74. forduló, 76. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 12. 12h:05'
EZ A 170. JÁTÉKHETED, 75. FORDULÓD
171. játékheted kezdete: okt. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,-37] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+24 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy móleon nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 220.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 215.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

d 12 1 eldobod a 12. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

kf 271 kézbeveszed/felveszed a 271. tárgyat
Leveszed a tankány karmot, majd felhúzod a kezedre a szürke bőrkesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 210.]

t 290 támadod a 290. szörnyet
FT 290 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. {max. életpontja: 5000.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál jobb oldalát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Vaskarddal néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


fkt 29 2 felt. készítesz a 29. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

im 0 1 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a manifeszt.nyúlványt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve védelem tűz ellen. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! 2.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! 3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! [30 pontot használtál fel, van még 180.]

m 3 mozogsz délkeletre
[75,-36] Továbbra is alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy troll ritualista. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a troll ritualista ragyás bőrét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a troll ritualista fejét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a troll ritualista testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A troll ritualista csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a troll ritualista testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a troll ritualista testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A troll ritualista néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 8 életpontot vesztettél. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-16 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy mély szakadék van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol Enyveskezű Dvorekkel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy láncinget, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy arató csattanat trófea, egy kérődző etra trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasa egy idomított goldugar. Holmiját egy karmos tankány cipeli. {egészsége: 14.}
A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+5 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[8 pontot használtál fel, van még 172.]

k 7 9 2 követed a 7. fajúakat 9 lépésig keletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Követed a keletre vezető alakváltó nyomokat: [76,-36] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Észreveszel egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő rőtmanó berzerker nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a rőtmanó berzerker jobb karját. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 berzerker tüske (ld. enc.). 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
Követed a keletre vezető alakváltó nyomokat: [77,-36] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ork sámán. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 13 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ork sámán bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az ork sámán testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 45 életpontot! Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Követed az északkeletre vezető alakváltó nyomokat: [78,-37] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sullár. {támadása: 11.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sullár farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a sullár testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a sullár bal hátsó lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy álomvirágot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Felismered. Ez egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 14 tüskét. Ügyességed TF-elődött.
Követed a nyugatra vezető alakváltó nyomokat: [77,-37] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy északi aurach közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+5.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyengén megütögeted az északi aurach testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az északi aurach bal oldalát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 6 életpontot vesztettél. Ököllel gyengén megütögeted az északi aurach bal vállát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az északi aurach bal oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 8 életpontot vesztettél. Az északi aurach most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Követed a keletre vezető alakváltó nyomokat: [78,-37] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pszi elementál. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 27 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a pszi elementál jobb lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vaskarddal kilukasztod a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pszi elementál bal lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 42 életpontot! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy félelem-járó. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a félelem-járó ragyás pofáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a félelem-járó bal vállát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a félelem-járó ragyás pofáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. Csápjaival a félelem-járó lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A félelem-járó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. Ügyességed TF-elődött.
Követed a délkeletre vezető alakváltó nyomokat: [79,-36] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre.
Követed a keletre vezető alakváltó nyomokat: [80,-36] Még mindig bozótos.

Látsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Követed a keletre vezető alakváltó nyomokat: [81,-36] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
Követed a keletre vezető alakváltó nyomokat: Teljesítettél egy isteni küldetést! [82,-36] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Nehwon, a Gyors, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a pókkarom pörköltet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 Rodger kezdő üstjét. 80 tapasztalati pontot kaptál. A vándor látva, hogy ez az első üstöd, mesélni kezd a szakácskodásról. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (főzés: 1. szint). (ld. enc.) Ezután rövid gesztikulálás kíséretében megosztja veled a főtt étel ötletét, az első receptedét. (ld. enc.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 smirglilevelet. Ügyességed TF-elődött. [93 pontot használtál fel, van még 79.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 5 kaja. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 74.]

bpb bef. parancs berakása:

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 71.]
[A parancs tárolásra került.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 68.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy óriás patkányt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

v 15 110 2 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új vapár ág. [-14 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 58.]

v 15 92 2 elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új kötél. [-14 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 48.]

v 15 92 2 elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új kötél. [-14 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [10 pontot használtál fel, van még 38.]

fkt 111 1 felt. készítesz a 111. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

fkt 221 1 felt. készítesz a 221. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dobóhálót. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 28.]

fkt 165 1 felt. készítesz a 165. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

ef 16 512 energia fejlesztése 16
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 216 pontot. A következő körben tehát 213 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉDELEM A TŰZ ELLEN (38. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Megidézve ezt a vörös színben vibráló energiapajzsot, részleges, sőt, gyengébb támadások esetén teljes immunitást szerezhetsz mágikus tűztámadások és tüzet lehelő szörnyek köpete ellen. Elmondása 12 VP-be kerül, és el kell használnod egy csepp spirituszt, anyagi komponensként. A varázslat sajnos csak harcban alkalmazható, nem sétálhatsz át vele egy lávafolyón vagy egy lángoló tűzfalon.

