudnod kell, hogy a számítógép a legrövidebb utat két pont között a valós távolság, nem pedig a referenciapontok száma alapján keresi! Ezért kérlek, hogy a labirintusban való mozgást, ha lehetséges, próbáld meg mindig pontról pontra meghatározni. Pl. ha az 1-es pontból a 6-osba a 2-es és 3-as, valamint a 4-es és 5-ös érintésével is el lehet jutni, ne LM 6-ot írjál hanem LM 2 3 6-ot ill. LM 4 5 6-ot mert így biztos, hogy azon az útvonalon fogsz mozogni, amelyiken akartál! Ha el akarod hagyni a labirintust, nem biztos, hogy elég egy LM 1: lehet, hogy a gép ilyenkor a rövidebb (de általad zárt ajtók és legyőzhetetlen szörnyek által lezárt) úton próbál kimozgatni! Ezért a labirintus elhagyásakor is add meg az útvonalat. A labirintusokkal kapcsolatban nem árt, ha tudod: 1.) egy láda kinyitásával egy körben csak egyszer próbálkozhatsz. De: egy ajtó ill. szörny leküzdésével többször is! Ez egyben azt is jelenti, ha nem vagy benne biztos, hogy mondjuk a 4. ponton álló szörnyet elsőre le tudod küzdeni az 5. pontra való átjutás reményében, érdemes többször megpróbálni a mozgást: LM 5 5 5. Ne felejtsd el azonban, hogy a labirintusok szörnyei egy harc után minden életpontjukat visszakapják, ha nem tudtad őket leölni! 2.) Vannak labirintusok, amelyek több helyen is megtalálhatóak. Ha egy adott sorszámú labirintust valahol már megpucoltál, és meglátogatsz egy ugyanolyan sorszámút egy másik helyen, akkor ott is üres lesz! (Tehát nem gyűjtheted ki az összes 1-es labirintusból a deus ex machinát.) 3.) A labirintusokban a szörnyekre kiadott BA parancs nem működik (de az FT igen). 4.) Labirintusban nem lehet gyógyítani, élelmet szerezni, kutatni. 5.) Bizonyos labirintusokban (a helyszűke miatt) nem használhatsz lő/dobófegyvereket, ugyanúgy, mint a sűrű erdőben és bizonyos be/megmászható sötét helyeken. 6.) Ha az előző körben egy labirintusban maradtál, ezt ne felejtsd a következő fordulódra! Tönkreteheti a fordulódat, ha a kör elején elfelejtesz kijönni a labirintusból, és a parancsaiddal a szabadban akarsz tevékenykedni. 7.) SOHA ne felejtsd el, hogy a labirintus bejárásához fáklya vagy egyéb világító alkalmatosság szükségeltetik! Hány, de hány játékos (még a legtapasztaltabbak is) járt pórul, pedig tökéletesen megtervezte a fordulóját, csak fáklyája nem volt a BE parancs kiadásakor... |
Erő: | 19 (21) | Szint: | 14 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 74 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 199/199 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (21) | Varázspont: | 119/12 | Pénz: | 448 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 17 | vágófegyverek: | 2 |
ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 13 | dobófegyverek: | 3 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -); |
53,65 mezőn táborozol, a 22. labirintusban, 1. szinten, 24. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 80 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 198 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 18 | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 7 | 5. gyógyítás: | 11 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. szörnyidomítás: | 3 | 9. teológia: | 2 |
10. taumaturgia: | 8 | 11. versengés: | 1 | 12. zene: | 4 |
13. szörnyismeret: | 5 | 14. zárnyitás: | 2 (+1) | 15. vadászat: | 7 |
16. bányászat: | 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 7 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 1 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 8 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 46 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
sünmedve (#33) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), acéldarázs (#140), rájanyék (#58), süvítő rája (#113), nektoraf (#355), manifesztátor (#124), pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. (teljesítve) |
3.) Hozz egy grifftojást. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 4. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 33, 37, 41. |
Összsúly: 80.65 kg | Megterheltség: 112% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 2 | kaja (#2) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 5 | drótszőr (#37) | 1 | magszim bél (#103) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 2 | pirkit (#153) | 3 | ragasztó (#83) | |||
5 | sallank karom (#128) | 3 | ugh méreg (#166) | 1 | vadász tatu bőr (#15) |
52 | 53 | 54 | |
64 | |
|
|
65 | |
|
|
66 | |
|
|