BERZERKER TÜSKE (713. TÁRGY)
A rőtmanó berzerker nyakába fúródva egy apró tüskét találsz - olyasmit, amit fúvócsőből szoktak kilőni. Most már megerősödött a hited abban, hogy a rőtmanó ámokfutását valamiféle méreg okozta, de hogy ezért a ryuku támadók a hibásak, vagy más, azt nem lehet tudni. Mindenesetre, elteszed az apró tüskét, talán még hasznodra lesz. Attól nem kell félned, hogy ellopják, ahhoz túl kicsi.

FÉLELEM-JÁRÓ (56. SZÖRNY)
Képzeld el az Aliens főhősét kicsinyített kiadásban, fekete, ragyás bőrrel, zölden izzó szempárral. Igen, ez a félelemjáró. Borzalmas erejű állkapcsán és két csápján kívül rendelkezik egy kevésbé hagyományos támadási móddal is: képes puszta pillantásával rettegést, félelmet ébreszteni ellenfelében. Leggyakrabban bozótos vagy mocsaras vidéken találkozhatsz ezzel a szörnnyel.

FŐZÉS
Volt eddig egy olyan művészeti ág, melyet mi, kalandozók, a sokadrangú képzettségek sorába illesztettünk. Azonban annak, aki egyszer már megkóstolta a qvilli fogadós feleségének fenséges étkeit, azonnal megváltozik a véleménye a szakácsok és mesterszakácsok munkájáról. Most minden adott ahhoz, hogy a főzőtudásodat fejleszthesd. Ehhez csak szorgalmasan kell Rodger üstje körül lebzselned [egy fordulóban csak egyszer lehet], étkeket kotyvasztanod, új recepteken törnöd a fejed. Vannak finomságok, melyek elkészítése csak a nagyobb szakácsoknak sikerülhet, így eszébe sem juthatnak egy kezdő konyhatündérnek.
Mostantól (hogy főzés szakértelmed 1. szintre emelkedett) gondolkozhatsz új étkek ötletein, ehhez csupán egy üstre és a szokásos F (feltalál) parancsra van szükséged, valamint egy tárgyra (ami nem az üst), aminek számát megadod a parancs paramétereként. Ha az adott tárgyból lehet ételt készíteni, és elég kreatív vagy ahhoz, hogy ezt kitaláld, megismersz egy új receptet, melyről rögtön enciklopédiát is kapsz. Mint az eddigiekből is látszik, az F parancs itt is a jól megszokott módon, a tárgyak feltalálásához hasonlóan működik. Két gyakori ételkomponens van jelenleg, amiből nem lehet receptet feltalálni, ez a víz és a fűszerkeverék (ez utóbbi bármelyik boltban beszerezhető). Ezekre épp ezért nincs értelme receptvágyból F parancsot kiadni.
Az ételeket a H <üst száma> <recept száma> paranccsal készítheted el. Bármennyire is jó szakács vagy, egy körben csak egyszer főzőcskézhetsz, egy magadfajta kalandozó ennél több időt ennél a kalandozástól oly messze álló dologra nem hajlandó szánni. Mindig 1 adagot, vagyis annyit főzöl, amennyit ott rögtön meg tudsz enni. Az ételek elfogyasztásának hatása lehet egyszeri, kör végéig tartó, stb... erről az ételek receptjének enciklopédiája mindig írni fog.
Magasabb szintű főzésnél minden egyes étel elkészítése több tapasztalattal jár, valamint egy-egy étel megfőzése is egyre kevesebb és kevesebb TVP-be kerül.
Van pár tereptípus, ahol nem főzhetsz. Ilyen például a sivatag, ahol nem találnál elég rőzsét, amivel alágyújthatnál az üstnek; a mocsár, ahol az ingoványos talaj, valamint az itt-ott feltörő, bűzös gázpöffetegek nem kedveznek a főzésnek; a magashegység, ahol a hideg és a hirtelen szélrohamok keserítenék meg az ételkészítést; illetve a lakott terület, mivel elég furán nézne ki, ha leülnél az utca porába főzőcskézni - valamint amint kész vagy a koldusok széjjelhordanák munkád gyümölcsét. Épületben szintúgy nem főzhetsz.
A receptek enciklopédiáit nem oszthatják meg a kalandozók egymással. Ennek oka rendkívül egyszerű: egyelőre még az a tévhit van elterjedve a Túlélők Földjén, hogy a főzés csak a puhányoknak való. Ezután persze, hogy nem hangoztatja senki, hogy ő a főzőcskézésben jeleskedik. Talán később ez a nézet majd megváltozik, ennek csak a jövő a megmondhatója.

FŐTT ÉTEL (1. RECEPT)
Az egyik legegyszerűbb ételhez nincs is szükséged másra, mint 1 kajára és 5 vízcseppre. Nem tudni ki találta ki, de fergeteges ötletnek tűnik, hogy az ételt fel is lehet melegíteni, és a kajának amellett, hogy jobb íze lesz, laktatóbbá is válik. Ha kiadod a főzés parancsot erre a receptre (H 1167 1 vagy H 1168 1, attól függően, milyen üstöd van), ízletes ételt készíthetsz, melyet rögtön be is fogsz habzsolni. Éhséged csökken tőle, mintha egy csapásra 5 kaját ettél volna meg. A kaja felmelegítésének ideje: 3 TVP.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 75. fordulód.

Erő: 13 Szint: 15 Merészség: 5/1 Magasság: 182 cm
IQ: 26 Támadás: 16 (17) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 16 (19) Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 209/209 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 Varázspont: 199/114 Pénz: 73 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 25/8 Pszi pont: 46/20
Eddig összesen 490 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 860 TP-t kaptál. Jelenleg 102 240 TP-d van. A következő szinthez még 17 760 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, troll ritualista, ryuku légiós. A 71. fordulódban 259 arany került a bankszámládra. 259 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5/44 (+12%) vágófegyverek: 21/20 (+12%) ütőfegyverek: 3/32
lőfegyverek: 17/94 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) max. 1 db (3 -9.); tüske (#22) max. 3 db (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
82,61 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/97 (+12%) 2. nyomkövetés: 17/54 (+50%) 3. mászás: 3/52
4. csapdakészítés: 8/24 (+11%) 5. csapdaészlelés: 3/25 6. gyógyítás: 16/48
7. titkosírás: 2/6 8. felderítés: 2/58 9. teológia: 5/28 (+27%)
10. taumaturgia: 9/91 (+12%) 11. szörnyismeret: 7/33 (+22%) 12. pszi: 6/80 (+14%)
13. zárnyitás: 6/87 (-100%) 14. vadászat: 1/23 15. bányászat: 10/49 (+24%)
16. főzés: 1/30 (+130%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), hosszú íjat (#111) (max. 1 darabot, csak egyszer), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Métely (#7000)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> troll ritualista (#365)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> troll ritualista (#365) védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4)
2.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! (teljesítve)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 449 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 64 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) $1 bőrsisak ($57) 1 * láncing (#222)
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 tankány karom (#237)
1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) $2 csontszablya ($64) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 * fúvócső (#20) 1 kőkalapács (#13) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
5 mérgezett tüske (#23) 1 * rövid kard (#171) 15 tüske (#22)
22 ubuk tüske (#131) 1 * vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1 borostyán függő ($162) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * réz papi karkötő (#307)
1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 2 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 6 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) $1 nagy bronzkulcs ($185) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 távcső (#42) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 25 csepp tinta (#101), fér még: 25]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
2 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 24 csepp spiritusz (#170), fér még: 156]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 60]
5 vizestömlő (#3) [bennük 88 korty víz (#27), fér még: 12]
5 zöld üveg (#82) [bennük 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 98]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
36 álompor (#396) $3 aurach fog ($657) 1 berzerker tüske (#713)
1 evaporőr háj (#105) 3 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104)
1 grákóbőr (#41) 3 grifftojás (#179) 9 gyöngymangó (#135)
5 kaktusztüske (#114) 1 ¤ kazmár gyökér (#205) 39 madártoll (#112)
2 magszim bél (#103) $3 nektoraf faggyú ($667) 3 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 12 + pirkit (#153) 1 rézdarab (#70)
2 smirglilevél (#29) 12 sünmedve tüske (#14) 3 szvó-ektoplazma (#151)
3 + vapár ág (#110) 16 varányszem (#30) $1 varkaudar csont ($1113)
6 + vasérc (#152)

Összsúly: 52.43 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (9 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aurach bőr (#658) 23 drótszőr (#37) 1 etra hályog (#712)
4 ezüstdarab (#326) 1 Morgan kristálya (#659) 1 rinóbőr (#651)
75 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) $2 szulfagor agyar ($677)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 álompor (#396) 1 csontszurony (#12) 1 grifftojás (#179)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 6 móri gyümölcs (#116) 1 ormánygőte csont (#21)
12 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713) 1 dobóháló (#221)
3 kaja (#2) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 smirglilevél (#29)
1 sullár hólyag (#168) 6 tüske (#22) 2 vapár ág (#110)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83
-38
-37
-36
-35
(74,-37) manaelementál (#290)
(75,-36) troll ritualista (#365), Sheran rúnaköve, Sheran oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely, Enyveskezű Dvorek (1120. kalandozó)
(76,-36) oltár, 40. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(77,-37) északi aurach (#350), olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), 36. jellempróba
(77,-36) ork sámán (#345), 39. jellempróba, oltár
(78,-37) sullárok (#101), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 28. jellempróba, tetemember (#123), pszi elementál (#221), félelem-járó (#56)
(79,-36) egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534)
(80,-36) Chara-din monolitja (#534), oltár
(81,-36) egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár
(82,-36) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), tűzrakó hely (#1169), oltár

Üzenet küldése a karakternek